Neem dan een grotere maat.quote:Op zondag 4 september 2011 19:22 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bedankt!!! Hopelijk kan ik snel weer aan het werk! Jij begrijpt het tenminste! Ik was twee weken terug me maat gaan laten opmeten...ik had die dure jurk bijna vernield. Dus ze roepen: Er moeten kilo's vanaf. Dus dan doe ik dat toch!
precies! mijn ouders eten ook al zo wat hun hele leven hetzelfde! mijn moeder eet s'ochtends 2 sneetjes brood en op haar werk een appel en 2 sneetjes brood en s'avonds gewoon avondeten bestaande uit groenten. Mijn vader eet overdag niets en eet alleen s'avonds. Ze zijn beide gezond! En mijn vader heeft wel een bierbuik...ach die nederlanders eten gewoon te veelquote:Op zondag 4 september 2011 19:21 schreef weerstandje het volgende:
Ik eet al jaren:
fruit en bakje vla voor ontbijt
3 boterhammen tussendoor
1 keer opschepen, gewoon avondeten
Daarna niks meer, vooral als je sávonds gaat snacken kom je aan
Hongernegertjes hebben ook een bierbuik.quote:Op zondag 4 september 2011 19:24 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
precies! mijn ouders eten ook al zo wat hun hele leven hetzelfde! mijn moeder eet s'ochtends 2 sneetjes brood en op haar werk een appel en 2 sneetjes brood en s'avonds gewoon avondeten bestaande uit groenten. Mijn vader eet overdag niets en eet alleen s'avonds. Ze zijn beide gezond! En mijn vader heeft wel een bierbuik...ach die nederlanders eten gewoon te veel
Sukkel ze maken maar 1 maat en dat is 34! Op dit moment heb ik 36/38 dus er moet echt wat gewicht vanaf...tenminste het hoeft niet als jij 50+ en rijk bent en mij wilt onderhoudenquote:
Dat is ook een goede motivatie om af te vallenquote:Op zondag 4 september 2011 19:22 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bedankt!!! Hopelijk kan ik snel weer aan het werk! Jij begrijpt het tenminste! Ik was twee weken terug me maat gaan laten opmeten...ik had die dure jurk bijna vernield. Dus ze roepen: Er moeten kilo's vanaf. Dus dan doe ik dat toch!
Ze eet toch groenteboullion?quote:Op zondag 4 september 2011 19:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar waar zijn de groenten dan?
Onzin.quote:Op zondag 4 september 2011 19:21 schreef weerstandje het volgende:
Ik eet al jaren:
fruit en bakje vla voor ontbijt
3 boterhammen tussendoor
1 keer opschepen, gewoon avondeten
Daarna niks meer, vooral als je sávonds gaat snacken kom je aan
Onzin idd. Maakt niet uit wanneer je eet, als je maar niet over je calorieënbehoefte gaat ofzo.quote:
En je moet natuurlijk ook je stofwisseling op gang houden. Dus veel bewegen en zo.quote:Op zondag 4 september 2011 20:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Onzin idd. Maakt niet uit wanneer je eet, als je maar niet over je calorieënbehoefte gaat ofzo.
Da's wel een voordeel maar om te kunnen afvallen hoef je niet per se veel te bewegenquote:Op zondag 4 september 2011 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
En je moet natuurlijk ook je stofwisseling op gang houden. Dus veel bewegen en zo.
Maar dan val je wel het snelste af, dus het is wel aan te raden. Bewegen is trouwens ook gewoon gezond.quote:Op zondag 4 september 2011 20:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Da's wel een voordeel maar om te kunnen afvallen hoef je niet per se veel te bewegen
dat is net wat ik ook wilde posten!quote:Op zondag 4 september 2011 19:03 schreef dakraam het volgende:
[..]
Meh... Die paar gram meer of minder zal ook niet veel uitmaken.
koekjesquote:Op zondag 4 september 2011 20:46 schreef MASD het volgende:
Zeg, mensen, anders reageren jullie niet meer op deze troll. Jullie blij, iedereen blij, koekjes voor iedereen!
Hoe kun je dan nog uberhaupt overleven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |