Oh daar heb ik het ook op 999 staan.quote:Op maandag 5 september 2011 19:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het via de instellingen gedaan, helemaal bovenin. Ook verspilde moeite geweest dan
Heters gonna haten.quote:Op maandag 5 september 2011 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan nu al weer vakantie willen.Ik ben al twee weken bezig, ik heb recht op vakantie, jij niet.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
coban heeft ook iets gestolenen mijn vrijgezellenbestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Oja kut.quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
maar ik heb me eerder geregistreerd dus jij bent stefan2
douche-sequote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef aight1 het volgende:
Ik ga maar douchen ofzo anders blijf ik nooit wakker. Toedeloe
Ik zou ze hebben uitgescholden en hebben getrapt. Maar bij mij zouden ze ws anders reageren dan bij jou whehequote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Echt stom man, ik zo pissen en mn laptop stond gewoon in t lokaal nog, stonden er 3 turken omheen toen ik terug kwam
sinds dien neem ik hem overal mee naartoe![]()
Welterusten.quote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef aight1 het volgende:
Ik ga maar douchen ofzo anders blijf ik nooit wakker. Toedeloe
Je had over ze heen moeten pissen.quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Echt stom man, ik zo pissen en mn laptop stond gewoon in t lokaal nog, stonden er 3 turken omheen toen ik terug kwam
sinds dien neem ik hem overal mee naartoe![]()
alt+squote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
Hallo, mijn muis doet het niet meer. Ik kan niet op invoeren klikken nu.
Hallon, uw bericht is aangekomen.quote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
Hallo, mijn muis doet het niet meer. Ik kan niet op invoeren klikken nu.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is coban:
[ afbeelding ]
"Heters gonna haten."![]()
Mijn hart is alleen voor jouquote:Op maandag 5 september 2011 19:38 schreef coban het volgende:
[..]
Plasticzak: ik steel alles wat goed doorvrekoopt. Een hart van een 17jarige snotjoch verkoopt gooeed
ik kwam net terug van de wcquote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je had over ze heen moeten pissen.
Staat je touchpad wel aanquote:Op maandag 5 september 2011 19:40 schreef sharr het volgende:
Ik vind het wel kut, ik kan nu alleen nog maar in dit topic posten, en helemaal niets openen. Touchpad is dood.
Heb je geen usb muis?quote:Op maandag 5 september 2011 19:40 schreef sharr het volgende:
Ik vind het wel kut, ik kan nu alleen nog maar in dit topic posten, en helemaal niets openen. Touchpad is dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |