Neem jij je Audi A4 + subwoofers mee naar de meet?quote:Op zondag 4 september 2011 16:08 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ga je ook meet miss kan je in de M3 van Amenth meerijden
DOE HETquote:Op zondag 4 september 2011 16:08 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ga je ook meet miss kan je in de M3 van Amenth meerijden
jaquote:Op zondag 4 september 2011 16:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Neem jij je Audi A4 + subwoofers mee naar de meet?
Ik neem wel wat mee, maar ik doe ego. Ik neem voor mezelf mee. Eet haast niks op een bbq dus ik ben zo klaarquote:Op zondag 4 september 2011 15:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh oke. Neem ik plastic bekertjes mee.En brood + boter. Zeg maar wat er nog meer nodig is.
Wat ik niet zo leuk vind is dat er van die hele lijst maar een paar mensen zijn die wat meenemen.
quote:
Wordt dit je eerste jaar op HBO?quote:
Blowen, maar dat is meer traditie bij onsquote:Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Gaan jullie ook tegen de spanning drinken?
Nee voor de gezelligheid.quote:Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Ja.quote:Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe kom jij erbij dat ik hbo doe ?quote:Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wordt dit je eerste jaar op HBO?
Ojaquote:Op zondag 4 september 2011 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Het maakt mij verder niet uit hoor maar er is al eens door een mod gezegd dat we de SC hier moeten beperken anders topic dicht
quote:Op zondag 4 september 2011 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Het maakt mij verder niet uit hoor maar er is al eens door een mod gezegd dat we de SC hier moeten beperken anders topic dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |