fotoboek.fok.nl/omdatappel so hard?quote:
Jij bent 11 en nog steeds wakker en achter de computer om kwart voor 12?quote:
Oh, relaxedquote:Op zondag 4 september 2011 23:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nice, ik zal morgen even een lijstje maken in dat geval, er staat hier nogal wat in de DVD/Blu-Ray-kast wat zeker het kijken waard is (ja, wij kopen ook veel gewoon legaal!)
Ik wist niet wie je met OA bedoelde.quote:Op zondag 4 september 2011 23:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
fotoboek.fok.nl/omdatappel so hard?
Dus jij bent 11?quote:
ik heb vakantie.quote:Op zondag 4 september 2011 23:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent 11 en nog steeds wakker en achter de computer om kwart voor 12?
quote:Op zondag 4 september 2011 23:44 schreef coban het volgende:
[..]
Dus jij bent 11?
Dat komt perfect uit voor mijn pedopraktijken
weet je uberhaupt wel wat een fipo isquote:Op zondag 4 september 2011 23:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wist niet wie je met OA bedoelde.
nee alleen wat sepo isquote:Op zondag 4 september 2011 23:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
weet je uberhaupt wel wat een fipo is
First post. Duh!quote:Op zondag 4 september 2011 23:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
weet je uberhaupt wel wat een fipo is
Als je 11 was dan had je nooit echt deze sc goed kunnen volgen. Of je bent gewoon hoogbegaafd enzo.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 23:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, relaxed. Er zullen vast wel wat films tussen zitten die ik nog niet gezien heb
Ga hem vooral complimenteren.quote:Op zondag 4 september 2011 23:45 schreef coban het volgende:
[..]
Als je 11 was dan had je nooit echt deze sc goed kunnen volgen. Of je bent gewoon hoogbegaafd enzo.
ik ben indd hoogbegaafd en ga dit jaar naar speciaal onderwijs daarvoorquote:Op zondag 4 september 2011 23:45 schreef coban het volgende:
[..]
Als je 11 was dan had je nooit echt deze sc goed kunnen volgen. Of je bent gewoon hoogbegaafd enzo.
Oké, genoeg gegarpt.quote:Op zondag 4 september 2011 23:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik ben indd hoogbegaafd en ga dit jaar naar speciaal onderwijs daarvoor
tevens word ik in november 12
Ninja edit!quote:Op zondag 4 september 2011 23:45 schreef BBQSausage het volgende:
Ik besteed echt teveel tijd aan een grap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 september 2011 23:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ninja edit!Dat heb ik nooit getypt, hoe kom je daar nou weer bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
leugens/ontkenningsfasequote:Op zondag 4 september 2011 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit getypt, hoe kom je daar nou weer bij.
quote:Op zondag 4 september 2011 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit getypt, hoe kom je daar nou weer bij.
Ah tuurlijk. Jammer joh, kindjes van 12 zijn niet meer zo jong.quote:Op zondag 4 september 2011 23:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik ben indd hoogbegaafd en ga dit jaar naar speciaal onderwijs daarvoor
tevens word ik in november 12
Ja, uiteraardquote:Op zondag 4 september 2011 23:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, we hebben geloof ik over de 400 titels staan hier
Hellraiser en vervolgen wel al gekeken? Anders is dat zeker een aanrader (vooral het eerste deel), heel oud, maar toch erg vermakelijk!
Oh, oké. Hallo heerser over Europa.quote:Op zondag 4 september 2011 23:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mij proberen te overtreffen, IK BEN DE HEERSER OVER EUROPA!
linkquote:Op zondag 4 september 2011 23:45 schreef BBQSausage het volgende:
Ik besteed echt teveel tijd aan een grap.
mijn ouders betalen toch allesquote:Op zondag 4 september 2011 23:47 schreef coban het volgende:
[..]
Ah tuurlijk. Jammer joh, kindjes van 12 zijn niet meer zo jong.11 was beter
Maar iig, je mag straks geen railrunner meer, wist je dat al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |