quote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef Rechterbal het volgende:
Er werden wel eens grapjes gemaakt, omdat ik een kleine slappe had, maar ik heb dit nooit als vervelend ervaren. Ik wist immers zelf wel hoe groot hij in stijve stand was en daar was en ben ik nog steeds meer dan tevreden mee.
Maar misschien was dit ook anders, omdat ik met een vriendengroep deed sporten en douchen, i.p.v. vreemden/kennisen. Vaak genoeg dat we het over sex/neuken en standjes hadden terwijl we ons aan het afdrogen waren.Puber is een paar nummertjes terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, word je daar opgewonden van, ts?quote:Op maandag 5 september 2011 19:41 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Schei toch uit. Het is ook volstrekt normaal om even te kijken. Jij blijft dus ten alle tijden strak en stuurs voor je uit kijken als je in een ruimte vol deinende tieten en allerhande gleuven begeeft? Right
Ah crap, serieuze reactie in ONZ.quote:Op maandag 5 september 2011 19:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Puber is een paar nummertjes terug
quote:Op maandag 5 september 2011 19:45 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ah crap, serieuze reactie in ONZ.
kool >-< ;3quote:Op maandag 5 september 2011 19:47 schreef Dimens het volgende:
Ik ga altijd met mijn vergrootglas de piemeltjes langs, daarna lach ik ze allemaal uit met hun ienieminie.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:53 schreef Daaps het volgende:
Maar even een serieus ontwoord voor TS.
Tuurlijk wordt er gegluurd. Maar het is een soort van ongeschreven regel of 't daar niet over te hebben.
Behalve als 't echte goede vrienden zijn met wie je alles deelt. (Niet in die zin) Maar dan maakt 't niks uit ook.. 't is niet zo dat jij er wat aan hebt als je maat een kleine heeft. Of je moet gay zijn en niet van pijn houden, natuurlijk
_!
De rode kool ziet er goed uit! Garen met een klontje boter en een uitje, wat rozijntjes en appelstukjes erdoor en smullen maar?quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En nu?
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat je hier al eerder lang en diep over nagedacht hebtquote:Op maandag 5 september 2011 19:53 schreef Daaps het volgende:
Maar even een serieus ontwoord voor TS.
Tuurlijk wordt er gegluurd. Maar het is een soort van ongeschreven regel of 't daar niet over te hebben.
Behalve als 't echte goede vrienden zijn met wie je alles deelt. (Niet in die zin) Maar dan maakt 't niks uit ook.. 't is niet zo dat jij er wat aan hebt als je maat een kleine heeft. Of je moet gay zijn en niet van pijn houden, natuurlijk
_!
Ik kijk af en toe wel eens naast mij als ik bij een urinoir sta te plassen, is goed voor mij zelf vertrouwen.quote:Op maandag 5 september 2011 20:11 schreef Garisson72 het volgende:
Al die "echte mannen" hier die niet durven toegeven dat ze het heus wel zien, want je zal toch eens voor homo worden aangezien..
Designerkutjes ftw natuurlijk.quote:Op maandag 5 september 2011 20:15 schreef Lemar het volgende:
Hoe worden die rosbiefen bij de vrouwen eigenlijk gemeten? Wie de grootste flubber eraan heeft hangen of de grootste clitoris heeft?
Onzeker zijnquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 20:24 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb dat ook altijd.
Laatst had iemand het er nog over..
Zo van "Euj! Met dat ding van jou pakken die lompe grijze beesten in Artis de nootjes mee van van grond"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |