De Belgische versie van het AD.quote:Op maandag 5 september 2011 18:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)eert-zich-dood.dhtml
quote:Zijn moeder was zich bewust van de verslaving van haar zoon. Ze zocht professionele hulp voor haar spruit en ging zelfs te rade bij de pastoor van het dorpje Rubiato. Daar was ze blijkbaar ook niet veel mee opgeschoten.
42e zaadlozing. Ja hoor alsof er na 42 keer nog wat uitkomtquote:Op maandag 5 september 2011 18:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)eert-zich-dood.dhtml
Misschien is hij gestorven aan te veel hormonen.quote:Op maandag 5 september 2011 18:06 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
42e zaadlozing. Ja hoor alsof er na 42 keer nog wat uitkomt
Klinkt goedquote:Op maandag 5 september 2011 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Wij gaan straks lekker Turkse Pizza eten
Met lekker veel knoflooksausquote:
En slagroom?quote:Op maandag 5 september 2011 18:13 schreef Patje1987 het volgende:
Ik eet chocolademousse met stukjes brownie erdoor
quote:Op maandag 5 september 2011 18:13 schreef Patje1987 het volgende:
quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En slagroom?
Dat is zo lekker he
Oké.quote:
Jaloersquote:Op maandag 5 september 2011 18:13 schreef Patje1987 het volgende:
Ook al staat je telefoon alleen maar aan dan kunnen ze al zien waar de telefoon zich positioneert, daar is bellen niet eens voor nodig.quote:
Eet smakelijk.quote:Op maandag 5 september 2011 18:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar eens richting het sushirestaurant![]()
Tot later
Dat onderwerp is al bijna anderhalf uur afgelopen hoorquote:Op maandag 5 september 2011 18:27 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ook al staat je telefoon alleen maar aan dan kunnen ze al zien waar de telefoon zich positioneert, daar is bellen niet eens voor nodig.
Ga naar de winkel, koop een chocolademouse en maak een foto, upload hem hier, en maak ons jaloersquote:
Ik ben nieuw in UDOWO, tel ik al mee als vrind?quote:Op maandag 5 september 2011 18:27 schreef Ikbenserieus het volgende:
Hallo, ik stel een UDOWO-meet voor.
Hier zijn mijn echte FOK!-vrinden.
En ik wil wel een meet voor m'n echte vrinden organiseren.
sommigen mensen liggen gewoon en bietje achter .quote:Op maandag 5 september 2011 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat onderwerp is al bijna anderhalf uur afgelopen hoor![]()
_!
Ja jij bent ook een vrind.quote:Op maandag 5 september 2011 18:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben nieuw in UDOWO, tel ik al mee als vrind?
Curry-wurst!quote:Op maandag 5 september 2011 18:29 schreef Monopoly het volgende:
"Drei Würstchen, zwei Brötchenhälften, eine legende!"
Delen?quote:
Ik slaap er nog een nachtje over hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 18:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik dank u vrindelijk. Hopelijk word ik uitgenodigd.
Mensen die 24/7 achter fok zittenquote:Op maandag 5 september 2011 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat onderwerp is al bijna anderhalf uur afgelopen hoor![]()
_!
Mensen die een leven hebbenquote:Op maandag 5 september 2011 18:30 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Mensen die 24/7 achter fok zitten
Stond op pagina 1, dus daar reageerde ik op.
Laat maar, ik heb dit al in huis:quote:Op maandag 5 september 2011 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga naar de winkel, koop een chocolademouse en maak een foto, upload hem hier, en maak ons jaloers
Edit: En geef hem daarna aan mij, eet ik hem op
Pffffquote:Op maandag 5 september 2011 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb dit al in huis:
[ afbeelding ]
![]()
Gewoon doen!quote:Op maandag 5 september 2011 18:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou bijna spontaan naar Brabant gaan
Niets mis met Brabantquote:Op maandag 5 september 2011 18:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou bijna spontaan naar Brabant gaan
5 euroquote:
On cam aubquote:
Oke, het is gebeurd. 5 euro graag.quote:Op maandag 5 september 2011 18:36 schreef Roburtt het volgende:
nee ik wil het bewijs liever niet zien
oke wat is je rekeningnummerquote:Op maandag 5 september 2011 18:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke, het is gebeurd. 5 euro graag.
Na de 5e keer ben je er wel overheenquote:Op maandag 5 september 2011 18:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan lukt het niet, ik heb last van plankenkoorts.
Kan je het niet contant komen brengen?quote:
Ja, maar de eerste paar keer zijn juist zo moeilijk als je weet dat er iemand kijkt.quote:Op maandag 5 september 2011 18:39 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Na de 5e keer ben je er wel overheen
neequote:Op maandag 5 september 2011 18:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kan je het niet contant komen brengen?
[..]
Ja, maar de eerste paar keer zijn juist zo moeilijk als je weet dat er iemand kijkt.
Terrorist.quote:Op maandag 5 september 2011 18:43 schreef Gulmez het volgende:
they callin me a terrorist like they dont no who the terror is insultin my intelligence ooh how these people judge
Haten haten.quote:Op maandag 5 september 2011 18:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook wel nodig om de 43 te halen.
Mensen die dat niet doenquote:Op maandag 5 september 2011 18:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mensen die voortdurend 'mensen die' posts posten
Ga eens even lekker ergens anders baggeren.quote:Op maandag 5 september 2011 18:43 schreef Gulmez het volgende:
they callin me a terrorist like they dont no who the terror is insultin my intelligence ooh how these people judge
Mensen zonder rijbewijs.quote:
Eens, de laatste tijd is hij meer aan het trollen dan ooit.quote:
quote:
Je bent een voorbeeld voor de samenleving.quote:Op maandag 5 september 2011 18:50 schreef Gulmez het volgende:
steeds meer mensen op fok met avatar als vlag door mijik hou van nederland maar die vlag
zo lelijk die van Turkije straalt gezag en charisma uit
Ik zie de Islam en een woestijn als ik de Turkse vlag zie.quote:Op maandag 5 september 2011 18:50 schreef Gulmez het volgende:
steeds meer mensen op fok met avatar als vlag door mijik hou van nederland maar die vlag
oke, nu genoeg over turkije stoere turkieboiquote:Op maandag 5 september 2011 18:50 schreef Gulmez het volgende:
Okequote:Op maandag 5 september 2011 18:50 schreef Gulmez het volgende:
Doe hem over je hoofd.quote:
Ja.quote:Op maandag 5 september 2011 18:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Heb jij wel een rijbewijs dan ?
Mobiel op een andere manier.quote:Op maandag 5 september 2011 18:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met een smartphone vind ik mezelf bereikbaar genoeg
idd, ik heb er ook geenquote:
Nounou mevrouwtje is 19 en voelt zich meteen beterquote:Op maandag 5 september 2011 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Jij bent dan ook maar net 18
Is gratis.quote:Op maandag 5 september 2011 18:53 schreef Plastic_zak het volgende:
w
[..]
Waarom ga je dan met het ov naar school?
Hee, niet haten op 'net 18' zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Jij bent dan ook maar net 18
Alleen als het regent en op maandag ga ik altijd met het ov.quote:Op maandag 5 september 2011 18:53 schreef Plastic_zak het volgende:
w
[..]
Wel erg vroeg conclusie getrokken, ik bedoel alleen maar dat het in jouw geval begrijpelijk is dat je hem nog niet hebt. Sorry hoor, ik voel me niet per direct beter dan iemand en al helemaal niet als het om leeftijdsverschillen gaat.quote:Op maandag 5 september 2011 18:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nounou mevrouwtje is 19 en voelt zich meteen beter![]()
Sinds wanneer mag je blowen in de bus?quote:Op maandag 5 september 2011 18:54 schreef Gulmez het volgende:
met ov naar scorro si chill hoor lekekr stoned achterin bus met chimeids prate enzo
Jij was toch 17 ?quote:Op maandag 5 september 2011 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen als het regent en op maandag ga ik altijd met het ov.
Oké dan ist goed, als je op de meet komt krijg je wel een roosje als excuusquote:Op maandag 5 september 2011 18:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel erg vroeg conclusie getrokken, ik bedoel alleen maar dat het in jouw geval begrijpelijk is dat je hem nog niet hebt. Sorry hoor, ik voel me niet per direct beter dan iemand en al helemaal niet als het om leeftijdsverschillen gaat.
Eeh.. omdat een auto veel geld kosten als je nog studeert?quote:Op maandag 5 september 2011 18:53 schreef Plastic_zak het volgende:
w
[..]
Je leert maar niet zo snel conclusies trekken, dat zou pas een goed excuus zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 18:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oké dan ist goed, als je op de meet komt krijg je wel een roosje als excuus
Dit dus, maar het is gewoon handig om een rijbewijs te hebben.quote:Op maandag 5 september 2011 18:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eeh.. omdat een auto veel geld kosten als je nog studeert?
quote:Op maandag 5 september 2011 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je leert maar niet zo snel conclusies trekken, dat zou pas een goed excuus zijn.
Hoezo dat nou weer?quote:Op maandag 5 september 2011 18:58 schreef Gulmez het volgende:
nu wil ik niet haten maar jullie zijn echt allemaal autotisten volgens mij
Dat is amenth, tenminste dat claimt hij. Hallo btw.quote:Op maandag 5 september 2011 18:59 schreef aight1 het volgende:
ik wil ook een autist zijn volgens gulmez
Heb je iets tegen autotisten?quote:Op maandag 5 september 2011 18:58 schreef Gulmez het volgende:
Een beetje maarquote:Op maandag 5 september 2011 18:58 schreef Gulmez het volgende:
Zit in de genen.quote:Op maandag 5 september 2011 18:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je geeft een kusje en gelijk gaan de chicks blozen ah player mattie jwz dit dat
Klopt en jij bent onze huisautotistquote:Op maandag 5 september 2011 18:58 schreef Gulmez het volgende:
sicke flowquote:Op maandag 5 september 2011 19:03 schreef Gulmez het volgende:
It seems like the Rag-heads and Paki's are worrying your Dad
But your dad's favorite food is curry and kebab
Ik ben 12, wat is deze?quote:Op maandag 5 september 2011 19:03 schreef Gulmez het volgende:
It seems like the Rag-heads and Paki's are worrying your Dad
But your dad's favorite food is curry and kebab
Dat is een gedeelte van lyrics van een rapnummer. Gebruik ook eens google.quote:
Ik ben lui.quote:Op maandag 5 september 2011 19:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is een gedeelte van lyrics van een rapnummer. Gebruik ook eens google.
Nou gr gr Herman
Rap battle houden met Gulmez.quote:Op maandag 5 september 2011 19:06 schreef aight1 het volgende:
ik val bijna in slaap maar dat zou slecht uitkomen hoe kan ik dit voorkomen help
Koffie? Anders wat koud water in je gezicht ofzo?quote:Op maandag 5 september 2011 19:06 schreef aight1 het volgende:
ik val bijna in slaap maar dat zou slecht uitkomen hoe kan ik dit voorkomen help
Iets doen waardoor je moet bewegen, sporten ofzo.quote:Op maandag 5 september 2011 19:06 schreef aight1 het volgende:
Zoals FOK!ken.quote:Op maandag 5 september 2011 19:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iets doen waardoor je moet bewegen, sporten ofzo.
Heel veel drinken.quote:Op maandag 5 september 2011 19:06 schreef aight1 het volgende:
Bedankt.quote:
Zo hoort het ook.quote:Op maandag 5 september 2011 19:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik val soms in slaap als ik in bed aan het FOK!ken ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |