Nounou mevrouwtje is 19 en voelt zich meteen beterquote:Op maandag 5 september 2011 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Jij bent dan ook maar net 18
Is gratis.quote:Op maandag 5 september 2011 18:53 schreef Plastic_zak het volgende:
w
[..]
Waarom ga je dan met het ov naar school?
Hee, niet haten op 'net 18' zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Jij bent dan ook maar net 18
Alleen als het regent en op maandag ga ik altijd met het ov.quote:Op maandag 5 september 2011 18:53 schreef Plastic_zak het volgende:
w
[..]
Wel erg vroeg conclusie getrokken, ik bedoel alleen maar dat het in jouw geval begrijpelijk is dat je hem nog niet hebt. Sorry hoor, ik voel me niet per direct beter dan iemand en al helemaal niet als het om leeftijdsverschillen gaat.quote:Op maandag 5 september 2011 18:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nounou mevrouwtje is 19 en voelt zich meteen beter![]()
Sinds wanneer mag je blowen in de bus?quote:Op maandag 5 september 2011 18:54 schreef Gulmez het volgende:
met ov naar scorro si chill hoor lekekr stoned achterin bus met chimeids prate enzo
Jij was toch 17 ?quote:Op maandag 5 september 2011 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen als het regent en op maandag ga ik altijd met het ov.
Oké dan ist goed, als je op de meet komt krijg je wel een roosje als excuusquote:Op maandag 5 september 2011 18:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel erg vroeg conclusie getrokken, ik bedoel alleen maar dat het in jouw geval begrijpelijk is dat je hem nog niet hebt. Sorry hoor, ik voel me niet per direct beter dan iemand en al helemaal niet als het om leeftijdsverschillen gaat.
Eeh.. omdat een auto veel geld kosten als je nog studeert?quote:Op maandag 5 september 2011 18:53 schreef Plastic_zak het volgende:
w
[..]
Je leert maar niet zo snel conclusies trekken, dat zou pas een goed excuus zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 18:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oké dan ist goed, als je op de meet komt krijg je wel een roosje als excuus
Dit dus, maar het is gewoon handig om een rijbewijs te hebben.quote:Op maandag 5 september 2011 18:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eeh.. omdat een auto veel geld kosten als je nog studeert?
quote:Op maandag 5 september 2011 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je leert maar niet zo snel conclusies trekken, dat zou pas een goed excuus zijn.
Hoezo dat nou weer?quote:Op maandag 5 september 2011 18:58 schreef Gulmez het volgende:
nu wil ik niet haten maar jullie zijn echt allemaal autotisten volgens mij
Dat is amenth, tenminste dat claimt hij. Hallo btw.quote:Op maandag 5 september 2011 18:59 schreef aight1 het volgende:
ik wil ook een autist zijn volgens gulmez
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |