En dat wijf boven tomasson's hoofd is ook leuk voor een avondje.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:38 schreef Chase_Utley het volgende:
Die gast in het oranje polo shirt lijkt wel alsof hij in een achtbaan zit
3 blanke Feijenoorders op de foto: alle 3 op, normale, zwarte voetbalschoenenquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:42 schreef Paul-89 het volgende:
Een van de mooiste (zo niet de mooiste) Feyenoord foto's van de afgelopen jaren.
Die heb je zeker niet meer in die hoge resolutie?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ik heb hem echt in extreem hoge resolutie gehad (zodat ik posterprint kon doen) maar die gozer is me nog nooit opgevallen
Die heeft echt een spontane hersenbloeding te pakken
henk vos heldquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:47 schreef Chase_Utley het volgende:
Witte voetbalschoenen doen mij altijd denken aan Henk Vos op de cover van de Vi in Feyenoord tenue
Henk Vos
Vanavond kijk ik wel even. Had hem toen van een maat die weer iemand kende (maat werkte bij ANP)quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:49 schreef Happel het volgende:
Zie er wat bekenden opstaan, haha.
En zie een gast in een Holland shirt :s
[..]
Die heb je zeker niet meer in die hoge resolutie?
Die kreeg daar volgens mij nog klappen voor van een supporter. Althans, uit de discussie die ontstond daaruit. Staat me iets van bij, wellicht weet Happel meer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:47 schreef Chase_Utley het volgende:
Witte voetbalschoenen doen mij altijd denken aan Henk Vos op de cover van de Vi in Feyenoord tenue
Henk Vos
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:35 schreef Caland het volgende:
U vraagt, wij draaien.
De gedetailleerde foto, dik 2MB.
[ afbeelding ]
quote:De kans dat er dan ook opnamen van personen worden gemaakt die niets met eerdere
ongeregeldheden te maken hebben gehad en die niet op de verzamellocaties komen, is
volgens de politie Rotterdam-Rijnmond beperkt.
Ach ja, had niets anders verwacht...quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:34 schreef Caland het volgende:
Geinig trouwens, dat rapport van de ombudsman:
[..]
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:31 schreef Caland het volgende:
Uitstraling komt met ballen tegenhouden. Dudek was ook een sulletje in zijn eerste seizoen toen hij blunder na blunder maakte.
![]()
Mijn oma stond toen op het veld tijdens de openingquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:31 schreef Caland het volgende:
Uitstraling komt met ballen tegenhouden. Dudek was ook een sulletje in zijn eerste seizoen toen hij blunder na blunder maakte.
![]()
Eens.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:18 schreef Caland het volgende:
Voor nu zijn het prima tussenoplossingen, maar in de toekomst moet je dat niet meer willen.
Heb je nog meer van dit soort afbeeldingen? Zoals deze bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:35 schreef Caland het volgende:
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Zoetebier was een goede keeper, net als Edje. Die konden een wedstrijd voor je binnenslepen. Neem bijvoorbeeld een QF UEFA-Cup Feyenoord - Pisvee, penalty van Gakhokidzequote:
Geef hem de kans, we moeten het ermee doen komend seizoen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:57 schreef Stokstaart het volgende:
Die Mulder is in alles een twijfelaar. En dat die nu het licht gezien heeft en denkt uitstraling te hebben belooft ook al weer niet veel goeds
Mijn hemel wat een mooie foto.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:35 schreef Caland het volgende:
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
'straks' zal nog wel enkele seizoenen duren. Als we volgend jaar uit cat.1 zijn kunnen we niet meteen een kampioenselftal samenstellen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar ook als we straks weer in de situatie komen (hopelijk) dat er spelers gescout en gekocht kunnen worden moet je huren echt als allerlaatste optie zien.
Voor nu zijn het prima tussenoplossingen, maar in de toekomst moet je dat niet meer willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |