Ook al staat je telefoon alleen maar aan dan kunnen ze al zien waar de telefoon zich positioneert, daar is bellen niet eens voor nodig.quote:
Eet smakelijk.quote:Op maandag 5 september 2011 18:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar eens richting het sushirestaurant![]()
Tot later
Dat onderwerp is al bijna anderhalf uur afgelopen hoorquote:Op maandag 5 september 2011 18:27 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ook al staat je telefoon alleen maar aan dan kunnen ze al zien waar de telefoon zich positioneert, daar is bellen niet eens voor nodig.
Ga naar de winkel, koop een chocolademouse en maak een foto, upload hem hier, en maak ons jaloersquote:
Ik ben nieuw in UDOWO, tel ik al mee als vrind?quote:Op maandag 5 september 2011 18:27 schreef Ikbenserieus het volgende:
Hallo, ik stel een UDOWO-meet voor.
Hier zijn mijn echte FOK!-vrinden.
En ik wil wel een meet voor m'n echte vrinden organiseren.
sommigen mensen liggen gewoon en bietje achter .quote:Op maandag 5 september 2011 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat onderwerp is al bijna anderhalf uur afgelopen hoor![]()
_!
Ja jij bent ook een vrind.quote:Op maandag 5 september 2011 18:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben nieuw in UDOWO, tel ik al mee als vrind?
Curry-wurst!quote:Op maandag 5 september 2011 18:29 schreef Monopoly het volgende:
"Drei Würstchen, zwei Brötchenhälften, eine legende!"
Delen?quote:
Ik slaap er nog een nachtje over hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 18:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik dank u vrindelijk. Hopelijk word ik uitgenodigd.
Mensen die 24/7 achter fok zittenquote:Op maandag 5 september 2011 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat onderwerp is al bijna anderhalf uur afgelopen hoor![]()
_!
Mensen die een leven hebbenquote:Op maandag 5 september 2011 18:30 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Mensen die 24/7 achter fok zitten
Stond op pagina 1, dus daar reageerde ik op.
Laat maar, ik heb dit al in huis:quote:Op maandag 5 september 2011 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga naar de winkel, koop een chocolademouse en maak een foto, upload hem hier, en maak ons jaloers
Edit: En geef hem daarna aan mij, eet ik hem op
Pffffquote:Op maandag 5 september 2011 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb dit al in huis:
[ afbeelding ]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |