Fuck you, ga eens emanciperen ofzo, labiele troll, geen idee waarom ik dit typ want een troll ben je sowieso, ook al weet ik dat er echt mensen bestaan die zo dom en blind zijn als wat TS nabootstquote:Op zondag 4 september 2011 19:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Sukkel ze maken maar 1 maat en dat is 34! Op dit moment heb ik 36/38 dus er moet echt wat gewicht vanaf...tenminste het hoeft niet als jij 50+ en rijk bent en mij wilt onderhouden
Bedankt en nog lang niet.quote:Op maandag 5 september 2011 12:42 schreef MissVanity het volgende:
Succes TSKun je je botten al een beetje zien zitten?
Ga dat ook eens tegen miranda kerr zeggen.quote:Op maandag 5 september 2011 12:54 schreef RandyBlythe het volgende:
Het maakt niet uit wat je vreet en of je nou dik of dun bent... dood gaan we toch allemaal dus geniet lekker van je eten ipv minder te gaan eten
Deze post laat zien dat TS erg gedreven is in realistische posts schrijven, waarmee hij het personage van een kankerdom persoon speeltquote:Op maandag 5 september 2011 11:53 schreef sanasoufi het volgende:
Ben begonnen! Heb wel helaas laat moeten ontbijten, want ik moest eerst naar de tandarts. En jullie weten het al: Ik was bang. Gelukkig na anderhalf jaar niet te zijn geweest: 0 gaatjes + een compliment wat verzorg je het toch goed. Met andere woorden: Het is dat mijn vader het betaalt anders had ik mijn geld aan deze afspraak verspild. Ik denk zelfs dat ik me uitschrijf en gewoon zonder tandarts verder ga....onnodig! Listerine is de beste tandarts![]()
Hoe dan ook vanochtend: 53,2 kilo....laat het vanavond 52 zijn.
Dan moet er inderdaad nog wat vanaf hoorquote:
Wat heb je als eerste weggesneden?quote:Op maandag 5 september 2011 13:33 schreef Superslechterik het volgende:
Ik ben gister ochtend begonnen met mijn dieet en ben vandaag al 8 kilo kwijt!
Ik heb één van mijn nieren weg gegeven en mijn blinde darm laten verwijderen.quote:Op maandag 5 september 2011 13:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wat heb je als eerste weggesneden?
Superquote:Op maandag 5 september 2011 14:00 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Ik heb één van mijn nieren weg gegeven en mijn blinde darm laten verwijderen.
Zo ben ik gewicht kwijt en krijg ik ook nog eens ziektewet, dubbele winst.
Je weet dat die eerste kilo's gewoon vocht zijn hè, drink je even flink door dan zit het er allemaal weer op.quote:Op maandag 5 september 2011 11:53 schreef sanasoufi het volgende:
Ben begonnen! Heb wel helaas laat moeten ontbijten, want ik moest eerst naar de tandarts. En jullie weten het al: Ik was bang. Gelukkig na anderhalf jaar niet te zijn geweest: 0 gaatjes + een compliment wat verzorg je het toch goed. Met andere woorden: Het is dat mijn vader het betaalt anders had ik mijn geld aan deze afspraak verspild. Ik denk zelfs dat ik me uitschrijf en gewoon zonder tandarts verder ga....onnodig! Listerine is de beste tandarts![]()
Hoe dan ook vanochtend: 53,2 kilo....laat het vanavond 52 zijn.
Aardappelschilmesje en nietapparaat. Men neme aardappelschilmesje en maakt een snede ten hoogte van de maag, even flink door alle weefsel heensnijden en niet piepen dat het wellicht wat pijnlijk is, je moet er wat voor over hebben.quote:Op maandag 5 september 2011 14:02 schreef MissVanity het volgende:
[..]
SuperIk zit eraan te denken om mijn eigen maag te verkleinen. Heb je tips?
Dikke mensen die zeggen dat échte schoonheid van binnen zit.quote:Op maandag 5 september 2011 15:02 schreef Furdinand het volgende:
Mensen die schoonheid associëren met gewicht______!
Mensen die geen begrijpend lezen op de basisschool hebben gehad.quote:Op maandag 5 september 2011 15:02 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Dikke mensen die zeggen dat échte schoonheid van binnen zit.
Dankje. Ik PM je wel even wat foto's van de ingreepquote:Op maandag 5 september 2011 14:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Aardappelschilmesje en nietapparaat. Men neme aardappelschilmesje en maakt een snede ten hoogte van de maag, even flink door alle weefsel heensnijden en niet piepen dat het wellicht wat pijnlijk is, je moet er wat voor over hebben.Daarna nietmachine op de helft van de maag zetten (een paar uur daarvoor uiteraard niet eten) en nieten maar, zorg er wel voor dat je de ingang en de uitgang van de maag wel vrij houdt...een kind kan de was doen.
Lichaamssappen dieet?quote:Op maandag 5 september 2011 15:10 schreef Saisai het volgende:
Ik zou binnenkort wel eens een sapdieet willen doen. Heeft iemand dat wel eens gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |