quote:Extreem masturberen noem ik masturberen met een elektrische bakplaat,
Zo'n apparaat waar je worstjes en andere lekkere vleesjes op bakt!, :^
WAARSCHUWING!
Weet wat je doet met dit apparaat!, masturberen moet natuurlijk lekker blijven!, wanneer je "worstje" gaat sissen is het te laat!, en dan zit je al snel in een brandwondencentrum met je... worstje!, en weet dan dat je daar toch wel een speciale patiënt bent!..., :-X :-X :-X
Het gaat als volgt;
De gladde bakplaat houdt je koud tegen je penis aan, en dan schakel je het apparaat in, en dan na een paar seconden meteen weer uitschakelen!, anders wordt het te heet, probeer eerst met je handen uit hoe lang het apparaat er over doet om hand warm te worden, dan pas je penis er op leggen!,
Wanneer je dit weet kun je aan de slag gaan, je zal merken dat je penis door de zeer snelle temperatuur verschil al snel stijf tegen de bakplaat aan staat te drukken,
Zo ga je door totdat de bakplaat zo'n 40 tot 42 graden is, en dan stimuleer je handmatig je penis tegen de plaat totdat je klaarkomt op de bakplaat,
Vertrouw nooit of te nimmer op de thermostaat van het apparaat!, want die begint pas nauwkeurig te worden bij zo'n 100 graden!, :-X te warm voor je worstje dus! >:(
Lekker genieten!, d:)b maar weet wat je doet als je op deze bizarre manier wilt masturberen!.
quote:Wanneer ik je zou betrappen zou ik je eerst even recht in de ogen kijken!,
En zou al snel in de gaten hebben dat ik je per ongeluk "betrapt" heb, en daar zou ik zeker niet boos om worden, :c
Jij lag als eerste in deze sauna, en niet ik!,
Ik zou naast je komen liggen, en wanneer je er voor open staat een leuk ontspannen gesprek met je aan gaan, zodat je je weer wat op je gemak voelt, d:)b eventueel zou ik je zachtjes strelen, zodat het nare misselijk makende gevoel snel over is, d:)b
Betrapt worden heeft een enorme impact, die zeker niet lekker is, :-\
Vooral wanneer je er op aangesproken wordt in verwijtende bewoording ga je bijna letterlijk door de grond van ( onterechte ) schaamte, " omdat het niet hoort" . :-X :-X :-X :-X
In een volle sauna zou je het zeker niet doen, maar wanneer je alleen ligt, en je hebt je gevoelens, is het heerlijk om eens even je gevoelens de vrije loop te laten, en als je wordt betrapt, mag men je er zeker niet op aan spreken, omdat je dan terecht toch direct stopt. :-\
Geen problemen over maken. d:)b
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:07 schreef Rechterbal het volgende:
Een topic over iemand betrappen in de sauna als ie masturbeert:
[..]
quote:
je hoeft niet zo te schreeuwen hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:42 schreef Bomil het volgende:
[..]
KIJKEN OF ZIJN PIEMEL WEL GROTER DAN DE GEMIDDELDE IS MET DE PENIS LENGTE TABEL.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:42 schreef Bomil het volgende:
[..]
KIJKEN OF ZIJN PIEMEL WEL GROTER DAN DE GEMIDDELDE IS MET DE PENIS LENGTE TABEL.
quote:Ga voor de grote spiegel staan en trek je af,
Wanneer je bijna klaarkomt duw je je lichaam tegen het koele spiegelglas, en spuit je met kracht tegen de spiegel aan, het koele glas geeft een extra stimulatie tijdens het klaarkomen, schrik niet hoeveel sperma je tegen het glas spuit,
Wel even de spiegel schoonmaken, een handdoek natmaken met wat warm water met een beetje haarshampoo geeft een streeploos schoon resultaat!, niemand kan zien dat jij tegen spiegel klaargekomen bent!,![]()
d:)b :y d:)b
Probeer het maar eens!,![]()
d:)b
Lekker genieten!. d:)b
quote:Beste Dragonzzz, d:)b
Hier iemand die het al meer dan 30 jaar op deze manier doet!,
Je gebruikt de speaker gewoon als vibrator, vibraties zijn trillingen, of ze nu van een luidspreker of vibrator komen, maakt niet uit,
Ik moest er ook toeval achter komen dat dit een echt heerlijke manier van masturberen is!
Zelf gebruik ik ook een losse speaker speciaal voor dit doel, ik doe er geen wc papier in, maar leg mijn penis zo op het membraan, en spuit in de speaker, wanneer je deze direct schoon maakt, en het een goede kwaliteitsspeaker betreft, kan deze speaker oud worden zonder beschadigingen door de penis en het sperma dat er op gespoten wordt,
Het is geen rare manier van masturberen, maar een slimme manier!, d:)b
Dus lekker genieten van deze aparte manier van masturberen!.![]()
![]()
En reken er op dat het erg verslavend kan werken!![]()
d:)b want lekkerder kun je simpelweg niet klaarkomen, en ook experimenteren met muziek en andere speakers maken het nog gevarieerder,
quote:Beste Pololoco,
Die dikke vette conus kun je gerust gebruiken!je zal er echt snoeihard op klaarkomen wanneer het een kwaliteits speaker betreft!,
![]()
![]()
![]()
Ook een kleinere kun je ook gerust gebruiken, als je penis maar de ruimte heeft op de luidspreker heeft,
Ik denk dat een Ipod niet het vermogen heeft om een luidspreker op normaal vermogen te laten spelen, :-\
Er moet dus een versterker gebruikt worden, of een radio waaraan je een luidspreker kunt aansluiten,
In jouw situatie zou ik die vette conus gebruiken en aan een goede versterker koppelenen dan lekker genieten!,
![]()
d:)b :y
zeker weten dat je het niet droog houdt!
Veel vermogen heb je niet nodig, voor keihard masturberen zal je ongeveer 10 tot 15 watt nodig hebben, dus zeer zwaar materiaal is niet nodig,
Maar als je het hebt, gewoon gebruiken!, de vibraties van zo'n zware installatie zijn vaak wat intenser en lekkerder, en deze zwaar ontworpen luidspreker zal heel lang mee gaan omdat deze niet moeilijk doet met een penis en een kwak sperma!, deze speaker ramt gewoon lekker door!,![]()
Dus lekker genieten met deze lekkere combinatie!,![]()
d:)b
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |