Als je post ergens wordt verwijderd dan staat ie niet meer in MyAt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:56 schreef BusterPosey het volgende:
Er was toch al een vervolgtopic aangemaakt? Ik zag hem ineens niet meer bij 'My Active Topics' staan, kijk in VBL en zie dit topic, wat ik schijnbaar nog niet volg?
Welke spammert is er deaud?
Oke, makes sense. Maar dan vraag ik me nog wel af waarom mijn post werd verwijderdquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je post ergens wordt verwijderd dan staat ie niet meer in MyAt.
Je reageerde op mij, en ik reageerde weer op die spammer met zijn flop 10 pauperlijstje.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:59 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Oke, makes sense. Maar dan vraag ik me nog wel af waarom mijn post werd verwijderd
Oke, laten we daar inderdaad maar geen woorden meer aan vuil maken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Je reageerde op mij, en ik reageerde weer op die spammer met zijn flop 10 pauperlijstje.
Is die baas nou al voor ons aan het scouten?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:47 schreef Caland het volgende:
Bezoek vandaag op de training, waar trouwens de resterende eerste elftal spelers met de A1 hebben getraind.
[ afbeelding ]
Heeft hij niks met de huur van Guidetti te maken gehad. Hij had toch ook een lijntje bij Man City, of niet?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is die baas nou al voor ons aan het scouten?
Laatste wat ik hier las is dat hij benaderd is door City maar vriendelijk bedankt heeft.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:24 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Heeft hij niks met de huur van Guidetti te maken gehad. Hij had toch ook een lijntje bij Man City, of niet?
Zal wel niets worden danquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:38 schreef Caland het volgende:
Volgens Van Geel stond Guidetti al jaren op het lijstje bij Feyenoord en is hij vooral getipt door Lipponen en Beukers.
Die Guidetti kan wel iets met een bal hoor. Beter dan de Larsens en Smolovs van deze wereldquote:
Doel meer op dat als 'ie door de scouting van Feyenoord wordt aanbevolen je het altijd nog maar moet zienquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die Guidetti kan wel iets met een bal hoor. Beter dan de Larsens en Smolovs van deze wereld
Dat kan ik alleen hardgrondig met je eens zijn jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Doel meer op dat als 'ie door de scouting van Feyenoord wordt aanbevolen je het altijd nog maar moet zien
Ach ja, werd misbruikt als spits, maar zelfs dan bracht 'ie nog te weinig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Smolov was toch een best aardige speler?
Hij heeft nooit een echte kans gehad.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ach ja, werd misbruikt als spits, maar zelfs dan bracht 'ie nog te weinig.
Als hij nog bij Feyenoord speelde was het zeker een super goal?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:09 schreef voice-over het volgende:
[..]
Was absoluut de slechtste goal van Oranje sinds 20 jaar.
Zou wel eens tijd worden ja. Ongelofelijk eigenlijk dat ze die gast niet gewoon polsen om alvast wat spelers in het goedkopere segment te scouten voor Feyenoord als we volgend jaar weer wat kunnen investeren.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is die baas nou al voor ons aan het scouten?
Nee joh, maar hij heeft gewoon mooiere gemaakt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij nog bij Feyenoord speelde was het zeker een super goal?
Mooi doelpunt vooral voor PSV. Heeft hij toen goed gedaan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee joh, maar hij heeft gewoon mooiere gemaakt.
![]()
Die van vanavond leek nergens op.
Zal wel een hele goede reden hebben maar die krijgen we van jou niet te horen, is het niet?quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:28 schreef Happel het volgende:
Wel fijn om te weten dat Feijenoord er alles aan doet om kritische geluiden uit te bannen in de Kuip. Accreditatie van hoofdredatrice Hand in Hand is ingetrokken, alsmede die van enkele leden van het TIFO team.
Misschien omdat ik die niet weet?quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:02 schreef voice-over het volgende:
[..]
Zal wel een hele goede reden hebben maar die krijgen we van jou niet te horen, is het niet?
Maar je suggereert van alles.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien omdat ik die niet weet?
Gelukkig heb jij je daar nooit schuldig aan gemaakt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:23 schreef voice-over het volgende:
[..]
Maar je suggereert van alles.
Dat is jouw standaard modus operandi.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:23 schreef voice-over het volgende:
[..]
Maar je suggereert van alles.
Ik suggereert nooit wat, ik zeg altijd waar het op staat.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:01 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat is jouw standaard modus operandi.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:31 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik suggereert nooit wat, ik zeg altijd waar het op staat.
[..]
[..]
De volledige 6 pagina's, klik.quote:‘Er zit een zweem omheen van eigenbelang’
Vandaag valt bij alle leden van de Feyenoord Supportersvereniging de maandelijkse Hand in Hand in de bus. De vorige Hand in Hand kwam net te laat om er artikelen in op te nemen over het wanbeleid bij Feyenoord – afgezien van de gebruikelijke katernen natuurlijk – en het opzeggen van vertrouwen door de FSV, SsF en de Samenwerkende Supportersorganisaties, toen nog gebundeld in “De Varkenoordgroep”. Hand in Hand neemt in een 6 pagina’s tellend verhaal de lezers mee over het wat, waarom en hoe het komt dat deze directie nooit meer het vertrouwen van sponsors en supporters zal genieten.
Het verhaal is uitsluitend vanuit het oogpunt van de bestuurders van de FSV. Deze paar supporters die ook bestuurders zijn, zitten van alle supporters die Feyenoord rijk is het dichtst op het vuur. Niemand krijgt meer informatie dan deze mensen, een verhaal om serieus te nemen dus! “Er zit een zweem omheen van eigenbelang”, “Mark Koevermans heeft in het bijzijn van agenten in functie meerdere keren verklaart in Talentpool II te participeren”, “Afspraken met sponsors waarbij de directie te laat komt, of erger, een miep van de commerciële afdeling stuurt, waardoor een sponsordeal van miljoenen euro’s afketste omdat ze er geen goed gevoel meer bij hadden”… en als laatste 2 hele pagina’s met punten waarom de FSV geen toekomst meer ziet met deze directie. Boeiend leesvoer, objectief geschreven na het door Feyenoord zo gekoesterde hoor en wederhoor. Dít is buiten het sportieve aspect om, de realiteit bij Feyenoord!
Jammer van die spelfouten inderdaad, beetje slordig.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:10 schreef Caland het volgende:
Volgens mij was dit allemaal al bekend inderdaad/ oud stuk. Maar staat het vandaag wat uitgebreider in de hand in hand. Wel vergeten om de spelfouten eruit te halen zie ik. Van Hooijdonck
Wat moeten de mensen die geld hebben gestort zich genaaid voelen zegquote:FSV stelde al vragen omtrent SsF miljoen.
Op 13 maart van dit jaar tijdens de wedstrijd NAC – Feyenoord, maakte de “Vrienden van Feyenoord” via een groots spandoek wereldkundig dat “het Supportersmiljoen” bereikt was. Na die 13e maart liep het verhaal rond het SsF op zijn zachtst gezegd ‘niet soepel’.
Vanuit de club werd er door diverse mensen vertragingstactieken toegepast rondom de vereniging SsF. Zo was een simpele formaliteit als de oprichting van het STAK, ineens een onoverkombare hobbel die maanden zou moeten duren. Dit tot grote onvrede van Hennie Huigen (voorzitter SsF namens de VvF) en Menno Been (bestuurder namens de FSV).
Deze onvrede nam op een bepaald moment dusdanige proporties aan dat beide heren hun vertrouwen in de directie opzegde waardoor de vereniging SsF stuurloos werd met een éénkoppig bestuur in de vorm van Mark van Beek (namens Feyenoord Rotterdam N.V.). Het feit dat hier vanuit de club nooit rugbaarheid aan is gegeven baart de FSV grote zorgen, ook al is het een sterk staaltje van bestuurlijk falen, de leden hebben het recht om geinformeerd te worden bij dergelijke ontwikkelingen.
Erger nog is dat een half jaar na het behalen van “het miljoen” nog altijd onduidelijk is wat er met het geld is gebeurd. Feyenoord heeft enkele maanden geleden een keurig persbericht geschreven waarin de supporters werd voorgehouden dat “het miljoen” was overgemaakt. Dat is mooi zou u denken, maar niets is minder waar. In de statuten van de vereniging SsF is namelijk opgenomen dat een enkel bestuurslid niet kan bepalen wat er met het opgehaalde geld gebeurd is. Het is dus maar de vraag of het geld echt overgemaakt is. In theorie zou de FSV elke stap van de route op de hoogte gehouden moeten worden door de club, in de praktijk is dit niet gebeurd.
Deze ontwikkelingen baren ons grote zorgen en om die reden heeft de FSV recent de volgende vragen neergelegd bij Mark van Beek:
Is er al meer bekend over het supportersmiljoen?
Zijn de statuten van de SsF al gereed voor publicatie?
Is er al een datum gepland voor de Algemene Ledenvergadering van de SsF?
Tot dusverre is hier nog geen antwoord op gekomen, maar gezien de gigantische verontwaardiging onder de supporters over het handelen omtrent het SsF zal dat antwoord spoedig komen. Wij houden u op de hoogte van de ontwikkelingen in deze zorgelijke zaak.
quote:Mulder: 'Let op die kruising, zei Pierre'
Geschreven op 2011-09-04 om 11:08:47 | Bekeken: 2324 | Reacties: 28 | Foto: OrangePictures | Bron: Voetbalzone.nl
Erwin Mulder heeft in zijn nog prille loopbaan met veel aanvallers te maken gekregen, maar één steekt er toch bovenuit. "Roy Makaay schoot gewoon alles tussen de palen", herinnert de doelman van Feyenoord zich in gesprek met Voetbal International. "Was eigenlijk te ziek voor woorden. Als hij ging schieten, wist ik dat ik hoe dan ook in actie moest komen. Echt een fenomeen."
In de tijd dat Pierre van Hooijdonk deel uitmaakte van de selectie van Feyenoord, was Mulder 'de lul'. "Had je net anderhalf uur met Pim Doesburg getraind en ging Pierre nog even dertig vrije trappen op je nemen", vertelt de doelman van Feyenoord. "Met terugwerkende kracht vind ik dat wel mooi. "Let op", zei Pierre, "die kruising". En dan ging die bal in die kruising. Echt bizar."
"Ik wist meteen waarom Feyenoord toen de UEFA Cup had gewonnen. Die vrije trappen van hem waren gewoon niet te stoppen. Was een mooie tijd. Sindsdien heb ik het middagdutje uitgevonden. Eerst Doesburg, daarna Pierre; ik werd helemaal gesloopt. Mijn vrienden wisten dat ze me tussen drie en zes niet hoefden te bellen, want dan lag ik op bed. Die periode heeft me gevormd."
Sowieso vond ik de hele actie een beetje schichtig... ik ga liever naar een wedstrijd of koop een shirt dan dat ik geld naar zoiets overmaak.quote:Op zondag 4 september 2011 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moeten de mensen die geld hebben gestort zich genaaid voelen zeg
Dat sowieso. Daarom heb ik een aantal shirtjes besteld.quote:Op zondag 4 september 2011 12:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sowieso vond ik de hele actie een beetje schichtig... ik ga liever naar een wedstrijd of koop een shirt dan dat ik geld naar zoiets overmaak.
Zijn toch verschillende spelers? Volgens mij is Bakkal wat aanvallender dan Leerdamquote:Op zondag 4 september 2011 13:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Bakkal?
Ik denk dat hij zelf best van waarde kan zijn. Alleen ik vind het jammer, want zo wordt Leerdam waarschijnlijk geslachtofferd op het middenveld. Hoopte eigenlijk dat hij de plaats van Fer zou innemen..
Ik vind het namelijk zelf moeilijk om nu een basiselftal op te zetten.
Inderdaad.quote:
De corners voortaan op zn Barcelona's nemen. Kort, en gelijk weer de combinatie zoeken. Er zit weinig anders op ben ik bang.quote:Op zondag 4 september 2011 13:19 schreef Caland het volgende:
Het is in ieder geval een makkelijk scorende middenvelder met een goede diepgang, dat misten we.
Hopelijk komt hierdoor El Ahmadi wat minder vaak in scoringspositie
Alleen jammer dat je bij corners e.d. alleen nog Vlaar overhebt die redelijk kan koppen.
Jij bent duidelijk geen fijnproever van het spel, is het niet?quote:Op zondag 4 september 2011 11:42 schreef Happel het volgende:
Doe mij gewoon Feijenoord maar. Interlands
Leerdam gaat de plaats van El Ahmadi hoop ik inpikken. Die is niet te handhaven als hij zo blijft klooien met "afstandsschoten" en zijn estafettedrang ("Hier, *hobbel hobbel* heb je de bal. Geef jij m even door? Dan ga ik eens kijken waar mijn positie ook alweer was. *Sjok sjok*")quote:Op zondag 4 september 2011 13:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik denk dat hij zelf best van waarde kan zijn. Alleen ik vind het jammer, want zo wordt Leerdam waarschijnlijk geslachtofferd op het middenveld. Hoopte eigenlijk dat hij de plaats van Fer zou innemen..
Bakkal is beter dan Fer, dus een prima deal.quote:Op zondag 4 september 2011 13:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2011 13:22 schreef voice-over het volgende:
[..]
Bakkal is beter dan Fer, dus een prima deal.
El Ahmadi was de eerste paar wedstrijden de beste man op het veld, iets meer krediet mag daarom wel. Dat hij kan voetballen staat buiten kijf. Hopelijk kan het een leuk koppeltje vormen met Bakkal, net als in de Twente-tijd van die twee.quote:Op zondag 4 september 2011 13:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Leerdam gaat de plaats van El Ahmadi hoop ik inpikken. Die is niet te handhaven als hij zo blijft klooien met "afstandsschoten" en zijn estafettedrang ("Hier, *hobbel hobbel* heb je de bal. Geef jij m even door? Dan ga ik eens kijken waar mijn positie ook alweer was. *Sjok sjok*")
Hopelijk niet lang meer, is ook niet zijn positie.quote:Op zondag 4 september 2011 13:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Leerdam staat toch 'gewoon' rechtsback?
El Ahmadi is juist heel aardig gestart dit seizoen. Het zou wel heel stom zijn om hem nu eruit te halen. Is in potentie namelijk nog steeds de beste speler binnen de selectie, dat het er nooit uit is gekomen is jammer maar ik heb het gevoel dat dit weleens zijn jaar kan worden.quote:Op zondag 4 september 2011 13:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Leerdam gaat de plaats van El Ahmadi hoop ik inpikken. Die is niet te handhaven als hij zo blijft klooien met "afstandsschoten" en zijn estafettedrang ("Hier, *hobbel hobbel* heb je de bal. Geef jij m even door? Dan ga ik eens kijken waar mijn positie ook alweer was. *Sjok sjok*")
Dat ik het nog eens met jou eens zou zijn. Moet niet gekker worden..quote:Op zondag 4 september 2011 13:22 schreef voice-over het volgende:
[..]
Is natuurlijk uit nood. Is eigenlijk gewoon middenvelder.quote:Op zondag 4 september 2011 13:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Leerdam staat toch 'gewoon' rechtsback?
Ik hoop wel dat ie wat minuutjes gaat maken, maar de basis zal er niet inzitten lijkt me.quote:Op zondag 4 september 2011 13:51 schreef Caland het volgende:
Guidetti zal zondag wel niet gelijk basis staan neem ik aan? Als hij donderdag of vrijdag pas voor het eerst mee traint.
Eerst zien. Fer was de man in vorm en bij Bakkal weet je het maar nooit. Rutten zei eens over Bakkal dat hij alleen wil voetballen als het mooi weer is, een mentaal probleem dus.quote:Op zondag 4 september 2011 13:22 schreef voice-over het volgende:
Met Clasie, El Ahmadi en Bakkal kom je toch gewoon op 3 mensen?quote:Op zondag 4 september 2011 13:50 schreef TheGreatHooD het volgende:
Bakkal beter dan Fer?![]()
Ik hoop dat je gelijk hebt..
Maargoed, Clasie kan er niet uit, je kan El Ahmadi er niet uit halen, je wilt denk ik Bakkal erin zetten. Een overvloed aan mensen op het middenveld. Misschien dan toch 4-4-2 ofzo?
Waar ik op doelde is dat Leerdam waarschijnlijk dus niet in de basis komt, wat ik persoonlijk erg jammer vind. Ik vind hem een speler met belachelijk veel potentie, die door het gros van de mensen zwaar onderschat wordt. Mokotjo wordt wel goed gewaardeerd door het Legioen, ook terecht, maar ook hij krijgt weer eens geen kans in de basis.quote:Op zondag 4 september 2011 14:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Met Clasie, El Ahmadi en Bakkal kom je toch gewoon op 3 mensen?En dan heb je Leerdam en Mokotjo nog achter de hand die zo rustig gebracht kunnen worden..
Bakkal vind ik inderdaad beter dan Fer. Dat wil zeggen Fer vind ik behoorlijk overschat tegenover Bakkal behoorlijk onderschat. Komt nog bij dat hij ook nog de nodige ervaring heeft. Ik denk dat we er zeker niet op achteruit gaan. Met Bakkal heb je gewoon een goede middenvelder met aardig wat ervaring en veel scorend vermogen. Met Fer had je weliswaar een talentvolle speler in huis maar ook een die het veel te weinig liet zien..
Clasie is overschat hier, Mokotjo is veel beter. Middenveld met Clasie en El Ahmadi wordt elke keer overlopen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Met Clasie, El Ahmadi en Bakkal kom je toch gewoon op 3 mensen?En dan heb je Leerdam en Mokotjo nog achter de hand die zo rustig gebracht kunnen worden..
Bakkal vind ik inderdaad beter dan Fer. Dat wil zeggen Fer vind ik behoorlijk overschat tegenover Bakkal behoorlijk onderschat. Komt nog bij dat hij ook nog de nodige ervaring heeft. Ik denk dat we er zeker niet op achteruit gaan. Met Bakkal heb je gewoon een goede middenvelder met aardig wat ervaring en veel scorend vermogen. Met Fer had je weliswaar een talentvolle speler in huis maar ook een die het veel te weinig liet zien..
Hup Oranje hup.quote:Cabral haakt geblesseerd af bij Jong Oranje
4 september 2011 Telegraaf.nl
Jerson Cabral heeft het kamp van Jong Oranje moeten verlaten. De aanvaller hield aan het duel tegen Bulgarije een blessure over en is niet op tijd speelklaar voor het duel tegen Luxemburg van aanstaande dinsdag. Inmiddels werd Lerin Duarte als vervanger opgeroepen. Over de ernst van de blessure is ons nog niets bekend
Als Kaká beter is dan Fer dan zou hij bij Real wel in de basis staan..quote:Op zondag 4 september 2011 14:32 schreef Caland het volgende:
Vind het niet echt vergelijkbare spelers. En als Bakkal beter was dan Fer had hij bij PSV wel basis gestaan.
Ik ben het met je eens dat Leerdam nog weleens onderschat word inderdaad. Niettemin ben ik er van overtuigd dat hij genoeg kansen zal krijgen, evenals Mokotjo overigens. Je moet eventuele blessures en schorsingen ook op kunnen vangen en daar komen eerder genoemden kijken. Zolang ze gewoon aan voldoende speeltijd komen zie ik het probleem niet. Het zijn allebei behoorlijke talenten met veel potentie maar laten we niet vergeten dat ze nog erg jong zijn en normaal gesproken al blij zouden mogen zijn dat ze volwaardig selectiespeler zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 14:34 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Waar ik op doelde is dat Leerdam waarschijnlijk dus niet in de basis komt, wat ik persoonlijk erg jammer vind. Ik vind hem een speler met belachelijk veel potentie, die door het gros van de mensen zwaar onderschat wordt. Mokotjo wordt wel goed gewaardeerd door het Legioen, ook terecht, maar ook hij krijgt weer eens geen kans in de basis.
Door Bakkal hebben we zeker extra scorend vermogen, met Guidetti wordt dat nog eens verdubbeld, dat moet het probleem niet meer zijn, maar de kracht van Fer en de rushes van hem ga ik zeker wel missen. We zullen zien of dat is op te vangen.
Onzin. Clasie word helemaal niet overschat. Een middenveld met een Clasie, El Ahmadi en Bakkal zit enorm veel voetbal in. Als dat eenmaal écht gaat lopen kun je daar nog heel veel plezier aan beleven.quote:Op zondag 4 september 2011 14:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Clasie is overschat hier, Mokotjo is veel beter. Middenveld met Clasie en El Ahmadi wordt elke keer overlopen.
Ik hoop het. Ik heb altijd zo'n gevoel dat de contracten bij Feyenoord niet zo goed geregeld worden waardoor ik bang ben dat ze niet verlengen en weer vertrekken. Maargoed ik ben misschien een beetje pessimistisch. We moeten goed gaan draaien en volgend jaar gewoon Europa in.quote:Op zondag 4 september 2011 21:17 schreef inZanity het volgende:
Ik ben het met je eens dat Leerdam nog weleens onderschat word inderdaad. Niettemin ben ik er van overtuigd dat hij genoeg kansen zal krijgen, evenals Mokotjo overigens. Je moet eventuele blessures en schorsingen ook op kunnen vangen en daar komen eerder genoemden kijken. Zolang ze gewoon aan voldoende speeltijd komen zie ik het probleem niet. Het zijn allebei behoorlijke talenten met veel potentie maar laten we niet vergeten dat ze nog erg jong zijn en normaal gesproken al blij zouden mogen zijn dat ze volwaardig selectiespeler zijn.
Clasie, El Ahmadi en Bakkal is een super middenveld. Met Guidetti, Biseswar en Cisse/Fernandez heb je onwijs veel snelheid en voetbal en kunnen we zeker wel met goed voetbal en snelle uitbraken onwijs gevaarlijk worden.quote:[..]
Onzin. Clasie word helemaal niet overschat. Een middenveld met een Clasie, El Ahmadi en Bakkal zit enorm veel voetbal in. Als dat eenmaal écht gaat lopen kun je daar nog heel veel plezier aan beleven.
Voetballend misschien wel ja. Ik heb zo mijn bedenkingen bij dit middenveld als we onder druk komen te staan.quote:Op zondag 4 september 2011 21:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
Clasie, El Ahmadi en Bakkal is een super middenveld.
En dan heb je dus een Leerdam achter de hand die je op zo'n moment in kan brengenquote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Voetballend misschien wel ja. Ik heb zo mijn bedenkingen bij dit middenveld als we onder druk komen te staan.
Ja, klopt. Dat zullen we binnenkort vast zienquote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Voetballend misschien wel ja. Ik heb zo mijn bedenkingen bij dit middenveld als we onder druk komen te staan.
quote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
En dan heb je dus een Leerdam achter de hand die je op zo'n moment in kan brengen
Sinds de komst van Geel heb ik er wel wat meer vertrouwen in dat dat soort dingen wel goed komen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik heb altijd zo'n gevoel dat de contracten bij Feyenoord niet zo goed geregeld worden waardoor ik bang ben dat ze niet verlengen en weer vertrekken. Maargoed ik ben misschien een beetje pessimistisch. We moeten goed gaan draaien en volgend jaar gewoon Europa in.
[..]
Gisteren was er een typerende aktie van El Ahmadi te zien bij Studio Voetbal. Fer zet in de buurt van de 16 van de tegenstander een één-tweetje met Karim op. Alleen na de 1 volgt de 2 niet. Nee, eerst even drentelen. In tweede instantie kan Ahmadi de bal alsnog geven maar doet het weer niet. Uiteindelijk volgt een pass naar achteren, omdat de tegenstander zich inmiddels gehergroepeerd heeft.quote:Op zondag 4 september 2011 21:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
Clasie, El Ahmadi en Bakkal is een super middenveld. Met Guidetti, Biseswar en Cisse/Fernandez heb je onwijs veel snelheid en voetbal en kunnen we zeker wel met goed voetbal en snelle uitbraken onwijs gevaarlijk worden.
veel beter ja, zag je duidelijk toen hij erin kwam laatst. Ging het veel beter lopen.quote:Op maandag 5 september 2011 10:12 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie toch liever Mokotjo dan Leerdam.
Ook op een middenveld met Clasie en Bakkal?quote:Op maandag 5 september 2011 10:12 schreef Paul-89 het volgende:
Jep.quote:Op maandag 5 september 2011 10:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook op een middenveld met Clasie en Bakkal?
Ik vind het prima dat Clasie nu gewoon een kans krijgt. Ben ook een groot Mokotjo fan, maar kan niet zeggen dat Clasie het slecht doet. Ik hoop dat El Ahmadi dit jaar eindelijk eens begint te draaien. De hoop op Cissé heb ik inmiddels opgegeven en ik blijf het zeggen: Leerdam is de meest onderschatte speler van onze selectie...quote:Op maandag 5 september 2011 10:12 schreef Paul-89 het volgende:
De eerste 2/3 wedstrijden speelde hij heel goed dus laat maar gewoon staan. Als je nu alweer dingen gat veranderen krijg je nooit een goed lopend elftal.quote:Op maandag 5 september 2011 11:15 schreef Gert het volgende:
Dat gedraai en gedrentel van El Ahmadi. Geld krijg je toch niet meer voor 'm, schrijf hem maar af en zet er een youngster in.
die gast die al 4 jaar niet gescoord heeft ??quote:Op maandag 5 september 2011 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
Is Arouna Koné niks voor volgend jaar?
Idd, daar legde vriend van Halst even haarfijn uit wat ie nou precies verkeerd deed. Schrijnend om te zien.quote:Op maandag 5 september 2011 10:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren was er een typerende aktie van El Ahmadi te zien bij Studio Voetbal. Fer zet in de buurt van de 16 van de tegenstander een één-tweetje met Karim op. Alleen na de 1 volgt de 2 niet. Nee, eerst even drentelen. In tweede instantie kan Ahmadi de bal alsnog geven maar doet het weer niet. Uiteindelijk volgt een pass naar achteren, omdat de tegenstander zich inmiddels gehergroepeerd heeft.
Is een middenveld met Clasie, Leerdam en Bakkal niet in balans?
Zulke fragmentjes kun je van bijna iedere voetballer laten zien hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 12:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd, daar legde vriend van Halst even haarfijn uit wat ie nou precies verkeerd deed. Schrijnend om te zien.
Alleen bij El Ahmadi iets vaker.quote:Op maandag 5 september 2011 12:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zulke fragmentjes kun je van bijna iedere voetballer laten zien hoor.
Da's een dooddoener. Het was typerend. En het is al heel vaak aangehaald dat dit het grote manco van El Ahmadi is. Van Halst illustreerde dat met een treffend voorbeeld. De vaart gaat eruit.quote:Op maandag 5 september 2011 12:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zulke fragmentjes kun je van bijna iedere voetballer laten zien hoor.
Klopt.quote:Op maandag 5 september 2011 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's een dooddoener. Het was typerend. En het is al heel vaak aangehaald dat dit het grote manco van El Ahmadi is. Van Halst illustreerde dat met een treffend voorbeeld. De vaart gaat eruit.
Denk het wel.quote:Op maandag 5 september 2011 12:15 schreef onlogisch het volgende:
Toch kijk ik alweer uit naar komend weekend. Stomme interland potjes tussen door
Zou Bakkal meteen een basisplaats krijgen?
Wacht even, dus meneer is transfervrij, niemand wil hem hebben, komt er eindelijk een club die ook nog eens CL speelt en dan moet Bruins een beslissing nemen?quote:Bruins neemt vlot beslissing over Genk.
Luigi Bruins zal binnen enkele dagen beslissen of hij ingaat op het aanbod van Racing Genk. Bij de Belgische kampioen wordt hij mogelijk herenigd met trainer Mario Been.
Bruins, die zonder club zit, was de afgelopen periode op proef in België en liet in een oefenwedstrijd tegen Alemannia Aachen een prima indruk achter. De voormalig speler van Feyenoord zal één dezer dagen beslissen of hij zijn oud-trainer Been achterna gaat, meldt het Belgische Voetbalkrant.
Bruins en Been, die onlangs door Genk werd aangesteld, werkten bij Excelsior en Feyenoord al met elkaar samen. Afgelopen zomer haalde de middenvelder nog uit naar zijn voormalig oefenmeester. Bruins kon niet rekenen op een basisplaats in De Kuip.
Inderdaad ja. Meneer is nu niet echt in de positie om extreem kritisch te zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Wacht even, dus meneer is transfervrij, niemand wil hem hebben, komt er eindelijk een club die ook nog eens CL speelt en dan moet Bruins een beslissing nemen?
Was hij niet juist heel kritisch over Been in een interview laatst?. Zowel begrijp ik zijn twijfel wel hij heeft waarschijnlijk geen zin weer op de tribune te belanden onder Been.quote:Op maandag 5 september 2011 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Wacht even, dus meneer is transfervrij, niemand wil hem hebben, komt er eindelijk een club die ook nog eens CL speelt en dan moet Bruins een beslissing nemen?
Snap trouwens niet waarom een andere eredivisieclub hem niet gehaald heeft. Het is gewoon een goede voetballer én transfervrij. Heeft het alleen bij Feyenoord niet waargemaakt.quote:Op maandag 5 september 2011 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was hij niet juist heel kritisch over Been in een interview laatst?. Zowel begrijp ik zijn twijfel wel hij heeft waarschijnlijk geen zin weer op de tribune te belanden onder Been.
heb je zijn interview niet gezien op TV ? Meneer heeft totaal geen zelfkritiek en voetbalt alleen voor degenen die hem lief zijn. Andere meningen doen er niet toe.quote:Op maandag 5 september 2011 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap trouwens niet waarom een andere eredivisieclub hem niet gehaald heeft. Het is gewoon een goede voetballer én transfervrij. Heeft het alleen bij Feyenoord niet waargemaakt.
Nee...niet gezien? Nog ergens terug te kijken?quote:Op maandag 5 september 2011 13:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
heb je zijn interview niet gezien op TV ? Meneer heeft totaal geen zelfkritiek en voetbalt alleen voor degenen die hem lief zijn. Andere meningen doen er niet toe.
Pfff, Bruins kan echt niet normaal praten. Best een eng mannetje eigenlijk.quote:Op maandag 5 september 2011 13:18 schreef Caland het volgende:
(filmpje is al stopgezet bij interview Bruins)
Inderdaad, dan beter deze man:quote:Op maandag 5 september 2011 13:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Pfff, Bruins kan echt niet normaal praten. Best een eng mannetje eigenlijk.
Precies, gewoon iemand die normaal kan praten in volzinnen vanuit zichzelf.quote:Op maandag 5 september 2011 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad, dan beter deze man:
Topper die Vormer.
Als je voetbalt zoals Van Persie is het minder belangrijk, als je voetbalt zoals Bruins is het een ander verhaal. Als je als kritiekpunt altijd te horen krijgt dat er geen passie/inzet achter zit en je praat ook nog een als een emotieloos dood vogeltje over dat onderwerp met een accent dat nog het meest gangbaar is op de Antillen is dat niet echt positief. Ik vraag me af hij wel voldoende zelfreflectie heeft.quote:
Van mij mag Cissé voorlopig nog even lekker meespelen met Jong Feyenoord of op de bank beginnen, zoals hij nu speelt is hij niet van meerwaarde.quote:Biseswar en Cissé terug op trainingsveld Feyenoord
05/09/2011 14:14
Ronald Koeman kon maandagmiddag twee terugkerende aanvallers begroeten op het trainingsveld bij Feyenoord. Diego Biseswar (foto) en Sekou Cissé maakten hun opwachting tijdens de oefensessie.
Biseswar kampt al weken met een buikspierblessure. Hoewel de aanvaller de afsluitende partijvorm aan zich voorbij liet gaan, was hij tevreden over het gedeelte dat hij wel kon volmaken.
'Het ging lekker', aldus Biseswar op de clubwebsite. 'Ik heb geen last gehad en dat is een goed teken. In overleg met de medische staf heb ik gekozen voor een rustige opbouw in mijn herstelprogramma. De volgende stap die ik moet zetten is volledig meetrainen met het elftal. Dat is nu het doel. Verder kijk ik nog niet.'
Cissé kreeg vorige week weer last van zijn teen. De aanvaller stond vorig seizoen maandenlang aan de kant vanwege die voortslepende kwetsuur. Ook hij liet nog verstek gaan tijdens de partijvorm.
Feyenoord speelt zondag een uitduel bij NAC Breda. Of de twee aanvallers daarbij zijn, is evenwel nog niet zeker.
1) Je hebt gelijkquote:Op maandag 5 september 2011 14:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je voetbalt zoals Van Persie is het minder belangrijk, als je voetbalt zoals Bruins is het een ander verhaal. Als je als kritiekpunt altijd te horen krijgt dat er geen passie/inzet achter zit en je praat ook nog een als een emotieloos dood vogeltje over dat onderwerp met een accent dat nog het meest gangbaar is op de Antillen is dat niet echt positief. Ik vraag me af hij wel voldoende zelfreflectie heeft.
Maar laten we het over Feyenoord hebben.
[..]
Van mij mag Cissé voorlopig nog even lekker meespelen met Jong Feyenoord of op de bank beginnen, zoals hij nu speelt is hij niet van meerwaarde.
Niet geheel toevallig komt Feyenoord na alle kritiek van de laatste tijd in de vorm van de ondemocratisch verkozen trekpop Mark van Beek opeens met een reactie inzake 'het miljoen van het legioen'.quote:Stand van zaken Vereniging Supporters Steunen Feyenoord
Op verzoek van de Vrienden van Feyenoord en de vereniging Supporters Steunen Feyenoord plaatsen wij onderstaand bericht dat afkomstig is van de site www.supporterssteunenfeyenoord.nl.
Beste leden van de Vereniging Supporters Steunen Feyenoord.
Bij de afdeling Service & Tickets van Feyenoord zijn de laatste tijd enkele vragen binnengekomen over de stand van zaken van het project ‘Supporters Steunen Feyenoord’. Zoals ik op 29 juni jl. op www.feyenoord.nl in een bericht al mededeelde is dankzij het gezamenlijke bijeengebrachte bedrag van 1 miljoen euro via de acties ‘Supporters Steunen Feyenoord’ (SSF) en ‘Bedrijven Steunen Feyenoord’ (BSF) een participatie genomen in de ‘Vrienden van Feyenoord’ (VvF). In ruil voor het geld hebben de VvF aandelen verworven in Feyenoord en daarop certificaten (van aandelen) uitgegeven aan de zogeheten STAK’s (stichting administratiekantoren) van de steunacties. Kortom, de 1 miljoen Euro is volledig aangewend voor de financiële gezondmaking van de club met dank aan de supporters. Klik hier voor het bericht van 29 juni jl.
Bestuursfuncties.
In het bericht van 29 juni jl. liet ik ook weten dat een aantal plekken in het bestuur is opengevallen. Mijn twee collega bestuurders hebben begin juni 2011, kort na de oprichting van de vereniging, besloten om hun bestuursfunctie per direct neer te leggen. In de tussentijd zijn kandidaat-bestuursleden benaderd om voorgedragen te worden als bestuurslid tijdens een te houden Algemene Leden Vergadering. Deze ALV zal uiterlijk begin oktober worden gehouden, waarover de leden binnen afzienbare tijd, onder meer via de websites www.supporterssteunenfeyenoord.nl en www.feyenoord.nl, worden geïnformeerd.
Vrienden van Feyenoord.
Ondergetekende heeft de eerste Aandeelhouders Vergadering van de VvF bijgewoond, mede namens de Bedrijven Steunen Feyenoord. Hiermee is zowel voor de Supporters Steunen Feyenoord als voor de Bedrijven Steunen Feyenoord de inspraak tijdens deze Aandeelhouders Vergadering van de VvF gewaarborgd.
Belevingspakket.
De leden van de Vereniging Supporters Steunen Feyenoord hebben dit seizoen en de komende seizoenen de beschikking over vier Business Seats per wedstrijd. Voor elke wedstrijd in dit seizoen worden twee leden ad-random geselecteerd die samen met een introducé de wedstrijd mogen bezoeken. Zo hebben de eerste vier leden tijdens de eerste twee thuiswedstrijden van het seizoen hiervan al gebruik gemaakt. Een notaris zal de namen trekken van leden die daarvoor tijdens de resterende wedstrijden van het seizoen in aanmerking komen. Tevens zal een lid worden geloot die in aanmerking komt om een trainingskamp van de Feyenoord selectie bij te wonen.
Ik vertrouw erop dat ik hiermee eventuele onduidelijkheden uit de wereld heb geholpen en de vragen die bij Feyenoord zijn binnengekomen voldoende heb beantwoord. Alle afspraken welke op voorhand zijn gemaakt door Feyenoord en de Vrienden van Feyenoord met de Vereniging Supporters Steunen Feyenoord worden nagekomen. En boven alles is het door de supporters gestorte geld volledig op de plek terecht komen waarvoor het was bedoeld; namelijk ter ondersteuning van Feyenoord.
Ik houd u ook in de toekomst uiteraard geregeld op de hoogte en vertrouw erop dat we met elkaar een mooi seizoen gaan beleven!
Met sportieve groet,
Mark van Beek, bestuurslid Supporters Steunen Feyenoord.
Moeten ze dan nu opeens geen reactie geven?quote:Op maandag 5 september 2011 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet geheel toevallig komt Feyenoord na alle kritiek van de laatste tijd in de vorm van de ondemocratisch verkozen trekpop Mark van Beek opeens met een reactie inzake 'het miljoen van het legioen'.
Komen bij mij de volgende vragen op:
-Wie de fuck is Mark van Beek?
-Wat is er tijdens die ledenvergadering besproken en wat is zijn inbreng hierin geweest namens de SSF? (notulen, iemand?).
-Waarom is er geen enkel lid van de SSF op de hoogte van dergelijke vergaderingen?
-Waarom moet er telkens eerst kritiek komen voordat Feyenoord met een reactie komt?
-Waarom beloofde men jaren geleden een transparant en open beleid naar de supporters toe terwijl juist het tegenovergestelde het geval is?
Wat een luiheid. Is zo te vinden.quote:
Jullie moeten eens ophouden met zeuren. Het begint vermoeiend te worden.quote:Op maandag 5 september 2011 18:36 schreef Caland het volgende:
Ja, ik weet dat hij de voorzitter is van het farce genaamd het legioen. Ook doet hij iets in de stichting continuïteit. Je weet wel, die stichting die een paar jaar geleden riep dat Feyenoord voortaan altijd de stadskleuren naar voren moet laten komen in het uitshirt terwijl we dit jaar doodleuk met een babyblauw shirt spelen.
Maar op basis van wat is hij verkozen als vertegenwoordiger (en momenteel zelfs enige bestuurder) in de SSF? En waarom worden de statuten van de SSF niet nagekomen door deze Van Beek?
Ik vind dat jullie zeuren. Is gewoon mijn mening en sinds dit nog steeds a free country is .......quote:Op maandag 5 september 2011 18:48 schreef Caland het volgende:
En jij moet eens ophouden met die vervelende one-liners.
Reageer inhoudelijk of reageer niet.
Welke actie Feijenoord ook onderneemt, het is in jouw ogen toch nooit goed.quote:Op maandag 5 september 2011 18:30 schreef Caland het volgende:
In principe geven ze ook nog steeds geen reactie
Wanneer ze gewoon eens met een duidelijke reactie komen hoor je mij niet klagen hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 20:10 schreef eight het volgende:
[..]
Welke actie Feijenoord ook onderneemt, het is in jouw ogen toch nooit goed.
Wat dat betreft ben je wel constant
Ijzersterk inderdaad, viel me tegen Oranje <21 ook al op.quote:Op maandag 5 september 2011 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
Die Guidetti oogt echt als een fysiek sterke en tevens zekere spits.
Omdat er ondertussen een update is:quote:Op maandag 5 september 2011 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer ze gewoon eens met een duidelijke reactie komen hoor je mij niet klagen hoor.
Tussen neus en lippen door wordt er bijvoorbeeld nog even gezegd dat twee bestuurders zijn opgestapt. Waarom?
Als ze dit pas volgende maand bekend maken zou je geklaagd hebben dat ze alles te laat melden.quote:In de tussentijd zijn kandidaat-bestuursleden benaderd om voorgedragen te worden als bestuurslid tijdens een te houden Algemene Leden Vergadering. Deze ALV zal uiterlijk begin oktober worden gehouden
Ja, daar gaat het mij niet om. Waarom zijn deze twee bestuursleden (waaronder een financier) opgestapt. Daar moet hij op ingaan.quote:Op maandag 5 september 2011 20:28 schreef eight het volgende:
[..]
Omdat er ondertussen een update is:
[..]
Als ze dit pas volgende maand bekend maken zou je geklaagd hebben dat ze alles te laat melden.
Ik hoop het.quote:Op maandag 5 september 2011 20:35 schreef Caland het volgende:
Guidetti trouwens gewisseld. Net op tijd voor VI.
Wel constant in beweging zeg, altijd aanbieden, combinaties aangaan. Benieuwd of hij tegen NAC al speelt.
En bij Eredivisie Live zei hij nog dat hij één keer zijn verhaal zou doen en dat het daarna zou zijn afgesloten. Maar nu ga je woensdag/Donderdag weer reacties van spelers enz. krijgen.quote:Op maandag 5 september 2011 20:59 schreef Caland het volgende:
Been gaat woensdag in de VI nog maar eens uithalen naar Feyenoord. O.a. De Vrij krijgt kritiek volgens de snor. Wat een pleurisidioot is dat toch man. Pff, dat laatste beetje krediet heeft hij nu ook wel verspeeld.
Je hebt volgens mij geen flauw idee wat er speelt, dus zeg je maar dat 'we' zeuren. Als iets vermoeiend is, dan zijn het wel mensen die menen iets te moeten vinden zonder dat ze op de hoogte zijn van de situatie.quote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie zeuren. Is gewoon mijn mening en sinds dit nog steeds a free country is .......
Dit wordt dan nu de derde keer dat hij "één keer" zijn verhaal doetquote:Op maandag 5 september 2011 21:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En bij Eredivisie Live zei hij nog dat hij één keer zijn verhaal zou doen en dat het daarna zou zijn afgesloten. Maar nu ga je woensdag/Donderdag weer reacties van spelers enz. krijgen.
Jawel Schalk, geweldig talent.quote:Op maandag 5 september 2011 22:46 schreef Cara het volgende:
Nou, Amoah is verkocht aan een turkse club, dus mocht Guidetti niet mee doen, NAC heeft in elk geval ook geen spits.
Kan gelukkig nog geen hele wedstrijd spelen, een beetje een Achahbar verhaal. Maar Schalk is inderdaad een ziekelijk groot talent.quote:
Manchester City en nog wel wat grote Europese clubs ook, slimme jongen om het af te wijzen.quote:Op maandag 5 september 2011 23:04 schreef Caland het volgende:
Zit Feyenoord ook al een paar jaar achteraan, maar hij wou in Breda blijven.
Ik lees dit nu pas. Wat een idioot is die gast johquote:Op maandag 5 september 2011 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan niet anders dan instemmen met dit.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:51 schreef heiden6 het volgende:
Pff, die Mario Been, laat hem alsjeblieft zijn mond houden.
Als je mij vraagt, geloof je Van Geel over wat er is gebeurd of geloof je Mario Been? Dan zeg ik: ik geloof Been, en hij is hard genaaid door Van Geel.
Maar dan nog... get over it, dude. De wereld is hard, en de voetbalwereld al helemaal. En los van de vraag hoe het allemaal is verlopen en hoe correct dat was: ten eerste heb je een zak geld meegekregen van de club, terwijl die club (waar je zo'n enorm zwak voor hebt) geen cent te makken heeft, en terwijl je zelf bent opgestapt. Ten tweede heb je twee jaar de tijd gehad om er iets van te maken, om iets neer te zetten naar jouw signatuur, om de boel naar je hand te zetten, om spelers beter te maken, automatismen te trainen en een band te creëren met je spelers. Zelfs als men rekening houdt met de vertrekkende (belangrijke) spelers en de diverse (langdurige) blessures, dan nog kan men onmogelijk concluderen dat Mario Been Feyenoord verder heeft geholpen.
Mario, je hebt meer krediet gehad van het legioen dan een trainer hier ooit heeft gehad, ook van mij, omdat je een sympathieke jongen bent met een rood-wit hart, en we allemaal wilden dat je zou slagen. Maar het is niet gelukt. Dat was dat, inmiddels verleden tijd. Laat het rusten, en we wensen je heel veel succes bij RC Genk.
Ik denk dat Bruins gewoon (terecht) wat huiverig is voor die Belgische competitie. Een speler als hij is natuurlijk in Nederland waarschijnlijk beter op z'n plek bij een club als NEC of Heracles.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:55 schreef heiden6 het volgende:
Tja, ongeacht het salaris wat Genk biedt, is Bruins gek als hij nee zegt. Maar dat gaat hij ook niet doen.
Met Genk speel je Champions League.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat Bruins gewoon (terecht) wat huiverig is voor die Belgische competitie. Een speler als hij is natuurlijk in Nederland waarschijnlijk beter op z'n plek bij een club als NEC of Heracles.
Dat weet ik ook wel he, ik noem even de redenen waarom hij misschien aan het twijfelen is gebracht. Die 4 wedstrijden CL is natuurlijk leuk, maar de overige wedstrijden voetbal je natuurlijk tegen povere teams met een bedroevende spelopvatting (voor Nederlandse begrippen) in een veel mindere ambiance.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met Genk speel je Champions League.
Nadenken over de Belgische kampioen die CL speelt terwijl je niks gepresteerd hebt in 3 jaar tijd bij een middenmoter uit de Eredivisie.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel he, ik noem even de redenen waarom hij misschien aan het twijfelen is gebracht. Die 4 wedstrijden CL is natuurlijk leuk, maar de overige wedstrijden voetbal je natuurlijk tegen povere teams met een bedroevende spelopvatting (voor Nederlandse begrippen) in een veel mindere ambiance.
Maargoed...meneer is niet echt in de positie om uitermate kieskeurig te zijn.
Ja, ik verklaar die gast ook voor gek. Ik probeer me even zijn beweegredenen te bedenken, ook al vind ik die totaal irrelevant en misplaatst.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nadenken over de Belgische kampioen die CL speelt terwijl je niks gepresteerd hebt in 3 jaar tijd bij een middenmoter uit de Eredivisie.![]()
100% mee eens.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:51 schreef heiden6 het volgende:
Als je mij vraagt, geloof je Van Geel over wat er is gebeurd of geloof je Mario Been? Dan zeg ik: ik geloof Been, en hij is hard genaaid door Van Geel.
Maar dan nog... get over it, dude. De wereld is hard, en de voetbalwereld al helemaal. En los van de vraag hoe het allemaal is verlopen en hoe correct dat was: ten eerste heb je een zak geld meegekregen van de club, terwijl die club (waar je zo'n enorm zwak voor hebt) geen cent te makken heeft, en terwijl je zelf bent opgestapt. Ten tweede heb je twee jaar de tijd gehad om er iets van te maken, om iets neer te zetten naar jouw signatuur, om de boel naar je hand te zetten, om spelers beter te maken, automatismen te trainen en een band te creëren met je spelers. Zelfs als men rekening houdt met de vertrekkende (belangrijke) spelers en de diverse (langdurige) blessures, dan nog kan men onmogelijk concluderen dat Mario Been Feyenoord verder heeft geholpen.
Mario, je hebt meer krediet gehad van het legioen dan een trainer hier ooit heeft gehad, ook van mij, omdat je een sympathieke jongen bent met een rood-wit hart, en we allemaal wilden dat je zou slagen. Maar het is niet gelukt. Dat was dat, inmiddels verleden tijd. Laat het rusten, en we wensen je heel veel succes bij RC Genk.
Het zou me niets verbazen als bij hem nog eens een vorm van autisme wordt geconstateerd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik verklaar die gast ook voor gek. Ik probeer me even zijn beweegredenen te bedenken, ook al vind ik die totaal irrelevant en misplaatst.
Die Bruins is eerder huiverig voor Been:quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat Bruins gewoon (terecht) wat huiverig is voor die Belgische competitie. Een speler als hij is natuurlijk in Nederland waarschijnlijk beter op z'n plek bij een club als NEC of Heracles.
Tja, ik denk dat het niveau van de Belgische topclubs redelijk vergelijkbaar is met dat van de clubs die in Nederland gerekend worden tot kanshebbers voor de subtop (plaats 4-8). Bruins is een prima speler voor zo'n club, voor dat niveau. En dan zou ik. als ik Bruins was, liever om de Belgische titel strijden met Genk dan om de 5e/8e plaats in de eredivisie met bijvoorbeeld NAC/Roda/etc..quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoor zoveel gelul van jullie kant, niet te filmen. Het is daarom best mogelijk dat ik wezenlijke zaken mis. Misschien zouden jullie eens moeten doceren en je toespitsen op de belangrijkste zaken.quote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij geen flauw idee wat er speelt, dus zeg je maar dat 'we' zeuren. Als iets vermoeiend is, dan zijn het wel mensen die menen iets te moeten vinden zonder dat ze op de hoogte zijn van de situatie.
Aangezien het een free country (quote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie zeuren. Is gewoon mijn mening en sinds dit nog steeds a free country is .......
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:51 schreef heiden6 het volgende:
Heeft alles te maken met de duur van het contract, wat bij zowel Wijnaldum als Fer slechts één jaar was.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:07 schreef Chewbalhaar het volgende:
Toch is het triest, dat je niet meer kunt vangen voor zulke talenten.
Dat begrijp elk ei nog wel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:10 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Heeft alles te maken met de duur van het contract, wat bij zowel Wijnaldum als Fer slechts één jaar was.
Als beiden nog voor meerdere jaren waren vastgelegd, had de prijs een stuk hoger uit kunnen vallen.
Ligt natuurlijk ook een beetje in de situatie waar we ons nu in bevinden. Al hadden we MvG voor de 'puinhoop' gehad had hij zeker wel de dikke hoofdprijs kunnen vangen voor al onze toenmalige talenten en sterspelers. De afgelopen jaren is er op gebied van transferbeleid echt een kutbeleid gevoerd, en met MvG ben ik van mening dat we eindelijk weer 'meedoen' op dat gebied. Je kan veel over hem vinden, maar deze man doet zijn werk vooralsnog uitstekend en hij verdient niets meer dan een dikke vette pluim. Dat gezeik van Johan Derksen is volledig een misgeslagen plank. Ook gister weer, hij kon het gewoonweg niet uit z'n mond krijgen. Wat dat betreft is die JD nog een kleine kleuter.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:13 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat begrijp elk ei nog wel.
Maar voor deze verkoop ben je al anderhalf jaar bezig met hun contracten. Dan is het triest dat je er niet meer uit kunt halen, of door bijtekenen, of door eerder verkopen. Had ergens nog wel even gehoopt dat AC echt zo stom zou zijn er even 7 voor neer te leggen.
Ik kon uit jouw eigen post niet zo zeer terug lezen of jij dat begreep, vanwege het gegeven dat je zelf enkele voorbeelden bij Twente aanhaalde.quote:
Dan zijn we het eensquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:13 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Maar voor deze verkoop ben je al anderhalf jaar bezig met hun contracten. Dan is het triest dat je er niet meer uit kunt halen, of door bijtekenen, of door eerder verkopen.
AC koopt alleen spelers transfervrij of die het worden voor een prikkie om door te verkopen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:13 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat begrijp elk ei nog wel.
Maar voor deze verkoop ben je al anderhalf jaar bezig met hun contracten. Dan is het triest dat je er niet meer uit kunt halen, of door bijtekenen, of door eerder verkopen. Had ergens nog wel even gehoopt dat AC echt zo stom zou zijn er even 7 voor neer te leggen.
quote:Fernandez traint individueel met Koeman en Makaay
Om half drie vandaag traint de selectie, maar in de ochtend waren er toch een aantal aanwezig op het trainingsveld. Ronald Koeman, Roy Makaay en Patrick Lodewijks namen Darley Ramon Torres en Guyon Fernandez onder handen.
Op en met aanwijzingen van beide trainers werkte Fernandez individueel op het doel af, waarin hij niet altijd slaagde. Leergierig en vol bewondering keek hij naar beide trainers die zowel met hun linker- als rechterbeen keer op keer Darley wel passeerde. "Ongelofelijk wat die mannen kunnen, hier leer ik veel van", aldus Fernandez na afloop van de training.
Je ziet nu wel makkelijk wie een echte Rotterdammer is en wie niet natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:05 schreef Stokstaart het volgende:
De hele Rotterdamse gemeenteraad valt momenteel over elkaar over heen over die nieuwe Kuip.
quote:FC Utrecht kan de komende weken geen beroep doen op middenvelder Jacob Lensky. De Tsjechische international gaat in behandeling om van zijn alcoholprobleem af te komen. Dat meldde zijn club op de website.
Lensky, geboren in Canada, was al enkele weken afwezig wegens aanhoudende migraineaanvallen. Uit nader onderzoek blijkt dat de hoofdpijn is te herleiden tot het alcoholprobleem waarmee de speler kampt. Na overleg met de medische staf heeft Lensky besloten onmiddellijk aan zijn behandeling te beginnen.
''De huidige situatie is natuurlijk niet goed voor mij, maar ook niet voor FC Utrecht”, aldus de 22-jarige middenvelder. ''Met professionele hulp ga ik er nu hard aan werken om weer zo snel mogelijk van waarde voor de club te worden.”
Het is niet bekend hoe lang FC Utrecht Lensky moet missen. De club heeft de speler volledige steun toegezegd.
Als je dat nou wat eerder had gezegd.. Ik ben elke dag in Zevenbergen..quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:53 schreef Caland het volgende:
Jack van Hulten trouwens de scheidsrechter zondag, geboren en getogen in Zevenbergen en 'vroeger' NAC-supporter.
[ afbeelding ]
Hij staat momenteel toch echt op het trainingsveld op Varkenoord.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
Guidetti traint pas vrijdag mee. Dat is niet bevorderlijk voor zijn speeltijd zondag.
Hij traint nu individueel op het veld.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
Guidetti traint pas vrijdag mee. Dat is niet bevorderlijk voor zijn speeltijd zondag.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 07-09-2011 om 11:41:59#Guidetti is toch aanwezig op het trainingsveld van #Feyenoord om individueel te trainen. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 07-09-2011 om 11:54:31Er komt steeds meer verzet tegen een lening voor de bouw van een nieuwe Kuip. Na de PVDA is nu ook D66 tegen. #Feyenoord reageer retweet
Moooi. Dan bestaat er toch nog wel een grote kans dat hij meedoet en een beetje ingespeeld raakt. Misschien dat de transfer van Wijnaldum en Fer dan toch nog hele mooie tijden gaan opleveren.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij staat momenteel toch echt op het trainingsveld op Varkenoord.
Waar blijft mn bier?quote:Op woensdag 7 september 2011 12:18 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Moooi. Dan bestaat er toch nog wel een grote kans dat hij meedoet en een beetje ingespeeld raakt. Misschien dat de transfer van Wijnaldum en Fer dan toch nog hele mooie tijden gaan opleveren.
Nee joh hoeft niet. Gewoon ff joke manquote:Op woensdag 7 september 2011 12:39 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Was je adres?
Komt Appie Heijn hem persoonlijk langsbrengen
Ok. Als jij het zegtquote:Op woensdag 7 september 2011 12:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee joh hoeft niet. Gewoon ff joke man
Daarom ook .quote:Op woensdag 7 september 2011 12:43 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ok. Als jij het zegt
Was eigenlijk ook wel een heel makkelijk kratje die je had verdient
Bedankt voor de stille hintquote:Op woensdag 7 september 2011 12:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom ook .
Iedereen met een beetje voetbalverstand had dit natuurlijk allang zien aankomen.
Primaquote:Weerstand tegen nieuwe Kuip groeit in Rotterdam
Het verzet tegen de nieuwe Kuip groeit in de Rotterdamse gemeenteraad. Na de PvdA vindt nu ook D66 de financiële risico's te hoog. Eerder werd al bekend dat zowel Feyenoord als de gemeente met geldproblemen kampt, waardoor de aanbouw van het 80.000 stoeltjes tellende megastadion onhaalbaar leek.
Volgens D66 blijkt uit een geheime berekeing dat de risico's voor de gemeente te hoog zijn. RTV Rijnmond meldt dat er een lening van 150 miljoen euro nodig is.
Een nieuw stadion in de Afrikaanderwijk en renovatie van de huidige Kuip zijn voor de gemeente geen optie meer. De overgebleven varianten zijn gefaseerde nieuwbouw op de huidige locatie of de nieuwe Kuip aan de maas. Rond de jaarwisseling wordt de beslissing verwacht.
(Redactie)
AD
Oude Kuip is niks mis mee.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:25 schreef Caland het volgende:
Geweldig inderdaad, definitief nooit meer kunnen aansluiten bij de top.
Qua stadion niet nee. Financieel valt er echter totaal niks meer uit te halen waardoor PSV en Twente ons al voorbij zijn gegaan als het gaat om begroting. Dat gat zal met het uitblijven van een nieuwe Kuip alleen maar groter worden.quote:
Schrale troost is dat jullie ook geen nieuw stadion krijgen.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:26 schreef Smoofie het volgende:
Als feyenoord een nieuw stadion krijgt zal Ajax wel naar 85.000 moeten.
Nieuw stadion is ook niet nodig. Ik weet de QQ over de arena, maar wanneer ze alle stoeltjes rood maken(wat ze in de toekomst gaa doen) en de grachten dicht maken (ze hebben nu al tijdelijke tribunes aan 1 kant vol en 3 aan de andere kant) en wellicht de gaten dicht maken, dan ziet het er aan de binnenkant al een stuk beter uit. Mocht het financieel weer goed gaan in de toekomst, dan komt die derde ring er ook wel.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Schrale troost is dat jullie ook geen nieuw stadion krijgen.
Al zou dat sowieso bullshit zijn aangezien dat ruimteschip in Duivendrecht er net 15 jaar staat.
Huidige Kuip is tegenwoordig al zelden vol. En business seats zijn nu niet eens uitverkocht.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Qua stadion niet nee. Financieel valt er echter totaal niks meer uit te halen waardoor PSV en Twente ons al voorbij zijn gegaan als het gaat om begroting. Dat gat zal met het uitblijven van een nieuwe Kuip alleen maar groter worden.
Zo'n nieuw stadion is voor erg veel bedrijven/ondernemers erg interessant. Kun je financieel erg veel uithalen.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Huidige Kuip is tegenwoordig al zelden vol. En business seats zijn nu niet eens uitverkocht.
Nieuw stadion betekent ook meer huur betalen.
Mwah, zelfs vorig seizoen was het regelmatig uitverkocht. Zal dit seizoen wat minder zijn,maar dat ligt uiteraard aan de prestaties.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Huidige Kuip is tegenwoordig al zelden vol.
Economische crisis, zie je landelijk deze trend. Plus dat het wellicht voor zakenmensen helemaal niet meer aantrekkelijk is om in de Kuip te gaan netwerken.quote:En business seats zijn nu niet eens uitverkocht.
Volgens dat plan van Van Merwijk werd er gewerkt met een soort prestatiecontract. Zou dus betekenen dat Feyenoord helemaal geen huur hoeft te betalen,maar betaald wordt.quote:Nieuw stadion betekent ook meer huur betalen.
Maar hoezo kunnen ze de huidige kuip niet verbouwen? Komt dat door de indeling of ruimte of kosten/opbrengsten?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zo'n nieuw stadion is voor erg veel bedrijven/ondernemers erg interessant. Kun je financieel erg veel uithalen.
De gemeente ja.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zo'n nieuw stadion is voor erg veel bedrijven/ondernemers erg interessant. Kun je financieel erg veel uithalen.
De Kuip is al aardig verouderd en is al eens grondig verbouwd. Vaak is zo'n verbouwing veels te duur en erg veel mogelijkheden zijn er ook niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar hoezo kunnen ze de huidige kuip niet verbouwen? Komt dat door de indeling of ruimte of kosten/opbrengsten?
De arena zijn ze momenteel van binnen (en een beetje van buiten) helemaal aan het verbouwen.
Ik zou ook het liefst in de Kuip blijven maar als je weer echt wilt gaan groeien als club is een nieuw stadion een hele goede stap.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De gemeente ja.
Bouwtechnisch kan de Kuip nog makkelijk 50 jaar mee. En sportief en financieel is het ook al 10 jaar lang een groot drama.
Beetje kansloos om als subtopper elke 2 weken een halfvol stadion te hebben. Voor de sfeer ook niet goed en sowieso is De Kuip het mooiste stadion van Nederland met een prima grasmat, alles![]()
![]()
Moet maar weer zien wat wij terugkrijgen .
Ik denk 2015/2016.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:40 schreef Caland het volgende:
Uit de Kuip valt gewoon niks meer te halen, hoe jammer ook. Met de Kuip zal je altijd op een begroting van 30-40 miljoen blijven steken daar waar andere clubs je inhalen. Geen nieuwe Kuip is dan ook de doodsteek voor Feyenoord als het gaat om een sportieve wederopstanding. Zo simpel ligt het wel.
En buiten dat moet heel dat gebied vernieuwd worden, één van de meest verpauperde gebieden van Nederland. De nieuwe Kuip moet dan wat dat betreft de eyecatcher worden van heel Zuid.
Maar ik denk dat we moeten rekenen op rond 2030 ofzo. Als Feyenoord uit de financiele teringzooi is (hopelijk) en ook de crisis is gaan liggen.
De laatste grote verbouwing kostte omgerekend 60 miljoen euro. De kosten van een nieuw stadion bedragen zijn minimaal 600 miljoen. Begrijp heel goed dat de gemeente daar in de huidige situatie geen trek in heeft. Zeker omdat Feyenoord zelf nog steeds onder curatele staat....quote:Op woensdag 7 september 2011 14:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De Kuip is al aardig verouderd en is al eens grondig verbouwd. Vaak is zo'n verbouwing veels te duur en erg veel mogelijkheden zijn er ook niet.
Maar wat wil je nu nog verbouwen dan ?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De laatste grote verbouwing kostte omgerekend 60 miljoen euro. De kosten van een nieuw stadion bedragen zijn minimaal 600 miljoen. Begrijp heel goed dat de gemeente daar in de huidige situatie geen trek in heeft. Zeker omdat Feyenoord zelf nog steeds onder curatele staat....
Dat zijn niet de kosten voor alleen een nieuw stadion en is ook de Maas-variant dacht ik. Die valt zo duur uit omdat dat hele bedrijventerrein uit moet worden gekocht.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De laatste grote verbouwing kostte omgerekend 60 miljoen euro. De kosten van een nieuw stadion bedragen zijn minimaal 600 miljoen. Begrijp heel goed dat de gemeente daar in de huidige situatie geen trek in heeft. Zeker omdat Feyenoord zelf nog steeds onder curatele staat....
Twente heeft een stadion met veel minder capaciteit maar draait al jaren mee in de top.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:40 schreef Caland het volgende:
Uit de Kuip valt gewoon niks meer te halen, hoe jammer ook. Met de Kuip zal je altijd op een begroting van 30-40 miljoen blijven steken daar waar andere clubs je inhalen. Geen nieuwe Kuip is dan ook de doodsteek voor Feyenoord als het gaat om een sportieve wederopstanding. Zo simpel ligt het wel.
En buiten dat moet heel dat gebied vernieuwd worden, één van de meest verpauperde gebieden van Nederland. De nieuwe Kuip moet dan wat dat betreft de eyecatcher worden van heel Zuid.
Maar ik denk dat we moeten rekenen op rond 2030 ofzo. Als Feyenoord uit de financiele teringzooi is (hopelijk) en ook de crisis is gaan liggen.
Het is nu 35.000 toch? Of 30.000? Grun zal eerdags ook wel naar die capcaiteit gaan, Heerenveen ook.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Twente heeft een stadion met veel minder capaciteit maar draait al jaren mee in de top.
Door zaken beter te regelen (zoals de horeca in eigen beheer krijgen) en enige aanpassingen in het stadion kun je al een flinke verbetering realiseren.
Als we daadwerkelijk terug willen naar de top moeten er bestuurlijk zaken verbeterd worden.
Weet ik veel.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar wat wil je nu nog verbouwen dan ?
Capaciteit van de huidige Kuip is 50.000, dus waar hebben we het in godsnaam dan over.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is nu 35.000 toch? Of 30.000? Grun zal eerdags ook wel naar die capcaiteit gaan, Heerenveen ook.
Ja maar als er telkens "maar" 40-45k man inzit.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Capaciteit van de huidige Kuip is 50.000, dus waar hebben we het in godsnaam dan over.
Catering is idd bagger en duur.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Maar het is niet zo dat er veel meer vraag is naar SCC dan dat er plaatsen beschikbaar zijn. Zakelijke plekken zijn ook al jaren niet uitverkocht.
Vind de uitbating van de horeca nu echt enorm kut geregeld. Als je koffie wilt halen is er regelmatig gewoon niks meer te krijgen op avondwedstrijden na 21:00. Leuk als je nog 100km terug moet rijden.
50.000 is het allang al niet meer, kunnen nu nog maximaal 45.000 mensen in.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Capaciteit van de huidige Kuip is 50.000, dus waar hebben we het in godsnaam dan over.
Sowieso die Van Well.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:51 schreef Stokstaart het volgende:
Als die Nieuwe Kuip definitief van de baan is kunnen we trouwens meteen een paar mensen uit de directie trappen die er toch alleen maar zitten voor hun eigen zakelijke belangen.
Jij ziet elke 2 weken een halfleeg stadion puur omdat het commercieel interessant is dus wel zitten?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:54 schreef Caland het volgende:
Dat zal dan het enige positieve zijn ja. Die Gudde is er eigenlijk ook alleen maar gaan zitten door die nieuwe Kuip. En zelfs daar heeft hij in gefaald
Een stadion van 68.000 is best vol te krijgen. Je wilt niet weten hoeveel gloryhunters er op zo'n nieuw stadion af komen.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij ziet elke 2 weken een halfleeg stadion puur omdat het commercieel interessant is dus wel zitten?
Heb Feyenoord heel hoog zitten, maar vergeleken met Bayern en Arsenal (de grote voorbeelden qua stadions) zijn wij niet meer dan nietige dwergen op basis van aanhang en commercie.
Klopt. Bij Ajax zou 80k nog wel vol zijn te krijgen als de kaarten op de 3e ring dan goedkoper zouden worden. Nu zit er al gem. 50k. Alleen de lange zijdes die abnormaal duur zijn raken alleen vol tijdens een Ajax-PSV, CL wedstrijden etc. \quote:Op woensdag 7 september 2011 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Een stadion van 68.000 is best vol te krijgen. Je wilt niet weten hoeveel gloryhunters er op zo'n nieuw stadion af komen.
De eerste paar maanden misschien, die nieuwheid is er snel vanaf hoor. Zolang je in de top meedraait zal het heus wel goed gevuld zijn, ga je lager spelen dan wordt het al snel naargeestig leeg.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Een stadion van 68.000 is best vol te krijgen. Je wilt niet weten hoeveel gloryhunters er op zo'n nieuw stadion af komen.
Gewoon als voorbeeld. Omdat het mijn club is gebruik ik Ajaxquote:
Mooie jaren bij Feijenoordquote:Been:"Er zaten jongens bij die niet eens twee keer mochten trainen, die waren van glas"
Mario Been tekende een contract als trainer van RC Genk. De oefenmeester vertrok in de voorbereiding met veel gedonder bij Feyenoord en in Belgische media schreef men dat hij zichzelf in België wilde revancheren.
"Onzin. Voor wat dan? Ik heb toch mooie jaren gehad bij Excelsior, NEC en Feyenoord? Nee, ik heb hier getekend omdat ik gewoon weer op het veld wil staan bij een club met mogelijkheden", aldus Been tegen Voetbal International. "Ik was het thuiszitten zat. En mijn vrouw trouwens ook." In Nederland hadden veel mensen commentaar op het feit dat Been veel golfde, maar naar eigen zeggen kon hij niet anders.
"Er werd veelvuldig gesuggereerd dat ik de hele dag op de golfbaan zou staan. Terwijl ik de eerste drie maanden juist veel móest golfen van Feyenoord, want dat was de enige manier om geldschieter Pim Blokland binnen te halen. Maar later werd het tégen me gebruikt."
"Ik trainde opeens te weinig. Wat een onzin! Als ik zo hard was gaan trainen als ik echt had gewild, hadden we zevenhonderd geblesseerden gehad. Er zaten jongens bij die niet eens twee keer mochten trainen. Die waren van glas." Haatgevoelens heeft Been niet meer, maar wel is hij nog teleurgesteld.
"Welnee, schei eens uit! Ik ben ook niet haatdragend. Maar ik ben wel teleurgesteld in mensen van wie ik dacht dat ze vrienden waren, mensen die héél dicht bij me stonden. Die bij mij thuis kwamen zelfs. Die vriendschappen waren dus niks waard."
nee dat moeten we willen.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook met prestaties in de huidige Kuip komen er gloryhunters hoor. Of we dat nou willen of niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:19 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
nee dat moeten we willen.
Gewoon, normaal, schulden wegwerken, weer grote club worden qua prestaties, dan volgen goede financiën vanzelf. Heb je geen glory hunters voor nodig.
Je kunt het ook omdraaien. Wat ook veel logischer is.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:19 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Gewoon, normaal, schulden wegwerken, weer grote club worden qua prestaties, dan volgen goede financiën vanzelf. Heb je geen glory hunters voor nodig.
Waaronder valt schulden wegwerken dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je kunt het ook omdraaien. Wat ook veel logischer is.
Financiën en daar zijn ze al redelijk mee aan de gang. Als die problemen opgelost zijn kun je ook langzaamaan weer gaan investeren in de spelersgroep en zouden er op termijn weer goede prestaties moeten komen.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:23 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Waaronder valt schulden wegwerken dan?
Hij is alvast zijn trollface aan het oefenen voor die schwalbe en benutte pingel in de 93e minuut in de arena bij een 0-0 stand.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:22 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kijkt een beetje zo:
[ afbeelding ]
Maakt me niet zoveel uit hoe hij kijkt, als hij de ballen die voor zijn voeten komen er maar in rost dit seizoen.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:22 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kijkt een beetje zo:
[ afbeelding ]
en met een goede spelersgroep kan je spelers doorverkopen / qualificeren voor europees = meer centjes in het laatje. Ergo, waarom een nieuw stadion gevuld met glory hunterts?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Financiën en daar zijn ze al redelijk mee aan de gang. Als die problemen opgelost zijn kun je ook langzaamaan weer gaan investeren in de spelersgroep en zouden er op termijn weer goede prestaties moeten komen.
Ik teken voor dat scenarioquote:Op woensdag 7 september 2011 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is alvast zijn trollface aan het oefenen voor die schwalbe en benutte pingel in de 93e minuut in de arena bij een 0-0 stand.
[ afbeelding ]
Je bedoelt bij een 5-0 standquote:Op woensdag 7 september 2011 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is alvast zijn trollface aan het oefenen voor die schwalbe en benutte pingel in de 93e minuut in de arena bij een 0-0 stand.
[ afbeelding ]
Feyenoord speelt uit in de arena dus 0-5 zul je bedoelen.quote:
quote:Sladan: 'Guidetti moet deze kans pakken'
Zlatan Ibrahimovic denkt dat John Guidetti een goede beslissing heeft genomen om op huurbasis naar Feyenoord te vertrekken. De Zweedse aanvaller van AC Milan denkt dat zijn landgenoot, die wordt uitgeleend door Manchester City, zich bij de Rotterdammers verder kan ontwikkelen.
“Het is geweldig leuk om op jonge leeftijd voor een grote club als Manchester City te gaan spelen, maar een jonge voetballer kan alleen beter worden door veel te spelen”, aldus Ibrahimovic tegenover Voetbal International. “Zelf heb ik de weg der geleidelijkheid gekozen en dat is mij goed bevallen. Guidetti krijgt die kans nu via een omweg ook en die moet hij pakken.”
“Het is verleidelijk voor een talent om te denken dat je met een stapje minder succesvol kunt worden in de Eredivisie, maar niets is minder waar”, vervolgt de spits. “Guidetti zal nu nog harder moeten werken. Hij moet beseffen dat hard werken net zo belangrijk is als talent. Bij City verwachtte niemand iets van hem, bij Feyenoord eisen ze doelpunten. Hoewel Feyenoord al jaren niets meer heeft gepreseteerd, is het een grote club. Ze willen de weg weer omhoog inslaan en daarom zal er druk komen op de spits.”
Ibrahimovic denkt dat Ronald Koeman een goede trainer is voor Guidetti. “Hij heeft in ieder geval een trainer met verstand van zaken. Hoewel ik bij Ajax ook mijn probleempjes heb gehad met Ronald Koeman durf ik nu wel te zeggen dat je als jonge speler veel van hem kunt leren. Daar moet Guidetti van profiteren.”
De Kuip kan echt geen 50 jaar meer mee. Het is enorm gaan achterlopen qua faciliteiten met de nieuwere stadions, en kan derhalve ook te weinig kwaliteit bieden. Uiteraard is het echt dé voetbaltempel van Nederland, maar op den duur is het stadion op. Die tijd is nu. Ik vind de naam "De Nieuwe Kuip" ook zo kwalijk voor het nieuwe stadion, aangezien er geen nieuwe Kuip komt. De Kuip zal altijd De Kuip blijven, en nooit vervangen kunnen worden in de zin van dat we hem zullen vergeten. Het is een icoon, alleen loopt hij kreupel en is hij toe aan een verzorgingstehuis. Tijd voor een nieuw stadion om dat stokje over te nemen.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De gemeente ja.
Bouwtechnisch kan de Kuip nog makkelijk 50 jaar mee. En sportief en financieel is het ook al 10 jaar lang een groot drama.
Beetje kansloos om als subtopper elke 2 weken een halfvol stadion te hebben. Voor de sfeer ook niet goed en sowieso is De Kuip het mooiste stadion van Nederland met een prima grasmat, alles![]()
![]()
Moet maar weer zien wat wij terugkrijgen .
Ik schrok bij het lezen van de kopquote:Leroy Fer neemt afscheid bij Feyenoord
Leroy Fer heeft woensdag bij Feyenoord afscheid genomen van zijn voormalig medespelers en het personeel van de club. De middenvelder meldde zich na de ochtendtraining bij De Kuip. Fer, die Feyenoord verruilde voor FC Twente, had niet eerder de gelegenheid om afscheid te nemen. Toen zijn transfer rond kwam was Fer met Jong Oranje in Bulgarije en ook dinsdag kwam de 21-jarige middenvelder met de ploeg van bondscoach Cor Pot in actie.
Donderdag meldt Fer zich voor het eerst bij zijn nieuwe werkgever FC Twente. Meer daarover vrijdag in onze wekelijkse voetbaltalkshow FC Rijnmond, vanaf 17:25 uur op TV Rijnmond.
Voorhoede Cabral - Guidetti - Biseswar komt steeds dichterbijquote:Cabral, Biseswar en Cisse werken volledige training af
Jerson Cabral, Diego Biseswar en Sekou Cisse konden vandaag weer de volledige groepstraining afwerken inclusief de partijvorm. Cabral raakte bij Jong Oranje lichtgeblesseerd, maar lijkt op tijd speelklaar voor zondag. Diego Biseswar en Sekou Cisse komen dichterbij hun rentree.
Feyenoord Netwerk
Dit jaquote:Op woensdag 7 september 2011 15:19 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Echt hequote:Op woensdag 7 september 2011 15:20 schreef Sportex het volgende:
Dit helpt je, MarioHou je mond nou eens gewoon.
De Kuip was anders als enige en eerste stadion in Nederland en België klaar voor het eventuele WK 2018.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De Kuip kan echt geen 50 jaar meer mee. Het is enorm gaan achterlopen qua faciliteiten met de nieuwere stadions, en kan derhalve ook te weinig kwaliteit bieden. Uiteraard is het echt dé voetbaltempel van Nederland, maar op den duur is het stadion op. Die tijd is nu. Ik vind de naam "De Nieuwe Kuip" ook zo kwalijk voor het nieuwe stadion, aangezien er geen nieuwe Kuip komt. De Kuip zal altijd De Kuip blijven, en nooit vervangen kunnen worden in de zin van dat we hem zullen vergeten. Het is een icoon, alleen loopt hij kreupel en is hij toe aan een verzorgingstehuis. Tijd voor een nieuw stadion om dat stokje over te nemen.
Daarnaast zal het nieuwe stadion ook in beheer van Feyenoord vallen, dus niet zoals nu van alleen stadion Feijenoord.
Dat de Arena niet direct "klaar" was had met een eventuele uitbreiding te maken, verder met alle respect voor de historie heeft de Kuip zijn beste tijd als stadion allang gehad, ik vind de Arena ook niet mooi maar je zit en ziet beter dan in De Kuip. Nog niet in het nieuwe stadion van Schalke of Bayern geweest maar ik neem aan dat dat nog veel beter isquote:Op woensdag 7 september 2011 18:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De Kuip was anders als enige en eerste stadion in Nederland en België klaar voor het eventuele WK 2018.
Bouwtechnisch kan hij ook nog makkelijk 50 jaar mee. Iets dat goed is moet je niet zomaar vervangen.
Probleem zit hem niet in de capaciteit en ook bouwtechnisch is de zaak in orde. Dus wellicht dat door middel van renovatie of een andere indeling dingen gerealiseerd kunnen worden?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat de Arena niet direct "klaar" was had met een eventuele uitbreiding te maken, verder met alle respect voor de historie heeft de Kuip zijn beste tijd als stadion allang gehad, ik vind de Arena ook niet mooi maar je zit en ziet beter dan in De Kuip. Nog niet in het nieuwe stadion van Schalke of Bayern geweest maar ik neem aan dat dat nog veel beter is
Dat je er beter zit wellicht wel, al doe je dat thuis. Dat je in de arena beter zicht hebt is bullshit.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat de Arena niet direct "klaar" was had met een eventuele uitbreiding te maken, verder met alle respect voor de historie heeft de Kuip zijn beste tijd als stadion allang gehad, ik vind de Arena ook niet mooi maar je zit en ziet beter dan in De Kuip. Nog niet in het nieuwe stadion van Schalke of Bayern geweest maar ik neem aan dat dat nog veel beter is
Nee hoor de tribunes lopen stijler dus je zit in principe dichter op het veld en degene voor je zit lager dan in De Kuipquote:Op woensdag 7 september 2011 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je er beter zit wellicht wel, al doe je dat thuis. Dat je in de arena beter zicht hebt is bullshit.
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:03 schreef Merkie het volgende:
Best een gezellige jongen op Twitter die Guidetti.
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt he
Been: Vaker trainen? Dat kon niet eens, ze waren van glas !
Hij twittert gewoon normaal. In tegenstelling tot die gangstertalk van de meeste voetballersquote:
Geen idee wat ik er van moet denken. Staan namelijk heel wat vage dingen in.quote:Ingezonden: Blokland en zijn ‘vrienden’
Gepubliceerd op 07 september 2011 - 14:41
Beste kameraden: ik ben boos. Dit gaat een lang verhaal worden, dus zet u schrap! De recente ontwikkelingen rondom het SsF hebben mijn bloed tot een kookpunt gebracht. Maar ik moet eerlijk zijn, mijn frustratie beperkt zich niet tot het SsF, al is dat wel de steen die de emmer heeft doen omvallen. Vanaf het begin tot het einde heb ik vol verwondering de voormalige Varkenoordgroep gevolgd, en ik kan u uit persoonlijke ervaring vertellen dat alles wat men heeft geschreven en beschreven de waarheid is. Deze mijnheer Blokland en zijn vrienden hebben helemaal niets met supporters. Hij vind ze maar vervelende infantiele mafketels!!!
Nu zult u denken, daar heb je er wéér een die zeurt zonder grondslag. U kunt het geloven of niet Blokland zei in onze unit ooit eens dat; “alle supporters op de blauwe stoeltjes “tuig” zijn”, Pim Blokland kent mij van gezicht, hij denkt dat ik een rode stoel ben, maar schijn bedriegt. Ik zit namelijk al jaren niet meer op de blauwe stoeltjes, maar op de rode. Niet omdat ik dat wil, maar omdat mijn werkgever mij ziet als de perfecte motor om zakenrelaties te binden aan de club en aan ons bedrijf. Het schijnt dat ik nogal veel beleving heb, want ondanks dat ik op rood zit… ligt mijn hart op de “blauwe” tribune achter het doel. De uitspraak van Blokland deed mijn halsslagader dan ook stevig opzwellen, maar het is mijn positie niet meer om vooraan in de linie te staan. Ik schrijf nu dan ook onder een pseudoniem, zo kan ik mijn verhaal toch de wereld in helpen.
De uitspraak van Blokland staat niet op zichzelf, hetzelfde geldt namelijk voor de heren van Benthum, Van Well, Koevermans en Gudde. Zijn vinden zichzelf geweldig en hebben doelbewust alle overleggen die sinds augustus 2010 zijn opgestart gefrustreerd. De enige reden waarom ze de supporters bij de club hebben betrokken is om ze een miljoen euro uit de zak te kloppen, die ze vervolgens via een bonussysteem in de eigen zak hebben gestoken. Ik kan u verzekeren; ik heb Koevermans na zijn aanstelling in een dronken bui uitgebreid over zijn acceptance-bonus horen prediken na een wedstrijd, natuurlijk past dat niet helemaal in het straatje van bezuinigen en dus werd Van Well naar voren geschoven met een uitgebreid verhaal over toelages. Toegegeven, dat was slim. Dick van Well heeft zich namelijk na de bouwfraude schandalen met zijn bedrijf Dura Vermeer (overigens een grote sponsor bij Ajax) zich in 2006 gewoon bij Feyenoord naar binnen gepraat. Het is ongelofelijk dat een zakenman met zo’n verleden toegelaten wordt bij Feyenoord, maar dat terzijde. Om de steun van de betrokken supporters en de samenwerkende supportersorganisaties te krijgen werden er beloftes gedaan door Blokland en zijn vrienden. Beloftes die de gezondmaking van Feyenoord op alle fronten zouden bespoedigen, niet alleen op financieel vlak.
Deze beloftes zijn gebroken, of ingetrokken. Hoe dan ook; deze groep mensen is van “alleen daden, geen woorden”. Wat de reden daarvoor is, is simpel: het nieuwe stadion. Iemand moet dat gaan bouwen. Wat is er mooier dan een nieuw stadion bouwen, duizenden mensen die je vereren omdat je Feyenoord “helpt”, en er ook nog een paar honderd miljoen euro aan overhouden? Is dat in het belang van Feyenoord? Waarom denken jullie dat ze bij Feyenoord halsstarrig vasthouden aan een nieuw stadion? Zelfs als alle hoop daarvan al verloren is omdat de gemeente wel in ziet dat het een slecht plan is?
Dat deze mensen neerbuigend op ons supporters neerkijken laat zich duidelijk verbeelden in de vorm van de Feyenoord Supportersvereniging. Diverse bestuursleden van de FSV en leden van het TIFO-Team zijn namelijk de toegang tot het Maasgebouw ontzegd omdat ze “te kritisch” zouden zijn. Ik vind het jammer dat het bestuur van de FSV dit niet gewoon publiekelijk kenbaar maakt, toegang tot het Maasgebouw is voor de FSV namelijk van essentieel belang, omdat vele sponsors van Feyenoord ook relaties hebben met de FSV. Feyenoord maakt de FSV dus doelbewust het werken onmogelijk, en de grondslag daarvan is kritiek. Dan weet u ook gelijk waarom ik onder een pseudoniem schrijf, ik kan simpelweg dat risico vanuit zakelijk oogpunt niet nemen.
De volgende in de zogenaamde “drie-eenheid” van de Centrale Stichting Feyenoord is de Sportclub Feyenoord, het oudste orgaan van de familie. De vereniging die in 1970 de trotse eigenaar werd van de Europacup voor Landskampioenen. Die Sportclub Feyenoord heeft heden ten dage een zéér slechte verstandhouding met Feyenoord N.V. De reden hiervan is dat er vanuit de BVO diverse dreigementen zijn geweest dat “we de supporters tegen de Sportclub op zouden zetten, en het niet doorgaan van een nieuw stadion in jullie schoenen gaan schuiven”. De Sportclub is dus onder druk in de Centrale Stichting gestapt. Een ongezonde situatie want het bestuur van de Sportclub weigert om ooit nog met de directie van Feyenoord N.V. (Gudde en co, red.) om tafel te gaan zitten. De situatie is de laatste weken dermate verslechtert dat zelfs e-mail verkeer en telefonisch verkeer uitsluitend verloopt via de Manager Algemene Zaken bij de Sportclub, de laatste actie van het bestuur van de Sportclub was het opzeggen van vertrouwen in de directie en RvC van Feyenoord N.V.
Dat de Sportclub niet publiekelijk het opzeggen van het vertrouwen bekend maakt is vanwege chantage vanuit de RvC, die hebben letterlijk de bestuursleden in het gezicht uitgelachen. Het meest bizarre is dat deze verhalen zeer recent bij de gemeente terecht zijn gekomen. De gemeente die denkt met de centrale stichting een betrouwbare partner te hebben. Nu men weet dat de partijen intern met elkaar op voet van oorlog leven durft men niet meer in zee te gaan met een instabiele organisatie. En terecht. Gemakshalve wil ik ook nog even vermelden dat in de wandelgangen van de Sportclub klinkt dat de Sportclub Feyenoord met een rekening van 300.000 euro is opgezadeld, omdat Eric Gudde een handtekening heeft gezet namens een bestuurslid van de Sportclub. Dit schijnt de hoofdreden te zijn van de vete tussen de Sportclub en de N.V. Hierbij hanteer ik het motto: al is een praatje nog zo raar… er is altijd wel wat van waar!!!
Los van het feit of de Directie en RvC goed of slecht werk doen (in mijn ogen slecht, ze hebben onze club op 42 miljoen euro schuld gebracht en daar MOETEN consequenties aan verbonden zijn), de club is verkwanseld. Voor een bedrag dat Lionel Messi maandelijks verdient heeft een vreemde (VvF) 49% van de aandelen gekocht in onze club. De grootste club van Nederland. Daarnaast zijn Pim Blokland en Dick van Well goed bevriend met Gerard Kerkum. Gerard Kerkum zit niet geheel toevallig in het STICO als voorzitter. Het STICO is binnen Feyenoord het hoogste orgaan, het STICO beheert namelijk het gouden aandeel van de N.V. Met andere woorden: de gehele club is momenteel in de ban van Blokland en zijn vrienden! Dat deze mensen niet het goede voorhebben met Feyenoord mag inmiddels duidelijk zijn, want men weigert de club organisatorisch (en dus op de lange termijn) gezond te krijgen. Natuurlijk gaat het financieel beter (kan ook niet anders) en sportief ook (kan ook niet anders), maar Feyenoord is véél meer dan een elftal. De enorme problemen en het gigantische amateurisme dat in de gehele organisatie is doordrongen, dát maakt Feyenoord een club die 3x zoveel FTE’s nodig heeft dan bijvoorbeeld FC Twente. Twente doet met de helft van het personeel, veel betere en mooiere dingen! De reden is kwaliteit.
Kwaliteit is wat bij Feyenoord ontbreekt en als je weigert daar iets aan te doen dan krijg je kritiek. Dat deze mensen niet het beste voorhebben met de club blijkt uit het feit dat deze mensen geen kritiek dulden, om die reden passen ze een censuur beleid toe op een wijze die men kent in dictaturen en tijden van oorlog. Men gaat in mijn optiek voorbij aan alles waar een Rotterdammer/Feijenoorder voor staat; recht voor zijn raap, eerlijkheid, manno manno, liefde voor de club, onvoorwaardelijke steun en zijn stad!
Met steeds meer verafschuwing sta ik tussen de volgevreten leugenachtige Varkens van Feyenoord. Mijn halsslagader gaat weer kloppen bij het schrijven van dit verhaal, ze maken van onze club een merkproduct wat een ieder moet (uit)dragen zonder gevoel. Waar is de passie en strijd voor Feyenoord! Om die reden vind ik dat de hele directie tot een halt moet worden geroepen, ik doe wat ik kan maar mijn positie is niet eenvoudig.
Het wanbeleid is ongelofelijk als je er goed over nadenkt, hoe kan je een bedrijf dat zonder inspanningen zo succesvol is (al tientallen jaren een zéér stabiele enorme supportersschare die blijft komen en komen) zo snel naar de afgrond brengen? Zonder failliet te gaan? Steeds vaker denk ik dat ze expres onze club naar de klote hebben geholpen met maar één doel voor ogen: Een bijna failliete boel, waardoor ze zo goedkoop mogelijk de aandelen moesten verkopen(VvF). Aandelen die ze vervolgens bij een nieuwe stadion aan een andere partij kunnen verkopen voor een bedrag dat vele malen hoger ligt. Deze verkoop moet door Feyenoord en door de VvF worden goedgekeurd, en waar lag de macht ook alweer? Precies. Prijsafspraken daar was Dick van Well nooit vies van, een vos verliest zijn streken niet.
Bij de bouw van een nieuw stadion zullen de aandelen explosief in waarde stijgen. Dat Kameraden is de hele truc! Dat ze daar al 4 jaar onder leiding van Gudde, Van Well en Jacobs financieel koordansen en de licentie in gevaar brengen interesseert deze mensen helemaal niets. Het nieuwe stadion, dat is de redding roepen ze steeds. Maar dat onze prachtige historische Kuip nog gewoon voldoet aan alle eisen en met enkele aanpassingen méér dan geschikt zal zijn doet er in hun ogen niet toe. Mijn oude vrienden, ik zeg jullie allemaal bij deze: als het nieuwe stadion er niet komt dan kameraden zullen de maskers afvallen en zullen wij allemaal die grote clubliefde van de VvF en beleidsbepalers in rook op zien gaan.
Ik ben Pietje Bell, en ik zit bij de zwarte hand.
Red. Pietje Bell is een anonieme schrijver die door de hele organisatie van de club bekenden heeft zitten. Tot nu toe was hij relatief rustig maar de recente ontwikkelingen rondom het SsF hebben hem gesterkt in de gedachte dat er schoon schip gemaakt moet worden. Pietje Bell is bij de redactie van LN al jaren bekend, en wij onderschrijven zijn kennis en kunde. Pietje Bell en zijn zwarte hand doen aan snelle statusupdates op Twitter. Volg Pietje Bell hier!
Inderdaad. Een verademing.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij twittert gewoon normaal. In tegenstelling tot die gangstertalk van de meeste voetballers.
En een RT voor mn broeder @Nepgangster. Now preparing for training. #Godbless #Swag #Randomclubquote:Op woensdag 7 september 2011 21:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij twittert gewoon normaal. In tegenstelling tot die gangstertalk van de meeste voetballers.
Whut?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor de tribunes lopen stijler dus je zit in principe dichter op het veld en degene voor je zit lager dan in De Kuip
Ik ga m ff followenquote:Op woensdag 7 september 2011 21:03 schreef Merkie het volgende:
Best een gezellige jongen op Twitter die Guidetti.
Leuk toch.twitter:superguidetti twitterde op woensdag 07-09-2011 om 23:12:42Been driving around in Rotterdam city, happy about the beautiful city. Tomorrow looking for apartments with my missis! reageer retweet
Idd.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:20 schreef Merkie het volgende:
Leuk toch.twitter:superguidetti twitterde op woensdag 07-09-2011 om 23:12:42Been driving around in Rotterdam city, happy about the beautiful city. Tomorrow looking for apartments with my missis! reageer retweet
Wat een verhaal zeg. Ik geloof het echt niet allemaal, maar het kan nooit 100% bullshit zijn lijkt mij.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:55 schreef Happel het volgende:
Voor de mensen die het niet interesseren, sla deze post maar over. Dus ook jij Voice-Over.
[..]
Geen idee wat ik er van moet denken. Staan namelijk heel wat vage dingen in.
Inderdaad lastig op waarde te schatten. Het is iig wel met overtuiging geschreven.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:55 schreef Happel het volgende:
Voor de mensen die het niet interesseren, sla deze post maar over. Dus ook jij Voice-Over.
Mijn God ..... ik heb het toch maar gelezen en heb besloten mijn mond maar te houden.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Vanuit 'het gevoel' deel ik dat wel, maar voor de club is het wel van belang om te verhuizen.quote:Op donderdag 8 september 2011 01:51 schreef inZanity het volgende:
Ik hoop nog steeds dat die ' nieuwe kuip' er gewoon lekker helemaal niet komt.
Ja laten we met ze alle lekker naief blijven, en leven in de oude tijden. Kom op man, je bent een dwaas als je niet ziet dat er een nieuw stadion nodig is om door te groeien. Wij kunnen inderdaad met dit stadion aansluiten bij de Nederlandse top, maar om bij te blijven, of er zelfs overheen te gaan dan hebben we een nieuw stadion nodig. Ja afscheid nemen van dit stadion is moeilijk, maar je moet met de tijd meegaan.quote:
Kan helemaal niet i.v.m. de monumentale status. Al heeft De Kuip als er niet meer gevoetbald zou worden natuurlijk totaal geen functie meer.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:59 schreef Muto het volgende:
Het plan om de huidige Kuip te slopen en er een nieuw stadion voor in de plaats te zetten is het plan dat de grootste kans van slagen heeft binnen de gemeenteraad.
Bepalend voor het aangezicht van de stad.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan helemaal niet i.v.m. de monumentale status. Al heeft De Kuip als er niet meer gevoetbald zou worden natuurlijk totaal geen functie meer.
Wat wil jij er dan mee doen?quote:Op donderdag 8 september 2011 12:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bepalend voor het aangezicht van de stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |