quote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ja, ik kijk de hele dag naar andere mensen
Maar niet naar hun geslachtsdelen_______
Die zie je nogal veelquote:
Nou, toevallig zie ik ze niet in de douches van mijn team en op straat, dus dan lijkt het antwoord me nee.quote:
Wat is dockenquote:Op maandag 5 september 2011 20:54 schreef muhahaha het volgende:
Laatste keer dat ik onder de gezamelijk douche stond gingen de mannen met elkaar docken
Waarom vraag je dat nouquote:
Nigga please... Tell mequote:Op maandag 5 september 2011 21:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat nou
Ik denk dat ik het weet maar ik hoop dat ik 't mis heb
Lijkt me wel aangenaam na een intense wedstrijd, broeierig warm.. zo'n beetje 30graden.quote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef Salisbury het volgende:
Ik vinger altijd mijn teamgenoten onder de douche na een lange wedstrijd.
http://www.sexwoordenboek.nl/penislengte_weetjes.htmlquote:· Vergelijk je tijdens het douchen je penis met die van anderen, dan krijg je een vertekend beeld. Je eigen penis lijkt kleiner, omdat je hem van bovenaf ziet.
Overcompensatie hequote:Op maandag 5 september 2011 21:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
Trollscience is wel erg prominent aanwezig in dit topic, beetje onzeker misschien?![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 21:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Lijkt me wel aangenaam na een intense wedstrijd, broeierig warm.. zo'n beetje 30graden.
En dan zo'n vleesvlapje vastpakken, alsof je een paard een suikerklontje geeft.
Rawr, goede fetish wel.
Ik geloof je niet!quote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef Salisbury het volgende:
Ik vinger altijd mijn teamgenoten onder de douche na een lange wedstrijd.
Mooi verwoord welquote:Op maandag 5 september 2011 21:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Lijkt me wel aangenaam na een intense wedstrijd, broeierig warm.. zo'n beetje 30graden.
En dan zo'n vleesvlapje vastpakken, alsof je een paard een suikerklontje geeft.
Rawr, goede fetish wel.
Wa? Huich?quote:Op maandag 5 september 2011 21:28 schreef Ongedierte het volgende:
ze meten de huich, en vergelijken dat dan
quote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat jij dat bent dan? Je fopt me gewoon met nep foto's
quote:Op maandag 5 september 2011 21:31 schreef Salisbury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben de zwartharige, niet te veel fappen hé.
quote:Op maandag 5 september 2011 21:31 schreef Salisbury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben de zwartharige, niet te veel fappen hé.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |