Allen voor Prof_Hoax, bier voor allen. Deze OP is hier te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Dat zeiken noemen ze dus sarcasme.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee geheel niet onbekend, maar je loopt te zeiken op een user en doet zelf nog erger dan zijn topic
Had dan een anonieme TR gedaanquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
Nee, niet continu, alleen als het post is naar jou, alleen omdat ik je seksuele preferenties ken.
Topic nog eens helemaal doorgelezen en inderdaad, je hebt gelijk het was redelijk sarcastisch, viel me eerste keer eigenlijk niet op. Mijn grootst mogelijke spijt!
xxxxxxx
nohomo
Is het trouwens niet tegen policy om inhoud van TR's openbaar te maken?
Dank uquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:06 schreef smegmanus het volgende:
Bedankt, jullie hebben mijn moeder verpest.
Weer open.
Al door een ander verwijderd zie ik ;0quote:Op zondag 4 september 2011 05:43 schreef BBQSausage het volgende:
uygfdsuy , loopt een short-url te spammen:
Studeren omdat je volgende week te veel borrels hebt
WTF!? het ontweert hier gewoon
[NACHTBAGGER] #3 Haten op Bomen
oja sorryquote:Op zondag 4 september 2011 08:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Al door een ander verwijderd zie ik ;0
Thanks.
SC verwijderdquote:Op zondag 4 september 2011 17:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[FOK! MEET] Zwolle! #11
Zijn er weer posts verwijderd of ga ik rare dingen zien?
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 19:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
Er zitten mensen op Skype, maar er gebeurt weinig.
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 19:09 schreef Gulmez het volgende:
ik download skype nu hoe kom ik in het gesprek
quote:
quote:
Hardleers daar in het topic?quote:
Ze hebben het zeker niet gezienquote:Op zondag 4 september 2011 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hardleers daar in het topic?
Je hebt geen topic nodig om te meeten.quote:Op zondag 4 september 2011 19:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze hebben het zeker niet gezien
Als het topic dichtgaat ,gaat de meet dan nog wel door?
Terecht, maar jij zit er ook al een tijdje te baggeren.quote:Op zondag 4 september 2011 19:33 schreef Plastic_zak het volgende:
UDOWU deel 112: Waar Sassenheim het mooiste dorp van NL is
lapo-hunters.
Trollen is iets anders dan baggeren.quote:Op zondag 4 september 2011 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Terecht, maar jij zit er ook al een tijdje te baggeren.
Beide zijn niet toegestaan, dus geen goed argument.quote:Op zondag 4 september 2011 19:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Trollen is iets anders dan baggeren.
Oh ?quote:Op zondag 4 september 2011 19:43 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Beide zijn niet toegestaan, dus geen goed argument.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Trollen is an sich niet verboden. Er lopen er wel meer van rond hier op FOK!
Zolang het niet erg (negatief) opvalt liggen we er niet wakker van.
Precies! Dat "negatief opvallen" is je wel gelukt lijkt mequote:
Mjah, kan wel open blijven. Ik houd 't topic wel in de gaten.quote:Op maandag 5 september 2011 13:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
Eens posten in mijn eigen naamtopique!
5 kilo afvallen in 7 dagen
Lijkt me obvious troll en anders is het een erge klote aanzetting tot gezondheidsafbrekend gedrag lijkt me. Can you look in to this please?
Hehe prima, ik zocht eigenlijk een reden om niet nutteloos in MIJN MIJN MIJNquote:Op maandag 5 september 2011 13:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Mjah, kan wel open blijven. Ik houd 't topic wel in de gaten.
Nee, want er staat bier in.quote:Op maandag 5 september 2011 17:52 schreef tdrone het volgende:
[ONZ-FB] Onzin Feedback - Bier voor allen , allen voor Prof_Hoax!
TS opent eigen naamtopic
en is er ook nog trots op
kan de TT veranderd worden?
Noted.quote:Op maandag 5 september 2011 19:31 schreef Plastic_zak het volgende:
UDOWU deel 121: aight1 mag (nog) niet slapen
Cog post alleen maar stront...
Verwijderd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat moet je doen als er een mongol in je klas zit?
msn posten mag niet volgens mij
Ja zoals alle andere posts hier in FB die wel serieus ergens op slagen... get realquote:Op maandag 5 september 2011 22:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
- gewoon wegblijven uit FB als je niets zinnigs te posten hebt -
Wat stond er in mijn post? waarom moest die weg? Dat wil ik weten (vandaar in FB)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:Op maandag 5 september 2011 17:52 schreef tdrone het volgende:
[ONZ-FB] Onzin Feedback - Bier voor allen , allen voor Prof_Hoax!
TS opent eigen naamtopic
en is er ook nog trots op
kan de TT veranderd worden?quote:Op maandag 5 september 2011 17:59 schreef tdrone het volgende:
[..]![]()
maar over dat gedeelte klaagde ik nietquote:
Je weet zelf niet meer wat er in je post stond?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wat stond er in mijn post? waarom moest die weg? Dat wil ik weten (vandaar in FB)
Ik wil het best accepteren als het gegrond is en niet tegenstrijdig met de eerste 6 bovenstaande postsquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je weet zelf niet meer wat er in je post stond?Dat kan het niet veel bijzonders zijn huh?
Waarom moest 'ie weg? Omdat het offtopic was en en ik vond dat je al genoeg offtopic gepost hebt in dit topic. En verder moet je niet zo huilen als iemand een keer je post aanpast, gewoon accepteren.
Als je andermans humor niet kan waarderen ligt dat aan jezelf. Daarbij zitten er ook serieuze topics in je quote.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:09 schreef BBQSausage het volgende:
Ikbenserieus, post niets anders dan baggertopics. onderstaand een lijstje met topics alleen uit ONZ. Ook in andere fora loopt hij te baggeren.
Bosse & Jochem & Daniel Enz.
Krotje, aangenaam.
Mijn droom over user Paul
Hoezo coffeeshop?
Jeuk door oordopjes.
Ow Jee
REMLOF IS LEUK
Leuk liedje
Wie wil neuken?
Letters op internet
Heb je een piemel?
Wat is een vrouw met een vlieg op het hoofd?
Dames & Heren ik ben FOK! zat.
Laat we even staan.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
Oud maar goud <3
Linkdump of schopje muziek?
Heh oeps, thanks.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:40 schreef LompeHork het volgende:
Goedemorgen! Het is alweer 7 September te Woensdag
Gooi daar dan wel even een slot op
Ik laat 'm checken, maar het topic kan zolang wel open blijven.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:47 schreef tdrone het volgende:
Wie vindt mij lief?
baggertopic en TS is kloon
Dat is echt kut, dicht.quote:
Omdat kut.quote:
Done.quote:
Heb link corupted maar, yek en genitalien.quote:Op donderdag 8 september 2011 03:49 schreef Zweetbeest het volgende:
[ [url=/wikipedia/commons/c/c1/SOA-Herpes-genitalis-female.jpg]afbeelding[/url] ]
Jakkie-bah!quote:Op donderdag 8 september 2011 08:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Heb link corupted maar, yek en genitalien.
Had ik gezien en genote, hij heeft inmiddels al een ban.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:45 schreef BBQSausage het volgende:
WhateverWhatever, loopt overal gifs te dumpen. Zwaar irritant.
Ode aan de lepel
De Dino Show
Bijna uitgestorven Afrikaanse olifant in de randstad
Elke dag weer somertijd
Zwanzig Tausend!
Tokkiewief skelt mie uut voor 'interlektjuweel'
Hey Braddie!
Nee hoor, alleen "vol". Dat mag best, doe ik zelf ookquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:01 schreef Plastic_zak het volgende:
UDOWU deel 143: TS draait een mixje voor UDOWU omdat weekend
Lapo-hunt van Flippiee
Stelletje buulveantquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:30 schreef Plastic_zak het volgende:
UDOWU deel 148: Waar we FOK!verjaardagen gaan vieren
smerige lapo-hunters weer
Rot eens op met dat gezeik jonge.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:30 schreef Plastic_zak het volgende:
UDOWU deel 148: Waar we FOK!verjaardagen gaan vieren
smerige lapo-hunters weer
Lees jij de regels eens.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Rot eens op met dat gezeik jonge.
Er zijn geen regels als het oorlog is, NSBer.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Er zijn geen regels als het oorlog is, NSBer.
Done.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:44 schreef Rezania het volgende:
UDOWU deel 152: Bier adoratie topic
De TT.Ik smeek jullie om hem te veranderen.
? Ik zie 'm niet hoor?quote:
nou guttegut, ga lekker elders de nsb'er uithangenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Flippiee heeft al een paar keer 'vol' gepost , gewoon een ander woord voor lapo.
Kom dan gewoon niet in fb als je er niet tegen kan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:20 schreef andreas612 het volgende:
[..]
nou guttegut, ga lekker elders de nsb'er uithangen
Nah, "vol" posten wel meer mensen, ik snap de ophef sowieso niet helemaal. Klaag liever als er veel wordt gebaggerd. Maar dat is mijn bescheiden mening.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kom dan gewoon niet in fb als je er niet tegen kan.
Precies, dat dus.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, "vol" posten wel meer mensen, ik snap de ophef sowieso niet helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |