audi? bempie?quote:Op maandag 5 september 2011 17:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Net even de nieuwe auto van mijn vader bewonderd, echt kapot nice
Twingo? C1? Smart?quote:Op maandag 5 september 2011 17:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Een keer zegt iemand iets over een nieuwe auto en hoppa daar is Gulmezquote:
Multipla? 206? Mini? Audi A5?quote:Op maandag 5 september 2011 17:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2011 17:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Multipla? 206? Mini? Audi A5?
Edit: Oh, goed gegokt!
Ik ben amenth op zijn account effequote:Op maandag 5 september 2011 17:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een keer zegt iemand iets over een nieuwe auto en hoppa daar is Gulmez
En dan gaat hij weer over zijn Audi A4 praten, die trouwens bijna iedere week bij de garage staat.quote:Op maandag 5 september 2011 17:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een keer zegt iemand iets over een nieuwe auto en hoppa daar is Gulmez
Ik weet bijna zeker dat dat verboden is.quote:Op maandag 5 september 2011 17:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik ben amenth op zijn account effe
Ik vind audis persoonlijk niks aan vergeleken met Bempies. Rijdt zelf dan ook in een bmw M3 E46.quote:Op maandag 5 september 2011 17:44 schreef Intronic het volgende:
Audi A5 is baas inderdaad. Laatst in A7 gereden, dat is ook ziek. Ofniet gulmez?
Dat mag nietquote:Op maandag 5 september 2011 17:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Amenth, als jij naar de meet komt met de auto, en je gaat daadwerkelijk 275 km/u over de snelweg, dan haal je het voorpaginanieuws. Deze man staat al op nu.nl, en hij reed maar 237 km/u:quote:Op maandag 5 september 2011 17:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op maandag 5 september 2011 17:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Nou never niet zou ik een E46 kiezen ipv A7 maat.quote:Op maandag 5 september 2011 17:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik vind audis persoonlijk niks aan vergeleken met Bempies. Rijdt zelf dan ook in een bmw M3 E46.
Gr Amenth
Ik rij alleen op de a15 altijd 260 enzo, vooral in de noordtunnel bij alblasserdam daar, kan je goed vaart maken en nooit controlesquote:Op maandag 5 september 2011 17:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Amenth, als jij naar de meet komt met de auto, en je gaat daadwerkelijk 275 km/u over de snelweg, dan haal je het voorpaginanieuws. Deze man staat al op nu.nl, en hij reed maar 237 km/u:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-met-237-kmu-a6.html
quote:
Uitreijking.quote:Op maandag 5 september 2011 17:50 schreef Gulmez het volgende:
[..]ik ging altijd om 12 uur weg, lekker om half 10 naar scorro met bus, ff smoken in de pauze in parkje Spinozaweg Albeda.. nog c1000 in de street ook en dan al die kneuzen tot half 5 zitten daarzo, iederen was verbaasd toen ik op de diploma uitreijking kwam
wat is een uitreijking?quote:Op maandag 5 september 2011 17:50 schreef Gulmez het volgende:
[..]ik ging altijd om 12 uur weg, lekker om half 10 naar scorro met bus, ff smoken in de pauze in parkje Spinozaweg Albeda.. nog c1000 in de street ook en dan al die kneuzen tot half 5 zitten daarzo, iederen was verbaasd toen ik op de diploma uitreijking kwam
quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 17:50 schreef Patje1987 het volgende:
Zo even eten en dan Intronic hosselen
quote:Op maandag 5 september 2011 17:50 schreef Gulmez het volgende:
quote:
Dit dus.quote:
Ik ga na het eten eerst nog pompen op de sportschool hè.quote:Op maandag 5 september 2011 17:50 schreef Patje1987 het volgende:
Zo even eten en dan Intronic hosselen
hoeveel heb je er voor betaald?quote:
Ik kijk dan toequote:Op maandag 5 september 2011 17:52 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik ga na het eten eerst nog pompen op de sportschool hè.
Sorry hoor, maar dat is een opleiding? Wordt je dan verkoper of zo?quote:
nee een commercieel medewerker idiootquote:Op maandag 5 september 2011 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is een opleiding? Wordt je dan verkoper of zo?
Hoeveel heb je er voor betaald?quote:
Leg eens uit, wat doet een commercieel medewerker?quote:Op maandag 5 september 2011 17:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee een commercieel medewerker idioot
Voor hoeveel gemiddeld koop je een leraar om dan?quote:Op maandag 5 september 2011 17:56 schreef Gulmez het volgende:
niks is simpel man leerde nooit en had zowat hoogste cijfers ik kan zo naar hbo
Deze man heeft bazenskills, zien jullie dat niet.quote:Op maandag 5 september 2011 17:56 schreef Gulmez het volgende:
niks is simpel man leerde nooit en had zowat hoogste cijfers ik kan zo naar hbo
Je werkt in de verkoop. Je werkt voor een bedrijf dat iets wil verkopen aan klanten. Jij zorgt ervoor dat de koop wordt gesloten en dat alles goed wordt geregeld.quote:Op maandag 5 september 2011 17:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leg eens uit, wat doet een commercieel medewerker?
denk je dat ik achterlijk ben ofzoquote:Op maandag 5 september 2011 17:56 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Voor hoeveel gemiddeld koop je een leraar om dan?
Copy pastequote:Op maandag 5 september 2011 17:58 schreef Gulmez het volgende:
[..]
denk je dat ik achterlijk ben ofzo
stoerdönerij bij turkse bruiloft kijk me post daar zo schrijf ik op scorro ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |