Ik zit nu voor mijn zevende jaar op de Willem, ja. Godver, nu wil ik je naam weten, ik ken iedereen uit havo 5 vorig jaar van gezicht.quote:Op maandag 5 september 2011 19:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet meer, ik zat tot vorig jaar op de Willem. Maar ik heb nu m'n havo gehaald, dus ik zit nu op de Hogeschool Rotterdam.
Zat jij ook op de Willem trouwens? Anders had ik je op school wel een keer moeten zien. Als ik je fobo zo zie, kom je me niet bekend voor in ieder geval.
sha-ro-ni-musquote:Op maandag 5 september 2011 19:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Woorden met meer dan drie lettergrepen
Willem de Zwijger? Papendrecht?quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zit nu voor mijn zevende jaar op de Willem, ja. Godver, nu wil ik je naam weten, ik ken iedereen uit havo 5 vorig jaar van gezicht.
Ja, je moet ook gewoon een abo nemen.quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die hebben alleen mensen die een abo hebben
Haha, herken je mij ook dan? Ik heb een paar foto's in mijn fobo staan.quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zit nu voor mijn zevende jaar op de Willem, ja. Godver, nu wil ik je naam weten, ik ken iedereen uit havo 5 vorig jaar van gezicht.
Nee CSG Willem van Oranje, Oud-Beijerlandquote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Willem de Zwijger? Papendrecht?
Willem van Oranje in Oud-Beijerland.quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Willem de Zwijger? Papendrecht?
Goeden advies.quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon zoveel mogelijk negeren, jwtoggg
Slim idee.quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha, herken je mij ook dan? Ik heb een paar foto's in mijn fobo staan.
Haha uiteraard, daar moet je geweest zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 19:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Slim idee.
Ja, ik herken je eerlijk gezegd van gezicht. En ik herken het aquagala.
Bier op maandagavond drinken terwijl je morgen weer naar school/studie/werk moet.quote:
En wat dacht je van neequote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, je moet ook gewoon een abo nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |