Rijkdom is omgekeerd evenredig aan de tijd die men doorbrengt op Fok!...quote:Op donderdag 8 september 2011 00:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk niet dat de rijkste FOK!er zo'n bekende user is, eerder een lurker die een half uurtje per week topics in KLB leest en in z'n vuistje lacht om de klachten van het gewone volk.
Eigenlijk noem jij tong80 nu een arme sloeber.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:24 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Rijkdom is omgekeerd evenredig aan de tijd die men doorbrengt op Fok!...
Wij zijn dan bijna precies even rijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Of we doen gewoon alsof je vermogen hetzelfde is als je postcount![]()
Fuck de armen, lurkers
wij zijn bazen, 2004 aangemeld en precies ongeveer genoeg posten om een eckte baas te zijn + IRL levenquote:Op donderdag 8 september 2011 00:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wij zijn dan bijna precies even rijk.
Uit de top 500:quote:Op donderdag 8 september 2011 00:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wij zijn bazen, 2004 aangemeld en precies ongeveer genoeg posten om een eckte baas te zijn + IRL leven
Haha, hard gaat het zeg, nog niet zo gek lang geleden kwam ik de top 500 in gestormt.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Uit de top 500:
# 263 sinterklaaskapoentje 49.690
# 264 de_boswachter 49.534
# 265 DrDentz 49.517
De boswachter noemde me gisteren nog een gore autist. Die hoort niet in dat illustere rijtje.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yer not one of dem smart felers are ye?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |