maar posts vallen niet op dm's wel ik ben nog bezig met anderen dingen op mijn laptopquote:Op zondag 4 september 2011 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als ie klaar is post ik hem hier wel. Kan iedereen meegenieten.
De kans is groot van wel ja, moeders met de naam Herman en een snor komen niet vaak voor.quote:Op zondag 4 september 2011 23:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godverdomme. Het was dus toch je moeder.
Pff, ik heb toch een kleurtje, mijn posts vallen sowieso op.quote:Op zondag 4 september 2011 23:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
maar posts vallen niet op dm's wel ik ben nog bezig met anderen dingen op mijn laptop
Ja bij mij ben je moderator maar daar let ik inmiddels niet meer opquote:Op zondag 4 september 2011 23:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Pff, ik heb toch een kleurtje, mijn posts vallen sowieso op.
Ja duhquote:Op zondag 4 september 2011 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Jullie meiden hebben het echt zwaar hè?
[..]
Welterusten!
quote:Op zondag 4 september 2011 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De kans is groot van wel ja, moeders met de naam Herman en een snor komen niet vaak voor.
Heeft iemand nog wat geld voor mij voor een 2e scherm voor mij?quote:
Daar doe je toch hoogstens 5 minuten over?quote:Op zondag 4 september 2011 23:24 schreef coban het volgende:
[..]
Ja duhik moet ook nog helemaal bedenken wat ik aanmoet.
Ja, een normaal scherm.quote:Op zondag 4 september 2011 23:25 schreef Dalando het volgende:
Bestaat er trouwens al zoiets als een 2e scherm voor laptops?
quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 23:26 schreef Dalando het volgende:
Dat je een scherm op een scherm hebt, en dat je dan je bovenste scherm op je onderste scherm klapt en dan je 2 schermen op je toetsenbord plonkt?
Hoezo zou je dat willen, neem dan gewoon een groot scherm.quote:
Klopt. Vroegah, op de middelbare school deed ik er 4 tot 7 minuten over, zonder ontbijt hup naar school.quote:Op zondag 4 september 2011 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar doe je toch hoogstens 5 minuten over?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |