koel storie broquote:Op zondag 4 september 2011 22:55 schreef coban het volgende:
[..]
Ja nou het was donker en ik wilde slapen maar er kwam een grote mug op mijn ipodlicht af en ik schrok en ik dacht oh zal wel hij gaat wel weg ik doe nooit muggen vermoorden namelijk en toen kwam hij weer en bijna in mijn shirt en toen werd ik boos en deed het licht aan en zag hem op het plafond en ik stond eronder met een boek en ik zei bismillah en was heel verdrietig en gooide het boek omhoog en rende weg het boek viel met een heleboel kabaal op de grond en ik keek omhoog en er zat een dode geplette mug aan het plafond ik vond het zo zielig he dit is de eerste keer dat ik een beestje met opzet heb vermoord ik voel me zo verschrikkelijk
Dat betekend in ieder geval dat speciaal onderwijs werkt! Er is nu, zeker op internet natuurlijk, niets van te merken.quote:Op zondag 4 september 2011 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vroeger was ik op sociaal gebied echt brak. Het is een wonder dat ik de diagnose autisme pas om mijn twaalfde kreeg. Maar gelukkig heb ik er nu, na 5 jaar speciaal onderwijs, weinig tot geen last meer van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op zondag 4 september 2011 22:57 schreef Dalando het volgende:
Spouwerranger kijk ns goed, je staat helemaal niet op de lijst!Dalando wel 2x.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ż_(ツ)_/Ż
Muggen verdienen het om gedood te worden, varkens en schapen en koeien en kippen enzo niet want die zijn lief en doen niks.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 22:57 schreef Dalando het volgende:
Spouwerranger kijk ns goed, je staat helemaal niet op de lijst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor je tofheid
Who motivates the motivator?
Ben je nou niet bezorgd dat er een vlek op je plafond zit? Ik zou me daar zorgen om maken in plaats van om een insect waar er nog een paar miljard van zijn.quote:
Muggen zijn hartstikke liefquote:Op zondag 4 september 2011 22:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Muggen verdienen het om gedood te worden, varkens en schapen en koeien en kippen enzo niet want die zijn lief en doen niks.
Ja ik heb zelf ook op speciaal onderwijs gezeten en daardoor ben ik sociaal veel sterker geworden in de loop der tijd.quote:Op zondag 4 september 2011 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat betekend in ieder geval dat speciaal onderwijs werkt! Er is nu, zeker op internet natuurlijk, niets van te merken.
Ik denk dat als ik de test op mijn 10e had gedaan ik waarschijnlijk wel autistisch werd bevonden, dat kwam gewoon doordat ik werd gepest en een lage eigenwaarde had, wat dus eigenlijk niets te maken heeft met authisme.
NIKS VERHAAL. Echt gebeurdquote:Op zondag 4 september 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
coban hahahahaha dat verhaal_!!!!
Ik moet wel toegeven dat mijn school kwalitatief zeer goed is vergeleken met andere speciale scholen, ik heb echt de raarste verhalen gehoord en de meeste speciale scholen voeren een beleid wat meestal lang niet zo succesvol is als het beleid van mijn school.quote:Op zondag 4 september 2011 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat betekend in ieder geval dat speciaal onderwijs werkt! Er is nu, zeker op internet natuurlijk, niets van te merken.
Ik denk dat als ik de test op mijn 10e had gedaan ik waarschijnlijk wel autistisch werd bevonden, dat kwam gewoon doordat ik werd gepest en een lage eigenwaarde had, wat dus eigenlijk niets te maken heeft met authisme.
Ik ben toch echt vrouwquote:Uw score op deze test is 17.
6254 deelnemers hebben deze test ingevuld.
Hoe ervaart iemand met autisme de wereld? Ontdek wat er gebeurt als je sociale brein niet goed werkt. Hoe is het als je geen lichaamstaal begrijpt en je zintuigen snel overprikkeld raken - alles over autisme
11-22 is een gemiddelde score
U hebt een gemiddelde score. De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17
Om een mug? Mijn record muggen dood slaan staat vanaf vorige zaterdag op 41quote:Op zondag 4 september 2011 22:59 schreef coban het volgende:
[..]
NIKS VERHAAL. Echt gebeurdik moest zelfs bijna huilen zo zielig
moordenaar die je bentquote:Op zondag 4 september 2011 22:59 schreef coban het volgende:
[..]
NIKS VERHAAL. Echt gebeurdik moest zelfs bijna huilen zo zielig
Jij weet niet, maar dat doen ze om te zeggen van: zoem zoem i love you i want your fucking blood bitch i love you so friggin much i want to suck your fucking blood out of your damn body zoem zoem.quote:Op zondag 4 september 2011 22:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Echt niet, beetje bij je oor zoemen en je prikken enzo. :S
Prima toch, helemaal niets mis mee, zolang je er maar sterker uit komt.quote:Op zondag 4 september 2011 22:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja ik heb zelf ook op speciaal onderwijs gezeten en daardoor ben ik sociaal veel sterker geworden in de loop der tijd.
Ja, vaak is het beleid daar klote. Ik heb een neef gehad die naar het speciaal onderwijs mocht (vanwege agressieve buien), wat ze daar deden was verre van normaal.quote:Op zondag 4 september 2011 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat mijn school kwalitatief zeer goed is vergeleken met andere speciale scholen, ik heb echt de raarste verhalen gehoord en de meeste speciale scholen voeren een beleid wat meestal lang niet zo succesvol is als het beleid van mijn school.
WAAR IS JE HARTquote:Op zondag 4 september 2011 23:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Om een mug? Mijn record muggen dood slaan staat vanaf vorige zaterdag op 41
wtfquote:Op zondag 4 september 2011 23:01 schreef coban het volgende:
[..]
Jij weet niet, maar dat doen ze om te zeggen van: zoem zoem i love you i want your fucking blood bitch i love you so friggin much i want to suck your fucking blood out of your damn body zoem zoem.
Wat heb jij gebruikt dan?quote:Op zondag 4 september 2011 23:01 schreef coban het volgende:
[..]
Jij weet niet, maar dat doen ze om te zeggen van: zoem zoem i love you i want your fucking blood bitch i love you so friggin much i want to suck your fucking blood out of your damn body zoem zoem.
Was bij mijn ouders en die wonen aan een weiland waar koeien grazen, dus ze hebben altijd superveel vliegen binnenquote:
Dan spijt het me.quote:Op zondag 4 september 2011 23:01 schreef coban het volgende:
[..]
Dit is inderdaad niet meer dan terecht.quote:Op zondag 4 september 2011 23:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was bij mijn ouders en die wonen aan een weiland waar koeien grazen, dus ze hebben altijd superveel vliegen binnen. Heb ik ook weer mijn bijdrage gedaan
Ik ga jou kapotslaan met elektronische vliegenmepperquote:Op zondag 4 september 2011 23:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was bij mijn ouders en die wonen aan een weiland waar koeien grazen, dus ze hebben altijd superveel vliegen binnen. Heb ik ook weer mijn bijdrage gedaan
Inderdaad. Eerst was het alleen weiland, maar toen kwam er een koeienboer te wonen en nu hebben we ontzettend veel last van muggen.quote:Op zondag 4 september 2011 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is inderdaad niet meer dan terecht.![]()
Weilanden en muggen.
MOTTE KOMEN DAN BAMquote:Op zondag 4 september 2011 23:03 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ga jou kapotslaan met elektronische vliegenmepper
Hoe dan?quote:
Meh, kut is dat. Een kippenfokkerij is nog veel erger trouwensquote:Op zondag 4 september 2011 23:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Eerst was het alleen weiland, maar toen kwam er een koeienboer te wonen en nu hebben we ontzettend veel last van muggen..
Weet ik eigenlijk niet. Ik heb wel een heel levendige fantasie en zie alles gelijk voor me maar ik kan het niet forceren ofzoquote:Op zondag 4 september 2011 23:04 schreef Rezania het volgende:
Wie herkent trouwens het probleem van alles letterlijk nemen?
Bijvoorbeeld dat je 'voet van de berg' hoort en dat je een berg voor je ziet met een voet.
had jij kippen?quote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef LompeHork het volgende:
Slaapze Spaghetti
[..]
Meh, kut is dat. Een kippenfokkerij is nog veel erger trouwens
Dit dus.quote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
Leuke TT
Tevens alle muggen moeten dood
Oké, apart.quote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef coban het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ik heb wel een heel levendige fantasie en zie alles gelijk voor me maar ik kan het niet forceren ofzo
Oh. Ik bn speciaal. Ik ben high zonder drugs.quote:Op zondag 4 september 2011 23:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
MOTTE KOMEN DAN BAM
[..]
Hoe dan?
kloptquote:Op zondag 4 september 2011 23:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mensen die mijn tt haten hebben geen swag
Ik heb swek joe noquote:Op zondag 4 september 2011 23:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mensen die mijn tt haten hebben geen swag
Haha de buurman van die koeienbuur heeft een kippenfokkerijquote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef LompeHork het volgende:
Slaapze Spaghetti
[..]
Meh, kut is dat. Een kippenfokkerij is nog veel erger trouwens
dit dusquote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Buren met kippen.Buren met een haan!
Hebben ze ook jaquote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Buren met kippen.Buren met een haan!
quote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha de buurman van die koeienbuur heeft een kippenfokkerij. Als de wind verkeerd staat, stinkt het echt een uur in de wind
hoax, kippen stinken nietquote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha de buurman van die koeienbuur heeft een kippenfokkerij. Als de wind verkeerd staat, stinkt het echt een uur in de wind
Beetje vage haan dan. Zeker teveel aan het rotte fruit gezetenquote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hebben ze ook ja![]()
Tof beest, hij kukelt pas om 19:00, hij is het spoor een beetje bijster geloof ik
quote:Op zondag 4 september 2011 23:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Beetje vage haan dan. Zeker teveel aan het rotte fruit gezeten![]()
Nou, die heeft echt twee grote stallen vol met die beesten. Echt een stuk of 5 duizendquote:Op zondag 4 september 2011 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat meurt inderdaad! Gelukkig heeft onze buurman er maar een paar (8) dus dat scheelt al een hoop!
Die van mijn buren begint zodra het licht wordt.quote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hebben ze ook ja![]()
Tof beest, hij kukelt pas om 19:00, hij is het spoor een beetje bijster geloof ik
ik voel je pijnquote:Op zondag 4 september 2011 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die van mijn buren begint als het licht wordt.
Hehe zatte kippen zijn het vetstquote:Op zondag 4 september 2011 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
![]()
Af en toe gaat er inderdaad wel eens een rotte appel in van onze kant
Oeh lekker, ik help een maatje nog wel eens met uitbaggeren, hij heeft er iets minder, maar meer dan genoegquote:Op zondag 4 september 2011 23:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, die heeft echt twee grote stallen vol met die beesten. Echt een stuk of 5 duizend
"Burgen"? Die term ken ik nietquote:Op zondag 4 september 2011 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die van mijn burgen begint als het licht wordt.
Dank je, maar hoe ga ik dit probleem toch oplossen?quote:
luchtbuks kopen of wat lompehork zegtquote:Op zondag 4 september 2011 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dank je, maar hoe ga ik dit probleem toch oplossen?
Ik zal het eens voorstellen aan de buren.quote:Op zondag 4 september 2011 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oeh lekker, ik help een maatje nog wel eens met uitbaggeren, hij heeft er iets minder, maar meer dan genoeg
[..]
"Burgen"? Die term ken ik niet![]()
Kut is dat, dat kan hij ze trouwens wel afleren hoor (een week tot twee weken een doek over het hok heen spannen en pas 's avonds verwijderen)
quote:Op zondag 4 september 2011 23:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
luchtbuks kopen of wat lompehork zegt
omdat ik geen dierenbeul ben doe maar wat lompehork zegt
quote:Op zondag 4 september 2011 23:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
luchtbuks kopen of wat lompehork zegt
omdat ik geen dierenbeul ben doe maar wat lompehork zegt
Met een marokkaans tintjequote:
Kan je het aan denk je?quote:
Ik ook niet HAHAHA. Ik heb morgen alleen een les om 1540 en dat is niet eens verplichtquote:Op zondag 4 september 2011 23:14 schreef coban het volgende:
Wie moet morgen ook vroeg opstaan?
IKKEEE HAHAHA WAT IS HET LEVN TOCH FIJN
Bedankt hequote:
We hebben haar weggejaagd met onze te autistische uitslagen van die testquote:
Als je het in de foute zin bedoelt, natuurlijk. Als je het in de goede zin bedoelt, natuurlijk.quote:
Hoe vroeg moet jij opstaan? Ik 7 uur.quote:Op zondag 4 september 2011 23:14 schreef coban het volgende:
Wie moet morgen ook vroeg opstaan?
IKKEEE HAHAHA WAT IS HET LEVN TOCH FIJN
quote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ook niet HAHAHA. Ik heb morgen alleen een les om 1540 en dat is niet eens verplicht
ahwquote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
We hebben haar weggejaagd met onze te autistische uitslagen van die test
Ik bedoel het in de geilste zinquote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als je het in de foute zin bedoelt, natuurlijk. Als je het in de goede zin bedoelt, natuurlijk.
Vooral ik met mijn score van 29.quote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
We hebben haar weggejaagd met onze te autistische uitslagen van die test
Zal ik het je even uitleggen?quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoel het in de geilste zin
het is kad of pousquote:Op zondag 4 september 2011 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoef niet vroeg op te staan maar zal vast wel tussen 6 en 7 wakker gemaakt worden door de kat
quote:Op zondag 4 september 2011 23:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zal ik het je even uitleggen?
[ afbeelding ]
Mijn troll-actie faalt.quote:Op zondag 4 september 2011 23:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
doe normaal joh dalando is zo hetero als wat
indd je had hem gister op de chat moeten zienquote:Op zondag 4 september 2011 23:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
doe normaal joh dalando is zo hetero als wat
Moet je mij een keer aanspreken, lukt welquote:Op zondag 4 september 2011 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Mijn troll-actie faalt.Trollen is niets echt iets voor mij blijkbaar.
gebraden katquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan echt niet trollen, dat is niet iets voor jou.quote:Op zondag 4 september 2011 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Mijn troll-actie faalt.Trollen is niets echt iets voor mij blijkbaar.
Iemand die bijna alles letterlijk neemt trollen is te makkelijk.quote:Op zondag 4 september 2011 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je mij een keer aanspreken, lukt wel
Ik troll alles wat los en vast zit als het moetquote:Op zondag 4 september 2011 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iemand die bijna alles letterlijk neemt trollen is te makkelijk.En ik ga ook geen aardige mensen trollen.
quote:
Compensatie, net zoals Gulmez en zijn Audi A4.quote:
HET IS POUS VERDOMME hoe gaat het nou met jou baggeruserscript?quote:
lachen gieren brullenquote:Op zondag 4 september 2011 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb een Herman, ze heet je moeder.
8.30 ofzoooquote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe vroeg moet jij opstaan? Ik 7 uur.
Helemaal top, ik maak hem echt baas.quote:Op zondag 4 september 2011 23:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
HET IS POUS VERDOMME hoe gaat het nou met jou baggeruserscript?
quote:Op zondag 4 september 2011 23:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je kan echt niet trollen, dat is niet iets voor jou.
Ik kan wel trollen, een paar mensen dachten echt dat SV verliefd was op Marokip
Kan misschien wel zo zijn, maar ik ga geen aardige mensen trollen.quote:Op zondag 4 september 2011 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik troll alles wat los en vast zit als het moet
Heeft Herman een snor? Dan klopt het.quote:Op zondag 4 september 2011 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb een Herman, ze heet je moeder.
was niet grappigquote:Op zondag 4 september 2011 23:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je kan echt niet trollen, dat is niet iets voor jou.
Ik kan wel trollen, een paar mensen dachten echt dat SV verliefd was op Marokip
Godverdomme. Het was dus toch je moeder.quote:Op zondag 4 september 2011 23:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heeft Herman een snor? Dan klopt het.
quote:
Jullie meiden hebben het echt zwaar hè?quote:
Welterusten!quote:
stuur dm als ie klaar is met linkquote:Op zondag 4 september 2011 23:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Helemaal top, ik maak hem echt baas.
maar posts vallen niet op dm's wel ik ben nog bezig met anderen dingen op mijn laptopquote:Op zondag 4 september 2011 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als ie klaar is post ik hem hier wel. Kan iedereen meegenieten.
De kans is groot van wel ja, moeders met de naam Herman en een snor komen niet vaak voor.quote:Op zondag 4 september 2011 23:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godverdomme. Het was dus toch je moeder.
Pff, ik heb toch een kleurtje, mijn posts vallen sowieso op.quote:Op zondag 4 september 2011 23:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
maar posts vallen niet op dm's wel ik ben nog bezig met anderen dingen op mijn laptop
Ja bij mij ben je moderator maar daar let ik inmiddels niet meer opquote:Op zondag 4 september 2011 23:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Pff, ik heb toch een kleurtje, mijn posts vallen sowieso op.
Ja duhquote:Op zondag 4 september 2011 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Jullie meiden hebben het echt zwaar hè?
[..]
Welterusten!
quote:Op zondag 4 september 2011 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De kans is groot van wel ja, moeders met de naam Herman en een snor komen niet vaak voor.
Heeft iemand nog wat geld voor mij voor een 2e scherm voor mij?quote:
Daar doe je toch hoogstens 5 minuten over?quote:Op zondag 4 september 2011 23:24 schreef coban het volgende:
[..]
Ja duhik moet ook nog helemaal bedenken wat ik aanmoet.
Ja, een normaal scherm.quote:Op zondag 4 september 2011 23:25 schreef Dalando het volgende:
Bestaat er trouwens al zoiets als een 2e scherm voor laptops?
quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 23:26 schreef Dalando het volgende:
Dat je een scherm op een scherm hebt, en dat je dan je bovenste scherm op je onderste scherm klapt en dan je 2 schermen op je toetsenbord plonkt?
Hoezo zou je dat willen, neem dan gewoon een groot scherm.quote:
Klopt. Vroegah, op de middelbare school deed ik er 4 tot 7 minuten over, zonder ontbijt hup naar school.quote:Op zondag 4 september 2011 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar doe je toch hoogstens 5 minuten over?![]()
Ik trek gewoon wat uit de kast en kijk of het bij elkaar past en dat is mijn outfit voor die dag.quote:Op zondag 4 september 2011 23:27 schreef coban het volgende:
[..]
Klopt. Vroegah, op de middelbare school deed ik er 4 tot 7 minuten over, zonder ontbijt hup naar school.
Maar nu, wil ik er langer over doen
Mijn moeder bepaalt altijd wat ik die dag draagquote:Op zondag 4 september 2011 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik trek gewoon wat uit de kast en kijk of het bij elkaar past en dat is mijn outfit voor die dag.
Zijn van diezelfde bazen als ik zie op straat. Zie je ze een wheelie trekken en dan hoop je echt dat ze van hun kutscootert vallen en dat ze niet meer opstaan. Ja, dat is echt baas.quote:
Ik ben 12, wat is deze?quote:Op zondag 4 september 2011 23:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mijn moeder bepaalt altijd wat ik die dag draag
quote:Op zondag 4 september 2011 23:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zijn van diezelfde bazen als ik zie op straat. Zie je ze een wheelie trekken en dan hoop je echt dat ze van hun kutscootert vallen en dat ze niet meer opstaan. Ja, dat is echt baas.
^quote:Op zondag 4 september 2011 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik trek gewoon wat uit de vieze-was-mand en kijk of het bij elkaar past en dat is mijn outfit voor die dag.
Welke film?quote:Op zondag 4 september 2011 23:27 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ben nu een film aan het kijken en aan het fokken tegelijkertijd. Op 1 scherm van 16 inch
quote:Op zondag 4 september 2011 23:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zijn van diezelfde bazen als ik zie op straat. Zie je ze een wheelie trekken en dan hoop je echt dat ze van hun kutscootert vallen en dat ze niet meer opstaan. Ja, dat is echt baas.
Ja, dat is baas.quote:Op zondag 4 september 2011 23:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gastquote:Op zondag 4 september 2011 23:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mijn moeder bepaalt altijd wat ik die dag draag
ik lekker trein en bus ooowhquote:Op zondag 4 september 2011 23:31 schreef Rezania het volgende:
Morgen, dat is is maandagochtend, lekker naar school fietsen, ik kan haast niet wachten.
ik lekker niet oowhquote:Op zondag 4 september 2011 23:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik lekker trein en bus ooowh
Me too. Again: boks mattie.quote:Op zondag 4 september 2011 23:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoe oud ben je trouwens? Anders trek ik dadelijk een verkeerde conclusiequote:
waarom dat nou weer?quote:Op zondag 4 september 2011 23:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hahah pim is moederskindje hahahaihgihihihihoho
Ik ga alleen met het ov als het gaat regenen, moet natuurlijk wel bewegen, dat is gezond.quote:Op zondag 4 september 2011 23:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Euj, die heb ik nog nooit gezien, even regelen die film, ik houd van mindfucksquote:Op zondag 4 september 2011 23:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Red State
http://www.imdb.com/title/tt0873886/. Behoorlijk mindfuck film
11quote:Op zondag 4 september 2011 23:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoe oud ben je trouwens? Anders trek ik dadelijk een verkeerde conclusie
Baas baasquote:Op zondag 4 september 2011 23:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Preventieve zelfmoord ftw inderdaad
Oeh.. nu is de film best vet eigenlijkquote:Op zondag 4 september 2011 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Euj, die heb ik nog nooit gezien, even regelen die film, ik houd van mindfucks
Hoe ik MK nu voor me zie:quote:Op zondag 4 september 2011 23:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik wist gewoon we zijn voorbestemd als bff's niet haten bitches gaan sowieso haten vanaf nu
quote:Op zondag 4 september 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe ik MK nu voor me zie:
[ afbeelding ]
'Niet haten, bitches gaan haten!'
Ja man, allebei allochtoon, allebei meisje (jongens iewl gatsiequote:Op zondag 4 september 2011 23:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik wist gewoon we zijn voorbestemd als bff's niet haten bitches gaan sowieso haten vanaf nu
Ben ik gelukkig niet de enigequote:Op zondag 4 september 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nice, even bekijken morgen. Ik moet zelfs The Human Centipede nog zien, terwijl ik best een horror fanaat ben.quote:Op zondag 4 september 2011 23:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oeh.. nu is de film best vet eigenlijk. Aanradert. Op TPB hebben ze een goeie versie. Die ben ik nu aan het kijken.
Gelukkig maar. Ik dacht alquote:Op zondag 4 september 2011 23:33 schreef coban het volgende:
[..]
Baas baas.
Oke ik vind dit getroll niet meer leuk, ik stop
GMTA!quote:Op zondag 4 september 2011 23:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ben ik gelukkig niet de enige
Meen je dit?quote:Op zondag 4 september 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, een echte horror zou ik het niet noemen. Op zich wel spannend en apart.quote:Op zondag 4 september 2011 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nice, even bekijken morgen. Ik moet zelfs The Human Centipede nog zien, terwijl ik best een horror fanaat ben.
Bewijs het maar.quote:Op zondag 4 september 2011 23:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Meen je dit?
Ik ben heel classy hoor irl
Weet ik, maar ik zag je even als een Nickelson-bitchje voor me.quote:Op zondag 4 september 2011 23:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Meen je dit?
Fiets jij maar 80+ kmquote:Op zondag 4 september 2011 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga alleen met het ov als het gaat regenen, moet natuurlijk wel bewegen, dat is gezond.
Nee je hebt gewoon nickelson jas zeghetmaareerlijkquote:Op zondag 4 september 2011 23:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Meen je dit?
Oh right. Dat was waar ook. Sorry dat ik ooit aan jou getwijfeld hebquote:Op zondag 4 september 2011 23:36 schreef coban het volgende:
[..]
Jeweettoch, ik doneer dat soort baasjes nekschotjes.
oh gelukkigquote:Op zondag 4 september 2011 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik zag je even als een Nickelson-bitchje voor me.Ik bedoel er niks persoonlijk mee hoor.
Ik ken nog wel iemand die haar vriendje dan wilt zijnquote:Op zondag 4 september 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, dat maakt niet uit, mindfucks zijn altijd goed. Een van de beste films aller tijden is Crank naar mijn mening, dus dat zegt wel genoegquote:Op zondag 4 september 2011 23:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, een echte horror zou ik het niet noemen. Op zich wel spannend en apart.
nee heb geen jas ben schooier gwn altijd t-shirt ook in winterquote:Op zondag 4 september 2011 23:37 schreef coban het volgende:
[..]
Nee je hebt gewoon nickelson jas zeghetmaareerlijk
watquote:Op zondag 4 september 2011 23:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand die haar vriendje dan wilt zijn
[ afbeelding ]
[..]
Oh, dat maakt niet uit, mindfucks zijn altijd goed. Een van de beste films aller tijden is Crank naar mijn mening, dus dat zegt wel genoeg
Mijn school is dan ook niet 80km maar 12km verderop, en je kan toch wel minstens naar het station fietsen?quote:
watquote:Gulmez
amenth
Ajacied422
Knetterkrankjorum
Driepink
JanPiraat
Klinkerbotsing
Nectar
Linkse_boomknuffelaar
Zolder
Trollscience
ik
Dalando
Dalando
vieze_freddie
aaaaaaaaaaaaa
sanasoufi
amenth
Danny
Driepink
yvonne
DolfijntjesLove
Renzo
bang_bros
Dalando
Dalando
asdf
asdfasdf
Paul
amenth
amenth
amenth
amenth
Trollscience
Breezerslet17
Furdinand
MarokkaanseKip
Rezania
Rezania
LompeHork
bang_bros
Huppelmuts
Oeh.. die heb ik nog niet gezienquote:Op zondag 4 september 2011 23:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand die haar vriendje dan wilt zijn
[ afbeelding ]
[..]
Oh, dat maakt niet uit, mindfucks zijn altijd goed. Een van de beste films aller tijden is Crank naar mijn mening, dus dat zegt wel genoeg
ik fiets ook naar station, maar da's max 5 minuten.quote:Op zondag 4 september 2011 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn school is dan ook niet 80km maar 12km verderop, en je kan toch wel minstens naar het station fietsen?
Fixed.quote:Op zondag 4 september 2011 23:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh, gelukkig.
Want ik haat zulke ordinaire bimbo's.
Hahahhahahaha omg als dit ECHT is hequote:Op zondag 4 september 2011 23:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee heb geen jas ben schooier gwn altijd t-shirt ook in winter
Billenkoek jij.quote:Op zondag 4 september 2011 23:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh right. Dat was waar ook. Sorry dat ik ooit aan jou getwijfeld heb
Niet? Briljante film, er is ook een deel 2! Sowieso alles met Jason Stathamquote:Op zondag 4 september 2011 23:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oeh.. die heb ik nog niet gezien. Zie ons filmtips uitwisselen dan
JOTTEMquote:Op zondag 4 september 2011 23:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mijn moeder zegt net dat ik morgen zelf mag bepalen wat ik aandoe
ja soms alleen bh zo lekker winderig mensen denken van wtf doet zij dan loop ik gwn van ja kijk naar je eigen manquote:Op zondag 4 september 2011 23:38 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahhahahaha omg als dit ECHT is heik ook namelijk
ga niet zeggen dat dit echt is
Serieus, hoe oud ben jij?quote:Op zondag 4 september 2011 23:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mijn moeder zegt net dat ik morgen zelf mag bepalen wat ik aandoe
Jottem, grutjes, de lekkere meisjes van tegenwoordig...quote:
doe ik ook altijdquote:Op zondag 4 september 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja soms alleen bh zo lekker winderig mensen denken van wtf doet zij dan loop ik gwn van ja kijk naar je eigen man
Ik moest lachenquote:Op zondag 4 september 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja soms alleen bh zo lekker winderig mensen denken van wtf doet zij dan loop ik gwn van ja kijk naar je eigen man
Ja, ik zag het al op TBP. Beide zijn al aan het downloadenquote:Op zondag 4 september 2011 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet? Briljante film, er is ook een deel 2! Sowieso alles met Jason Statham(nohomo)
Inderdaad even uitwisselen, ik ben altijd wel in voor vage films.
Waar is dat plaatje van grutjes gespot als je het nodig hebt?quote:Op zondag 4 september 2011 23:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jottem, grutjes, de lekkere meisjes van tegenwoordig...Ze beginnen nederlansch te praten
in OA's fotoboekquote:Op zondag 4 september 2011 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar is dat plaatje van grutjes gespot als je het nodig hebt?
Nice, ik zal morgen even een lijstje maken in dat geval, er staat hier nogal wat in de DVD/Blu-Ray-kast wat zeker het kijken waard is (ja, wij kopen ook veel gewoon legaal!)quote:Op zondag 4 september 2011 23:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, ik zag het al op TBP. Beide zijn al aan het downloaden
Goed om te wetenIk zal je dan wel lastig vallen als ik weer iets vaags heb gezien.
fotoboek.fok.nl/omdatappel so hard?quote:
Jij bent 11 en nog steeds wakker en achter de computer om kwart voor 12?quote:
Oh, relaxedquote:Op zondag 4 september 2011 23:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nice, ik zal morgen even een lijstje maken in dat geval, er staat hier nogal wat in de DVD/Blu-Ray-kast wat zeker het kijken waard is (ja, wij kopen ook veel gewoon legaal!)
Ik wist niet wie je met OA bedoelde.quote:Op zondag 4 september 2011 23:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
fotoboek.fok.nl/omdatappel so hard?
Dus jij bent 11?quote:
ik heb vakantie.quote:Op zondag 4 september 2011 23:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent 11 en nog steeds wakker en achter de computer om kwart voor 12?
quote:Op zondag 4 september 2011 23:44 schreef coban het volgende:
[..]
Dus jij bent 11?
Dat komt perfect uit voor mijn pedopraktijken
weet je uberhaupt wel wat een fipo isquote:Op zondag 4 september 2011 23:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wist niet wie je met OA bedoelde.
nee alleen wat sepo isquote:Op zondag 4 september 2011 23:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
weet je uberhaupt wel wat een fipo is
First post. Duh!quote:Op zondag 4 september 2011 23:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
weet je uberhaupt wel wat een fipo is
Als je 11 was dan had je nooit echt deze sc goed kunnen volgen. Of je bent gewoon hoogbegaafd enzo.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 23:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, relaxed. Er zullen vast wel wat films tussen zitten die ik nog niet gezien heb
Ga hem vooral complimenteren.quote:Op zondag 4 september 2011 23:45 schreef coban het volgende:
[..]
Als je 11 was dan had je nooit echt deze sc goed kunnen volgen. Of je bent gewoon hoogbegaafd enzo.
ik ben indd hoogbegaafd en ga dit jaar naar speciaal onderwijs daarvoorquote:Op zondag 4 september 2011 23:45 schreef coban het volgende:
[..]
Als je 11 was dan had je nooit echt deze sc goed kunnen volgen. Of je bent gewoon hoogbegaafd enzo.
Oké, genoeg gegarpt.quote:Op zondag 4 september 2011 23:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik ben indd hoogbegaafd en ga dit jaar naar speciaal onderwijs daarvoor
tevens word ik in november 12
Ninja edit!quote:Op zondag 4 september 2011 23:45 schreef BBQSausage het volgende:
Ik besteed echt teveel tijd aan een grap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 september 2011 23:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ninja edit!Dat heb ik nooit getypt, hoe kom je daar nou weer bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
leugens/ontkenningsfasequote:Op zondag 4 september 2011 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit getypt, hoe kom je daar nou weer bij.
quote:Op zondag 4 september 2011 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit getypt, hoe kom je daar nou weer bij.
Ah tuurlijk. Jammer joh, kindjes van 12 zijn niet meer zo jong.quote:Op zondag 4 september 2011 23:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik ben indd hoogbegaafd en ga dit jaar naar speciaal onderwijs daarvoor
tevens word ik in november 12
Ja, uiteraardquote:Op zondag 4 september 2011 23:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, we hebben geloof ik over de 400 titels staan hier
Hellraiser en vervolgen wel al gekeken? Anders is dat zeker een aanrader (vooral het eerste deel), heel oud, maar toch erg vermakelijk!
Oh, oké. Hallo heerser over Europa.quote:Op zondag 4 september 2011 23:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mij proberen te overtreffen, IK BEN DE HEERSER OVER EUROPA!
linkquote:Op zondag 4 september 2011 23:45 schreef BBQSausage het volgende:
Ik besteed echt teveel tijd aan een grap.
mijn ouders betalen toch allesquote:Op zondag 4 september 2011 23:47 schreef coban het volgende:
[..]
Ah tuurlijk. Jammer joh, kindjes van 12 zijn niet meer zo jong.11 was beter
Maar iig, je mag straks geen railrunner meer, wist je dat al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |