Aparte logica dan.quote:Op maandag 5 september 2011 17:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]True, ik gebruik msn alleen nooit meer
[..]
Nee joh, dat heet logica.
PowNed.quote:Op maandag 5 september 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
'Snelwegschutters' blijken verslaggevers
Ik wel.quote:Op maandag 5 september 2011 17:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]True, ik gebruik msn alleen nooit meer
[..]
Nee joh, dat heet logica.
bb bold jatochquote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef Gulmez het volgende:
hossele via msn is niet zo heel slim, makkelijk bewijs voor de popo Je kan beter een hosseltelefoon aanschaffen en hiermee je contacten contacteren zo krijg ik regelmatig om 3 uur snachts telefoontjes van klanten
Gr Amenth
Even een tip van hosselbaas amenth.quote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef Gulmez het volgende:
hossele via msn is niet zo heel slim, makkelijk bewijs voor de popo Je kan beter een hosseltelefoon aanschaffen en hiermee je contacten contacteren zo krijg ik regelmatig om 3 uur snachts telefoontjes van klanten
Gr Amenth
Skypequote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel.
Vooral handig met familie die aan de andere kant van NL woont
We zullen voor je duimenquote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef BBQSausage het volgende:
En nu ga ik frisse lucht happen, de enge boze buitenwereld in.
Hopelijk overleef ik het
quote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef Gulmez het volgende:
Gr Amenth
Ja dat heeft mn oom ook ontdekt sinds kortquote:
telefoon kunnen ze ook tracenquote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef Gulmez het volgende:
Gr Amenth
Prepaid toestel heeft geen eigenaar. Gewoon niet vanaf huis bellenquote:Op maandag 5 september 2011 17:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
telefoon kunnen ze ook tracen
omdat iPhone.quote:Op maandag 5 september 2011 17:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
telefoon kunnen ze ook tracen
Iets met GPS dacht ik.quote:Op maandag 5 september 2011 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prepaid toestel heeft geen eigenaar. Gewoon niet vanaf huis bellen
Jij denkt dat ze een iPhone niet kunnen traceren?quote:
Daarom niet vanaf huis bellenquote:
wel monopoly_gangsterboy_G_@hotmail.comquote:Op maandag 5 september 2011 17:05 schreef Monopoly het volgende:
Jullie hebben mijn msn niet eens (h)
En nu?quote:Op maandag 5 september 2011 17:05 schreef Monopoly het volgende:
Dat wordt dan vrij moeilijk hosselen.quote:Op maandag 5 september 2011 17:05 schreef Monopoly het volgende:
Je weet dat we in ONZ zitten en ik dus echt ff geen zin heb in een serieuze discussie over een onzinopmerking van een zogenaamd stoere user?quote:Op maandag 5 september 2011 17:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Meeste mobieltjes hebben ook GPS hoor.
Ik heb je msn, je foonnummer, je adres, adres van je oudersquote:Op maandag 5 september 2011 17:05 schreef Monopoly het volgende:
En wie is die zogenaamd stoere user dan?quote:Op maandag 5 september 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat we in ONZ zitten en ik dus echt ff geen zin heb in een serieuze discussie over een onzinopmerking van een zogenaamd stoere user?
Degene die begon over een hosseltelefoon natuurlijkquote:Op maandag 5 september 2011 17:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En wie is die zogenaamd stoere user dan?
Als één van de weinige van FOK!quote:Op maandag 5 september 2011 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb je msn, je foonnummer, je adres, adres van je ouders
oh voelde me bijna aangesprokenquote:Op maandag 5 september 2011 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Degene die begon over een hosseltelefoon natuurlijk
Juist welquote:Op maandag 5 september 2011 17:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze een iPhone niet kunnen traceren?
I feel specialquote:
Ik hossel jouw MSN wel via MSN.quote:Op maandag 5 september 2011 17:05 schreef Monopoly het volgende:
Jaquote:Op maandag 5 september 2011 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie hebben wel door dat ik [ afbeelding ] als standaard PI heb he?
Ik bied ¤450,-quote:Op maandag 5 september 2011 17:10 schreef TWP het volgende:
Ik verkoop de msn van Monopoly voor 50 euro.
Ik heb meer info over mono en ik verkoop alles voor 250 euro!quote:Op maandag 5 september 2011 17:10 schreef TWP het volgende:
Ik verkoop de msn van Monopoly voor 50 euro.
quote:Op maandag 5 september 2011 17:11 schreef Monopoly het volgende:
Fantastisch!
Mijn msn in de verkoop.
Hierna veil ik mijn onderbroek van vorige maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |