Was bij mijn ouders en die wonen aan een weiland waar koeien grazen, dus ze hebben altijd superveel vliegen binnenquote:
Dan spijt het me.quote:Op zondag 4 september 2011 23:01 schreef coban het volgende:
[..]
Jij weet niet, maar dat doen ze om te zeggen van: zoem zoem i love you i want your fucking blood bitch i love you so friggin much i want to suck your fucking blood out of your damn body zoem zoem.
Dit is inderdaad niet meer dan terecht.quote:Op zondag 4 september 2011 23:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was bij mijn ouders en die wonen aan een weiland waar koeien grazen, dus ze hebben altijd superveel vliegen binnen. Heb ik ook weer mijn bijdrage gedaan
Ik ga jou kapotslaan met elektronische vliegenmepperquote:Op zondag 4 september 2011 23:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was bij mijn ouders en die wonen aan een weiland waar koeien grazen, dus ze hebben altijd superveel vliegen binnen. Heb ik ook weer mijn bijdrage gedaan
Inderdaad. Eerst was het alleen weiland, maar toen kwam er een koeienboer te wonen en nu hebben we ontzettend veel last van muggen.quote:Op zondag 4 september 2011 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is inderdaad niet meer dan terecht.![]()
Weilanden en muggen.
MOTTE KOMEN DAN BAMquote:Op zondag 4 september 2011 23:03 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ga jou kapotslaan met elektronische vliegenmepper
Hoe dan?quote:
Meh, kut is dat. Een kippenfokkerij is nog veel erger trouwensquote:Op zondag 4 september 2011 23:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Eerst was het alleen weiland, maar toen kwam er een koeienboer te wonen en nu hebben we ontzettend veel last van muggen..
Weet ik eigenlijk niet. Ik heb wel een heel levendige fantasie en zie alles gelijk voor me maar ik kan het niet forceren ofzoquote:Op zondag 4 september 2011 23:04 schreef Rezania het volgende:
Wie herkent trouwens het probleem van alles letterlijk nemen?
Bijvoorbeeld dat je 'voet van de berg' hoort en dat je een berg voor je ziet met een voet.
had jij kippen?quote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef LompeHork het volgende:
Slaapze Spaghetti
[..]
Meh, kut is dat. Een kippenfokkerij is nog veel erger trouwens
Dit dus.quote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
Leuke TT
Tevens alle muggen moeten dood
Oké, apart.quote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef coban het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ik heb wel een heel levendige fantasie en zie alles gelijk voor me maar ik kan het niet forceren ofzo
Oh. Ik bn speciaal. Ik ben high zonder drugs.quote:Op zondag 4 september 2011 23:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
MOTTE KOMEN DAN BAM
[..]
Hoe dan?
kloptquote:Op zondag 4 september 2011 23:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mensen die mijn tt haten hebben geen swag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |