Geef je adres eens? Kom ik vannacht lekker toeterenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:22 schreef Sapstengel het volgende:
Laat die mensen toch eens toeteren als ze willen. Waar een mens zich al niet druk om kan maken...
Het gaat om een bruiloft! Geen dagelijkse ritueel maar een eenmalig en heel speciale gebeurtenis.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:20 schreef mirved het volgende:
[..]
Als de lokale bevolking last zou ondervinden van bepaalde gebruiken dan moeten die mensen zich idd aanpassen en niet de lokale bevolking. Ze mogen het voor mij zo gek maken als ze willen achter gesloten deuren waar niemand anders last ervan heeft.
Da's nou het sneue van dit topic...het gaat om een uurtje getoeter overdag, op een zaterdagmiddag.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:25 schreef Sapstengel het volgende:
Is prima, ik ben al eens door een schietpartij en een blikseminslag heen geslapen dus wat getoeter heb ik geen last van.
zoooo eens!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:51 schreef mirved het volgende:
Nationalistisch gaan doen als je je eigen land ontvlucht bent omdat het zo'n pauper zooi daar was
Een bruiloft duurt niet de hele dag en is eens in de zoveel jaar. Dus als jij denkt ik wil een dagje toeteren..succes.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:24 schreef mirved het volgende:
[..]
Geef je adres eens? Kom ik vannacht lekker toeteren
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Mirved, je bent echt een kankermongool.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:23 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Oh no you didn't![]()
TT van het jaar
dan ga jij echt naar de verkeerde receptiesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:52 schreef Levolution het volgende:
In tegenstelling tot de droge recepties van autochtonen.
het altijd om uiterlijk vertoon, dat is ook gelijk de zwakte van die hele macho cultuur. Waar bescheidenheid in Nederland als een groot goed wordt gezien is dat in deze culturen een onbekend woord.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:42 schreef Muscle.N3rd het volgende:
Ben eens in Griekenland naar Griekse (duh) bruiloft geweest. Het diner en het afsluitende feest met diens tradities vind ik eigenlijk leuker dan de traditionele Nederlandse bruiloft. Geen auto-getoeter en dergelijke; daar stoor ik me ook altijd aan. Voetbal, verkiezingen, olympische spelen, kindje geboren, er moet bijna altijd getoeterd worden door die lui. Idem met vrouwen die altijd zo luidruchtig moeten huilen en rouwen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:51 schreef mirved het volgende:
Nationalistisch gaan doen als je je eigen land ontvlucht bent omdat het zo'n pauper zooi daar was
Alsof dat ooit zo vaak voorkomt. 1988 en 2010 waren de laatste keren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Inderdaad. Liever één Turkse familie met een uurtje getoeter dan héél Nederland met urenlang getoeter tot diep in de nacht.
Moet je eens als gast uitgenodigd worden bij een Turkse bruiloft..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat hoort bij hun wijze van trouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |