quote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef Daaps het volgende:
Ze drukken 'm één voor één regen elkaar aan om het te vergelijken. Een liniaal werkt zo onhandig.
Ik spreek overigens uit ervaring. De gene met de kleinste moest altijd de rest klaar zuigen. Hilarisch.
QFT.quote:Op maandag 5 september 2011 20:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Er wordt natuurlijk gewoon gemeten via het zicht. Stiekum gaat iedere man vlak voordat hij de douche binnen loopt flink sjorren om een semi-harde te krijgen zodat hij wel al 2 x zo groot en dik is maar wel nog omlaag hangt. Dit is een delicaat proces en alleen de eckte bazen kunnen dit goed want het is nogal balanceren op een koord: als je hem te weinig hard maakt heb je misschien niet de grootste maar maak je hem te hard dan loop je opeens met een stijve tussen je voetbalmaatjes en dan ben je voor eeuwig homo, ook al neuk je al hun vriendinnen en moeders, je blijft dan die poot.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:16 schreef MonteCristo het volgende:
Gewoon, we kijken naar elkaars piemels en zwiepen voor de lol er een beetje mee alsof het een helicopter is en dan met zijn allen: heeeeuuuuj! lallen.
Hahaha ik heb nog nooit samen met een vriendin voor een spiegel gestaan om elkaars vagina te vergelijken. Heb je dat echt gedaan? En heb je gewoon gezegd 'ey meid..laten we onze poesjes voor de spiegel vergelijken?quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Vrouwen checken elkaars tieten en kut ook gewoon hoor. Meestal gaat dat stiekem, maar als ze elkaar kennen worden ze wel eens vergeleken al dan niet voor de spiegel. Wij doen daar niet moeilijk over
Nee, daar fantaseer jij lekker over met je vriendinnen, maar helaasch.quote:Op maandag 5 september 2011 20:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom staat dit trouwens in onz, het is toch echt waar dat mannen dit doen.
Ja dat is toch normaal.quote:Op maandag 5 september 2011 20:34 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Hahaha ik heb nog nooit samen met een vriendin voor een spiegel gestaan om elkaars vagina te vergelijken. Heb je dat echt gedaan? En heb je gewoon gezegd 'ey meid..laten we onze poesjes voor de spiegel vergelijken?
quote:Op maandag 5 september 2011 20:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja dat is toch normaal.
Even een kutje-bots en dan even met de tieten langs elkaar wrijven.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:26 schreef MultiBanaan het volgende:
Maar ik kwam een keer nieuw in het team, en toen gingen we na de eerste wedstrijd douchen. De tweede wedstrijd was ik opeens aanvoerder, leuk he?
quote:MultiBanaan
9 mm met laser
quote:Op maandag 5 september 2011 20:41 schreef Culthit. het volgende:
Natuurlijk kijken (en vergelijken) ze!
You're in denial!quote:Op maandag 5 september 2011 20:43 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Hoevaak moeten we nog uitleggen
1. Dit kan in Nederlands.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus het leven komt op lelijk en knap aanquote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef Culthit. het volgende:
Mannen, menschen! Het is zeer gangbaar te kijken naar andere wezens, ook als deze creaturen van hetzelfde geslacht zijn. Ontken uw natuur niet!
Als dat u blieft, jazeker.quote:Op maandag 5 september 2011 20:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dus het leven komt op lelijk en knap aan
Ja, ik kijk de hele dag naar andere mensenquote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef Culthit. het volgende:
Mannen, menschen! Het is zeer gangbaar te kijken naar andere wezens, ook als deze creaturen van hetzelfde geslacht zijn. Ontken uw natuur niet!
U koekeloert niet naar kutten?quote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ja, ik kijk de hele dag naar andere mensen
Maar niet naar hun geslachtsdelen_______
quote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ja, ik kijk de hele dag naar andere mensen
Maar niet naar hun geslachtsdelen_______
Die zie je nogal veelquote:
Nou, toevallig zie ik ze niet in de douches van mijn team en op straat, dus dan lijkt het antwoord me nee.quote:
Wat is dockenquote:Op maandag 5 september 2011 20:54 schreef muhahaha het volgende:
Laatste keer dat ik onder de gezamelijk douche stond gingen de mannen met elkaar docken
Waarom vraag je dat nouquote:
Nigga please... Tell mequote:Op maandag 5 september 2011 21:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat nou
Ik denk dat ik het weet maar ik hoop dat ik 't mis heb
Lijkt me wel aangenaam na een intense wedstrijd, broeierig warm.. zo'n beetje 30graden.quote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef Salisbury het volgende:
Ik vinger altijd mijn teamgenoten onder de douche na een lange wedstrijd.
http://www.sexwoordenboek.nl/penislengte_weetjes.htmlquote:· Vergelijk je tijdens het douchen je penis met die van anderen, dan krijg je een vertekend beeld. Je eigen penis lijkt kleiner, omdat je hem van bovenaf ziet.
Overcompensatie hequote:Op maandag 5 september 2011 21:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
Trollscience is wel erg prominent aanwezig in dit topic, beetje onzeker misschien?![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 21:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Lijkt me wel aangenaam na een intense wedstrijd, broeierig warm.. zo'n beetje 30graden.
En dan zo'n vleesvlapje vastpakken, alsof je een paard een suikerklontje geeft.
Rawr, goede fetish wel.
Ik geloof je niet!quote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef Salisbury het volgende:
Ik vinger altijd mijn teamgenoten onder de douche na een lange wedstrijd.
Mooi verwoord welquote:Op maandag 5 september 2011 21:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Lijkt me wel aangenaam na een intense wedstrijd, broeierig warm.. zo'n beetje 30graden.
En dan zo'n vleesvlapje vastpakken, alsof je een paard een suikerklontje geeft.
Rawr, goede fetish wel.
Wa? Huich?quote:Op maandag 5 september 2011 21:28 schreef Ongedierte het volgende:
ze meten de huich, en vergelijken dat dan
quote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat jij dat bent dan? Je fopt me gewoon met nep foto's
quote:Op maandag 5 september 2011 21:31 schreef Salisbury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben de zwartharige, niet te veel fappen hé.
quote:Op maandag 5 september 2011 21:31 schreef Salisbury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben helemaal geen maagdquote:
Jij bent een chick met een dick?quote:Op maandag 5 september 2011 21:31 schreef Salisbury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, dat was een fout.quote:
Hihi, jij hebt een piemeltje.quote:Op maandag 5 september 2011 21:47 schreef Salisbury het volgende:
[..]
Oh, dat was een fout.
Ik zat niet op te letten toen ik die paint maakte.
Twee keer het dubbele.quote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe groot issie... daar gaat dit topic dus over
Ah een pol! Extra punten voor deze tsquote:Op maandag 5 september 2011 22:04 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok even voor de duidelijkheid hier:
Poll: Heb jij (man) wel eens naar andere piemels gegluurd ?
• Ja hoor!
• Nee! Ik ben geen homo!
• Stiekem wel eens ja ;@
• En ook wel eens aan gevoeld!
• Ik ben blind.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Kijk. We hebben iemand met verstand van zaken in ons middenquote:Op maandag 5 september 2011 22:31 schreef BroodjeKipcorn het volgende:
Volgens de regels vinden er 2 metingen plaats: 1 tijdens een warme douche en 1 tijdens de koude douche. Gemiddelde hiervan is dan je lengte. Vervolgens wordt hierop de TMI formule toegepast (net als in die aflevering van South Park tijdje terug).. pas dan, dan kan je vergelijken
Ik ga inderdaad al een tijdje mee in deze business.. Ik doe tegenwoordig zelfs de metingen (oftewel: ik scoor ruiiiiimmm bovengemiddeld). In het begin is het wel even wennen ja, maar daarna word je er absoluut niet meer warm of koud van.. Volgende week trouwens opendag hiero bij onze voetbal club. Misschien voor jou leuk om eens even een keer mee te kijken in de douche bij ons hoe het allemaal in z'n werking gaat?quote:Op maandag 5 september 2011 22:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Kijk. We hebben iemand met verstand van zaken in ons midden.
Vertel, hoe scoorde jij? En vond je het hele gebeuren erotisch?
Nee het is niet erotisch. Het is keiharde competitie die bepaald of je een volger, leider of slaaf wordt in de roedel.quote:Op maandag 5 september 2011 22:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Kijk. We hebben iemand met verstand van zaken in ons midden.
Vertel, hoe scoorde jij? En vond je het hele gebeuren erotisch?
WTF heb jij voor debiele gedachtesquote:Op maandag 5 september 2011 19:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
Niemand weet het dus? Geen mannen hier die wel eens gezamenlijk hebben gedoucht?
Waarom wordt een vagina nog wel eens poesje genoemd?quote:Op maandag 5 september 2011 20:34 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Hahaha ik heb nog nooit samen met een vriendin voor een spiegel gestaan om elkaars vagina te vergelijken. Heb je dat echt gedaan? En heb je gewoon gezegd 'ey meid..laten we onze poesjes voor de spiegel vergelijken?
Omdat de eigenaresse zoveel mauwt ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:19 schreef Olle. het volgende:
[..]
Waarom wordt een vagina nog wel eens poesje genoemd?
Helikopteren.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
En hoe zit het dan met jonge knaapjes van 16,17,18 jaar? Veel prestatiedrang, grote mond enzo. Die staan toch zeker wel trots met hun knuppeltje te zwaaien om daarmee reacties uit te lokken? Of hoe gaat dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |