hihi ik heb je wel doorquote:Op maandag 5 september 2011 19:46 schreef coban het volgende:
[..]
Sure. Wat is je email? (hosseldithosseldat)
Je gaat serieus een Sassemer proberen te hosselen?quote:Op maandag 5 september 2011 19:46 schreef coban het volgende:
[..]
Sure. Wat is je email? (hosseldithosseldat)
quote:Op maandag 5 september 2011 19:46 schreef FreezePop het volgende:
Tostis met salami de hemel ham is voor homos
Ja heb erg m'n best erop gedaan!quote:Op maandag 5 september 2011 19:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt, het is wel een groot bestand. Downloaden duurt nogal lang.
Logitechquote:Op maandag 5 september 2011 19:45 schreef Rezania het volgende:
Ik heb gewoon dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je plaatje faalt.quote:Op maandag 5 september 2011 19:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Logitech![]()
Ik heb deze :
[imghttp://www.logitech.com/assets/15994/15994.png][/img]
Ze had het niet tegen mijquote:Op maandag 5 september 2011 19:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je gaat serieus een Sassemer proberen te hosselen?
Sassemer? Dat ligt niet in de Hoekse Waard geloof ik.quote:Op maandag 5 september 2011 19:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je gaat serieus een Sassemer proberen te hosselen?
Wat? Woon jij in de Hoeksche Waard?quote:Op maandag 5 september 2011 19:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sassemer? Dat ligt niet in de Hoekse Waard geloof ik.
ik heb deze:quote:Op maandag 5 september 2011 19:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Logitech![]()
Ik heb deze :
[ afbeelding ]
Ja, hoezo? Ken je dat?quote:Op maandag 5 september 2011 19:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat? Woon jij in de Hoeksche Waard?
Klopt, maar dat doen we allemaal wel is, de een wat meer dan de ander maar dat maakt niet uit omdat iedereen verschillend is en niemand hetzelfde want iedereen heeft ander dna en dat is van je vader en moeder samen gevoegd tot 1 waardoor je niet de zelfde kan hebben tenzij je eeneigetweeling bentquote:
Ik heb geen vleesquote:Op maandag 5 september 2011 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Boeien, zolang er maar vleesch op zit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |