Hoe oud ben je trouwens? Anders trek ik dadelijk een verkeerde conclusiequote:
waarom dat nou weer?quote:Op zondag 4 september 2011 23:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hahah pim is moederskindje hahahaihgihihihihoho
Ik ga alleen met het ov als het gaat regenen, moet natuurlijk wel bewegen, dat is gezond.quote:Op zondag 4 september 2011 23:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik lekker trein en bus ooowh
Euj, die heb ik nog nooit gezien, even regelen die film, ik houd van mindfucksquote:Op zondag 4 september 2011 23:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Red State
http://www.imdb.com/title/tt0873886/. Behoorlijk mindfuck film
11quote:Op zondag 4 september 2011 23:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoe oud ben je trouwens? Anders trek ik dadelijk een verkeerde conclusie
Baas baasquote:Op zondag 4 september 2011 23:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Preventieve zelfmoord ftw inderdaad
Oeh.. nu is de film best vet eigenlijkquote:Op zondag 4 september 2011 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Euj, die heb ik nog nooit gezien, even regelen die film, ik houd van mindfucks
Hoe ik MK nu voor me zie:quote:Op zondag 4 september 2011 23:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik wist gewoon we zijn voorbestemd als bff's niet haten bitches gaan sowieso haten vanaf nu
quote:Op zondag 4 september 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe ik MK nu voor me zie:
[ afbeelding ]
'Niet haten, bitches gaan haten!'
Ja man, allebei allochtoon, allebei meisje (jongens iewl gatsiequote:Op zondag 4 september 2011 23:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik wist gewoon we zijn voorbestemd als bff's niet haten bitches gaan sowieso haten vanaf nu
Ben ik gelukkig niet de enigequote:Op zondag 4 september 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nice, even bekijken morgen. Ik moet zelfs The Human Centipede nog zien, terwijl ik best een horror fanaat ben.quote:Op zondag 4 september 2011 23:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oeh.. nu is de film best vet eigenlijk. Aanradert. Op TPB hebben ze een goeie versie. Die ben ik nu aan het kijken.
Gelukkig maar. Ik dacht alquote:Op zondag 4 september 2011 23:33 schreef coban het volgende:
[..]
Baas baas.
Oke ik vind dit getroll niet meer leuk, ik stop
GMTA!quote:Op zondag 4 september 2011 23:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ben ik gelukkig niet de enige
Meen je dit?quote:Op zondag 4 september 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, een echte horror zou ik het niet noemen. Op zich wel spannend en apart.quote:Op zondag 4 september 2011 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nice, even bekijken morgen. Ik moet zelfs The Human Centipede nog zien, terwijl ik best een horror fanaat ben.
Bewijs het maar.quote:Op zondag 4 september 2011 23:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Meen je dit?
Ik ben heel classy hoor irl
Weet ik, maar ik zag je even als een Nickelson-bitchje voor me.quote:Op zondag 4 september 2011 23:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Meen je dit?
Ik ben heel classy hoor irl
Fiets jij maar 80+ kmquote:Op zondag 4 september 2011 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga alleen met het ov als het gaat regenen, moet natuurlijk wel bewegen, dat is gezond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |