Ja dit ja.quote:Op maandag 5 september 2011 19:26 schreef Rodawa het volgende:
De meesten gebruiken 1 liniaal. Als ik er dan bij kom staan, pakken ze er gelijk nog een paar.
Nah, daar wordt hij ook op slot gegooid gok ik zo.quote:Op maandag 5 september 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
PUB is verderop trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is wat ik stiekem wel hoop ja, maar of het ook echt klopt????quote:Op maandag 5 september 2011 19:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Allemaal homo's. Ik wil niet weten hoe ze meten. Ik denk dat de 1 flink gaat zuigen bij de ander, en vervolgens het instrument bij een binnen de groep aangestelde meetpersoon naar binnen wordt geschoven die dan een aantal Auw!'s uit. Hoe meer auws hoe beter. Zoiets.
My 2 cents
Wedervraag als vrouwen samen douchen likken ze elkaar dan?quote:Op maandag 5 september 2011 19:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
Niemand weet het dus? Geen mannen hier die wel eens gezamenlijk hebben gedoucht?
Vrouwen checken elkaars tieten en kut ook gewoon hoor. Meestal gaat dat stiekem, maar als ze elkaar kennen worden ze wel eens vergeleken al dan niet voor de spiegelquote:Op maandag 5 september 2011 19:33 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Denken dat dit gebeurt
Net zoiets als mannen die denken dat de meiden na sport altijd een orgie hebben in de douches
Wat?quote:Op maandag 5 september 2011 19:33 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Net zoiets als mannen die denken dat de meiden na sport altijd een lesbische orgie hebben in de douches
Open je eigen kut-topicquote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wedervraag als vrouwen samen douchen likken ze elkaar dan?
Dit. En meten ze de vaginadiepte?quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wedervraag als vrouwen samen douchen likken ze elkaar dan?
quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Vrouwen checken elkaars tieten en kut ook gewoon hoor. Meestal gaat dat stiekem, maar als ze elkaar kennen worden ze wel eens vergeleken al dan niet voor de spiegel. Wij doen daar niet moeilijk over
Doormiddel van penetratie met dildo's?quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef Daaps het volgende:
Ze drukken 'm één voor één regen elkaar aan om het te vergelijken. Een liniaal werkt zo onhandig.
Ik spreek overigens uit ervaring. De gene met de kleinste moest altijd de rest klaar zuigen. Hilarisch.
Haha ja, die spelletjes speelden wij ook. Fijne tijdquote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef Daaps het volgende:
Ze drukken 'm één voor één regen elkaar aan om het te vergelijken. Een liniaal werkt zo onhandig.
Ik spreek overigens uit ervaring. De gene met de kleinste moest altijd de rest klaar zuigen. Hilarisch.
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Vrouwen checken elkaars tieten en kut ook gewoon hoor. Meestal gaat dat stiekem, maar als ze elkaar kennen worden ze wel eens vergeleken al dan niet voor de spiegel. Wij doen daar niet moeilijk over
Wie het laatst komt, wie het eerst maalt.quote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef Cog het volgende:
[..]
Haha ja, die spelletjes speelden wij ook. Fijne tijd
En jij hebt nooit tijdens het douchen even gekeken of je een beetje eerlijk bedeeld was?quote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gebeurt dit bij mannen niet, en ik douch al ongeveer 10 jaar telkens na sport met het hele team...dusja.
Ah, de natte boterhamquote:Op maandag 5 september 2011 19:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wie het laatst komt, wie het eerst maalt.
[ afbeelding ]
Denk wel dat ik genoeg zelfvertrouwen heb daarvoorquote:Op maandag 5 september 2011 19:38 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
En jij hebt nooit tijdens het douchen even gekeken of je een beetje eerlijk bedeeld was?
quote:Op maandag 5 september 2011 19:38 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
En jij hebt nooit tijdens het douchen even gekeken of je een beetje eerlijk bedeeld was?
Of een grote piemel.quote:Op maandag 5 september 2011 19:39 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Denk wel dat ik genoeg zelfvertrouwen heb daarvoor
Iedereen krijgt bijnamen naar aanleiding van de lengte van zijn penis. Ik heet kinderarmpje.quote:Op maandag 5 september 2011 19:38 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Praat voor jezelfquote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dat lijkt me synoniem.quote:
Schei toch uit. Het is ook volstrekt normaal om even te kijken. Jij blijft dus ten alle tijden strak en stuurs voor je uit kijken als je in een ruimte vol deinende tieten en allerhande gleuven begeeft? Rightquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death solves all problems: no man, no problem.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:42 schreef Trollscience het volgende:
De hamvraag is natuurlijk:
Fantaseert TS over mannen die uitgebreid elkaars zaadverspreiders vergelijken in de douche?
quote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef Rechterbal het volgende:
Er werden wel eens grapjes gemaakt, omdat ik een kleine slappe had, maar ik heb dit nooit als vervelend ervaren. Ik wist immers zelf wel hoe groot hij in stijve stand was en daar was en ben ik nog steeds meer dan tevreden mee.
Maar misschien was dit ook anders, omdat ik met een vriendengroep deed sporten en douchen, i.p.v. vreemden/kennisen. Vaak genoeg dat we het over sex/neuken en standjes hadden terwijl we ons aan het afdrogen waren.Puber is een paar nummertjes terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, word je daar opgewonden van, ts?quote:Op maandag 5 september 2011 19:41 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Schei toch uit. Het is ook volstrekt normaal om even te kijken. Jij blijft dus ten alle tijden strak en stuurs voor je uit kijken als je in een ruimte vol deinende tieten en allerhande gleuven begeeft? Right
Ah crap, serieuze reactie in ONZ.quote:Op maandag 5 september 2011 19:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Puber is een paar nummertjes terug
quote:Op maandag 5 september 2011 19:45 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ah crap, serieuze reactie in ONZ.
kool >-< ;3quote:Op maandag 5 september 2011 19:47 schreef Dimens het volgende:
Ik ga altijd met mijn vergrootglas de piemeltjes langs, daarna lach ik ze allemaal uit met hun ienieminie.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:53 schreef Daaps het volgende:
Maar even een serieus ontwoord voor TS.
Tuurlijk wordt er gegluurd. Maar het is een soort van ongeschreven regel of 't daar niet over te hebben.
Behalve als 't echte goede vrienden zijn met wie je alles deelt. (Niet in die zin) Maar dan maakt 't niks uit ook.. 't is niet zo dat jij er wat aan hebt als je maat een kleine heeft. Of je moet gay zijn en niet van pijn houden, natuurlijk
_!
De rode kool ziet er goed uit! Garen met een klontje boter en een uitje, wat rozijntjes en appelstukjes erdoor en smullen maar?quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En nu?
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat je hier al eerder lang en diep over nagedacht hebtquote:Op maandag 5 september 2011 19:53 schreef Daaps het volgende:
Maar even een serieus ontwoord voor TS.
Tuurlijk wordt er gegluurd. Maar het is een soort van ongeschreven regel of 't daar niet over te hebben.
Behalve als 't echte goede vrienden zijn met wie je alles deelt. (Niet in die zin) Maar dan maakt 't niks uit ook.. 't is niet zo dat jij er wat aan hebt als je maat een kleine heeft. Of je moet gay zijn en niet van pijn houden, natuurlijk
_!
Ik kijk af en toe wel eens naast mij als ik bij een urinoir sta te plassen, is goed voor mij zelf vertrouwen.quote:Op maandag 5 september 2011 20:11 schreef Garisson72 het volgende:
Al die "echte mannen" hier die niet durven toegeven dat ze het heus wel zien, want je zal toch eens voor homo worden aangezien..
Designerkutjes ftw natuurlijk.quote:Op maandag 5 september 2011 20:15 schreef Lemar het volgende:
Hoe worden die rosbiefen bij de vrouwen eigenlijk gemeten? Wie de grootste flubber eraan heeft hangen of de grootste clitoris heeft?
Onzeker zijnquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 20:24 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb dat ook altijd.
Laatst had iemand het er nog over..
Zo van "Euj! Met dat ding van jou pakken die lompe grijze beesten in Artis de nootjes mee van van grond"
quote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef Daaps het volgende:
QFT.quote:Op maandag 5 september 2011 20:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Er wordt natuurlijk gewoon gemeten via het zicht. Stiekum gaat iedere man vlak voordat hij de douche binnen loopt flink sjorren om een semi-harde te krijgen zodat hij wel al 2 x zo groot en dik is maar wel nog omlaag hangt. Dit is een delicaat proces en alleen de eckte bazen kunnen dit goed want het is nogal balanceren op een koord: als je hem te weinig hard maakt heb je misschien niet de grootste maar maak je hem te hard dan loop je opeens met een stijve tussen je voetbalmaatjes en dan ben je voor eeuwig homo, ook al neuk je al hun vriendinnen en moeders, je blijft dan die poot.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef MonteCristo het volgende:
Gewoon, we kijken naar elkaars piemels en zwiepen voor de lol er een beetje mee alsof het een helicopter is en dan met zijn allen: heeeeuuuuj! lallen.
Hahaha ik heb nog nooit samen met een vriendin voor een spiegel gestaan om elkaars vagina te vergelijken. Heb je dat echt gedaan? En heb je gewoon gezegd 'ey meid..laten we onze poesjes voor de spiegel vergelijken?quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nee, daar fantaseer jij lekker over met je vriendinnen, maar helaasch.quote:Op maandag 5 september 2011 20:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom staat dit trouwens in onz, het is toch echt waar dat mannen dit doen.
Ja dat is toch normaal.quote:Op maandag 5 september 2011 20:34 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Hahaha ik heb nog nooit samen met een vriendin voor een spiegel gestaan om elkaars vagina te vergelijken. Heb je dat echt gedaan? En heb je gewoon gezegd 'ey meid..laten we onze poesjes voor de spiegel vergelijken?
quote:Op maandag 5 september 2011 20:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja dat is toch normaal.
Even een kutje-bots en dan even met de tieten langs elkaar wrijven.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:26 schreef MultiBanaan het volgende:
Maar ik kwam een keer nieuw in het team, en toen gingen we na de eerste wedstrijd douchen. De tweede wedstrijd was ik opeens aanvoerder, leuk he?
quote:MultiBanaan
9 mm met laser
quote:Op maandag 5 september 2011 20:41 schreef Culthit. het volgende:
Natuurlijk kijken (en vergelijken) ze!
You're in denial!quote:Op maandag 5 september 2011 20:43 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Hoevaak moeten we nog uitleggen
1. Dit kan in Nederlands.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus het leven komt op lelijk en knap aanquote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef Culthit. het volgende:
Mannen, menschen! Het is zeer gangbaar te kijken naar andere wezens, ook als deze creaturen van hetzelfde geslacht zijn. Ontken uw natuur niet!
Als dat u blieft, jazeker.quote:Op maandag 5 september 2011 20:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dus het leven komt op lelijk en knap aan
Ja, ik kijk de hele dag naar andere mensenquote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef Culthit. het volgende:
Mannen, menschen! Het is zeer gangbaar te kijken naar andere wezens, ook als deze creaturen van hetzelfde geslacht zijn. Ontken uw natuur niet!
U koekeloert niet naar kutten?quote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ja, ik kijk de hele dag naar andere mensen
Maar niet naar hun geslachtsdelen_______
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |