Heb je iets tegen autotisten?quote:Op maandag 5 september 2011 18:58 schreef Gulmez het volgende:
nu wil ik niet haten maar jullie zijn echt allemaal autotisten volgens mij
Een beetje maarquote:Op maandag 5 september 2011 18:58 schreef Gulmez het volgende:
Zit in de genen.quote:Op maandag 5 september 2011 18:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je geeft een kusje en gelijk gaan de chicks blozen ah player mattie jwz dit dat
Klopt en jij bent onze huisautotistquote:Op maandag 5 september 2011 18:58 schreef Gulmez het volgende:
sicke flowquote:Op maandag 5 september 2011 19:03 schreef Gulmez het volgende:
It seems like the Rag-heads and Paki's are worrying your Dad
But your dad's favorite food is curry and kebab
Ik ben 12, wat is deze?quote:Op maandag 5 september 2011 19:03 schreef Gulmez het volgende:
It seems like the Rag-heads and Paki's are worrying your Dad
But your dad's favorite food is curry and kebab
Dat is een gedeelte van lyrics van een rapnummer. Gebruik ook eens google.quote:
Ik ben lui.quote:Op maandag 5 september 2011 19:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is een gedeelte van lyrics van een rapnummer. Gebruik ook eens google.
Nou gr gr Herman
Rap battle houden met Gulmez.quote:Op maandag 5 september 2011 19:06 schreef aight1 het volgende:
ik val bijna in slaap maar dat zou slecht uitkomen hoe kan ik dit voorkomen help
Koffie? Anders wat koud water in je gezicht ofzo?quote:Op maandag 5 september 2011 19:06 schreef aight1 het volgende:
ik val bijna in slaap maar dat zou slecht uitkomen hoe kan ik dit voorkomen help
Iets doen waardoor je moet bewegen, sporten ofzo.quote:Op maandag 5 september 2011 19:06 schreef aight1 het volgende:
Zoals FOK!ken.quote:Op maandag 5 september 2011 19:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iets doen waardoor je moet bewegen, sporten ofzo.
Heel veel drinken.quote:Op maandag 5 september 2011 19:06 schreef aight1 het volgende:
Bedankt.quote:
Zo hoort het ook.quote:Op maandag 5 september 2011 19:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik val soms in slaap als ik in bed aan het FOK!ken ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |