De rode kool ziet er goed uit! Garen met een klontje boter en een uitje, wat rozijntjes en appelstukjes erdoor en smullen maar?quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En nu?
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat je hier al eerder lang en diep over nagedacht hebtquote:Op maandag 5 september 2011 19:53 schreef Daaps het volgende:
Maar even een serieus ontwoord voor TS.
Tuurlijk wordt er gegluurd. Maar het is een soort van ongeschreven regel of 't daar niet over te hebben.
Behalve als 't echte goede vrienden zijn met wie je alles deelt. (Niet in die zin) Maar dan maakt 't niks uit ook.. 't is niet zo dat jij er wat aan hebt als je maat een kleine heeft. Of je moet gay zijn en niet van pijn houden, natuurlijk
_!
Ik kijk af en toe wel eens naast mij als ik bij een urinoir sta te plassen, is goed voor mij zelf vertrouwen.quote:Op maandag 5 september 2011 20:11 schreef Garisson72 het volgende:
Al die "echte mannen" hier die niet durven toegeven dat ze het heus wel zien, want je zal toch eens voor homo worden aangezien..
Designerkutjes ftw natuurlijk.quote:Op maandag 5 september 2011 20:15 schreef Lemar het volgende:
Hoe worden die rosbiefen bij de vrouwen eigenlijk gemeten? Wie de grootste flubber eraan heeft hangen of de grootste clitoris heeft?
Onzeker zijnquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 20:24 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb dat ook altijd.
Laatst had iemand het er nog over..
Zo van "Euj! Met dat ding van jou pakken die lompe grijze beesten in Artis de nootjes mee van van grond"
quote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef Daaps het volgende:
Ze drukken 'm één voor één regen elkaar aan om het te vergelijken. Een liniaal werkt zo onhandig.
Ik spreek overigens uit ervaring. De gene met de kleinste moest altijd de rest klaar zuigen. Hilarisch.
QFT.quote:Op maandag 5 september 2011 20:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Er wordt natuurlijk gewoon gemeten via het zicht. Stiekum gaat iedere man vlak voordat hij de douche binnen loopt flink sjorren om een semi-harde te krijgen zodat hij wel al 2 x zo groot en dik is maar wel nog omlaag hangt. Dit is een delicaat proces en alleen de eckte bazen kunnen dit goed want het is nogal balanceren op een koord: als je hem te weinig hard maakt heb je misschien niet de grootste maar maak je hem te hard dan loop je opeens met een stijve tussen je voetbalmaatjes en dan ben je voor eeuwig homo, ook al neuk je al hun vriendinnen en moeders, je blijft dan die poot.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef MonteCristo het volgende:
Gewoon, we kijken naar elkaars piemels en zwiepen voor de lol er een beetje mee alsof het een helicopter is en dan met zijn allen: heeeeuuuuj! lallen.
Hahaha ik heb nog nooit samen met een vriendin voor een spiegel gestaan om elkaars vagina te vergelijken. Heb je dat echt gedaan? En heb je gewoon gezegd 'ey meid..laten we onze poesjes voor de spiegel vergelijken?quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Vrouwen checken elkaars tieten en kut ook gewoon hoor. Meestal gaat dat stiekem, maar als ze elkaar kennen worden ze wel eens vergeleken al dan niet voor de spiegel. Wij doen daar niet moeilijk over
Nee, daar fantaseer jij lekker over met je vriendinnen, maar helaasch.quote:Op maandag 5 september 2011 20:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom staat dit trouwens in onz, het is toch echt waar dat mannen dit doen.
Ja dat is toch normaal.quote:Op maandag 5 september 2011 20:34 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Hahaha ik heb nog nooit samen met een vriendin voor een spiegel gestaan om elkaars vagina te vergelijken. Heb je dat echt gedaan? En heb je gewoon gezegd 'ey meid..laten we onze poesjes voor de spiegel vergelijken?
quote:Op maandag 5 september 2011 20:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja dat is toch normaal.
Even een kutje-bots en dan even met de tieten langs elkaar wrijven.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:26 schreef MultiBanaan het volgende:
Maar ik kwam een keer nieuw in het team, en toen gingen we na de eerste wedstrijd douchen. De tweede wedstrijd was ik opeens aanvoerder, leuk he?
quote:MultiBanaan
9 mm met laser
quote:Op maandag 5 september 2011 20:41 schreef Culthit. het volgende:
Natuurlijk kijken (en vergelijken) ze!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |