Hoezo zou je dat willen, neem dan gewoon een groot scherm.quote:
Klopt. Vroegah, op de middelbare school deed ik er 4 tot 7 minuten over, zonder ontbijt hup naar school.quote:Op zondag 4 september 2011 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar doe je toch hoogstens 5 minuten over?![]()
Ik trek gewoon wat uit de kast en kijk of het bij elkaar past en dat is mijn outfit voor die dag.quote:Op zondag 4 september 2011 23:27 schreef coban het volgende:
[..]
Klopt. Vroegah, op de middelbare school deed ik er 4 tot 7 minuten over, zonder ontbijt hup naar school.
Maar nu, wil ik er langer over doen
Mijn moeder bepaalt altijd wat ik die dag draagquote:Op zondag 4 september 2011 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik trek gewoon wat uit de kast en kijk of het bij elkaar past en dat is mijn outfit voor die dag.
Zijn van diezelfde bazen als ik zie op straat. Zie je ze een wheelie trekken en dan hoop je echt dat ze van hun kutscootert vallen en dat ze niet meer opstaan. Ja, dat is echt baas.quote:
Ik ben 12, wat is deze?quote:Op zondag 4 september 2011 23:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mijn moeder bepaalt altijd wat ik die dag draag
quote:Op zondag 4 september 2011 23:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zijn van diezelfde bazen als ik zie op straat. Zie je ze een wheelie trekken en dan hoop je echt dat ze van hun kutscootert vallen en dat ze niet meer opstaan. Ja, dat is echt baas.
^quote:Op zondag 4 september 2011 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik trek gewoon wat uit de vieze-was-mand en kijk of het bij elkaar past en dat is mijn outfit voor die dag.
Welke film?quote:Op zondag 4 september 2011 23:27 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ben nu een film aan het kijken en aan het fokken tegelijkertijd. Op 1 scherm van 16 inch
quote:Op zondag 4 september 2011 23:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zijn van diezelfde bazen als ik zie op straat. Zie je ze een wheelie trekken en dan hoop je echt dat ze van hun kutscootert vallen en dat ze niet meer opstaan. Ja, dat is echt baas.
Ja, dat is baas.quote:Op zondag 4 september 2011 23:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gastquote:Op zondag 4 september 2011 23:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mijn moeder bepaalt altijd wat ik die dag draag
ik lekker trein en bus ooowhquote:Op zondag 4 september 2011 23:31 schreef Rezania het volgende:
Morgen, dat is is maandagochtend, lekker naar school fietsen, ik kan haast niet wachten.
ik lekker niet oowhquote:Op zondag 4 september 2011 23:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik lekker trein en bus ooowh
Me too. Again: boks mattie.quote:Op zondag 4 september 2011 23:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik lekker trein en bus ooowh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |