Nee je hebt gewoon nickelson jas zeghetmaareerlijkquote:Op zondag 4 september 2011 23:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Meen je dit?
Ik ben heel classy hoor irl
Oh right. Dat was waar ook. Sorry dat ik ooit aan jou getwijfeld hebquote:Op zondag 4 september 2011 23:36 schreef coban het volgende:
[..]
Jeweettoch, ik doneer dat soort baasjes nekschotjes.
oh gelukkigquote:Op zondag 4 september 2011 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik zag je even als een Nickelson-bitchje voor me.Ik bedoel er niks persoonlijk mee hoor.
Ik ken nog wel iemand die haar vriendje dan wilt zijnquote:Op zondag 4 september 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe ik MK nu voor me zie:
[ afbeelding ]
'Niet haten, bitches gaan haten!'
Oh, dat maakt niet uit, mindfucks zijn altijd goed. Een van de beste films aller tijden is Crank naar mijn mening, dus dat zegt wel genoegquote:Op zondag 4 september 2011 23:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, een echte horror zou ik het niet noemen. Op zich wel spannend en apart.
nee heb geen jas ben schooier gwn altijd t-shirt ook in winterquote:Op zondag 4 september 2011 23:37 schreef coban het volgende:
[..]
Nee je hebt gewoon nickelson jas zeghetmaareerlijk
watquote:Op zondag 4 september 2011 23:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand die haar vriendje dan wilt zijn
[ afbeelding ]
[..]
Oh, dat maakt niet uit, mindfucks zijn altijd goed. Een van de beste films aller tijden is Crank naar mijn mening, dus dat zegt wel genoeg
Mijn school is dan ook niet 80km maar 12km verderop, en je kan toch wel minstens naar het station fietsen?quote:
watquote:Gulmez
amenth
Ajacied422
Knetterkrankjorum
Driepink
JanPiraat
Klinkerbotsing
Nectar
Linkse_boomknuffelaar
Zolder
Trollscience
ik
Dalando
Dalando
vieze_freddie
aaaaaaaaaaaaa
sanasoufi
amenth
Danny
Driepink
yvonne
DolfijntjesLove
Renzo
bang_bros
Dalando
Dalando
asdf
asdfasdf
Paul
amenth
amenth
amenth
amenth
Trollscience
Breezerslet17
Furdinand
MarokkaanseKip
Rezania
Rezania
LompeHork
bang_bros
Huppelmuts
Oeh.. die heb ik nog niet gezienquote:Op zondag 4 september 2011 23:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand die haar vriendje dan wilt zijn
[ afbeelding ]
[..]
Oh, dat maakt niet uit, mindfucks zijn altijd goed. Een van de beste films aller tijden is Crank naar mijn mening, dus dat zegt wel genoeg
ik fiets ook naar station, maar da's max 5 minuten.quote:Op zondag 4 september 2011 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn school is dan ook niet 80km maar 12km verderop, en je kan toch wel minstens naar het station fietsen?
Fixed.quote:Op zondag 4 september 2011 23:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh, gelukkig.
Want ik haat zulke ordinaire bimbo's.
Hahahhahahaha omg als dit ECHT is hequote:Op zondag 4 september 2011 23:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee heb geen jas ben schooier gwn altijd t-shirt ook in winter
Billenkoek jij.quote:Op zondag 4 september 2011 23:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh right. Dat was waar ook. Sorry dat ik ooit aan jou getwijfeld heb
Niet? Briljante film, er is ook een deel 2! Sowieso alles met Jason Stathamquote:Op zondag 4 september 2011 23:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oeh.. die heb ik nog niet gezien. Zie ons filmtips uitwisselen dan
JOTTEMquote:Op zondag 4 september 2011 23:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mijn moeder zegt net dat ik morgen zelf mag bepalen wat ik aandoe
ja soms alleen bh zo lekker winderig mensen denken van wtf doet zij dan loop ik gwn van ja kijk naar je eigen manquote:Op zondag 4 september 2011 23:38 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahhahahaha omg als dit ECHT is heik ook namelijk
ga niet zeggen dat dit echt is
Serieus, hoe oud ben jij?quote:Op zondag 4 september 2011 23:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mijn moeder zegt net dat ik morgen zelf mag bepalen wat ik aandoe
Jottem, grutjes, de lekkere meisjes van tegenwoordig...quote:
doe ik ook altijdquote:Op zondag 4 september 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja soms alleen bh zo lekker winderig mensen denken van wtf doet zij dan loop ik gwn van ja kijk naar je eigen man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |