oke wat is je rekeningnummerquote:Op maandag 5 september 2011 18:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke, het is gebeurd. 5 euro graag.
Na de 5e keer ben je er wel overheenquote:Op maandag 5 september 2011 18:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan lukt het niet, ik heb last van plankenkoorts.
Kan je het niet contant komen brengen?quote:
Ja, maar de eerste paar keer zijn juist zo moeilijk als je weet dat er iemand kijkt.quote:Op maandag 5 september 2011 18:39 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Na de 5e keer ben je er wel overheen
neequote:Op maandag 5 september 2011 18:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kan je het niet contant komen brengen?
[..]
Ja, maar de eerste paar keer zijn juist zo moeilijk als je weet dat er iemand kijkt.
Terrorist.quote:Op maandag 5 september 2011 18:43 schreef Gulmez het volgende:
they callin me a terrorist like they dont no who the terror is insultin my intelligence ooh how these people judge
Haten haten.quote:Op maandag 5 september 2011 18:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook wel nodig om de 43 te halen.
Mensen die dat niet doenquote:Op maandag 5 september 2011 18:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mensen die voortdurend 'mensen die' posts posten
Ga eens even lekker ergens anders baggeren.quote:Op maandag 5 september 2011 18:43 schreef Gulmez het volgende:
they callin me a terrorist like they dont no who the terror is insultin my intelligence ooh how these people judge
Mensen zonder rijbewijs.quote:
Eens, de laatste tijd is hij meer aan het trollen dan ooit.quote:
quote:
Je bent een voorbeeld voor de samenleving.quote:Op maandag 5 september 2011 18:50 schreef Gulmez het volgende:
steeds meer mensen op fok met avatar als vlag door mijik hou van nederland maar die vlag
zo lelijk die van Turkije straalt gezag en charisma uit
Ik zie de Islam en een woestijn als ik de Turkse vlag zie.quote:Op maandag 5 september 2011 18:50 schreef Gulmez het volgende:
steeds meer mensen op fok met avatar als vlag door mijik hou van nederland maar die vlag
oke, nu genoeg over turkije stoere turkieboiquote:Op maandag 5 september 2011 18:50 schreef Gulmez het volgende:
Okequote:Op maandag 5 september 2011 18:50 schreef Gulmez het volgende:
Doe hem over je hoofd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |