Als je het in de foute zin bedoelt, natuurlijk. Als je het in de goede zin bedoelt, natuurlijk.quote:
Hoe vroeg moet jij opstaan? Ik 7 uur.quote:Op zondag 4 september 2011 23:14 schreef coban het volgende:
Wie moet morgen ook vroeg opstaan?
IKKEEE HAHAHA WAT IS HET LEVN TOCH FIJN
quote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ook niet HAHAHA. Ik heb morgen alleen een les om 1540 en dat is niet eens verplicht
ahwquote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
We hebben haar weggejaagd met onze te autistische uitslagen van die test
Ik bedoel het in de geilste zinquote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als je het in de foute zin bedoelt, natuurlijk. Als je het in de goede zin bedoelt, natuurlijk.
Vooral ik met mijn score van 29.quote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
We hebben haar weggejaagd met onze te autistische uitslagen van die test
Zal ik het je even uitleggen?quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoel het in de geilste zin
het is kad of pousquote:Op zondag 4 september 2011 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoef niet vroeg op te staan maar zal vast wel tussen 6 en 7 wakker gemaakt worden door de kat
quote:Op zondag 4 september 2011 23:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zal ik het je even uitleggen?
[ afbeelding ]
Mijn troll-actie faalt.quote:Op zondag 4 september 2011 23:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
doe normaal joh dalando is zo hetero als wat
indd je had hem gister op de chat moeten zienquote:Op zondag 4 september 2011 23:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
doe normaal joh dalando is zo hetero als wat
Moet je mij een keer aanspreken, lukt welquote:Op zondag 4 september 2011 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Mijn troll-actie faalt.Trollen is niets echt iets voor mij blijkbaar.
gebraden katquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan echt niet trollen, dat is niet iets voor jou.quote:Op zondag 4 september 2011 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Mijn troll-actie faalt.Trollen is niets echt iets voor mij blijkbaar.
Iemand die bijna alles letterlijk neemt trollen is te makkelijk.quote:Op zondag 4 september 2011 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je mij een keer aanspreken, lukt wel
Ik troll alles wat los en vast zit als het moetquote:Op zondag 4 september 2011 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iemand die bijna alles letterlijk neemt trollen is te makkelijk.En ik ga ook geen aardige mensen trollen.
quote:
Compensatie, net zoals Gulmez en zijn Audi A4.quote:
HET IS POUS VERDOMME hoe gaat het nou met jou baggeruserscript?quote:
lachen gieren brullenquote:Op zondag 4 september 2011 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb een Herman, ze heet je moeder.
8.30 ofzoooquote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe vroeg moet jij opstaan? Ik 7 uur.
Helemaal top, ik maak hem echt baas.quote:Op zondag 4 september 2011 23:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
HET IS POUS VERDOMME hoe gaat het nou met jou baggeruserscript?
quote:Op zondag 4 september 2011 23:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je kan echt niet trollen, dat is niet iets voor jou.
Ik kan wel trollen, een paar mensen dachten echt dat SV verliefd was op Marokip
Kan misschien wel zo zijn, maar ik ga geen aardige mensen trollen.quote:Op zondag 4 september 2011 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik troll alles wat los en vast zit als het moet
Heeft Herman een snor? Dan klopt het.quote:Op zondag 4 september 2011 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb een Herman, ze heet je moeder.
was niet grappigquote:Op zondag 4 september 2011 23:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je kan echt niet trollen, dat is niet iets voor jou.
Ik kan wel trollen, een paar mensen dachten echt dat SV verliefd was op Marokip
Godverdomme. Het was dus toch je moeder.quote:Op zondag 4 september 2011 23:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heeft Herman een snor? Dan klopt het.
quote:
Jullie meiden hebben het echt zwaar hè?quote:
Welterusten!quote:
stuur dm als ie klaar is met linkquote:Op zondag 4 september 2011 23:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Helemaal top, ik maak hem echt baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |