Omdat de ONZ FOK! meets altijd zo gezellig zijn is er zaterdag 17 September een meet in Zwolle!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vis een optie? Aangezien we aan een meer zitten is er dus ook de mogelijkheid om te vissen! Dit zijn een paar FOK!kers dus ook van plan en hiervoor geldt ook: je eigen visgerei meenemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldus Wikipedia.quote:Er zijn op de plas grote snoeken en brasem te vangen, en zijn de andere vissoorten zoals karper en grote voorn ook goed vertegenwoordigd
De FOK!kers die komen:quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vissen is baas, gewoon de sfeer, bier enzo.
Muggennet is wel handig trouwens
Ik ga vanaf eindhoven.quote:Op zondag 4 september 2011 15:45 schreef Rodawa het volgende:
Wie gaan er trouwens vanaf Rotterdam Centraal met de trein? Anders is het misschien leuker om samen te reizen, of niet?
Daar heb ik niks aan!quote:
Is het zo stil?quote:Op zondag 4 september 2011 15:47 schreef stefanhaan het volgende:
Grappig hoe FOK!ers die in skype zitten eerder via het forum corresponderen als via skype![]()
Als je een autist met bier ziet weet je dat het een FOK!ker is.quote:Op zondag 4 september 2011 15:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan!
Aan de andere kant, hoe moet je andere FOK!kers herkennen op het station? Ik ga niet aan iedereen vragen of ze op FOK! zitten.
Gewoon van te voren nummers uitwisselen. Of kijk in fobo's voor foto's van iedereen.quote:Op zondag 4 september 2011 15:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan!
Aan de andere kant, hoe moet je andere FOK!kers herkennen op het station? Ik ga niet aan iedereen vragen of ze op FOK! zitten.
Kijken naar degene die hun telefoon meer als eens per 2 minuten in hun hand hebbenquote:Op zondag 4 september 2011 15:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan!
Iedereen herkent mij want ik kom met mijn vet coole hoed op.quote:Op zondag 4 september 2011 15:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon van te voren nummers uitwisselen. Of kijk in fobo's voor foto's van iedereen.
quote:Op zondag 4 september 2011 15:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Iedereen herkent mij want ik kom met mijn vet coole hoed op.
Ik neem ook plastic bordjes + bestek mee.quote:Op zondag 4 september 2011 15:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik neem stokbroden, kruidenboter en plastic bordjes + bestek mee.
Tuurlijk, dat had ik moeten weten. Dom van me.quote:Op zondag 4 september 2011 15:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als je een autist met bier ziet weet je dat het een FOK!ker is.
Ja, maar jij staat niet in Rotterdam op de trein te wachten.quote:Op zondag 4 september 2011 15:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Iedereen herkent mij want ik kom met mijn vet coole hoed op.
Ik wel waarschijnlijkquote:Op zondag 4 september 2011 15:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat had ik moeten weten. Dom van me.
[..]
Ja, maar jij staat niet in Rotterdam op de trein te wachten.
Als het doordeweeks was en ik gratis kon reizen zou ik wel via rotterdam gaan maar helaasquote:Op zondag 4 september 2011 15:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat had ik moeten weten. Dom van me.
[..]
Ja, maar jij staat niet in Rotterdam op de trein te wachten.
Da's wel een goeie. Niet iedereen heeft een fobo, maar nummers uitwisselen is wel een goed idee.quote:Op zondag 4 september 2011 15:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon van te voren nummers uitwisselen. Of kijk in fobo's voor foto's van iedereen.
Sabine wat is 06 gr grquote:Op zondag 4 september 2011 15:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mooi, dan kom ik jou als eerste tegen.quote:
Ja, ik kan ook niet gratis reizen helaas. Misschien moeten we vrijdagavond maar alvast vertrekken.quote:Op zondag 4 september 2011 15:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als het doordeweeks was en ik gratis kon reizen zou ik wel via rotterdam gaan maar helaas
waar moeten we dan blijven crashen?quote:Op zondag 4 september 2011 15:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mooi, dan kom ik jou als eerste tegen.
[..]
Ja, ik kan ook niet gratis reizen helaas. Misschien moeten we vrijdagavond maar alvast vertrekken.
quote:Op zondag 4 september 2011 15:51 schreef Intronic het volgende:
[..]
Sabine wat is 06 ik ga via Groningen gr gr
Op het station. Of het naaktstrand in Zwolle.quote:Op zondag 4 september 2011 15:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
waar moeten we dan blijven crashen?
mocht toch niet ofso?quote:Op zondag 4 september 2011 15:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Op het station. Of het naaktstrand in Zwolle.
quote:
Dan gaan we lekker op het station liggen, verkleed als zwervers.quote:Op zondag 4 september 2011 15:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
mocht toch niet ofso?
[..]
06-46053
Rawrquote:Op zondag 4 september 2011 15:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan gaan we lekker op het station liggen, verkleed als zwervers.
quote:Op zondag 4 september 2011 15:52 schreef Intronic het volgende:
[..]Hater. Ik moet je kunnen stalken wat is deze??
Mooi gaan we daar lopen pilzen.quote:Op zondag 4 september 2011 15:55 schreef Plastic_zak het volgende:
Volgens mij mag je wel op het station slapen
Volgens mij komen we dan nooit meer op de meet aan.quote:Op zondag 4 september 2011 15:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mooi gaan we daar lopen pilzen.
Maakt dat uit?quote:Op zondag 4 september 2011 15:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Volgens mij komen we dan nooit meer op de meet aan.
Ja, met z'n 3en en 5 zwervers erbij.quote:Op zondag 4 september 2011 15:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
Als we daar met 8 man lopen pilzen
quote:Op zondag 4 september 2011 15:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, met z'n 3en en 5 zwervers erbij.
Geen probleem. Zolang ze hun eigen bier maar meenemen.quote:Op zondag 4 september 2011 15:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, met z'n 3en en 5 zwervers erbij.
Oh oke. Neem ik plastic bekertjes mee.quote:Op zondag 4 september 2011 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik neem ook plastic bordjes + bestek mee.
Ik neem een bong mee, staat alleen nog niet in de opquote:Op zondag 4 september 2011 15:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh oke. Neem ik plastic bekertjes mee.En brood + boter. Zeg maar wat er nog meer nodig is.
Wat ik niet zo leuk vind is dat er van die hele lijst maar een paar mensen zijn die wat meenemen.
Okeokequote:Op zondag 4 september 2011 15:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh oke. Neem ik plastic bekertjes mee.En brood + boter. Zeg maar wat er nog meer nodig is.
Wat ik niet zo leuk vind is dat er van die hele lijst maar een paar mensen zijn die wat meenemen.
Ik neem hamburgers/frikandellen/bier/whisky en wat saus meequote:Op zondag 4 september 2011 15:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ja sorryquote:Op zondag 4 september 2011 15:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik neem hamburgers/frikandellen/bier/whisky en wat saus mee
de OP wordt alleen niet goed geupdate![]()
En je kan mij bij De komen lijst zetten
Krijgen wij ook korting of alleen jij?quote:Op zondag 4 september 2011 16:00 schreef Gulmez het volgende:
we kunnen ook nog langs de Mac ik krijg korting
Dat is een liegen.quote:Op zondag 4 september 2011 16:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja sorryik word telkens afgeleid door skype
quote:Op zondag 4 september 2011 16:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom staat er een huillachje voor bong?
Omdat bong een achterlijk woord is.quote:Op zondag 4 september 2011 16:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom staat er een huillachje voor bong?
quote:Op zondag 4 september 2011 16:03 schreef Gulmez het volgende:
bon in het papimento is wel cihll word
bon mattie bonnn!
quote:Op zondag 4 september 2011 16:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Krijgen wij ook korting of alleen jij?
Dat wel, maar een bong is baasquote:Op zondag 4 september 2011 16:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat bong een achterlijk woord is.
Stokbrood?quote:Op zondag 4 september 2011 16:05 schreef Rodawa het volgende:
Wat moet er allemaal nog meegenomen worden? Ik kan ook makkelijk wat meenemen natuurlijk.
Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem je zwembroek mee.quote:Op zondag 4 september 2011 16:05 schreef Rodawa het volgende:
Wat moet er allemaal nog meegenomen worden? Ik kan ook makkelijk wat meenemen natuurlijk.
Ik ga gewoon nakend. gr grquote:Op zondag 4 september 2011 16:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem je zwembroek mee.
Neem ook maar een snij mes mee.quote:Op zondag 4 september 2011 16:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke, zet me er maar op met stokbrood dan.
quote:Op zondag 4 september 2011 16:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem je zwembroek mee.
Ik neem er wel meerdere mee, da's wel zo handig denk ik.quote:Op zondag 4 september 2011 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neem ook maar een snij mes mee.
Nee, 1 groot mes om het brood te snijden bedoel ik. Mesjes om het kruidenboter te smeren neemt ratelslangentje wel mee als het goed is.quote:Op zondag 4 september 2011 16:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik neem er wel meerdere mee, da's wel zo handig denk ik.
Oke, prima.quote:Op zondag 4 september 2011 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, 1 groot mes om het brood te snijden bedoel ik. Mesjes om het kruidenboter te smeren neemt ratelslangentje wel mee als het goed is.
Neem jij je Audi A4 + subwoofers mee naar de meet?quote:Op zondag 4 september 2011 16:08 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ga je ook meet miss kan je in de M3 van Amenth meerijden
DOE HETquote:Op zondag 4 september 2011 16:08 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ga je ook meet miss kan je in de M3 van Amenth meerijden
jaquote:Op zondag 4 september 2011 16:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Neem jij je Audi A4 + subwoofers mee naar de meet?
Ik neem wel wat mee, maar ik doe ego. Ik neem voor mezelf mee. Eet haast niks op een bbq dus ik ben zo klaarquote:Op zondag 4 september 2011 15:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
quote:
Wordt dit je eerste jaar op HBO?quote:
Blowen, maar dat is meer traditie bij onsquote:Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Gaan jullie ook tegen de spanning drinken?
Nee voor de gezelligheid.quote:Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Ja.quote:Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe kom jij erbij dat ik hbo doe ?quote:Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wordt dit je eerste jaar op HBO?
Ojaquote:Op zondag 4 september 2011 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Het maakt mij verder niet uit hoor maar er is al eens door een mod gezegd dat we de SC hier moeten beperken anders topic dicht
quote:Op zondag 4 september 2011 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Het maakt mij verder niet uit hoor maar er is al eens door een mod gezegd dat we de SC hier moeten beperken anders topic dicht
Per ongeluk overheen gelezen dan. Sorryquote:Op zondag 4 september 2011 17:32 schreef bang_bros het volgende:
had het al keer eerder gezecht maar zag mn naam er niet in staan bij miss heen gaan
Ik moest je bij misschien zetten, dus daar stond je ook. Maar ik verander nu wel.quote:Op zondag 4 september 2011 17:34 schreef stefanhaan het volgende:
Ik sta nog bij misschien terwijl ik gewoon kom
Aangezien smegma niet meer komt is er ook geen wifi meerquote:Op zondag 4 september 2011 17:38 schreef Plastic_zak het volgende:
Komt er echt WiFi of is dat een grapje?
Ik sta er helemaal niet bij, terwijl ik waarschijnlijk ook kom.quote:Op zondag 4 september 2011 17:34 schreef stefanhaan het volgende:
Ik sta nog bij misschien terwijl ik gewoon kom
Jammer, niet live FOK!ken op de meet dus.quote:Op zondag 4 september 2011 17:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Aangezien smegma niet meer komt is er ook geen wifi meerHaal het er ook meteen wel even uit
Nou inderdaadquote:Op zondag 4 september 2011 17:40 schreef Myraela het volgende:
Smegmanus die niet komt.Dat is wel een faal hoor.
Ik vind vanaf een uurtje of 2 verzamelen altijd wel een mooie tijd.quote:Op zondag 4 september 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe laat begint het eigenlijk?
Wat doen we als het echt pleurisweer wordt/is?
allemaal met waggie er heen kenne we er auto meeting van maken als nogquote:Op zondag 4 september 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Rond 13:45u verwachten we diegene die met het OV komt op CS. En de rest verwachten we rond half 3 bij wythmener.quote:Op zondag 4 september 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
ik moet met OV dan, hopen dat die kankerkaart het doetquote:Op zondag 4 september 2011 17:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
allemaal met waggie er heen kenne we er auto meeting van maken als nog
Party tent zou dus genoeg moeten zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 17:48 schreef Plastic_zak het volgende:
zaterdag
17-09-2011
18 °C
11 °C
11 km/u
34%
2.6 mm
Volgens buienradar.
gr gr
Meestal slaat het nog helemaal om, als ze zo ver van tevoren voorspellen.quote:Op zondag 4 september 2011 17:48 schreef Plastic_zak het volgende:
zaterdag
17-09-2011
18 °C
11 °C
11 km/u
34%
2.6 mm
Volgens buienradar.
gr gr
Warm is anders.quote:Op zondag 4 september 2011 17:48 schreef Plastic_zak het volgende:
zaterdag
17-09-2011
18 °C
11 °C
11 km/u
34%
2.6 mm
Volgens buienradar.
gr gr
quote:Op zondag 4 september 2011 18:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gewoon een jas aantrekken. En met alcohol op heb je het toch wel warmer
We zoeken nog een crash plekquote:Op zondag 4 september 2011 18:26 schreef remlof het volgende:
Als jullie nog naar Zwolle town gaan (ivm met weer ofzo, of als het bier op is) laat het maar weten, dan kom ik nog wel.
Goed plan van deze modquote:Op zondag 4 september 2011 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind vanaf een uurtje of 2 verzamelen altijd wel een mooie tijd.
En met kutweer duik ik ergens een kroeg in.
`quote:Op zondag 4 september 2011 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet aan helpen in Zwolle.
Bummer. Volgens mij komen we nog wel in de stad, sowieso bier.quote:Op zondag 4 september 2011 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet aan helpen in Zwolle.
Komt sharr mee?quote:
Renswoudequote:Op zondag 4 september 2011 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]uit welke richting komen jullie?
ben gitaar aant spelenquote:Op zondag 4 september 2011 19:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
Er zitten mensen op Skype, maar er gebeurt weinig.
Ik slaap gewoon op het stationquote:Op zondag 4 september 2011 19:56 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Nog geen crash?
Beter zorgt gulmez voor een kraakpand ofzo?
quote:Op zondag 4 september 2011 20:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon op het station
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |