Niet? Briljante film, er is ook een deel 2! Sowieso alles met Jason Stathamquote:Op zondag 4 september 2011 23:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oeh.. die heb ik nog niet gezien. Zie ons filmtips uitwisselen dan
JOTTEMquote:Op zondag 4 september 2011 23:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mijn moeder zegt net dat ik morgen zelf mag bepalen wat ik aandoe
ja soms alleen bh zo lekker winderig mensen denken van wtf doet zij dan loop ik gwn van ja kijk naar je eigen manquote:Op zondag 4 september 2011 23:38 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahhahahaha omg als dit ECHT is heik ook namelijk
ga niet zeggen dat dit echt is
Serieus, hoe oud ben jij?quote:Op zondag 4 september 2011 23:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mijn moeder zegt net dat ik morgen zelf mag bepalen wat ik aandoe
Jottem, grutjes, de lekkere meisjes van tegenwoordig...quote:
doe ik ook altijdquote:Op zondag 4 september 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja soms alleen bh zo lekker winderig mensen denken van wtf doet zij dan loop ik gwn van ja kijk naar je eigen man
Ik moest lachenquote:Op zondag 4 september 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja soms alleen bh zo lekker winderig mensen denken van wtf doet zij dan loop ik gwn van ja kijk naar je eigen man
Ja, ik zag het al op TBP. Beide zijn al aan het downloadenquote:Op zondag 4 september 2011 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet? Briljante film, er is ook een deel 2! Sowieso alles met Jason Statham(nohomo)
Inderdaad even uitwisselen, ik ben altijd wel in voor vage films.
Waar is dat plaatje van grutjes gespot als je het nodig hebt?quote:Op zondag 4 september 2011 23:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jottem, grutjes, de lekkere meisjes van tegenwoordig...Ze beginnen nederlansch te praten
in OA's fotoboekquote:Op zondag 4 september 2011 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar is dat plaatje van grutjes gespot als je het nodig hebt?
Nice, ik zal morgen even een lijstje maken in dat geval, er staat hier nogal wat in de DVD/Blu-Ray-kast wat zeker het kijken waard is (ja, wij kopen ook veel gewoon legaal!)quote:Op zondag 4 september 2011 23:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, ik zag het al op TBP. Beide zijn al aan het downloaden
Goed om te wetenIk zal je dan wel lastig vallen als ik weer iets vaags heb gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |