Wat een plorkquote:Op zondag 4 september 2011 19:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
[..]
Er zit groente/vlees/fruit/koolhydraten in WAT WIL JE NOG MEER?
Dit wil ik trouwens bereiken:
[ afbeelding ]
Ze zal wel de hele dag niks doen, want ze leeft nog steeds..quote:Op zondag 4 september 2011 19:10 schreef trovey het volgende:
[..]
TS ook maar dat heeft ze niet door.
En toch zouden we haar allemaal doen.quote:
Oh?quote:Op zondag 4 september 2011 19:16 schreef dakraam het volgende:
[..]
En toch zouden we haar allemaal doen.
4 plakken brood ? dat is meer als ik op de hele dag eetquote:Op zondag 4 september 2011 18:58 schreef sanasoufi het volgende:
4 sneetjes volkorenbrood met ijsbergsla en kippenworst
zie je nou wel! dieet is dus niet gevaarlijk.quote:Op zondag 4 september 2011 19:17 schreef weerstandje het volgende:
[..]
4 plakken brood ? dat is meer als ik op de hele dag eet
dikzak
quote:Op zondag 4 september 2011 19:18 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
zie je nou wel! dieet is dus niet gevaarlijk.
Ja, twee appels, prima. Maar waar zijn de groenten dan? Jij dent dat een paar blaadjes sla op brood al genoeg zijn?quote:Op zondag 4 september 2011 19:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
[..]
Er zit groente/vlees/fruit/koolhydraten in WAT WIL JE NOG MEER?
Dit wil ik trouwens bereiken:
[ afbeelding ]
Rust in vrede alvast.quote:Op zondag 4 september 2011 19:20 schreef sanasoufi het volgende:
Nou goed ik ga hier verder niet op in. Morgen ga ik starten. Voor de mensen die mee willen doen veel suc6! Ik laat jullie morgen weten hoeveel ik kwijt ben.
Nogmaals succesquote:Op zondag 4 september 2011 19:20 schreef sanasoufi het volgende:
Nou goed ik ga hier verder niet op in. Morgen ga ik starten. Voor de mensen die mee willen doen veel suc6! Ik laat jullie morgen weten hoeveel ik kwijt ben.
Bedankt!!! Hopelijk kan ik snel weer aan het werk! Jij begrijpt het tenminste! Ik was twee weken terug me maat gaan laten opmeten...ik had die dure jurk bijna vernield. Dus ze roepen: Er moeten kilo's vanaf. Dus dan doe ik dat toch!quote:
Jawel.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 19:21 schreef weerstandje het volgende:
Daarna niks meer, vooral als je sávonds gaat snacken kom je aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |