Aparte logica dan.quote:Op maandag 5 september 2011 17:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]True, ik gebruik msn alleen nooit meer
[..]
Nee joh, dat heet logica.
PowNed.quote:Op maandag 5 september 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
'Snelwegschutters' blijken verslaggevers
Ik wel.quote:Op maandag 5 september 2011 17:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]True, ik gebruik msn alleen nooit meer
[..]
Nee joh, dat heet logica.
bb bold jatochquote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef Gulmez het volgende:
hossele via msn is niet zo heel slim, makkelijk bewijs voor de popo Je kan beter een hosseltelefoon aanschaffen en hiermee je contacten contacteren zo krijg ik regelmatig om 3 uur snachts telefoontjes van klanten
Gr Amenth
Even een tip van hosselbaas amenth.quote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef Gulmez het volgende:
hossele via msn is niet zo heel slim, makkelijk bewijs voor de popo Je kan beter een hosseltelefoon aanschaffen en hiermee je contacten contacteren zo krijg ik regelmatig om 3 uur snachts telefoontjes van klanten
Gr Amenth
Skypequote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel.
Vooral handig met familie die aan de andere kant van NL woont
We zullen voor je duimenquote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef BBQSausage het volgende:
En nu ga ik frisse lucht happen, de enge boze buitenwereld in.
Hopelijk overleef ik het
quote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef Gulmez het volgende:
Gr Amenth
Ja dat heeft mn oom ook ontdekt sinds kortquote:
telefoon kunnen ze ook tracenquote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef Gulmez het volgende:
Gr Amenth
Prepaid toestel heeft geen eigenaar. Gewoon niet vanaf huis bellenquote:Op maandag 5 september 2011 17:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
telefoon kunnen ze ook tracen
omdat iPhone.quote:Op maandag 5 september 2011 17:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
telefoon kunnen ze ook tracen
Iets met GPS dacht ik.quote:Op maandag 5 september 2011 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prepaid toestel heeft geen eigenaar. Gewoon niet vanaf huis bellen
Jij denkt dat ze een iPhone niet kunnen traceren?quote:
Daarom niet vanaf huis bellenquote:
wel monopoly_gangsterboy_G_@hotmail.comquote:Op maandag 5 september 2011 17:05 schreef Monopoly het volgende:
Jullie hebben mijn msn niet eens (h)
En nu?quote:Op maandag 5 september 2011 17:05 schreef Monopoly het volgende:
Dat wordt dan vrij moeilijk hosselen.quote:Op maandag 5 september 2011 17:05 schreef Monopoly het volgende:
Je weet dat we in ONZ zitten en ik dus echt ff geen zin heb in een serieuze discussie over een onzinopmerking van een zogenaamd stoere user?quote:Op maandag 5 september 2011 17:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Meeste mobieltjes hebben ook GPS hoor.
Ik heb je msn, je foonnummer, je adres, adres van je oudersquote:Op maandag 5 september 2011 17:05 schreef Monopoly het volgende:
En wie is die zogenaamd stoere user dan?quote:Op maandag 5 september 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat we in ONZ zitten en ik dus echt ff geen zin heb in een serieuze discussie over een onzinopmerking van een zogenaamd stoere user?
Degene die begon over een hosseltelefoon natuurlijkquote:Op maandag 5 september 2011 17:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En wie is die zogenaamd stoere user dan?
Als één van de weinige van FOK!quote:Op maandag 5 september 2011 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb je msn, je foonnummer, je adres, adres van je ouders
oh voelde me bijna aangesprokenquote:Op maandag 5 september 2011 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Degene die begon over een hosseltelefoon natuurlijk
Juist welquote:Op maandag 5 september 2011 17:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze een iPhone niet kunnen traceren?
I feel specialquote:
Ik hossel jouw MSN wel via MSN.quote:Op maandag 5 september 2011 17:05 schreef Monopoly het volgende:
Jaquote:Op maandag 5 september 2011 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie hebben wel door dat ik [ afbeelding ] als standaard PI heb he?
Ik bied ¤450,-quote:Op maandag 5 september 2011 17:10 schreef TWP het volgende:
Ik verkoop de msn van Monopoly voor 50 euro.
Ik heb meer info over mono en ik verkoop alles voor 250 euro!quote:Op maandag 5 september 2011 17:10 schreef TWP het volgende:
Ik verkoop de msn van Monopoly voor 50 euro.
quote:Op maandag 5 september 2011 17:11 schreef Monopoly het volgende:
Fantastisch!
Mijn msn in de verkoop.
Hierna veil ik mijn onderbroek van vorige maand.
Ja, best opwindend. En ook leuk als er iemand binnenkomt, dan klik ik snel mezelf aan, zodat het lijkt alsof ik met iemand praat.quote:Op maandag 5 september 2011 17:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ook, echt geweldig die nachtelijke gesprekken met mezelf.
Vriendjesquote:Op maandag 5 september 2011 17:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, best opwindend. En ook leuk als er iemand binnenkomt, dan klik ik snel mezelf aan, zodat het lijkt alsof ik met iemand praat.
Oeh.. Ik wil die onderbroekquote:Op maandag 5 september 2011 17:11 schreef Monopoly het volgende:
Fantastisch!
Mijn msn in de verkoop.
Hierna veil ik mijn onderbroek van vorige maand.
Ik heb hem,bij mij voor 400,-!!quote:Op maandag 5 september 2011 17:05 schreef Monopoly het volgende:
Onzinquote:Op maandag 5 september 2011 17:15 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Ik heb hem,bij mij voor 400,-!!
Nee ik doe aan scharrelenquote:
Ik zou graag eerst de gratis proefversie willen proberen.quote:Op maandag 5 september 2011 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb mono zn msn, foonnummer, adres en adres van zn ouders. Complete pakket voor 490 euro!!
Maar dat wil niemand he
Ja toch, als we nou gelijk een paar van die mensen meenemen naar de meet, wordt het nog drukker.quote:
Komt voor de bakker. Players in the house.quote:Op maandag 5 september 2011 17:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja toch, als we nou gelijk een paar van die mensen meenemen naar de meet, wordt het nog drukker.
nee was te vol en schaamde mequote:Op maandag 5 september 2011 17:21 schreef Plastic_zak het volgende:
@ mk je hebt toch wel pics van je trein gemaakt he ?
Players in the train.quote:Op maandag 5 september 2011 17:21 schreef Intronic het volgende:
[..]
Komt voor de bakker. Players in the house.
was je bang dat iemand van somda je zou aanspreken ?quote:Op maandag 5 september 2011 17:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee was te vol en schaamde me
Ik heb trouwens ook nog zijn skype!quote:Op maandag 5 september 2011 17:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zou graag eerst de gratis proefversie willen proberen.
Een pic van een trein voor dit topic:quote:Op maandag 5 september 2011 17:21 schreef Plastic_zak het volgende:
@ mk je hebt toch wel pics van je trein gemaakt he ?
jaquote:Op maandag 5 september 2011 17:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
was je bang dat iemand van somda je zou aanspreken ?
Flauw zeg, hoe weet ik dan ooit of ik tevreden ben over het aangeboden pakket?quote:Op maandag 5 september 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook nog zijn skype!
En nee.
Vooraf betalen en dan na 1 week komt alle info uw kant op!
Het is Monopoly.quote:Op maandag 5 september 2011 17:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Flauw zeg, hoe weet ik dan ooit of ik tevreden ben over het aangeboden pakket?
Daar zit wat in. Ik heb vroeger veel monopoly gespeeld en mijn leven is er inderdaad veel beter op geworden. Ik ga over je aanbod nadenken.quote:Op maandag 5 september 2011 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is Monopoly.
Sowieso een toevoeging aan je bestaan. Op welke manier dan ook!
Toch wel rode tranen he?quote:Op maandag 5 september 2011 17:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik huil uit mijn anus van blijdschap.
Al die lieve berichtjes
XXX
Krijg ik je nu me bed in? xxxquote:Op maandag 5 september 2011 17:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik huil uit mijn anus van blijdschap.
Al die lieve berichtjes
XXX
Je troll mislukt, toch bedankt voor het mee spelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 september 2011 17:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je troll mislukt, toch bedankt voor het mee spelen.SwJ uitspraken horen bij SwJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Het is gewoon fout.quote:Op maandag 5 september 2011 17:35 schreef Intronic het volgende:
Mensen die nog durven zeiken over mijn gebruik van me.
het is muquote:Op maandag 5 september 2011 17:35 schreef Intronic het volgende:
Het is me bazenwoord.quote:Op maandag 5 september 2011 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is gewoon fout.
En het staat nog dom ook
durven?quote:Op maandag 5 september 2011 17:35 schreef Intronic het volgende:
audi? bempie?quote:Op maandag 5 september 2011 17:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Net even de nieuwe auto van mijn vader bewonderd, echt kapot nice
Twingo? C1? Smart?quote:Op maandag 5 september 2011 17:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Een keer zegt iemand iets over een nieuwe auto en hoppa daar is Gulmezquote:
Multipla? 206? Mini? Audi A5?quote:Op maandag 5 september 2011 17:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2011 17:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Multipla? 206? Mini? Audi A5?
Edit: Oh, goed gegokt!
Ik ben amenth op zijn account effequote:Op maandag 5 september 2011 17:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een keer zegt iemand iets over een nieuwe auto en hoppa daar is Gulmez
En dan gaat hij weer over zijn Audi A4 praten, die trouwens bijna iedere week bij de garage staat.quote:Op maandag 5 september 2011 17:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een keer zegt iemand iets over een nieuwe auto en hoppa daar is Gulmez
Ik weet bijna zeker dat dat verboden is.quote:Op maandag 5 september 2011 17:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik ben amenth op zijn account effe
Ik vind audis persoonlijk niks aan vergeleken met Bempies. Rijdt zelf dan ook in een bmw M3 E46.quote:Op maandag 5 september 2011 17:44 schreef Intronic het volgende:
Audi A5 is baas inderdaad. Laatst in A7 gereden, dat is ook ziek. Ofniet gulmez?
Dat mag nietquote:Op maandag 5 september 2011 17:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Amenth, als jij naar de meet komt met de auto, en je gaat daadwerkelijk 275 km/u over de snelweg, dan haal je het voorpaginanieuws. Deze man staat al op nu.nl, en hij reed maar 237 km/u:quote:Op maandag 5 september 2011 17:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op maandag 5 september 2011 17:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Nou never niet zou ik een E46 kiezen ipv A7 maat.quote:Op maandag 5 september 2011 17:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik vind audis persoonlijk niks aan vergeleken met Bempies. Rijdt zelf dan ook in een bmw M3 E46.
Gr Amenth
Ik rij alleen op de a15 altijd 260 enzo, vooral in de noordtunnel bij alblasserdam daar, kan je goed vaart maken en nooit controlesquote:Op maandag 5 september 2011 17:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Amenth, als jij naar de meet komt met de auto, en je gaat daadwerkelijk 275 km/u over de snelweg, dan haal je het voorpaginanieuws. Deze man staat al op nu.nl, en hij reed maar 237 km/u:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-met-237-kmu-a6.html
quote:
Uitreijking.quote:Op maandag 5 september 2011 17:50 schreef Gulmez het volgende:
[..]ik ging altijd om 12 uur weg, lekker om half 10 naar scorro met bus, ff smoken in de pauze in parkje Spinozaweg Albeda.. nog c1000 in de street ook en dan al die kneuzen tot half 5 zitten daarzo, iederen was verbaasd toen ik op de diploma uitreijking kwam
wat is een uitreijking?quote:Op maandag 5 september 2011 17:50 schreef Gulmez het volgende:
[..]ik ging altijd om 12 uur weg, lekker om half 10 naar scorro met bus, ff smoken in de pauze in parkje Spinozaweg Albeda.. nog c1000 in de street ook en dan al die kneuzen tot half 5 zitten daarzo, iederen was verbaasd toen ik op de diploma uitreijking kwam
quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 17:50 schreef Patje1987 het volgende:
Zo even eten en dan Intronic hosselen
quote:Op maandag 5 september 2011 17:50 schreef Gulmez het volgende:
quote:
Dit dus.quote:
Ik ga na het eten eerst nog pompen op de sportschool hè.quote:Op maandag 5 september 2011 17:50 schreef Patje1987 het volgende:
Zo even eten en dan Intronic hosselen
hoeveel heb je er voor betaald?quote:
Ik kijk dan toequote:Op maandag 5 september 2011 17:52 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik ga na het eten eerst nog pompen op de sportschool hè.
Sorry hoor, maar dat is een opleiding? Wordt je dan verkoper of zo?quote:
nee een commercieel medewerker idiootquote:Op maandag 5 september 2011 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is een opleiding? Wordt je dan verkoper of zo?
Hoeveel heb je er voor betaald?quote:
Leg eens uit, wat doet een commercieel medewerker?quote:Op maandag 5 september 2011 17:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee een commercieel medewerker idioot
Voor hoeveel gemiddeld koop je een leraar om dan?quote:Op maandag 5 september 2011 17:56 schreef Gulmez het volgende:
niks is simpel man leerde nooit en had zowat hoogste cijfers ik kan zo naar hbo
Deze man heeft bazenskills, zien jullie dat niet.quote:Op maandag 5 september 2011 17:56 schreef Gulmez het volgende:
niks is simpel man leerde nooit en had zowat hoogste cijfers ik kan zo naar hbo
Je werkt in de verkoop. Je werkt voor een bedrijf dat iets wil verkopen aan klanten. Jij zorgt ervoor dat de koop wordt gesloten en dat alles goed wordt geregeld.quote:Op maandag 5 september 2011 17:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leg eens uit, wat doet een commercieel medewerker?
denk je dat ik achterlijk ben ofzoquote:Op maandag 5 september 2011 17:56 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Voor hoeveel gemiddeld koop je een leraar om dan?
Copy pastequote:Op maandag 5 september 2011 17:58 schreef Gulmez het volgende:
[..]
denk je dat ik achterlijk ben ofzo
stoerdönerij bij turkse bruiloft kijk me post daar zo schrijf ik op scorro ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |