Netjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
Dus nietquote:Op zondag 4 september 2011 19:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
da's echt niet goed dan heb je ondergewicht
Ja, heel verstandig, vooral doen 45 kilo wegen bij 1.70.quote:
dat doe ik graag....maar dat heeft altijd een naar jojo effect...en daar heb ik geen zin inquote:Op zondag 4 september 2011 19:00 schreef Intronic het volgende:
Ik zou gewoon stoppen met eten, werkt beter.
Ik zou gewoon met een slagersmes stukken vet wegsnijden. Ik zou als eerst voor de organen gaan, zijn allemaal nutteloze kilo's.quote:Op zondag 4 september 2011 19:00 schreef Intronic het volgende:
Ik zou gewoon stoppen met eten, werkt beter.
En jij bent een man?quote:Op zondag 4 september 2011 19:01 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Meen je dit echt? Ik ken geen enkele model die rond mijn lengte is en 70 kiloweegt
8 kilo minder om nog strakker in mijn vel te zitten is niet erg...quote:Op zondag 4 september 2011 19:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jawel voor jouw lengte moet je minstens 53,5 wegen voor een gezond gewicht.
Vooral de hersenen in TS haar geval.quote:Op zondag 4 september 2011 19:02 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik zou gewoon met een slagersmes stukken vet wegsnijden. Ik zou als eerst voor de organen gaan, zijn allemaal nutteloze kilo's.
dat is slecht voor je tandenquote:Op zondag 4 september 2011 19:02 schreef naamloos.txt het volgende:
Je vergeet na elke maaltijd je vinger in je keel te stoppen...
Meh... Die paar gram meer of minder zal ook niet veel uitmaken.quote:Op zondag 4 september 2011 19:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Vooral de hersenen in TS haar geval.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:03 schreef dakraam het volgende:
[..]
Meh... Die paar gram meer of minder zal ook niet veel uitmaken.
Waar heb jij het over? Ik eet harstikke veel! Ik kan zo'n ben en jerry baked alaska + 300 gram lays in een uur opeten...quote:Op zondag 4 september 2011 19:05 schreef Rezania het volgende:
TS, je bent toch 23? In dat geval heb je een BMI van 16!Ga eens snel eten!
Je BMI klopt niet, je bent veel te licht. Een BMI van 16 is gewoon gevaarlijk.quote:Op zondag 4 september 2011 19:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik eet harstikke veel! Ik kan zo'n ben en jerry baked alaska + 300 gram lays in een uur opeten...
kom gelukkig niet ervan aan, maar val dan natuurlijk ook niet af
TS ook maar dat heeft ze niet door.quote:
nee, want dan is het zinloosquote:Op zondag 4 september 2011 19:09 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Maakt niet uit, liever een slecht gebit dan veuls te dik.
In een uur?quote:Op zondag 4 september 2011 19:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik eet harstikke veel! Ik kan zo'n ben en jerry baked alaska + 300 gram lays in een uur opeten...
kom gelukkig niet ervan aan, maar val dan natuurlijk ook niet af
Waarom eigenlijk het MAN icoon?quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
In een uur?Dat eet ik in tien minuten.
Dat dieet in de OP is écht moordend.Waar haal je je vitaminen vandaan? En je ijzer?
Wil je dood ofzo?
Er zit groente/vlees/fruit/koolhydraten in WAT WIL JE NOG MEER?quote:Op zondag 4 september 2011 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
In een uur?Dat eet ik in tien minuten.
Dat dieet in de OP is écht moordend.Waar haal je je vitaminen vandaan? En je ijzer?
Wil je dood ofzo?
Wat een plorkquote:Op zondag 4 september 2011 19:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
[..]
Er zit groente/vlees/fruit/koolhydraten in WAT WIL JE NOG MEER?
Dit wil ik trouwens bereiken:
[ afbeelding ]
Ze zal wel de hele dag niks doen, want ze leeft nog steeds..quote:Op zondag 4 september 2011 19:10 schreef trovey het volgende:
[..]
TS ook maar dat heeft ze niet door.
En toch zouden we haar allemaal doen.quote:
Oh?quote:Op zondag 4 september 2011 19:16 schreef dakraam het volgende:
[..]
En toch zouden we haar allemaal doen.
4 plakken brood ? dat is meer als ik op de hele dag eetquote:Op zondag 4 september 2011 18:58 schreef sanasoufi het volgende:
4 sneetjes volkorenbrood met ijsbergsla en kippenworst
zie je nou wel! dieet is dus niet gevaarlijk.quote:Op zondag 4 september 2011 19:17 schreef weerstandje het volgende:
[..]
4 plakken brood ? dat is meer als ik op de hele dag eet
dikzak
quote:Op zondag 4 september 2011 19:18 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
zie je nou wel! dieet is dus niet gevaarlijk.
Ja, twee appels, prima. Maar waar zijn de groenten dan? Jij dent dat een paar blaadjes sla op brood al genoeg zijn?quote:Op zondag 4 september 2011 19:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
[..]
Er zit groente/vlees/fruit/koolhydraten in WAT WIL JE NOG MEER?
Dit wil ik trouwens bereiken:
[ afbeelding ]
Rust in vrede alvast.quote:Op zondag 4 september 2011 19:20 schreef sanasoufi het volgende:
Nou goed ik ga hier verder niet op in. Morgen ga ik starten. Voor de mensen die mee willen doen veel suc6! Ik laat jullie morgen weten hoeveel ik kwijt ben.
Nogmaals succesquote:Op zondag 4 september 2011 19:20 schreef sanasoufi het volgende:
Nou goed ik ga hier verder niet op in. Morgen ga ik starten. Voor de mensen die mee willen doen veel suc6! Ik laat jullie morgen weten hoeveel ik kwijt ben.
Bedankt!!! Hopelijk kan ik snel weer aan het werk! Jij begrijpt het tenminste! Ik was twee weken terug me maat gaan laten opmeten...ik had die dure jurk bijna vernield. Dus ze roepen: Er moeten kilo's vanaf. Dus dan doe ik dat toch!quote:
Jawel.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 19:21 schreef weerstandje het volgende:
Daarna niks meer, vooral als je sávonds gaat snacken kom je aan
Neem dan een grotere maat.quote:Op zondag 4 september 2011 19:22 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bedankt!!! Hopelijk kan ik snel weer aan het werk! Jij begrijpt het tenminste! Ik was twee weken terug me maat gaan laten opmeten...ik had die dure jurk bijna vernield. Dus ze roepen: Er moeten kilo's vanaf. Dus dan doe ik dat toch!
precies! mijn ouders eten ook al zo wat hun hele leven hetzelfde! mijn moeder eet s'ochtends 2 sneetjes brood en op haar werk een appel en 2 sneetjes brood en s'avonds gewoon avondeten bestaande uit groenten. Mijn vader eet overdag niets en eet alleen s'avonds. Ze zijn beide gezond! En mijn vader heeft wel een bierbuik...ach die nederlanders eten gewoon te veelquote:Op zondag 4 september 2011 19:21 schreef weerstandje het volgende:
Ik eet al jaren:
fruit en bakje vla voor ontbijt
3 boterhammen tussendoor
1 keer opschepen, gewoon avondeten
Hongernegertjes hebben ook een bierbuik.quote:Op zondag 4 september 2011 19:24 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
precies! mijn ouders eten ook al zo wat hun hele leven hetzelfde! mijn moeder eet s'ochtends 2 sneetjes brood en op haar werk een appel en 2 sneetjes brood en s'avonds gewoon avondeten bestaande uit groenten. Mijn vader eet overdag niets en eet alleen s'avonds. Ze zijn beide gezond! En mijn vader heeft wel een bierbuik...ach die nederlanders eten gewoon te veel
Sukkel ze maken maar 1 maat en dat is 34! Op dit moment heb ik 36/38 dus er moet echt wat gewicht vanaf...tenminste het hoeft niet als jij 50+ en rijk bent en mij wilt onderhoudenquote:
Dat is ook een goede motivatie om af te vallenquote:Op zondag 4 september 2011 19:22 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bedankt!!! Hopelijk kan ik snel weer aan het werk! Jij begrijpt het tenminste! Ik was twee weken terug me maat gaan laten opmeten...ik had die dure jurk bijna vernield. Dus ze roepen: Er moeten kilo's vanaf. Dus dan doe ik dat toch!
Ze eet toch groenteboullion?quote:Op zondag 4 september 2011 19:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar waar zijn de groenten dan?
Onzin.quote:Op zondag 4 september 2011 19:21 schreef weerstandje het volgende:
Ik eet al jaren:
fruit en bakje vla voor ontbijt
3 boterhammen tussendoor
1 keer opschepen, gewoon avondeten
Onzin idd. Maakt niet uit wanneer je eet, als je maar niet over je calorieënbehoefte gaat ofzo.quote:
En je moet natuurlijk ook je stofwisseling op gang houden. Dus veel bewegen en zo.quote:Op zondag 4 september 2011 20:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Onzin idd. Maakt niet uit wanneer je eet, als je maar niet over je calorieënbehoefte gaat ofzo.
Da's wel een voordeel maar om te kunnen afvallen hoef je niet per se veel te bewegenquote:Op zondag 4 september 2011 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
En je moet natuurlijk ook je stofwisseling op gang houden. Dus veel bewegen en zo.
Maar dan val je wel het snelste af, dus het is wel aan te raden. Bewegen is trouwens ook gewoon gezond.quote:Op zondag 4 september 2011 20:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Da's wel een voordeel maar om te kunnen afvallen hoef je niet per se veel te bewegen
dat is net wat ik ook wilde posten!quote:Op zondag 4 september 2011 19:03 schreef dakraam het volgende:
[..]
Meh... Die paar gram meer of minder zal ook niet veel uitmaken.
koekjesquote:Op zondag 4 september 2011 20:46 schreef MASD het volgende:
Zeg, mensen, anders reageren jullie niet meer op deze troll. Jullie blij, iedereen blij, koekjes voor iedereen!
Hoe kun je dan nog uberhaupt overleven?quote:
jajoh donder opquote:Op zondag 4 september 2011 21:13 schreef ezelbayraktar het volgende:
wellicht dat je 2 appels kan veranderen in 1 appel? ik herinner ooit ergens gelezen te hebben dat meer dan 1 fruit(of meer dan 1 appel) per dag toch ten nadeel gaat van hen die willen afvallen. iets met te veel suiker geloof ik.
Ja, want dikke mensen zijn dik geworden van teveel groente en fruit eten.quote:Op zondag 4 september 2011 21:13 schreef ezelbayraktar het volgende:
wellicht dat je 2 appels kan veranderen in 1 appel? ik herinner ooit ergens gelezen te hebben dat meer dan 1 fruit(of meer dan 1 appel) per dag toch ten nadeel gaat van hen die willen afvallen. iets met te veel suiker geloof ik.
Vervang het gewoon met een vitamine-pil, nog minder kcal!quote:Op zondag 4 september 2011 21:13 schreef ezelbayraktar het volgende:
Soms hoop je gewoon dat het een troll is....quote:Op zondag 4 september 2011 18:58 schreef sanasoufi het volgende: Tot ik die 45 niet heb bereikt kan ik het huis niet verlaten + mijn vrienden niet onder ogen komen + geen leuke oude rijke man verleiden
Maar het is in werkelijkheid een:quote:Op zondag 4 september 2011 21:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Soms hoop je gewoon dat het een troll is....
quote:
Laten we hopen dan dat ts een fatsoenlijke dietist(e) tegen het lijf loopt...quote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef miepvanhier het volgende:
[..]
Maar het is in werkelijkheid een:
[..]
Ja, of een psychiater. Anders zie ik geen goede toekomst voor hem..quote:Op zondag 4 september 2011 21:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Laten we hopen dan dat ts een fatsoenlijke dietist(e) tegen het lijf loopt...
ts schijnt 'een haar' te zijn...quote:Op zondag 4 september 2011 22:01 schreef miepvanhier het volgende:
[..]
Ja, of een psychiater. Anders zie ik geen goede toekomst voor hem..
Ah dat past al veel beter bij dit dieet topic.quote:
Sowieso zijn tijdelijke dieeten gelul. Als je te zwaar bent moet je je 'lifestyle' aanpassenquote:Op zondag 4 september 2011 22:05 schreef miepvanhier het volgende:
[..]
Ah dat past al veel beter bij dit dieet topic.
Ik dieet niet
Ja, en anders krijg je een jojo-effect.quote:Op zondag 4 september 2011 22:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sowieso zijn tijdelijke dieeten gelul. Als je te zwaar bent moet je je 'lifestyle' aanpassen
aan fatsoenlijke voeding en genoeg beweging....
Wat jij zegt.......quote:Op zondag 4 september 2011 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en anders krijg je een jojo-effect.
Haar BMI is trouwens 16 bij 45kg, dat is dus echt niet gezond. Maar ze wil me niet geloven.quote:Op zondag 4 september 2011 22:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wat jij zegt.......
Maar goed, ts gaat haar gang maar..........we hebben haar gewaarschuwd....
Tja......wij kunnen niet meer dan haar serieus adviseren.............quote:Op zondag 4 september 2011 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haar BMI is trouwens 16 bij 45kg, dat is dus echt niet gezond. Maar ze wil me niet geloven.
Fuck you, ga eens emanciperen ofzo, labiele troll, geen idee waarom ik dit typ want een troll ben je sowieso, ook al weet ik dat er echt mensen bestaan die zo dom en blind zijn als wat TS nabootstquote:Op zondag 4 september 2011 19:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Sukkel ze maken maar 1 maat en dat is 34! Op dit moment heb ik 36/38 dus er moet echt wat gewicht vanaf...tenminste het hoeft niet als jij 50+ en rijk bent en mij wilt onderhouden
Bedankt en nog lang niet.quote:Op maandag 5 september 2011 12:42 schreef MissVanity het volgende:
Succes TSKun je je botten al een beetje zien zitten?
Ga dat ook eens tegen miranda kerr zeggen.quote:Op maandag 5 september 2011 12:54 schreef RandyBlythe het volgende:
Het maakt niet uit wat je vreet en of je nou dik of dun bent... dood gaan we toch allemaal dus geniet lekker van je eten ipv minder te gaan eten
Deze post laat zien dat TS erg gedreven is in realistische posts schrijven, waarmee hij het personage van een kankerdom persoon speeltquote:Op maandag 5 september 2011 11:53 schreef sanasoufi het volgende:
Ben begonnen! Heb wel helaas laat moeten ontbijten, want ik moest eerst naar de tandarts. En jullie weten het al: Ik was bang. Gelukkig na anderhalf jaar niet te zijn geweest: 0 gaatjes + een compliment wat verzorg je het toch goed. Met andere woorden: Het is dat mijn vader het betaalt anders had ik mijn geld aan deze afspraak verspild. Ik denk zelfs dat ik me uitschrijf en gewoon zonder tandarts verder ga....onnodig! Listerine is de beste tandarts![]()
Hoe dan ook vanochtend: 53,2 kilo....laat het vanavond 52 zijn.
Dan moet er inderdaad nog wat vanaf hoorquote:
Wat heb je als eerste weggesneden?quote:Op maandag 5 september 2011 13:33 schreef Superslechterik het volgende:
Ik ben gister ochtend begonnen met mijn dieet en ben vandaag al 8 kilo kwijt!
Ik heb één van mijn nieren weg gegeven en mijn blinde darm laten verwijderen.quote:Op maandag 5 september 2011 13:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wat heb je als eerste weggesneden?
Superquote:Op maandag 5 september 2011 14:00 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Ik heb één van mijn nieren weg gegeven en mijn blinde darm laten verwijderen.
Zo ben ik gewicht kwijt en krijg ik ook nog eens ziektewet, dubbele winst.
Je weet dat die eerste kilo's gewoon vocht zijn hč, drink je even flink door dan zit het er allemaal weer op.quote:Op maandag 5 september 2011 11:53 schreef sanasoufi het volgende:
Ben begonnen! Heb wel helaas laat moeten ontbijten, want ik moest eerst naar de tandarts. En jullie weten het al: Ik was bang. Gelukkig na anderhalf jaar niet te zijn geweest: 0 gaatjes + een compliment wat verzorg je het toch goed. Met andere woorden: Het is dat mijn vader het betaalt anders had ik mijn geld aan deze afspraak verspild. Ik denk zelfs dat ik me uitschrijf en gewoon zonder tandarts verder ga....onnodig! Listerine is de beste tandarts![]()
Hoe dan ook vanochtend: 53,2 kilo....laat het vanavond 52 zijn.
Aardappelschilmesje en nietapparaat. Men neme aardappelschilmesje en maakt een snede ten hoogte van de maag, even flink door alle weefsel heensnijden en niet piepen dat het wellicht wat pijnlijk is, je moet er wat voor over hebben.quote:Op maandag 5 september 2011 14:02 schreef MissVanity het volgende:
[..]
SuperIk zit eraan te denken om mijn eigen maag te verkleinen. Heb je tips?
Dikke mensen die zeggen dat échte schoonheid van binnen zit.quote:Op maandag 5 september 2011 15:02 schreef Furdinand het volgende:
Mensen die schoonheid associëren met gewicht______!
Mensen die geen begrijpend lezen op de basisschool hebben gehad.quote:Op maandag 5 september 2011 15:02 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Dikke mensen die zeggen dat échte schoonheid van binnen zit.
Dankje. Ik PM je wel even wat foto's van de ingreepquote:Op maandag 5 september 2011 14:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Aardappelschilmesje en nietapparaat. Men neme aardappelschilmesje en maakt een snede ten hoogte van de maag, even flink door alle weefsel heensnijden en niet piepen dat het wellicht wat pijnlijk is, je moet er wat voor over hebben.Daarna nietmachine op de helft van de maag zetten (een paar uur daarvoor uiteraard niet eten) en nieten maar, zorg er wel voor dat je de ingang en de uitgang van de maag wel vrij houdt...een kind kan de was doen.
Lichaamssappen dieet?quote:Op maandag 5 september 2011 15:10 schreef Saisai het volgende:
Ik zou binnenkort wel eens een sapdieet willen doen. Heeft iemand dat wel eens gedaan?
Ik drink voldoende! Zit op 3 liter water per dag. Dus vocht zal niet verdwijnen.quote:Op maandag 5 september 2011 14:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Je weet dat die eerste kilo's gewoon vocht zijn hč, drink je even flink door dan zit het er allemaal weer op.
Besta Saisai,quote:Op maandag 5 september 2011 15:00 schreef Saisai het volgende:
Beste TS,
Ik ga even chocolade eten met mn strakke slanke lichaam. Tevens hoef ik niet op mijn gewicht te letten omdat ik nergens van aankom.
Veel liefs,
Saisai
quote:Op maandag 5 september 2011 18:35 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Besta Saisai,
Chocolade eten heeft weinig met dik te maken. Dat behoor je zowieso niet te eten, want het verpest je huid.
Veel liefs,
Sana.
chocoladequote:Op maandag 5 september 2011 18:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Mensen die geen chocolade eten, omdat het zogenaamd slecht voor de huid is._! Jij eet zeker ook geen mayonaise?
Je gaat er meer op letten als je het gegeten hebt.quote:Op maandag 5 september 2011 19:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
chocolade![]()
![]()
![]()
![]()
Begrijp me niet verkeerd er komen weleens van die dagen dat ik heel veel rotzooi eet waaronder chocolade (dat soort dagen zijn vaak dagen waarop ik last heb van extreme angst)....wanneer de angst voorbij is en ik de volgende dag in de spiegel kijk
. Geen zachte stralende huid meer en VET HAAR en je voelt je gewoon walgelijk. Ga ik daarna weer normaal eten: groenten/fruit/brood/aardappelen/kip/water/soep dan begint mijn huid weer te stralen.
Dus chocolade en mayonaise. Het gebeurt laten we zeggen zo'n 3 of 4 keer per jaar dat ik drie tot vijf dagen achter elkaar vanwege mijn angst plots dat soort prut eet
.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Er bestaan echt mensen zoals TS.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar ze voelen zich te goed om hulp te zoeken
quote:
Ja dat moet ook wel, er zit een enorme laag vet omheenquote:Op maandag 5 september 2011 15:02 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Dikke mensen die zeggen dat échte schoonheid van binnen zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |