Begon aardig, maar het eindigde stom.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:25 schreef BroodjeKipcorn het volgende:
[..]
Eej maar even graag een review van mijn post 161 op de vorige pagina,, wil namelijk nog doorpennen en wil wel zeker weten dat ik op het goede pad zit
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:42 schreef Quickie_Brat het volgende:
Het zou leuk zijn als zo'n jongen hier even zijn verhaal komt doen daarover. Ik heb vast een openingszin voor je geschreven, dan hoef je het alleen nog maar af te maken met de feiten zoals jij ze herinnert:
"Elke zondagochtend voetbal ik met mijn team, en na het voetballen gaan we eerst douchen. De leden van mijn team zijn allemaal jonge knullen van rond de 17, 18 jaar. Allemaal jongens met strakke, gespierde lichamen in de bloei van hun leven. Tijdens het douchen staan al deze jonge knullen zich uitgebreid in te zepen, en masseren zij met hun handen hun gespierde armen en benen en tot slot ook de edele delen. Je begrijpt dat dit wel eens tot spannende momenten leidt, zoals laatst toen...."
Nou ja en dan vul je deze verder in hoe het gaat. Het liefst wel een beetje leuk geschreven, niet puntsgewijs alle feiten opnoemen enzo.
Hoe kom je trouwens aan 6 lullen? Jij voetbalt met maar 6 mensen in 1 team?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:07 schreef BroodjeKipcorn het volgende:
[..]
Elke zondagochtend voetbal ik met mijn team, en na het voetballen gaan we eerst douchen. De leden van mijn team zijn allemaal jonge knullen van rond de 17, 18 jaar. Allemaal jongens met strakke, gespierde lichamen in de bloei van hun leven. Tijdens het douchen staan al deze jonge knullen zich uitgebreid in te zepen, en masseren zij met hun handen hun gespierde armen en benen en tot slot ook de edele delen. Je begrijpt dat dit wel eens tot spannende momenten leidt, zoals laatst toen Quickie_Brat binnenkwam huppelen met de gedachte, dat ze de meisjes kleedkamer binnentrad. Ze bekeek de, van de zeep glimmende, vleespalen met waterige kitty oogjes aan waardoor de hele groep al vrij snel wist waar ze nou precies op zoek naar was. Het eindigde al gauw in een hete gangbang waar Quckie_Brat maar geen genoeg bleek te hebben van de 6 lullen.......
Zoiets bedoel je? :/
"toen Quickie_Brat binnenkwam, aan mijn harde piemel begon te sjorren en vervolgens in haar kleine, strakke aarschje stopte, waarna ik kreunend klaarkwam over haar mooie smoelwerkje"quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
Er moet meer in over piemels die hardgefapt worden tot het oprekken van kleine, strakke aarschjes.
Jij wilt er door meer gepenetreerd worden?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:51 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hoe kom je trouwens aan 6 lullen? Jij voetbalt met maar 6 mensen in 1 team?
Dat zal wel tegenvallen hoor. Ik ben dik en heb een kort pittig kapselquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:38 schreef Arnevld het volgende:
Bij deze nodig ik Quickie_Brat uit om na onze wedstrijd zaterdag langs te komen.
Met zo'n vrouw als jou erbij kan het hele team goed gemeten worden op volledige oorlogssterkte.
Uiteraard voor je hulp krijg je als dank een staande ovatie van het hele team en een gratis douche.
Met jouw zelfvertrouwen zit het wel goed. Of nie dan meid?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:47 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dat zal wel tegenvallen hoor. Ik ben dik en heb een kort pittig kapsel
Hee laat eens wat fotos zien dan in je fobo staan er geenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:47 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:47 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Er zijn maar 6 douches,, maar voor jou kunnen we er altijd meer regelen hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:51 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hoe kom je trouwens aan 6 lullen? Jij voetbalt met maar 6 mensen in 1 team?
dude... srsly?quote:
Ik neuk ook dikke wijvequote:Op dinsdag 6 september 2011 17:47 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
img ik kliktequote:
Goed speurwerk.quote:
Nu snap ik waarom je je vrouw zo geil vindquote:Op woensdag 7 september 2011 07:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Goed speurwerk.
Geile verhaaltjes wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |