abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:43:28 #76
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_93358431
Ziet er wel mooi uit inderdaad :Y

En die mensen krijgen toch ook goud als ze gaan trouwen ist niet ?

Ik denk dat het wel een gezellige bruiloft is bij de turken :Y

Als je soms die karige bruiloften in NL ziet :')
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_93358964
Beter dan een Nederlandse bruiloft.
Verplicht lachen(voor de foto) kutgeintjes uithalen in het huis van het paar.
Goedkope kados geven.
Ooms die zich helemaal lam zuipen.
Beloven dat ze gauw langskomen om ze vervolgens nooit meer te zien.
Nederlanders w/
pi_93359011
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:57 schreef amenth het volgende:
De door de TS aangekaarte ergernis geeft wel goed aan dat de gemiddelde Hollander geen verstand van zaken heeft qua het organiseren van partijtjes met een hoge sfeer. Dit terwijl het van essentieel belang is dat een bruiloft een gezellig sfeer heeft. Dit zorgt namelijk voor een positieve invloed op het familie systeem. Bij de gemiddelde Nederlandse bruiloft zal er zoals het welbekende type Henk en Ingrid getrouwd worden. Dit houdt in dat er vrijwel geen amusante ambiance aanwezig is. Bij Turken is het de gewoonte om het allemaal meer in de vrije loop te laten. Er wordt altijd voor gezorgd dat de dag waarop het "Ja woord" geven wordt als een memorabele dag eindigt.
Je snapt natuurlijk wel dat je net zo dom overkomt als de TS? Dit topic staat niet voor de gemiddelde Nederlander, iedereen viert zijn huwelijk anders.
Veel Turken toeteren, is traditie inderaad, maar lang niet elke Nederlander heeft een saai huwelijk.

Pauper.
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_93370183
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:58 schreef S2Madness het volgende:

[..]

Je snapt natuurlijk wel dat je net zo dom overkomt als de TS? Dit topic staat niet voor de gemiddelde Nederlander, iedereen viert zijn huwelijk anders.
Veel Turken toeteren, is traditie inderaad, maar lang niet elke Nederlander heeft een saai huwelijk.

Pauper.
Over het algemeen zijn de Nederlandse bruiloften vrij beperkt in het uiten van vreugde en het in het huwelijk geïnvesteerde bedrag is vaak beperkt door het bruidspaar.
Ne mutlu Türküm diyene
pi_93370296
Trotse Turken die niet in Turkije wonen :') !
pi_93370351
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 23:21 schreef Nuchterheid het volgende:
Trotse Turken die niet in Turkije wonen :') !
Dit is een keuze die lang geleden gemaakt is door mijn ouders, wellicht keer ik in de toekomst nog terug.
Ne mutlu Türküm diyene
pi_93370482
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 23:23 schreef amenth het volgende:

[..]

Dit is een keuze die lang geleden gemaakt is door mijn ouders, wellicht keer ik in de toekomst nog terug.
Prima, maar ga hier dan niet de trotse Turk uit lopen hangen. Als je je zo verbonden voelt met je land moet je er gaan wonen en niet hier met die gare vlaggetjes lopen zwaaien.
pi_93370510
quote:
4s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 23:25 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Prima, maar ga hier dan niet de trotse Turk uit lopen hangen. Als je je zo verbonden voelt met je land moet je er gaan wonen en niet hier met die gare vlaggetjes lopen zwaaien.
:') Nederlanders doen precies het zelfde in andere landen
Ne mutlu Türküm diyene
pi_93370594
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 23:26 schreef amenth het volgende:

[..]

:') Nederlanders doen precies het zelfde in andere landen
Wat is er trouwens zo geweldig aan Turkije?
pi_93370934
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Typisch nederlandse bekrompenheid dit! :r
pi_93371408
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 23:35 schreef Mercer het volgende:
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Typisch nederlandse bekrompenheid dit! :r
Sure :')

Vandaar dat carnaval (beneden de rivieren vooral maar doet er niet zoveel toe) het hier zo goed doet.
pi_93374001
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 23:25 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Ik doe wat ik wil :7
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_93379540
Ach ieder zijn eigen ding toch?

Turken machocultuur
Amerikanen showoff cultuur
Nederlanders homocultuur

etc
pi_93381327
Turkse bruiloften/feesten _O_
Nederlandse Bruiloften/feesten :') :') :')
  † In Memoriam † zondag 27 februari 2011 @ 10:50:00 #90
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_93382087
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:48 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Alsof dat ooit zo vaak voorkomt. 1988 en 2010 waren de laatste keren. :')
Meerdere dagen, urenlang tot diep in de nacht alleen maar om een stom balletjetrap spelletje.
En dan klagen over een uurtje bruiloftsplezier dat plaatsvind overdag op een zaterdagmiddag?!
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  zondag 27 februari 2011 @ 10:56:17 #91
327417 Zwollesjappie
Democratisch Iran
pi_93382213
Turken, het leukste volk ter wereld!
temminste niet zo onbeschoft als sommige nederlanders, en schoenen uit in huis! ^O^
pi_93382310
Ik ben meer geinterresseerd in de bruidsjurk. Zo romantisch.
pi_94790546
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:57 schreef amenth het volgende:
De door de TS aangekaarte ergernis geeft wel goed aan dat de gemiddelde Hollander geen verstand van zaken heeft qua het organiseren van partijtjes met een hoge sfeer. Dit terwijl het van essentieel belang is dat een bruiloft een gezellig sfeer heeft. Dit zorgt namelijk voor een positieve invloed op het familie systeem. Bij de gemiddelde Nederlandse bruiloft zal er zoals het welbekende type Henk en Ingrid getrouwd worden. Dit houdt in dat er vrijwel geen amusante ambiance aanwezig is. Bij Turken is het de gewoonte om het allemaal meer in de vrije loop te laten. Er wordt altijd voor gezorgd dat de dag waarop het "Ja woord" geven wordt als een memorabele dag eindigt.
Zo was ik gister weer bij een bruiloft. Was weer fantastisch en niemand voelde de drang om stoer te doen.
Ne mutlu Türküm diyene
pi_94790744
Morgen gaan ze dansen met het bebloede laken op de straten om te tonen dat de bruid wel degelijk een maagd was, zij heeft dus een sneetje in haar teen gemaakt want geen enkele volwassen Turkse vrouw is nog maagd :D :') :D
  woensdag 30 maart 2011 @ 02:48:05 #95
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_94794790
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 10:56 schreef Zwollesjappie het volgende:
Turken, het leukste volk ter wereld!
temminste niet zo onbeschoft als sommige nederlanders, en schoenen uit in huis! ^O^
Eens. :D
Turkiye, seni seviyorum! *O* *;
pi_94794801
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:52 schreef Levolution het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar op een Turkse bruiloft wordt er tenminste hard gefeest. Nu vind ik die vlaggen en alles ook overbodig, maar bij deze mensen zie je tenminste dat ze iets te vieren hebben en blij zijn.
In tegenstelling tot de droge recepties van autochtonen.
En er is wat te vieren als een meisje uitgehuwelijkt wordt. :')
pi_94794912
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 02:49 schreef Ausputzert het volgende:

[..]

En er is wat te vieren als een meisje uitgehuwelijkt wordt. :')
Precies, de neef is nu ook sgjoon-zoon. :')
En dan komen de gehandicapte kinderen vanzelf wel :s)
  woensdag 30 maart 2011 @ 03:25:05 #98
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_94795068
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:51 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Daar hebben we de eerste 'ies koeltour' opmerking :').

Flikker toch op met je traditie. Dat toeteren is gewoon aandacht trekken niks meer, niks minder. Wat deden ze 60 jaar geleden dan in plaats van toeteren, want toen hadden die turken echt nog geen auto.
Internetheld :'). Waarom voel jij je in godsnaam superieur, vertel mij nou dat eens, met je stationwagon.
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
pi_94816945
TS: Levenloze kk sukkel, ga huile om 5 minute getoeter ,Turken zitten gewoon vol met emotie en passie,Deal with it BITCH!
pi_94818185
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:51 schreef Cani het volgende:
TS: Levenloze kk sukkel, ga huile om 5 minute getoeter ,Turken zitten gewoon vol met emotie en passie,Deal with it BITCH!
goed betoog.
dont get high on your own supply
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')