Netjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
Dus nietquote:Op zondag 4 september 2011 19:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
da's echt niet goed dan heb je ondergewicht
Ja, heel verstandig, vooral doen 45 kilo wegen bij 1.70.quote:
dat doe ik graag....maar dat heeft altijd een naar jojo effect...en daar heb ik geen zin inquote:Op zondag 4 september 2011 19:00 schreef Intronic het volgende:
Ik zou gewoon stoppen met eten, werkt beter.
Ik zou gewoon met een slagersmes stukken vet wegsnijden. Ik zou als eerst voor de organen gaan, zijn allemaal nutteloze kilo's.quote:Op zondag 4 september 2011 19:00 schreef Intronic het volgende:
Ik zou gewoon stoppen met eten, werkt beter.
En jij bent een man?quote:Op zondag 4 september 2011 19:01 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Meen je dit echt? Ik ken geen enkele model die rond mijn lengte is en 70 kiloweegt
8 kilo minder om nog strakker in mijn vel te zitten is niet erg...quote:Op zondag 4 september 2011 19:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jawel voor jouw lengte moet je minstens 53,5 wegen voor een gezond gewicht.
Vooral de hersenen in TS haar geval.quote:Op zondag 4 september 2011 19:02 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik zou gewoon met een slagersmes stukken vet wegsnijden. Ik zou als eerst voor de organen gaan, zijn allemaal nutteloze kilo's.
dat is slecht voor je tandenquote:Op zondag 4 september 2011 19:02 schreef naamloos.txt het volgende:
Je vergeet na elke maaltijd je vinger in je keel te stoppen...
Meh... Die paar gram meer of minder zal ook niet veel uitmaken.quote:Op zondag 4 september 2011 19:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Vooral de hersenen in TS haar geval.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:03 schreef dakraam het volgende:
[..]
Meh... Die paar gram meer of minder zal ook niet veel uitmaken.
Waar heb jij het over? Ik eet harstikke veel! Ik kan zo'n ben en jerry baked alaska + 300 gram lays in een uur opeten...quote:Op zondag 4 september 2011 19:05 schreef Rezania het volgende:
TS, je bent toch 23? In dat geval heb je een BMI van 16!Ga eens snel eten!
Je BMI klopt niet, je bent veel te licht. Een BMI van 16 is gewoon gevaarlijk.quote:Op zondag 4 september 2011 19:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik eet harstikke veel! Ik kan zo'n ben en jerry baked alaska + 300 gram lays in een uur opeten...
kom gelukkig niet ervan aan, maar val dan natuurlijk ook niet af
TS ook maar dat heeft ze niet door.quote:
nee, want dan is het zinloosquote:Op zondag 4 september 2011 19:09 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Maakt niet uit, liever een slecht gebit dan veuls te dik.
In een uur?quote:Op zondag 4 september 2011 19:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik eet harstikke veel! Ik kan zo'n ben en jerry baked alaska + 300 gram lays in een uur opeten...
kom gelukkig niet ervan aan, maar val dan natuurlijk ook niet af
Waarom eigenlijk het MAN icoon?quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
In een uur?Dat eet ik in tien minuten.
Dat dieet in de OP is écht moordend.Waar haal je je vitaminen vandaan? En je ijzer?
Wil je dood ofzo?
Er zit groente/vlees/fruit/koolhydraten in WAT WIL JE NOG MEER?quote:Op zondag 4 september 2011 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
In een uur?Dat eet ik in tien minuten.
Dat dieet in de OP is écht moordend.Waar haal je je vitaminen vandaan? En je ijzer?
Wil je dood ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |