Dit dus.quote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
Leuke TT
Tevens alle muggen moeten dood
Oké, apart.quote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef coban het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ik heb wel een heel levendige fantasie en zie alles gelijk voor me maar ik kan het niet forceren ofzo
Oh. Ik bn speciaal. Ik ben high zonder drugs.quote:Op zondag 4 september 2011 23:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
MOTTE KOMEN DAN BAM
[..]
Hoe dan?
kloptquote:Op zondag 4 september 2011 23:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mensen die mijn tt haten hebben geen swag
Ik heb swek joe noquote:Op zondag 4 september 2011 23:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mensen die mijn tt haten hebben geen swag
Haha de buurman van die koeienbuur heeft een kippenfokkerijquote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef LompeHork het volgende:
Slaapze Spaghetti
[..]
Meh, kut is dat. Een kippenfokkerij is nog veel erger trouwens
dit dusquote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Buren met kippen.Buren met een haan!
Hebben ze ook jaquote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Buren met kippen.Buren met een haan!
quote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha de buurman van die koeienbuur heeft een kippenfokkerij. Als de wind verkeerd staat, stinkt het echt een uur in de wind
hoax, kippen stinken nietquote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha de buurman van die koeienbuur heeft een kippenfokkerij. Als de wind verkeerd staat, stinkt het echt een uur in de wind
Beetje vage haan dan. Zeker teveel aan het rotte fruit gezetenquote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hebben ze ook ja![]()
Tof beest, hij kukelt pas om 19:00, hij is het spoor een beetje bijster geloof ik
quote:Op zondag 4 september 2011 23:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Beetje vage haan dan. Zeker teveel aan het rotte fruit gezeten![]()
Nou, die heeft echt twee grote stallen vol met die beesten. Echt een stuk of 5 duizendquote:Op zondag 4 september 2011 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat meurt inderdaad! Gelukkig heeft onze buurman er maar een paar (8) dus dat scheelt al een hoop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |