Dit dus.quote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
Leuke TT
Tevens alle muggen moeten dood
Oké, apart.quote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef coban het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ik heb wel een heel levendige fantasie en zie alles gelijk voor me maar ik kan het niet forceren ofzo
Oh. Ik bn speciaal. Ik ben high zonder drugs.quote:Op zondag 4 september 2011 23:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
MOTTE KOMEN DAN BAM
[..]
Hoe dan?
kloptquote:Op zondag 4 september 2011 23:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mensen die mijn tt haten hebben geen swag
Ik heb swek joe noquote:Op zondag 4 september 2011 23:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mensen die mijn tt haten hebben geen swag
Haha de buurman van die koeienbuur heeft een kippenfokkerijquote:Op zondag 4 september 2011 23:05 schreef LompeHork het volgende:
Slaapze Spaghetti
[..]
Meh, kut is dat. Een kippenfokkerij is nog veel erger trouwens
dit dusquote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Buren met kippen.Buren met een haan!
Hebben ze ook jaquote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Buren met kippen.Buren met een haan!
quote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha de buurman van die koeienbuur heeft een kippenfokkerij. Als de wind verkeerd staat, stinkt het echt een uur in de wind
hoax, kippen stinken nietquote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha de buurman van die koeienbuur heeft een kippenfokkerij. Als de wind verkeerd staat, stinkt het echt een uur in de wind
Beetje vage haan dan. Zeker teveel aan het rotte fruit gezetenquote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hebben ze ook ja![]()
Tof beest, hij kukelt pas om 19:00, hij is het spoor een beetje bijster geloof ik
quote:Op zondag 4 september 2011 23:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Beetje vage haan dan. Zeker teveel aan het rotte fruit gezeten![]()
Nou, die heeft echt twee grote stallen vol met die beesten. Echt een stuk of 5 duizendquote:Op zondag 4 september 2011 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat meurt inderdaad! Gelukkig heeft onze buurman er maar een paar (8) dus dat scheelt al een hoop!
Die van mijn buren begint zodra het licht wordt.quote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hebben ze ook ja![]()
Tof beest, hij kukelt pas om 19:00, hij is het spoor een beetje bijster geloof ik
ik voel je pijnquote:Op zondag 4 september 2011 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die van mijn buren begint als het licht wordt.
Hehe zatte kippen zijn het vetstquote:Op zondag 4 september 2011 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
![]()
Af en toe gaat er inderdaad wel eens een rotte appel in van onze kant
Oeh lekker, ik help een maatje nog wel eens met uitbaggeren, hij heeft er iets minder, maar meer dan genoegquote:Op zondag 4 september 2011 23:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, die heeft echt twee grote stallen vol met die beesten. Echt een stuk of 5 duizend
"Burgen"? Die term ken ik nietquote:Op zondag 4 september 2011 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die van mijn burgen begint als het licht wordt.
Dank je, maar hoe ga ik dit probleem toch oplossen?quote:
luchtbuks kopen of wat lompehork zegtquote:Op zondag 4 september 2011 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dank je, maar hoe ga ik dit probleem toch oplossen?
Ik zal het eens voorstellen aan de buren.quote:Op zondag 4 september 2011 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oeh lekker, ik help een maatje nog wel eens met uitbaggeren, hij heeft er iets minder, maar meer dan genoeg
[..]
"Burgen"? Die term ken ik niet![]()
Kut is dat, dat kan hij ze trouwens wel afleren hoor (een week tot twee weken een doek over het hok heen spannen en pas 's avonds verwijderen)
quote:Op zondag 4 september 2011 23:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
luchtbuks kopen of wat lompehork zegt
omdat ik geen dierenbeul ben doe maar wat lompehork zegt
quote:Op zondag 4 september 2011 23:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
luchtbuks kopen of wat lompehork zegt
omdat ik geen dierenbeul ben doe maar wat lompehork zegt
Met een marokkaans tintjequote:
Kan je het aan denk je?quote:
Ik ook niet HAHAHA. Ik heb morgen alleen een les om 1540 en dat is niet eens verplichtquote:Op zondag 4 september 2011 23:14 schreef coban het volgende:
Wie moet morgen ook vroeg opstaan?
IKKEEE HAHAHA WAT IS HET LEVN TOCH FIJN
Bedankt hequote:
We hebben haar weggejaagd met onze te autistische uitslagen van die testquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |