Per ongeluk overheen gelezen dan. Sorryquote:Op zondag 4 september 2011 17:32 schreef bang_bros het volgende:
had het al keer eerder gezecht maar zag mn naam er niet in staan bij miss heen gaan
Ik moest je bij misschien zetten, dus daar stond je ook. Maar ik verander nu wel.quote:Op zondag 4 september 2011 17:34 schreef stefanhaan het volgende:
Ik sta nog bij misschien terwijl ik gewoon kom
Aangezien smegma niet meer komt is er ook geen wifi meerquote:Op zondag 4 september 2011 17:38 schreef Plastic_zak het volgende:
Komt er echt WiFi of is dat een grapje?
Ik sta er helemaal niet bij, terwijl ik waarschijnlijk ook kom.quote:Op zondag 4 september 2011 17:34 schreef stefanhaan het volgende:
Ik sta nog bij misschien terwijl ik gewoon kom
Jammer, niet live FOK!ken op de meet dus.quote:Op zondag 4 september 2011 17:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Aangezien smegma niet meer komt is er ook geen wifi meerHaal het er ook meteen wel even uit
Nou inderdaadquote:Op zondag 4 september 2011 17:40 schreef Myraela het volgende:
Smegmanus die niet komt.Dat is wel een faal hoor.
Ik vind vanaf een uurtje of 2 verzamelen altijd wel een mooie tijd.quote:Op zondag 4 september 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe laat begint het eigenlijk?
Wat doen we als het echt pleurisweer wordt/is?
allemaal met waggie er heen kenne we er auto meeting van maken als nogquote:Op zondag 4 september 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Rond 13:45u verwachten we diegene die met het OV komt op CS. En de rest verwachten we rond half 3 bij wythmener.quote:Op zondag 4 september 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
ik moet met OV dan, hopen dat die kankerkaart het doetquote:Op zondag 4 september 2011 17:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
allemaal met waggie er heen kenne we er auto meeting van maken als nog
Party tent zou dus genoeg moeten zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 17:48 schreef Plastic_zak het volgende:
zaterdag
17-09-2011
18 °C
11 °C
11 km/u
34%
2.6 mm
Volgens buienradar.
gr gr
Meestal slaat het nog helemaal om, als ze zo ver van tevoren voorspellen.quote:Op zondag 4 september 2011 17:48 schreef Plastic_zak het volgende:
zaterdag
17-09-2011
18 °C
11 °C
11 km/u
34%
2.6 mm
Volgens buienradar.
gr gr
Warm is anders.quote:Op zondag 4 september 2011 17:48 schreef Plastic_zak het volgende:
zaterdag
17-09-2011
18 °C
11 °C
11 km/u
34%
2.6 mm
Volgens buienradar.
gr gr
quote:Op zondag 4 september 2011 18:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gewoon een jas aantrekken. En met alcohol op heb je het toch wel warmer
We zoeken nog een crash plekquote:Op zondag 4 september 2011 18:26 schreef remlof het volgende:
Als jullie nog naar Zwolle town gaan (ivm met weer ofzo, of als het bier op is) laat het maar weten, dan kom ik nog wel.
Goed plan van deze modquote:Op zondag 4 september 2011 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind vanaf een uurtje of 2 verzamelen altijd wel een mooie tijd.
En met kutweer duik ik ergens een kroeg in.
`quote:Op zondag 4 september 2011 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet aan helpen in Zwolle.
Bummer. Volgens mij komen we nog wel in de stad, sowieso bier.quote:Op zondag 4 september 2011 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet aan helpen in Zwolle.
Komt sharr mee?quote:
Renswoudequote:Op zondag 4 september 2011 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]uit welke richting komen jullie?
ben gitaar aant spelenquote:Op zondag 4 september 2011 19:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
Er zitten mensen op Skype, maar er gebeurt weinig.
Ik slaap gewoon op het stationquote:Op zondag 4 september 2011 19:56 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Nog geen crash?
Beter zorgt gulmez voor een kraakpand ofzo?
quote:Op zondag 4 september 2011 20:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon op het station
Haha ja, je weet maar nooit.quote:Op zondag 4 september 2011 20:14 schreef Daaps het volgende:
Wat een plannen ineens.. Slapen + bier drinken op 't station!
![]()
Ik neem wel een slaapzak mee. Voor de zekerheid. (Niet dat jullie er wat aan hebben...)
volgens mij ook.... 12 jarige die in zijn eentje daarheen mag met allemaal 18-40 jarigenquote:Op zondag 4 september 2011 20:28 schreef Plastic_zak het volgende:
AnaalFaBtje komt die echt? Dit is gewoon een troll volgens mij..
we moeten echt meer mensen hebben die hun cam aan doen dit is niks zo.quote:Op zondag 4 september 2011 20:29 schreef Rodawa het volgende:
Misschien liet hij zijn zoontje op de cam en is hij zelf rond de 45.
Ik heb er geen, alleen skype.quote:Op zondag 4 september 2011 20:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
we moeten echt meer mensen hebben die hun cam aan doen dit is niks zo.
Geen idee.quote:Op zondag 4 september 2011 20:42 schreef Aarsgezicht. het volgende:
waar is skype te wenig mensen cam op tc
Is er een max ofzo?quote:
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op zondag 4 september 2011 21:33 schreef bang_bros het volgende:
[..]
Is er een max ofzo?
is ook niet erg als ik drank drink toch als 15 jarige of krijgen jullie daar dan problemen mee?
Oke isgoedquote:Op zondag 4 september 2011 21:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Heb ik niks mee te maken.
We zijn in de open lucht. Het is geheel je eigen verantwoordelijkheid. Zolang je jezelf maar gedraagt en niet van ons gaat verwachten dat we op je letten.quote:Op zondag 4 september 2011 21:33 schreef bang_bros het volgende:
[..]
Is er een max ofzo?
is ook niet erg als ik drank drink toch als 15 jarige of krijgen jullie daar dan problemen mee?
Nou ik geef niets aan minderjarige in ieder geval, wat de rest doet zien we dan wel.quote:Op zondag 4 september 2011 21:33 schreef bang_bros het volgende:
[..]
Is er een max ofzo?
Dat wel natuurlijk.quote:Op zondag 4 september 2011 21:34 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nou ik geef niets aan minderjarige in ieder geval, wat de rest doet zien we dan wel.
ik neem wel gewoon flessen drinken mee,quote:Op zondag 4 september 2011 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zijn in de open lucht. Het is geheel je eigen verantwoordelijkheid. Zolang je jezelf maar gedraagt en niet van ons gaat verwachten dat we op je letten.
ik neem denk ik een andere FOK!ster meequote:Op zondag 4 september 2011 21:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Heb ik niks mee te maken.
Ik heb genoeg bier bij, maar ik moet wel heel dronken zijn wil ik minderjarigen bier geef.quote:Op zondag 4 september 2011 21:38 schreef bang_bros het volgende:
[..]
ik neem wel gewoon flessen drinken mee,
Wie? dan zet ik haar op de lijstquote:Op zondag 4 september 2011 21:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik neem denk ik een andere FOK!ster mee
Je hoeft het ook niet te geven, je kan er ook ergens een neerzetten die hij gewoon pakt.quote:Op zondag 4 september 2011 21:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb genoeg bier bij, maar ik moet wel heel dronken zijn wil ik minderjarigen bier geef.
Heb et nog niet kunnen vragen, ze komt denk ik over uurtje weer onquote:Op zondag 4 september 2011 21:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wie? dan zet ik haar op de lijst
Jaquote:Op zondag 4 september 2011 21:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te geven, je kan er ook ergens een neerzetten die hij gewoon pakt.
quote:Op zondag 4 september 2011 17:28 schreef Myraela het volgende:
Nu het halve topic leeggegooid en ik vind het nogsteeds een slowchat, volgende keer gaat die gewoon dicht.
Als hij per se wil drinken zorgt hij zelf maar voor drank.quote:Op maandag 5 september 2011 03:20 schreef JJH het volgende:
Volgens mij had ik het al eerder geroepen, ik mag dan een van de oudere zijn, maar verwacht van mij absoluut niet dat ik de nanny uit ga hangen.
Ik ga ook gewoon bierdrinken enzo, en een boel ook.
En voor zover ik weet weet is het ook al strafbaar om minderjarigen van drank te voorzien.
Daar kan ik nog geen uitspraken over doen. Het is wel heul dicht bij huis enzo.quote:Op maandag 5 september 2011 04:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als hij per se wil drinken zorgt hij zelf maar voor drank.
Ik eis van jou dat je niet te verstaan bent aan het eind van de avond
Dit gaat een succes worden.quote:Op maandag 5 september 2011 04:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar kan ik nog geen uitspraken over doen. Het is wel heul dicht bij huis enzo.
Zuipen tot je zal kruipenquote:Op maandag 5 september 2011 04:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar kan ik nog geen uitspraken over doen. Het is wel heul dicht bij huis enzo.
quote:Op maandag 5 september 2011 09:06 schreef Myraela het volgende:
Ik mag mijn moeder later terugbetalen dus ik ben er zekerzekerzeker bij.
Okay danquote:Op maandag 5 september 2011 09:06 schreef Myraela het volgende:
Alleen Anaalfabje volgens mijquote:Op maandag 5 september 2011 08:51 schreef Myraela het volgende:
Hoeveel mensen onder de 16 komen der?
[..]
Dit gaat een succes worden.![]()
bang_bros is 15. en volgens mij is nog iemand 14/15.quote:Op maandag 5 september 2011 09:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alleen Anaalfabje volgens mij
lijn 1.quote:Op maandag 5 september 2011 09:25 schreef Gulmez het volgende:
in wat voor autos komen jullie of met welk treinnummer?
waarschijnlijk icmquote:Op maandag 5 september 2011 09:25 schreef Gulmez het volgende:
Ik ga met lijn 2 vanaf Assen en kom aan op lijn 1 in Zwolle.quote:Op maandag 5 september 2011 09:32 schreef Gulmez het volgende:
[..]
voglens mij gaat trein van groningen naar zwolle vanaf spoor 2b
Met Georgequote:Op maandag 5 september 2011 09:25 schreef Gulmez het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2011 09:06 schreef Myraela het volgende:
Trein vanuit Den Bosch, met paar andere Brabo's.quote:Op maandag 5 september 2011 09:25 schreef Gulmez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |