Ja dit ja.quote:Op maandag 5 september 2011 19:26 schreef Rodawa het volgende:
De meesten gebruiken 1 liniaal. Als ik er dan bij kom staan, pakken ze er gelijk nog een paar.
Nah, daar wordt hij ook op slot gegooid gok ik zo.quote:Op maandag 5 september 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
PUB is verderop trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is wat ik stiekem wel hoop ja, maar of het ook echt klopt????quote:Op maandag 5 september 2011 19:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Allemaal homo's. Ik wil niet weten hoe ze meten. Ik denk dat de 1 flink gaat zuigen bij de ander, en vervolgens het instrument bij een binnen de groep aangestelde meetpersoon naar binnen wordt geschoven die dan een aantal Auw!'s uit. Hoe meer auws hoe beter. Zoiets.
My 2 cents
Wedervraag als vrouwen samen douchen likken ze elkaar dan?quote:Op maandag 5 september 2011 19:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
Niemand weet het dus? Geen mannen hier die wel eens gezamenlijk hebben gedoucht?
Vrouwen checken elkaars tieten en kut ook gewoon hoor. Meestal gaat dat stiekem, maar als ze elkaar kennen worden ze wel eens vergeleken al dan niet voor de spiegelquote:Op maandag 5 september 2011 19:33 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Denken dat dit gebeurt
Net zoiets als mannen die denken dat de meiden na sport altijd een orgie hebben in de douches
Wat?quote:Op maandag 5 september 2011 19:33 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Net zoiets als mannen die denken dat de meiden na sport altijd een lesbische orgie hebben in de douches
Open je eigen kut-topicquote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wedervraag als vrouwen samen douchen likken ze elkaar dan?
Dit. En meten ze de vaginadiepte?quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wedervraag als vrouwen samen douchen likken ze elkaar dan?
quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Vrouwen checken elkaars tieten en kut ook gewoon hoor. Meestal gaat dat stiekem, maar als ze elkaar kennen worden ze wel eens vergeleken al dan niet voor de spiegel. Wij doen daar niet moeilijk over
Doormiddel van penetratie met dildo's?quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef Daaps het volgende:
Ze drukken 'm één voor één regen elkaar aan om het te vergelijken. Een liniaal werkt zo onhandig.
Ik spreek overigens uit ervaring. De gene met de kleinste moest altijd de rest klaar zuigen. Hilarisch.
Haha ja, die spelletjes speelden wij ook. Fijne tijdquote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef Daaps het volgende:
Ze drukken 'm één voor één regen elkaar aan om het te vergelijken. Een liniaal werkt zo onhandig.
Ik spreek overigens uit ervaring. De gene met de kleinste moest altijd de rest klaar zuigen. Hilarisch.
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Vrouwen checken elkaars tieten en kut ook gewoon hoor. Meestal gaat dat stiekem, maar als ze elkaar kennen worden ze wel eens vergeleken al dan niet voor de spiegel. Wij doen daar niet moeilijk over
Wie het laatst komt, wie het eerst maalt.quote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef Cog het volgende:
[..]
Haha ja, die spelletjes speelden wij ook. Fijne tijd
En jij hebt nooit tijdens het douchen even gekeken of je een beetje eerlijk bedeeld was?quote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gebeurt dit bij mannen niet, en ik douch al ongeveer 10 jaar telkens na sport met het hele team...dusja.
Ah, de natte boterhamquote:Op maandag 5 september 2011 19:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wie het laatst komt, wie het eerst maalt.
[ afbeelding ]
Denk wel dat ik genoeg zelfvertrouwen heb daarvoorquote:Op maandag 5 september 2011 19:38 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
En jij hebt nooit tijdens het douchen even gekeken of je een beetje eerlijk bedeeld was?
quote:Op maandag 5 september 2011 19:38 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
En jij hebt nooit tijdens het douchen even gekeken of je een beetje eerlijk bedeeld was?
Of een grote piemel.quote:Op maandag 5 september 2011 19:39 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Denk wel dat ik genoeg zelfvertrouwen heb daarvoor
Iedereen krijgt bijnamen naar aanleiding van de lengte van zijn penis. Ik heet kinderarmpje.quote:Op maandag 5 september 2011 19:38 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Praat voor jezelfquote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dat lijkt me synoniem.quote:
Schei toch uit. Het is ook volstrekt normaal om even te kijken. Jij blijft dus ten alle tijden strak en stuurs voor je uit kijken als je in een ruimte vol deinende tieten en allerhande gleuven begeeft? Rightquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death solves all problems: no man, no problem.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:42 schreef Trollscience het volgende:
De hamvraag is natuurlijk:
Fantaseert TS over mannen die uitgebreid elkaars zaadverspreiders vergelijken in de douche?
quote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef Rechterbal het volgende:
Er werden wel eens grapjes gemaakt, omdat ik een kleine slappe had, maar ik heb dit nooit als vervelend ervaren. Ik wist immers zelf wel hoe groot hij in stijve stand was en daar was en ben ik nog steeds meer dan tevreden mee.
Maar misschien was dit ook anders, omdat ik met een vriendengroep deed sporten en douchen, i.p.v. vreemden/kennisen. Vaak genoeg dat we het over sex/neuken en standjes hadden terwijl we ons aan het afdrogen waren.Puber is een paar nummertjes terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, word je daar opgewonden van, ts?quote:Op maandag 5 september 2011 19:41 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Schei toch uit. Het is ook volstrekt normaal om even te kijken. Jij blijft dus ten alle tijden strak en stuurs voor je uit kijken als je in een ruimte vol deinende tieten en allerhande gleuven begeeft? Right
Ah crap, serieuze reactie in ONZ.quote:Op maandag 5 september 2011 19:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Puber is een paar nummertjes terug
quote:Op maandag 5 september 2011 19:45 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ah crap, serieuze reactie in ONZ.
kool >-< ;3quote:Op maandag 5 september 2011 19:47 schreef Dimens het volgende:
Ik ga altijd met mijn vergrootglas de piemeltjes langs, daarna lach ik ze allemaal uit met hun ienieminie.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:53 schreef Daaps het volgende:
Maar even een serieus ontwoord voor TS.
Tuurlijk wordt er gegluurd. Maar het is een soort van ongeschreven regel of 't daar niet over te hebben.
Behalve als 't echte goede vrienden zijn met wie je alles deelt. (Niet in die zin) Maar dan maakt 't niks uit ook.. 't is niet zo dat jij er wat aan hebt als je maat een kleine heeft. Of je moet gay zijn en niet van pijn houden, natuurlijk
_!
De rode kool ziet er goed uit! Garen met een klontje boter en een uitje, wat rozijntjes en appelstukjes erdoor en smullen maar?quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En nu?
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat je hier al eerder lang en diep over nagedacht hebtquote:Op maandag 5 september 2011 19:53 schreef Daaps het volgende:
Maar even een serieus ontwoord voor TS.
Tuurlijk wordt er gegluurd. Maar het is een soort van ongeschreven regel of 't daar niet over te hebben.
Behalve als 't echte goede vrienden zijn met wie je alles deelt. (Niet in die zin) Maar dan maakt 't niks uit ook.. 't is niet zo dat jij er wat aan hebt als je maat een kleine heeft. Of je moet gay zijn en niet van pijn houden, natuurlijk
_!
Ik kijk af en toe wel eens naast mij als ik bij een urinoir sta te plassen, is goed voor mij zelf vertrouwen.quote:Op maandag 5 september 2011 20:11 schreef Garisson72 het volgende:
Al die "echte mannen" hier die niet durven toegeven dat ze het heus wel zien, want je zal toch eens voor homo worden aangezien..
Designerkutjes ftw natuurlijk.quote:Op maandag 5 september 2011 20:15 schreef Lemar het volgende:
Hoe worden die rosbiefen bij de vrouwen eigenlijk gemeten? Wie de grootste flubber eraan heeft hangen of de grootste clitoris heeft?
Onzeker zijnquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 20:24 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb dat ook altijd.
Laatst had iemand het er nog over..
Zo van "Euj! Met dat ding van jou pakken die lompe grijze beesten in Artis de nootjes mee van van grond"
quote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef Daaps het volgende:
QFT.quote:Op maandag 5 september 2011 20:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Er wordt natuurlijk gewoon gemeten via het zicht. Stiekum gaat iedere man vlak voordat hij de douche binnen loopt flink sjorren om een semi-harde te krijgen zodat hij wel al 2 x zo groot en dik is maar wel nog omlaag hangt. Dit is een delicaat proces en alleen de eckte bazen kunnen dit goed want het is nogal balanceren op een koord: als je hem te weinig hard maakt heb je misschien niet de grootste maar maak je hem te hard dan loop je opeens met een stijve tussen je voetbalmaatjes en dan ben je voor eeuwig homo, ook al neuk je al hun vriendinnen en moeders, je blijft dan die poot.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef MonteCristo het volgende:
Gewoon, we kijken naar elkaars piemels en zwiepen voor de lol er een beetje mee alsof het een helicopter is en dan met zijn allen: heeeeuuuuj! lallen.
Hahaha ik heb nog nooit samen met een vriendin voor een spiegel gestaan om elkaars vagina te vergelijken. Heb je dat echt gedaan? En heb je gewoon gezegd 'ey meid..laten we onze poesjes voor de spiegel vergelijken?quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nee, daar fantaseer jij lekker over met je vriendinnen, maar helaasch.quote:Op maandag 5 september 2011 20:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom staat dit trouwens in onz, het is toch echt waar dat mannen dit doen.
Ja dat is toch normaal.quote:Op maandag 5 september 2011 20:34 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Hahaha ik heb nog nooit samen met een vriendin voor een spiegel gestaan om elkaars vagina te vergelijken. Heb je dat echt gedaan? En heb je gewoon gezegd 'ey meid..laten we onze poesjes voor de spiegel vergelijken?
quote:Op maandag 5 september 2011 20:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja dat is toch normaal.
Even een kutje-bots en dan even met de tieten langs elkaar wrijven.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:26 schreef MultiBanaan het volgende:
Maar ik kwam een keer nieuw in het team, en toen gingen we na de eerste wedstrijd douchen. De tweede wedstrijd was ik opeens aanvoerder, leuk he?
quote:MultiBanaan
9 mm met laser
quote:Op maandag 5 september 2011 20:41 schreef Culthit. het volgende:
Natuurlijk kijken (en vergelijken) ze!
You're in denial!quote:Op maandag 5 september 2011 20:43 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Hoevaak moeten we nog uitleggen
1. Dit kan in Nederlands.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus het leven komt op lelijk en knap aanquote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef Culthit. het volgende:
Mannen, menschen! Het is zeer gangbaar te kijken naar andere wezens, ook als deze creaturen van hetzelfde geslacht zijn. Ontken uw natuur niet!
Als dat u blieft, jazeker.quote:Op maandag 5 september 2011 20:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dus het leven komt op lelijk en knap aan
Ja, ik kijk de hele dag naar andere mensenquote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef Culthit. het volgende:
Mannen, menschen! Het is zeer gangbaar te kijken naar andere wezens, ook als deze creaturen van hetzelfde geslacht zijn. Ontken uw natuur niet!
U koekeloert niet naar kutten?quote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ja, ik kijk de hele dag naar andere mensen
Maar niet naar hun geslachtsdelen_______
quote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ja, ik kijk de hele dag naar andere mensen
Maar niet naar hun geslachtsdelen_______
Die zie je nogal veelquote:
Nou, toevallig zie ik ze niet in de douches van mijn team en op straat, dus dan lijkt het antwoord me nee.quote:
Wat is dockenquote:Op maandag 5 september 2011 20:54 schreef muhahaha het volgende:
Laatste keer dat ik onder de gezamelijk douche stond gingen de mannen met elkaar docken
Waarom vraag je dat nouquote:
Nigga please... Tell mequote:Op maandag 5 september 2011 21:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat nou
Ik denk dat ik het weet maar ik hoop dat ik 't mis heb
Lijkt me wel aangenaam na een intense wedstrijd, broeierig warm.. zo'n beetje 30graden.quote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef Salisbury het volgende:
Ik vinger altijd mijn teamgenoten onder de douche na een lange wedstrijd.
http://www.sexwoordenboek.nl/penislengte_weetjes.htmlquote:· Vergelijk je tijdens het douchen je penis met die van anderen, dan krijg je een vertekend beeld. Je eigen penis lijkt kleiner, omdat je hem van bovenaf ziet.
Overcompensatie hequote:Op maandag 5 september 2011 21:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
Trollscience is wel erg prominent aanwezig in dit topic, beetje onzeker misschien?![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 21:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Lijkt me wel aangenaam na een intense wedstrijd, broeierig warm.. zo'n beetje 30graden.
En dan zo'n vleesvlapje vastpakken, alsof je een paard een suikerklontje geeft.
Rawr, goede fetish wel.
Ik geloof je niet!quote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef Salisbury het volgende:
Ik vinger altijd mijn teamgenoten onder de douche na een lange wedstrijd.
Mooi verwoord welquote:Op maandag 5 september 2011 21:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Lijkt me wel aangenaam na een intense wedstrijd, broeierig warm.. zo'n beetje 30graden.
En dan zo'n vleesvlapje vastpakken, alsof je een paard een suikerklontje geeft.
Rawr, goede fetish wel.
Wa? Huich?quote:Op maandag 5 september 2011 21:28 schreef Ongedierte het volgende:
ze meten de huich, en vergelijken dat dan
quote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat jij dat bent dan? Je fopt me gewoon met nep foto's
quote:Op maandag 5 september 2011 21:31 schreef Salisbury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben de zwartharige, niet te veel fappen hé.
quote:Op maandag 5 september 2011 21:31 schreef Salisbury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben helemaal geen maagdquote:
Jij bent een chick met een dick?quote:Op maandag 5 september 2011 21:31 schreef Salisbury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, dat was een fout.quote:
Hihi, jij hebt een piemeltje.quote:Op maandag 5 september 2011 21:47 schreef Salisbury het volgende:
[..]
Oh, dat was een fout.
Ik zat niet op te letten toen ik die paint maakte.
Twee keer het dubbele.quote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe groot issie... daar gaat dit topic dus over
Ah een pol! Extra punten voor deze tsquote:Op maandag 5 september 2011 22:04 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok even voor de duidelijkheid hier:
Poll: Heb jij (man) wel eens naar andere piemels gegluurd ?
• Ja hoor!
• Nee! Ik ben geen homo!
• Stiekem wel eens ja ;@
• En ook wel eens aan gevoeld!
• Ik ben blind.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Kijk. We hebben iemand met verstand van zaken in ons middenquote:Op maandag 5 september 2011 22:31 schreef BroodjeKipcorn het volgende:
Volgens de regels vinden er 2 metingen plaats: 1 tijdens een warme douche en 1 tijdens de koude douche. Gemiddelde hiervan is dan je lengte. Vervolgens wordt hierop de TMI formule toegepast (net als in die aflevering van South Park tijdje terug).. pas dan, dan kan je vergelijken
Ik ga inderdaad al een tijdje mee in deze business.. Ik doe tegenwoordig zelfs de metingen (oftewel: ik scoor ruiiiiimmm bovengemiddeld). In het begin is het wel even wennen ja, maar daarna word je er absoluut niet meer warm of koud van.. Volgende week trouwens opendag hiero bij onze voetbal club. Misschien voor jou leuk om eens even een keer mee te kijken in de douche bij ons hoe het allemaal in z'n werking gaat?quote:Op maandag 5 september 2011 22:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Kijk. We hebben iemand met verstand van zaken in ons midden.
Vertel, hoe scoorde jij? En vond je het hele gebeuren erotisch?
Nee het is niet erotisch. Het is keiharde competitie die bepaald of je een volger, leider of slaaf wordt in de roedel.quote:Op maandag 5 september 2011 22:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Kijk. We hebben iemand met verstand van zaken in ons midden.
Vertel, hoe scoorde jij? En vond je het hele gebeuren erotisch?
WTF heb jij voor debiele gedachtesquote:Op maandag 5 september 2011 19:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
Niemand weet het dus? Geen mannen hier die wel eens gezamenlijk hebben gedoucht?
Waarom wordt een vagina nog wel eens poesje genoemd?quote:Op maandag 5 september 2011 20:34 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Hahaha ik heb nog nooit samen met een vriendin voor een spiegel gestaan om elkaars vagina te vergelijken. Heb je dat echt gedaan? En heb je gewoon gezegd 'ey meid..laten we onze poesjes voor de spiegel vergelijken?
Omdat de eigenaresse zoveel mauwt ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:19 schreef Olle. het volgende:
[..]
Waarom wordt een vagina nog wel eens poesje genoemd?
Helikopteren.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
En hoe zit het dan met jonge knaapjes van 16,17,18 jaar? Veel prestatiedrang, grote mond enzo. Die staan toch zeker wel trots met hun knuppeltje te zwaaien om daarmee reacties uit te lokken? Of hoe gaat dat?
..mijn accu van mijn telefoon bijna leeg was.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:42 schreef Quickie_Brat het volgende:
Het zou leuk zijn als zo'n jongen hier even zijn verhaal komt doen daarover. Ik heb vast een openingszin voor je geschreven, dan hoef je het alleen nog maar af te maken met de feiten zoals jij ze herinnert:
"Elke zondagochtend voetbal ik met mijn team, en na het voetballen gaan we eerst douchen. De leden van mijn team zijn allemaal jonge knullen van rond de 17, 18 jaar. Allemaal jongens met strakke, gespierde lichamen in de bloei van hun leven. Tijdens het douchen staan al deze jonge knullen zich uitgebreid in te zepen, en masseren zij met hun handen hun gespierde armen en benen en tot slot ook de edele delen. Je begrijpt dat dit wel eens tot spannende momenten leidt, zoals laatst toen...."
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
En hoe zit het dan met jonge knaapjes van 16,17,18 jaar? Veel prestatiedrang, grote mond enzo. Die staan toch zeker wel trots met hun knuppeltje te zwaaien om daarmee reacties uit te lokken? Of hoe gaat dat?
Alsof daar geen gore dingen gebeuren, zoals stiekem over elkaar heen pissen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]wat voor sick, twisted beeld heb je wel niet van ons mannen onder de douche na de voetbaltraining
Oeh ja! Dat moet ook in het verhaal komen!quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:53 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Alsof daar geen gore dingen gebeuren, zoals stiekem over elkaar heen pissen.
Om te meten heb je een meetinstrument nodig.quote:Op maandag 5 september 2011 19:23 schreef Quickie_Brat het volgende:
Bijvoorbeeld na de voetbaltraining of na een andere inspannende activiteit. En het zijn dus van die mannetjestypes, of nog vrij jonge knapen. Hoe gaat dat piemel-meten dan in zijn werk?
Ik had er laatst een discussie over met een iemand en we kwamen er niet helemaal uit hoe dat nu plaatsvindt.
Is het nu zo dat tijdens het douchen op een gegeven moment een man zegt van :"Nou, laten we maar es ff kijken wie de langste heeft?" En dat ze hem dan allemaal een beetje hardfappen en ze dan zo langs elkaar houden?
Of wordt er stiekem tussen elkaars benen gegluurd?
Hoe zit het nu?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Om te meten heb je een meetinstrument nodig.
Meestal pakken we er dan een paar maagden bij uit het damesvoetbalteam.
Vervolgens steken we daar onze leuter in. Wie het meeste bloed aan zijn schwanz heeft, die wint.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:45 schreef Trollscience het volgende:
Dit topic laat me denken aan sexwoordenboekforums.Daar bestaat dit geniale topic nog van! Posts op SexwoordenboekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Death solves all problems: no man, no problem.
Elke zondagochtend voetbal ik met mijn team, en na het voetballen gaan we eerst douchen. De leden van mijn team zijn allemaal jonge knullen van rond de 17, 18 jaar. Allemaal jongens met strakke, gespierde lichamen in de bloei van hun leven. Tijdens het douchen staan al deze jonge knullen zich uitgebreid in te zepen, en masseren zij met hun handen hun gespierde armen en benen en tot slot ook de edele delen. Je begrijpt dat dit wel eens tot spannende momenten leidt, zoals laatst toen Quickie_Brat binnenkwam huppelen met de gedachte, dat ze de meisjes kleedkamer binnentrad. Ze bekeek de, van de zeep glimmende, vleespalen met waterige kitty oogjes aan waardoor de hele groep al vrij snel wist waar ze nou precies op zoek naar was. Het eindigde al gauw in een hete gangbang waar Quckie_Brat maar geen genoeg bleek te hebben van de 6 lullen.......quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:42 schreef Quickie_Brat het volgende:
Het zou leuk zijn als zo'n jongen hier even zijn verhaal komt doen daarover. Ik heb vast een openingszin voor je geschreven, dan hoef je het alleen nog maar af te maken met de feiten zoals jij ze herinnert:
"Elke zondagochtend voetbal ik met mijn team, en na het voetballen gaan we eerst douchen. De leden van mijn team zijn allemaal jonge knullen van rond de 17, 18 jaar. Allemaal jongens met strakke, gespierde lichamen in de bloei van hun leven. Tijdens het douchen staan al deze jonge knullen zich uitgebreid in te zepen, en masseren zij met hun handen hun gespierde armen en benen en tot slot ook de edele delen. Je begrijpt dat dit wel eens tot spannende momenten leidt, zoals laatst toen...."
Nou ja en dan vul je deze verder in hoe het gaat. Het liefst wel een beetje leuk geschreven, niet puntsgewijs alle feiten opnoemen enzo.
er volgens de coach een nieuwe aanvoerder gekozen moest worden. Tja, hoe beslis je zoiets, dachten we. Gaan we voor de beste voetballer, of de oudste, of degene met het beste spelinzicht. Misschien stemmen op je beste vriend, of juist degene die je het minst mocht want aanvoerder zijn was niet alleen maar voordelig. Tijdens het aankleden maakten we er grapjes over, en in de derde helft kwam Lars met het idee om degene met de grootste lul aan te wijzen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:42 schreef Quickie_Brat het volgende:
Dat doe je als je 10 bent, niet als je 17 bentquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:53 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Alsof daar geen gore dingen gebeuren, zoals stiekem over elkaar heen pissen.
Hee TroLlSscience.quote:
Sowieso.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:23 schreef Scorpie het volgende:
Trouwens, na de wedstrijd wordt er eerst bier gezopen en gaat men dan pas onder de douche.
Dan zat ik dus waarschijnlijk toch in een G-team, omdat bij ons iedereen dik in de 20 was, waarvan de helft boven de 30.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat doe je als je 10 bent, niet als je 17 bent
En die pisten nog steeds tegen elkaar aan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:33 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Dan zat ik dus waarschijnlijk toch in een G-team, omdat bij ons iedereen dik in de 20 was, waarvan de helft boven de 30.
Stiekem, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En die pisten nog steeds tegen elkaar aan?
Dat is waar. Al was de reactie wel dat wat de actie uitlokte. Dus reageerde je heftig maar kwam dat niet als een bedreiging over dan was je alsnog de lul de volgende keer.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder treurig.
Het eerste biertje met je tenue aan, het 2e onder de douche, bier 3 t/m rest in de kantine.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:23 schreef Scorpie het volgende:
Trouwens, na de wedstrijd wordt er eerst bier gezopen en gaat men dan pas onder de douche.
Hou op schei uit, a.s zondag om 10.00 uitquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:41 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Dat is waar. Al was de reactie wel dat wat de actie uitlokte. Dus reageerde je heftig maar kwam dat niet als een bedreiging over dan was je alsnog de lul de volgende keer.
En ja, dat is inderdaad treurig. Heb er zelf geen last van gehad (hoop ik). Vond voetballen op zondagochtend al treurig genoeg.
Vertel naderhand hoe het douchen gingquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hou op schei uit, a.s zondag om 10.00 uit
Ik vermoed dat het net zo zal gaan als de 1592 andere keren dat ik douchte na het voetballen: met zeep en een handdoek, en zonder stomende hete behaarde-gay-mannen-sex.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:20 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Vertel naderhand hoe het douchen ging
Eej maar even graag een review van mijn post 161 op de vorige pagina,, wil namelijk nog doorpennen en wil wel zeker weten dat ik op het goede pad zitquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:20 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Vertel naderhand hoe het douchen ging
Begon aardig, maar het eindigde stom.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:25 schreef BroodjeKipcorn het volgende:
[..]
Eej maar even graag een review van mijn post 161 op de vorige pagina,, wil namelijk nog doorpennen en wil wel zeker weten dat ik op het goede pad zit
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:42 schreef Quickie_Brat het volgende:
Nou ja en dan vul je deze verder in hoe het gaat. Het liefst wel een beetje leuk geschreven, niet puntsgewijs alle feiten opnoemen enzo.
Hoe kom je trouwens aan 6 lullen? Jij voetbalt met maar 6 mensen in 1 team?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:07 schreef BroodjeKipcorn het volgende:
[..]
Elke zondagochtend voetbal ik met mijn team, en na het voetballen gaan we eerst douchen. De leden van mijn team zijn allemaal jonge knullen van rond de 17, 18 jaar. Allemaal jongens met strakke, gespierde lichamen in de bloei van hun leven. Tijdens het douchen staan al deze jonge knullen zich uitgebreid in te zepen, en masseren zij met hun handen hun gespierde armen en benen en tot slot ook de edele delen. Je begrijpt dat dit wel eens tot spannende momenten leidt, zoals laatst toen Quickie_Brat binnenkwam huppelen met de gedachte, dat ze de meisjes kleedkamer binnentrad. Ze bekeek de, van de zeep glimmende, vleespalen met waterige kitty oogjes aan waardoor de hele groep al vrij snel wist waar ze nou precies op zoek naar was. Het eindigde al gauw in een hete gangbang waar Quckie_Brat maar geen genoeg bleek te hebben van de 6 lullen.......
Zoiets bedoel je? :/
"toen Quickie_Brat binnenkwam, aan mijn harde piemel begon te sjorren en vervolgens in haar kleine, strakke aarschje stopte, waarna ik kreunend klaarkwam over haar mooie smoelwerkje"quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
Er moet meer in over piemels die hardgefapt worden tot het oprekken van kleine, strakke aarschjes.
Jij wilt er door meer gepenetreerd worden?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:51 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hoe kom je trouwens aan 6 lullen? Jij voetbalt met maar 6 mensen in 1 team?
Dat zal wel tegenvallen hoor. Ik ben dik en heb een kort pittig kapselquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:38 schreef Arnevld het volgende:
Bij deze nodig ik Quickie_Brat uit om na onze wedstrijd zaterdag langs te komen.
Met zo'n vrouw als jou erbij kan het hele team goed gemeten worden op volledige oorlogssterkte.
Uiteraard voor je hulp krijg je als dank een staande ovatie van het hele team en een gratis douche.
Met jouw zelfvertrouwen zit het wel goed. Of nie dan meid?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:47 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dat zal wel tegenvallen hoor. Ik ben dik en heb een kort pittig kapsel
Hee laat eens wat fotos zien dan in je fobo staan er geenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:47 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:47 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Er zijn maar 6 douches,, maar voor jou kunnen we er altijd meer regelen hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:51 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hoe kom je trouwens aan 6 lullen? Jij voetbalt met maar 6 mensen in 1 team?
dude... srsly?quote:
Ik neuk ook dikke wijvequote:Op dinsdag 6 september 2011 17:47 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
img ik kliktequote:
Goed speurwerk.quote:
Nu snap ik waarom je je vrouw zo geil vindquote:Op woensdag 7 september 2011 07:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Goed speurwerk.
Geile verhaaltjes wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |