Gewoon doen!quote:Op maandag 5 september 2011 18:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou bijna spontaan naar Brabant gaan
Niets mis met Brabantquote:Op maandag 5 september 2011 18:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou bijna spontaan naar Brabant gaan
5 euroquote:
On cam aubquote:
Oke, het is gebeurd. 5 euro graag.quote:Op maandag 5 september 2011 18:36 schreef Roburtt het volgende:
nee ik wil het bewijs liever niet zien
oke wat is je rekeningnummerquote:Op maandag 5 september 2011 18:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke, het is gebeurd. 5 euro graag.
Na de 5e keer ben je er wel overheenquote:Op maandag 5 september 2011 18:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan lukt het niet, ik heb last van plankenkoorts.
Kan je het niet contant komen brengen?quote:
Ja, maar de eerste paar keer zijn juist zo moeilijk als je weet dat er iemand kijkt.quote:Op maandag 5 september 2011 18:39 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Na de 5e keer ben je er wel overheen
neequote:Op maandag 5 september 2011 18:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kan je het niet contant komen brengen?
[..]
Ja, maar de eerste paar keer zijn juist zo moeilijk als je weet dat er iemand kijkt.
Terrorist.quote:Op maandag 5 september 2011 18:43 schreef Gulmez het volgende:
they callin me a terrorist like they dont no who the terror is insultin my intelligence ooh how these people judge
Haten haten.quote:Op maandag 5 september 2011 18:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook wel nodig om de 43 te halen.
Mensen die dat niet doenquote:Op maandag 5 september 2011 18:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mensen die voortdurend 'mensen die' posts posten
Ga eens even lekker ergens anders baggeren.quote:Op maandag 5 september 2011 18:43 schreef Gulmez het volgende:
they callin me a terrorist like they dont no who the terror is insultin my intelligence ooh how these people judge
Mensen zonder rijbewijs.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |