jajoh donder opquote:Op zondag 4 september 2011 21:13 schreef ezelbayraktar het volgende:
wellicht dat je 2 appels kan veranderen in 1 appel? ik herinner ooit ergens gelezen te hebben dat meer dan 1 fruit(of meer dan 1 appel) per dag toch ten nadeel gaat van hen die willen afvallen. iets met te veel suiker geloof ik.
Ja, want dikke mensen zijn dik geworden van teveel groente en fruit eten.quote:Op zondag 4 september 2011 21:13 schreef ezelbayraktar het volgende:
wellicht dat je 2 appels kan veranderen in 1 appel? ik herinner ooit ergens gelezen te hebben dat meer dan 1 fruit(of meer dan 1 appel) per dag toch ten nadeel gaat van hen die willen afvallen. iets met te veel suiker geloof ik.
Vervang het gewoon met een vitamine-pil, nog minder kcal!quote:Op zondag 4 september 2011 21:13 schreef ezelbayraktar het volgende:
Soms hoop je gewoon dat het een troll is....quote:Op zondag 4 september 2011 18:58 schreef sanasoufi het volgende: Tot ik die 45 niet heb bereikt kan ik het huis niet verlaten + mijn vrienden niet onder ogen komen + geen leuke oude rijke man verleiden
Maar het is in werkelijkheid een:quote:Op zondag 4 september 2011 21:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Soms hoop je gewoon dat het een troll is....
quote:
Laten we hopen dan dat ts een fatsoenlijke dietist(e) tegen het lijf loopt...quote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef miepvanhier het volgende:
[..]
Maar het is in werkelijkheid een:
[..]
Ja, of een psychiater. Anders zie ik geen goede toekomst voor hem..quote:Op zondag 4 september 2011 21:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Laten we hopen dan dat ts een fatsoenlijke dietist(e) tegen het lijf loopt...
ts schijnt 'een haar' te zijn...quote:Op zondag 4 september 2011 22:01 schreef miepvanhier het volgende:
[..]
Ja, of een psychiater. Anders zie ik geen goede toekomst voor hem..
Ah dat past al veel beter bij dit dieet topic.quote:
Sowieso zijn tijdelijke dieeten gelul. Als je te zwaar bent moet je je 'lifestyle' aanpassenquote:Op zondag 4 september 2011 22:05 schreef miepvanhier het volgende:
[..]
Ah dat past al veel beter bij dit dieet topic.
Ik dieet niet
Ja, en anders krijg je een jojo-effect.quote:Op zondag 4 september 2011 22:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sowieso zijn tijdelijke dieeten gelul. Als je te zwaar bent moet je je 'lifestyle' aanpassen
aan fatsoenlijke voeding en genoeg beweging....
Wat jij zegt.......quote:Op zondag 4 september 2011 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en anders krijg je een jojo-effect.
Haar BMI is trouwens 16 bij 45kg, dat is dus echt niet gezond. Maar ze wil me niet geloven.quote:Op zondag 4 september 2011 22:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wat jij zegt.......
Maar goed, ts gaat haar gang maar..........we hebben haar gewaarschuwd....
Tja......wij kunnen niet meer dan haar serieus adviseren.............quote:Op zondag 4 september 2011 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haar BMI is trouwens 16 bij 45kg, dat is dus echt niet gezond. Maar ze wil me niet geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |