quote:Op zondag 4 september 2011 19:03 schreef dakraam het volgende:
[..]
Meh... Die paar gram meer of minder zal ook niet veel uitmaken.
Waar heb jij het over? Ik eet harstikke veel! Ik kan zo'n ben en jerry baked alaska + 300 gram lays in een uur opeten...quote:Op zondag 4 september 2011 19:05 schreef Rezania het volgende:
TS, je bent toch 23? In dat geval heb je een BMI van 16!Ga eens snel eten!
Je BMI klopt niet, je bent veel te licht. Een BMI van 16 is gewoon gevaarlijk.quote:Op zondag 4 september 2011 19:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik eet harstikke veel! Ik kan zo'n ben en jerry baked alaska + 300 gram lays in een uur opeten...
kom gelukkig niet ervan aan, maar val dan natuurlijk ook niet af
TS ook maar dat heeft ze niet door.quote:
nee, want dan is het zinloosquote:Op zondag 4 september 2011 19:09 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Maakt niet uit, liever een slecht gebit dan veuls te dik.
In een uur?quote:Op zondag 4 september 2011 19:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik eet harstikke veel! Ik kan zo'n ben en jerry baked alaska + 300 gram lays in een uur opeten...
kom gelukkig niet ervan aan, maar val dan natuurlijk ook niet af
Waarom eigenlijk het MAN icoon?quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
In een uur?Dat eet ik in tien minuten.
Dat dieet in de OP is écht moordend.Waar haal je je vitaminen vandaan? En je ijzer?
Wil je dood ofzo?
Er zit groente/vlees/fruit/koolhydraten in WAT WIL JE NOG MEER?quote:Op zondag 4 september 2011 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
In een uur?Dat eet ik in tien minuten.
Dat dieet in de OP is écht moordend.Waar haal je je vitaminen vandaan? En je ijzer?
Wil je dood ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |