wat erg meid.quote:Op maandag 5 september 2011 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
Kom ik er dus net achter dat mijn vakantie volgende week maandag pas voorbij is
Ik zit in een klas van 15, 4 tijdens wiskunde A.quote:Op maandag 5 september 2011 19:27 schreef Rodawa het volgende:
Kleine klasjes hebben jullie.Ik zit nu met 30 in de klas, en dan zijn er nog iets van 13 klassen die deze studie doen.
Ik heb maar twee klasgenotenquote:Op maandag 5 september 2011 19:27 schreef Rodawa het volgende:
Kleine klasjes hebben jullie.Ik zit nu met 30 in de klas, en dan zijn er nog iets van 13 klassen die deze studie doen.
Zo dan, dat is helemaal niksquote:Op maandag 5 september 2011 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit in een klas van 15, 4 tijdens wiskunde A.
Vorige jaar zat ik in een klas van 5 tijdens natuurkunde en scheikunde.quote:
Ik was net even weg, dus toen was er een nieuwe topique. Nu staat ie ook op live hoorquote:
Haha, lekker rustig. Al denk ik wel dat het na een tijdje een beetje gaat vervelen, toch? Je kan wel goed opletten en alles, maar het lijkt me toch leuker als de klas wat voller is.quote:Op maandag 5 september 2011 19:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vorige jaar zat ik in een klas van 5 tijdens natuurkunde en scheikunde.
Daqt had ik dus bij wiskunde dquote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha, lekker rustig. Al denk ik wel dat het na een tijdje een beetje gaat vervelen, toch? Je kan wel goed opletten en alles, maar het lijkt me toch leuker als de klas wat voller is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |