quote:Op donderdag 1 september 2011 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een elftal als dat van ons staat of valt gewoon met een paar gewonnen wedstrijden achter elkaar: Vertrouwen.
Was al bekend he Caland. De Vrij.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Als back is het wel wat behelpen, maar vorig seizoen op het middenveld deed hij het prima. Moet wel aan zijn techniek gaan werken.
Wie gaat eigenlijk vice-aanvoerder worden nu Fer weg is?
Nogmaals...een elftal als dat van ons valt of staat met vertrouwen. Nogmaals...quote:
Als aanvoerder?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:45 schreef Caland het volgende:
Wel opmerkelijk, zo jong. Maar zie ook niet echt andere gegadigden.
Elk elftal valt of staat met vertrouwen, niet alleen Feijenoord.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nogmaals...een elftal als dat van ons valt of staat met vertrouwen. Nogmaals...
Ik kan zo trainer worden.
Voetballerij hangt gewoon aan elkaar van cliché's, maar het is wel gewoon hoe dat soort dingen werken.
Het ene elftal meer dan het andere, hoor. Ik denk dat een prima team als dat van Ajax daar wat minder gevoelig voor is dan onze buitenschoolse opvang.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Elk elftal valt of staat met vertrouwen, niet alleen Feijenoord.
Mwah, denk dat dat wel mee/tegen valt.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het ene elftal meer dan het andere, hoor. Ik denk dat een prima team als dat van Ajax daar wat minder gevoelig voor is dan onze buitenschoolse opvang.
Vice-aanvoerder. Vlaar is al aanvoerder. Verder ook een titel van niks natuurlijk, al kon Fer niet met die 'druk' omgaanquote:Op donderdag 1 september 2011 14:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als aanvoerder?
Bakkal, Vlaar?
Eerst afwachen hoe die zich gaat ontwikkelen, maar in potentie wel een aanvoerder denk ik.
Het is de vraag waarom Bakkal dit seizoen zelfs op de tribune belandde.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als aanvoerder?
Bakkal, Vlaar?
Eerst afwachen hoe die zich gaat ontwikkelen, maar in potentie wel een aanvoerder denk ik.
Waarom speelde el ham slecht bij ajax op een gegeven moment?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is de vraag waarom Bakkal dit seizoen zelfs op de tribune belandde.
Hij heeft toch echt wel een prima staat van dienst, als je de statistieken zo bekijkt.
Drie jaar geleden was hij controlerende middenvelder in het laatste kampioenselftal van PSV. Speelde toen 31 wedstrijden, scoorde 8 keer.
In 2009/10 speelde hij ook 31 wedstrijden en maakte 11 goals.
Vorig jaar was hij ineens bankzitter en dit jaar dus tribuneklant.
Maar hij heeft beslist potentie en óók al echt wat laten zien dus, de afgelopen jaren.
Ja.. waarbij El Amadi wmb nog het meest discutabel is.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Vice-aanvoerder. Vlaar is al aanvoerder. Verder ook een titel van niks natuurlijk, al kon Fer niet met die 'druk' omgaan
Dit gaat het zo'n beetje worden dus?
[ afbeelding ]
Denk het niet, blijft een goede voetballer. Viel tegen Heerenveen weer ietwat tegen maar liet daarvoor echt weer goede dingen zien. Sowieso is het wel fijn om een beetje ervaring in de vorm van Bakkal en El Ahmadi op je middenveld te hebben.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.. waarbij El Amadi wmb nog het meest discutabel is.
Ja, dat zagen we vorig jaar ook!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mwah, denk dat dat wel mee/tegen valt.
Het is wel allemaal heel erg voetballend en weinig fysiek spel. Ben benieuwd of ze zo kunnen spelen dat ze die duels niet constant aan moeten gaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk het niet, blijft een goede voetballer. Viel tegen Heerenveen weer ietwat tegen maar liet daarvoor echt weer goede dingen zien. Sowieso is het wel fijn om een beetje ervaring in de vorm van Bakkal en El Ahmadi op je middenveld te hebben.
In de basis 11 zoals die van mij staat er toch een hele aardige mix. Je moet alleen geen blessures krijgen.
Maar dan 2x minder snel.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:02 schreef Caland het volgende:
Als Barcelona dat kan, moeten wij dat toch ook zeker kunnen.
Krijgt ook gewoon zijn minuten van Koeman.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
Die hele Mokotjo-discussie lijkt ook wel verstomd te zijn. Zou hem toch nog graag wat kansen zien krijgen.
Ik hoop dat zijn talent er nu uit komt.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Krijgt ook gewoon zijn minuten van Koeman.
Tsja, potentie zat die jongen maar het moet er toch een keer uitkomen.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:21 schreef Paul-89 het volgende:
Jep, maar ik verwacht ook wel dat ze daarmee om de tafel gaan.
Inderdaad...lekker zo'n zuigerig einde.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:23 schreef voice-over het volgende:
Vandaag weer een zeik-column over Feyenoord van Van Nijnatten in het AD. Niet de moeite waard om hier te plaatsen.
quote:Toen Twente Ruiz dreigde kwijt te raken, belde baas Joop Munsterman in lichte paniek Fers zaakwaarnemer Rob Jansen op. Op woensdagochtend geloofde Jansen niettemin nog steeds niet in een transfer van zijn protegé, 's middags ging plotseling de kogel door de kerk. Knap gedaan van Feyenoord. Maar tegelijkertijd is het reuze zielig. Helemaal aan het begin van de transferperiode raakte het Giorginio Wijnaldum al kwijt aan PSV. Waarna op de laatste dag dus Fer volgde. Ze zijn in Rotterdam Zuid Kuyt en Kalou ook wel eens kwijt geraakt; aan Chelsea en Liverpool FC. En Drenthe aan Real Madrid. Castaignos niet zo lang geleden aan Inter Milaan. Dat voelt toch even anders, spelers vet verkopen aan grootmachten in Engeland, Spanje en Italië.
Feyenoord moet nu toestaan dat zijn beste spelers naar Enschede en Eindhoven verhuizen. Met alle respect voor de restauratie van het instituut Feyenoord, de topclub bestaat gewoonweg niet meer. Feyenoord is een monument van een volksclub, een cultureel fenomeen misschien wel, een bindend boegbeeld voor groot-Rotterdam. Maar al wordt Feyenoord dit seizoen kampioen, het ontbeert tot in lengten van jaren de macht, kracht en status van een topclub. Heel jammer is dat, voor de hele eredivisie.
Bron:http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)r-de-provincie.dhtml
Heeft nog geen serieuze kans gehad, en als hij erin staat zie je gewoon dat het in de toekomst een grote gaat worden.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:28 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Tsja, potentie zat die jongen maar het moet er toch een keer uitkomen.
Die jongen vangt als buiten-EU speler ook een riant bedrag en komende zomer heb je ook weer een aardige poule met spelers wiens contract afloopt en dan moeten er toch keuzes gemaakt worden.
Je wilt geen nieuw Bastos-verhaal, maar ik moet nog maar zien of ie nog stappen gaat maken en het zal me benieuwen welke weg Van Geel inslaat, voort borduren op de jongens die er nu lopen of schoon schip maken en opnieuw beginnen.
Denk je dat we nu blij zijn dat je dat stukje gepost hebt?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad...lekker zo'n zuigerig einde.
Het laatste deel van de column:
[..]
Dit dus.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heeft nog geen serieuze kans gehad, en als hij erin staat zie je gewoon dat het in de toekomst een grote gaat worden.
Wel zo overzichtelijk om dat gewoon ff in het forum op te nemen ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:59 schreef voice-over het volgende:
[..]
Denk je dat we nu blij zijn dat je dat stukje gepost hebt?
Jij wilt ons dus buikpijn bezorgen?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
Wel zo overzichtelijk om dat gewoon ff in het forum op te nemen ja.
Wat loop je te zeuren Voice?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:08 schreef voice-over het volgende:
[..]
Jij wilt ons dus buikpijn bezorgen?
Ik zei dat ik dat stuk niet de moeite vond om hier te plaatsen en prompt doe jij het wel. Ik zeur niet maar jij verpest hier de sfeer.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop je te zeuren Voice?
Als er hier iemand de afgelopen periode zich schuldig heeft gemaakt aan stemmingmakerij ben jij het toch wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:11 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik zei dat ik dat stuk niet de moeite vond om hier te plaatsen en prompt doe jij het wel. Ik zeur niet maar jij verpest hier de sfeer.
Je wou toch niet zeggen dat je die kerel van het AD nog serieus neemt?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:11 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik zei dat ik dat stuk niet de moeite vond om hier te plaatsen en prompt doe jij het wel. Ik zeur niet maar jij verpest hier de sfeer.
JA HERR STALIN, JA WIR SOLLEN NICHT EINER POST MACHEN WENN SIE DAS NICHT MOCHTET JAWOHL!quote:Op donderdag 1 september 2011 16:11 schreef voice-over het volgende:
[..]
Is gewoon waar. Vroeger was het buitenland een stap omhoog, tegenwoordig is de top van Nederland een stap omhoogquote:Op donderdag 1 september 2011 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad...lekker zo'n zuigerig einde.
Het laatste deel van de column:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is gewoon waar. Vroeger was het buitenland een stap omhoog, tegenwoordig is de top van Nederland een stap omhoog
Ik denk eerder dat dit komt omdat de spelers in Nederland tegenwoordig te slecht zijn om de 'grote' overstap te maken 'ineens'. Eigenlijk elke speler na Sneijder die dit deed is geflopt (en ja dan bedoel ik dus ook de scheitinga's (ateletico wie?), stuntelaar's (geen idee waar die zit) en van der vaart (dan weer hier, dan weer daar)).quote:Op donderdag 1 september 2011 16:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is gewoon waar. Vroeger was het buitenland een stap omhoog, tegenwoordig is de top van Nederland een stap omhoog
Top of niet ze verdienen in het buitenland zoveel meer dan bij een topclub in NL. Of ze nou slagen of niet al die mensen die je opnoemt zijn wel gewoon goed aan het cashen. Nee ze zullen niet allemaal Sneijdertjes zijn maar een Heitinga, een van der Vaar, een Suarez...Allemaal prima spelersquote:Op donderdag 1 september 2011 16:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dit komt omdat de spelers in Nederland tegenwoordig te slecht zijn om de 'grote' overstap te maken 'ineens'. Eigenlijk elke speler na Sneijder die dit deed is geflopt (en ja dan bedoel ik dus ook de scheitinga's (ateletico wie?), stuntelaar's (geen idee waar die zit) en van der vaart (dan weer hier, dan weer daar)).
OK, MISSCHIEN Affelay dan als hij ooit een basisplek weet af te dwingen (unlikely).
Toen al die Nederlanders in 1 keer naar Real gingen zou het zogenaamd ook goed gaan met het NL voetbal.
Nou, kijk nu eens wat voor subtop-buitenlandclubjes die gasten zitten.
De komende 5 jaar zullen we niemand van NL meer zien die slaagt (in de vorm van 2 jaar basis) bij Barca, Real, Manchester et cetera.
Kuijt bij Liverpool, Arsenal met van Persie etc. is ook allemaal 'net niet'. Het zijn niet de ab-so-lu-te topclubs van weleer...
En ja, dan word je liever kampioen bij Twente dan spelen voor de vierde plek bij Tottenham, with all respect...
Hij stelt dat Feyenoord tot in lengte van jaren geen topclub meer zal zijn. Is gewoon niet waar. Op het moment dat Feyenoord weer om de bovenste plaatsen meedoet is het weer een topclub.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als Feyenoord hun topspelers blijft verkopen zal je nooit bovenaan komen te staanquote:Op donderdag 1 september 2011 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij stelt dat Feyenoord tot in lengte van jaren geen topclub meer zal zijn. Is gewoon niet waar. Op het moment dat Feyenoord weer om de bovenste plaatsen meedoet is het weer een topclub.
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als Feyenoord hun topspelers blijft verkopen zal je nooit bovenaan komen te staan
Jij hebt de recente ontwikkelingen m.b.t. de schuldenlast niet gevolgd?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als Feyenoord hun topspelers blijft verkopen zal je nooit bovenaan komen te staan
Flinke sneer naar Been.quote:Mulder: 'Er staat nu een échte keeper in het doel'
Erwin Mulder werd vorig seizoen van eerste keeper derde doelman, maar de 22-jarige sluitpost vocht zich terug en staat weer onder de lat bij Feyenoord. Hij kwam zover in een periode waarin zijn vader overleed. 'Je gaat relativeren.'
In Voetbal International 35 beaamt Mulder dat hij een andere doelman is dan de jongeman die twee jaar terug debuteerde in De Kuip. 'Ik straal iets uit, ja. Goed geconstateerd, want zo zien de mensen om me heen dat ook. Familieleden van me zeggen: "Er staat nu tenminste een échte keeper in het doel."
'Twee jaar geleden wist ik niet waar ik aan toe was. Na elke misstap dacht ik na over de consequenties: Word ik nu weer tweede keeper? Nu weet ik dat ik fouten mág maken. Niet dat ik het wil, maar ik word er in elk geval niet meteen op afgerekend. Het is ook allemaal niet zo moeilijk. In feite gaat het maar om één woord: vertrouwen.'
Ga je nu anders met fouten om?
'Vroeger was ik in staat de paal doormidden te schoppen. Jeugdigheid, hè. Bij jonge keepers werkt een fout door, ook bij mij. Ik was niet bezig met de eerstvolgende bal, maar vroeg me constant af hoe ik in 's hemelsnaam zo stom had kunnen zijn. Kon zomaar tien minuten duren. Tegenwoordig is het nog maar tien seconden. Die wijsheid komt met de jaren, kwestie van ervaring.'
Wat voor band had je met je vader?
'Hij was mijn grootste en meteen meest kritische fan. Feyenoord TV heeft ooit een reportage gemaakt over hoe mijn ouders naar mij keken tijdens een wedstrijd. Die beelden kan ik nu niet meer zien. We wonnen en na afloop had mijn vader het toch over dat ene foutje. Zo was-ie gewoon, maar diep in zijn hart stond daar een trotse vader. Ik prijs me gelukkig dat hij mij nog heeft mogen zien als eerste keeper van Feyenoord.'
In welk opzicht verandert zo’n gebeurtenis je?
'Je gaat relativeren. Niet dat niks me meer raakt, integendeel. Het is alsof je er gevoeliger van wordt, maar tegelijkertijd kan ik me om kleine dingen niet meer druk maken. Een blunder? Jammer, er zijn ergere dingen.'
Dat denk ik ook. Bakkal is een speler die vertrouwen nodig heeft en regelmatig moet spelen. Ik denk dat hij bij Feyenoord absoluut een basisklant wordt en dan gaan jullie nog veel lol van hem hebben. Jammer dat hij bij PSV nooit echt heeft kunnen overtuigen, het is toch een echte Eindhovenaar en die hebben we niet veel bij PSV.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:15 schreef Fifut het volgende:
Goede aankopen gedaan. Complimenten van Geel! Ik denk dat Bakkal dit seizoen nog wel eens een grote kan worden bij ons cluppie!
dus Ajax, PSV en Twente verkopen hun topspelers niet ??quote:Op donderdag 1 september 2011 16:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Er zit al geen kip in dat stadion en dan nog zo'n dodelijk saaie commentator erbij. Ze hadden beter een type Leo Driessen op de wedstrijd gezet. Nu is het net zo'n golfwedstrijd.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:02 schreef Caland het volgende:
Om 19.40 speelt Jong Oranje, live te zien op RTL7.
Opstelling: Zoet, Leerdam, De Vrij, Nuytinck, Blind, Clasie, Fer, Van Ginkel, Narsingh, Castaignos, Cabral.
Van Haaren en Ramsteijn zitten op de bank.
De commentator is Leo Driessen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zit al geen kip in dat stadion en dan nog zo'n dodelijk saaie commentator erbij. Ze hadden beter een type Leo Driessen op de wedstrijd gezet. Nu is het net zo'n golfwedstrijd.
OT: allemaal Feyenoord-jeugd daar in die selectie. Mooi om te zien.
Fail.quote:
Het veld is echt dramatisch.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:13 schreef Caland het volgende:
De wedstrijd is er ook niet echt naar
Opzich zou het een schande zijn als je hiermee niet in het linkerrijtje komt.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Vice-aanvoerder. Vlaar is al aanvoerder. Verder ook een titel van niks natuurlijk, al kon Fer niet met die 'druk' omgaan
Dit gaat het zo'n beetje worden dus?
[ afbeelding ]
Niet echt.... laat ze maar gewoon goed spelen in het eerste.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OT: allemaal Feyenoord-jeugd daar in die selectie. Mooi om te zien.
Feyenoord heeft absoluut NIET als doel om kampioen te worden. De lijn die Feyenoord volgt gaat om twee dingen:quote:Op donderdag 1 september 2011 16:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Van dit soort potjes worden ze alleen maar beter.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Niet echt.... laat ze maar gewoon goed spelen in het eerste.
Punt 2.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord heeft absoluut NIET als doel om kampioen te worden. De lijn die Feyenoord volgt gaat om twee dingen:
1. Schuldenlast verminderen (belangrijkste doel)
2. Niet degraderen
De rest is niet zo boeiend. Pas als de boel financieel op orde is kan er weer omhoog gekeken worden.
Klopt. Dan is dat doel toch bereikt?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Met deze selectie ga je echt nooit degraderen.
Het is een belachelijk doel. Je doel moet Play-Offs voor Europees voetbal zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt. Dan is dat doel toch bereikt?
Ik heb het niet over de sportieve ambities voor dit seizoen, ik heb het over het lange termijn-beleid. Dat uit zich in het sportieve beleid door met zo min mogelijk middelen toch nog een rol van betekenis pogen te blijven spelen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is een belachelijk doel. Je doel moet Play-Offs voor Europees voetbal zijn.
Dat gebeurt nu toch ?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de sportieve ambities voor dit seizoen, ik heb het over het lange termijn-beleid. Dat uit zich in het sportieve beleid door met zo min mogelijk middelen toch nog een rol van betekenis pogen te blijven spelen.
En zelfs met die minimale middelen hebben we een selectie die om de PO plekken moet kunnen strijden.quote:
en sneller overbelast, sneller geblesseerd en sneller arrogant. Hoe worden ze in hemelsnaam beter van dit matige niveau?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Van dit soort potjes worden ze alleen maar beter.
Wat is daar nou weer niet mooi aan? Ze worden in die jeugdelftallen (en dan met name bij het spelen van toernooien) alleen maar meer waard hoor. Iets met uithangbord van de jeugdopleiding, transfer-inkomsten etc.? Maargoed, je moet gewoon weer wat te zeiken hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Niet echt.... laat ze maar gewoon goed spelen in het eerste.
Klopt. Maar in het Maasgebouw is men tevreden als Feyenoord niet degradeert en Feyenoord niet een verhaal van vroeger wordt, het moet blijven leven. Als dat niet meer het geval is dan kan je de club wel opdoeken.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En zelfs met die minimale middelen hebben we een selectie die om de PO plekken moet kunnen strijden.
Overbelast ? Als je niet tegen 1 of 2 potjes per week kunt ben je niet geschikt voor het profvoetbal.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
en sneller overbelast, sneller geblesseerd en sneller arrogant. Hoe worden ze in hemelsnaam beter van dit matige niveau?
Ik geloof niet zozeer dat ze in het Maasgebouw meteen tevreden zijn met het ontlopen van degradatie. Maar het zou kunnen hoor, want veel voetbal know how zit daar niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt. Maar in het Maasgebouw is men tevreden als Feyenoord niet degradeert en Feyenoord niet een verhaal van vroeger wordt, het moet blijven leven. Als dat niet meer het geval is dan kan je de club wel opdoeken.
Ik probeer hiermee aan te geven dat Feyenoord helemaal niet bezig is met bovenin terecht te komen. Alles draait om het verminderen van de schuldenlast. Het is overleven.
Het zijn jonge gassies en er zit natuurlijk ook nog het reizen etc aan vast. En ik heb het dan over de lange termijn dus over het hele seizoen met ook bekerwedstrijden etcquote:Op donderdag 1 september 2011 20:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Overbelast ? Als je niet tegen 1 of 2 potjes per week kunt ben je niet geschikt voor het profvoetbal.
Wat een onzin. Er zijn niet eens competitie-wedstrijden dit weekend. En Nederlandse clubs hebben helemaal niet zo'n extreem druk programma. Ze mogen blij zijn als ze in de Europa Leaugue overwinteren. Zoals iemand al eerder zei: als deze gasten nu al overbelast zouden zijn, kunnen ze er beter gelijk mee stoppen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het zijn jonge gassies en er zit natuurlijk ook nog het reizen etc aan vast. En ik heb het dan over de lange termijn dus over het hele seizoen met ook bekerwedstrijden etc
Laat ze maar hun energie besteden aan Feyenoord en daar veel en hard trainen...
Aantal wedstrijden stelt echt niets voor, tevens spelen ze al jaren en jaren zoveel wedstrijden dus zijn ze er al redelijk aan gewend. Premier League clubs die spelen pas veel wedstrijden.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het zijn jonge gassies en er zit natuurlijk ook nog het reizen etc aan vast. En ik heb het dan over de lange termijn dus over het hele seizoen met ook bekerwedstrijden etc
Internationale ervaring is altijd goed ,ze spelen al geen uefa dus dit is mooi meegenomen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zit je wel te kijken naar deze wedstrijd?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:08 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Internationale ervaring is altijd goed ,ze spelen al geen uefa dus dit is mooi meegenomen.
Jij denkt dat ze alleen leren van goede wedstrijden ?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zit je wel te kijken naar deze wedstrijd?
Jaquote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zit je wel te kijken naar deze wedstrijd?
Selectie is aan de smalle kant. 1 of 2 blessures en je hebt meteen grote problemen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En zelfs met die minimale middelen hebben we een selectie die om de PO plekken moet kunnen strijden.
Voorin en op het middenveld heb je best wel wat keuzes, hart van de defensie is kwetsbaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Selectie is aan de smalle kant. 1 of 2 blessures en je hebt meteen grote problemen.
Als Guidetti onverhoopt tegenvalt of geblesseerd raakt heb je nauwelijks vervanging die doelpunten kan maken. En die Mulder blijft natuurlijk een grabbelaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Voorin en op het middenveld heb je best wel wat keuzes, hart van de defensie is kwetsbaar.
Fernandez loopt 1 op 2.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als Guidetti onverhoopt tegenvalt of geblesseerd raakt heb je nauwelijks vervanging die doelpunten kan maken. En die Mulder blijft natuurlijk een grabbelaar.
Ik acht onze huidige selectie nog niet tot de beste 5 van Nederland.quote:
Klopt, maar bij de beste 9 is niet onmogelijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik acht onze huidige selectie nog niet tot de beste 5 van Nederland.
Inter heeft er wel een handje van om hun topspitsen niet op te stellen Europees, de titel is vast belangrijker.quote:
Onder 21 hoeft doorgaans niet ingeschreven te worden voor de competitie en internationale meuk jaquote:Op donderdag 1 september 2011 23:19 schreef zlakto het volgende:
Is het niet zo dat jonge spelers niet hoeven te worden ingeschreven?
quote:
neeeeeeeeeeej! Ik ben het eens met voice overt! Bizar!quote:Op vrijdag 2 september 2011 06:19 schreef voice-over het volgende:
Die Castaignos is het zoveelste bewijs van een zichzelf overschattende snotaap die de deksel op zijn neus krijgt. Als hij nog 3 jaar in Rotterdam was gebleven had hij kunnen uitgroeien tot een (sub)topper. Nu zal hij worden verhuurd door Inter en zijn wedstrijdjes in alle anonimiteit afwerken in de Italiaanse provincie voor 200 man en anderhalve paardenkop.
En bij Inter niet ingeschreven worden voor de CL is niet direct falen. Huntelaar stond bij AC ook niet ingeschreven maar is nog steeds Oranje-klant.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:33 schreef Paul-89 het volgende:
Luc gaat het wel redden, misschien via een omweg maar hij komt er wel.
Qua uitstraling is hij met stip de slechtste keeper van Feyenoord in de afgelopen 20 jaar, eens?quote:Feyenoord-doelman Mulder beaamt: "Ik straal iets uit"
Erwin Mulder kende het afgelopen seizoen een bewogen jaar. De doelman was eerst derde doelman bij Feyenoord, maar eindigde uiteindelijk als eerste sluitpost van de Rotterdammers. De sterke periode kwam net nadat zijn vader overleed. "Je gaat relativeren."
Mulder is volgens hem, ten opzichte van zijn debuut, gegroeid als doelman. "Ik straal iets uit, ja. Goed geconstateerd, want zo zien de mensen om me heen dat ook. Familieleden van me zeggen: "Er staat nu tenminste een échte keeper in het doel", aldus de 22-jarige sluitpost aan Voetbal International.
"Twee jaar geleden wist ik niet waar ik aan toe was. Na elke misstap dacht ik na over de consequenties: Word ik nu weer tweede keeper? Nu weet ik dat ik fouten mág maken. Niet dat ik het wil, maar ik word er in elk geval niet meteen op afgerekend. Het is ook allemaal niet zo moeilijk. In feite gaat het maar om één woord: vertrouwen."
Mulder gaat nu ook anders om met kritiek of fouten die gemaakt worden. "Vroeger was ik in staat de paal doormidden te schoppen. Jeugdigheid, hè. Bij jonge keepers werkt een fout door, ook bij mij. Ik was niet bezig met de eerstvolgende bal, maar vroeg me constant af hoe ik in 's hemelsnaam zo stom had kunnen zijn. Kon zomaar tien minuten duren. Tegenwoordig is het nog maar tien seconden. Die wijsheid komt met de jaren, kwestie van ervaring."
Ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Qua uitstraling is hij met stip de slechtste keeper van Feyenoord in de afgelopen 20 jaar, eens?
Ach, Ed de Goey had ook niet zo'n beste uitstralingquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Qua uitstraling is hij met stip de slechtste keeper van Feyenoord in de afgelopen 20 jaar, eens?
Maar Edje was echt wel een goede keeper.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:10 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ach, Ed de Goey had ook niet zo'n beste uitstraling
Hij is in ieder geval zekerder geworden
Nah, Cillessen is ook enigzins overhyped.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar Edje was echt wel een goede keeper.
Al maakt die Mulder ook wel stapjes, vergeleken met echte talenten (zoals die Cillessen) blijft het toch een matige keeper.
Zeker niet, dat was Zoetebierquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik denk dat je je best vergist in de fysiek van Mokotjo.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:13 schreef Lastpost het volgende:
Boeit me weinig of ie als lulletje rozenwater in dat doel staat, als ie maar punten voor ons gaat pakken.
Qua uitstraling mist deze selectie sowieso een hoop, als je dat vergelijkt met Ajax waar in iedere linie wel een gozer staat met de uitstraling van een sloper moeten wij het doen met jongens als Leerdam en valt eigenlijk alleen Vlaar, Clasie en Martins Indi onder de categorie spelers die wat uitstralen als ze op het veld staan.
Maar ach, uiteindelijk draait het om het voetbal en als ze dat goed blijven doen met jongens als Leerdam en Mokotjo die er met 'Sparerib' postuur en onzekere uitstraling bij lopen, vind ik dat prima.
Beetje gemengde gevoelens bij, zolang we in deze situatie zitten kan het niet zoveel kwaad. Maar zo gauw we weer (financieel) naar boven kunnen kijken moet je altijd je eigen spelers de voorkeur geven.quote:Van Geel wil contact met City warm houden
Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, heeft een zeer goed gevoel over gehouden aan de onderhandelingen met Manchester City over de verhuur van spits John Guidetti naar de Kuip. Feyenoord hoopt de contacten de komende weken te intensiveren. Van Geel, in het AD: 'Ik wil het contact met City graag uitbouwen. Voor Feyenoord een prima zaak, lijkt mij.'
De rijkste voetbalclub van de wereld kan de komende maanden gedetailleerde rapporten tegemoet zien over de ontwikkeling van Guidetti. City-directeur Marwood kondigde ook al een bezoek aan de Kuip aan. 'Bij de verhuur van Ryo Miyaichi hebben wij Arsenal volledig op de hoogte gehouden van zijn ontwikkeling. Dat is iets wat andere clubs ook mee krijgen.' (Redactie)
Ja, mits eigen spelers het niveau aankunnen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje gemengde gevoelens bij, zolang we in deze situatie zitten kan het niet zoveel kwaad. Maar zo gauw we weer (financieel) naar boven kunnen kijken moet je altijd je eigen spelers de voorkeur geven.
Ja, inderdaad. Maar ook als we straks weer in de situatie komen (hopelijk) dat er spelers gescout en gekocht kunnen worden moet je huren echt als allerlaatste optie zien.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:12 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ja, mits eigen spelers het niveau aankunnen.
Dudek is voor mij echt een van m'n grootste jeugdhelden samen met Tomassonquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:31 schreef Caland het volgende:
Uitstraling komt met ballen tegenhouden. Dudek was ook een sulletje in zijn eerste seizoen toen hij blunder na blunder maakte.
![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dudek is voor mij echt een van m'n grootste jeugdhelden samen met Tomasson![]()
Ik bedoel, die motherfucking Dudek... Hoe hij de champions league binnenhaalde bij Liverpool terwijl hij in principe tweede keeper was. Dan ben je toch een FUCKING held.DUDEK
En Tomasson, die scoort AL-TIJD tegen de joden. Zo iemand mis je echt in het huidige Feijenoord...
Ook die 'ontploffing' van extase toen Tomasson de 2-2 inschoot een aantal jaar terug (of was het de 1-1?) Die foto heb ik nog steeds op posterformaat gedrukt ergens liggen....
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:36 schreef Caland het volgende:
Die gast in dat groen-witte uitshirt valt echt gelijk op, zo'n beetje gelijk rechtsboven het hoofd van Tomasson. Die krijgt echt een hartverzakking.
En dat wijf boven tomasson's hoofd is ook leuk voor een avondje.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:38 schreef Chase_Utley het volgende:
Die gast in het oranje polo shirt lijkt wel alsof hij in een achtbaan zit
3 blanke Feijenoorders op de foto: alle 3 op, normale, zwarte voetbalschoenenquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:42 schreef Paul-89 het volgende:
Een van de mooiste (zo niet de mooiste) Feyenoord foto's van de afgelopen jaren.
Die heb je zeker niet meer in die hoge resolutie?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ik heb hem echt in extreem hoge resolutie gehad (zodat ik posterprint kon doen) maar die gozer is me nog nooit opgevallen
Die heeft echt een spontane hersenbloeding te pakken
henk vos heldquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:47 schreef Chase_Utley het volgende:
Witte voetbalschoenen doen mij altijd denken aan Henk Vos op de cover van de Vi in Feyenoord tenue
Henk Vos
Vanavond kijk ik wel even. Had hem toen van een maat die weer iemand kende (maat werkte bij ANP)quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:49 schreef Happel het volgende:
Zie er wat bekenden opstaan, haha.
En zie een gast in een Holland shirt :s
[..]
Die heb je zeker niet meer in die hoge resolutie?
Die kreeg daar volgens mij nog klappen voor van een supporter. Althans, uit de discussie die ontstond daaruit. Staat me iets van bij, wellicht weet Happel meer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:47 schreef Chase_Utley het volgende:
Witte voetbalschoenen doen mij altijd denken aan Henk Vos op de cover van de Vi in Feyenoord tenue
Henk Vos
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:35 schreef Caland het volgende:
U vraagt, wij draaien.
De gedetailleerde foto, dik 2MB.
[ afbeelding ]
quote:De kans dat er dan ook opnamen van personen worden gemaakt die niets met eerdere
ongeregeldheden te maken hebben gehad en die niet op de verzamellocaties komen, is
volgens de politie Rotterdam-Rijnmond beperkt.
Ach ja, had niets anders verwacht...quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:34 schreef Caland het volgende:
Geinig trouwens, dat rapport van de ombudsman:
[..]
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:31 schreef Caland het volgende:
Uitstraling komt met ballen tegenhouden. Dudek was ook een sulletje in zijn eerste seizoen toen hij blunder na blunder maakte.
![]()
Mijn oma stond toen op het veld tijdens de openingquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:31 schreef Caland het volgende:
![]()
Eens.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:18 schreef Caland het volgende:
Voor nu zijn het prima tussenoplossingen, maar in de toekomst moet je dat niet meer willen.
Heb je nog meer van dit soort afbeeldingen? Zoals deze bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:35 schreef Caland het volgende:
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Zoetebier was een goede keeper, net als Edje. Die konden een wedstrijd voor je binnenslepen. Neem bijvoorbeeld een QF UEFA-Cup Feyenoord - Pisvee, penalty van Gakhokidzequote:
Geef hem de kans, we moeten het ermee doen komend seizoen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:57 schreef Stokstaart het volgende:
Die Mulder is in alles een twijfelaar. En dat die nu het licht gezien heeft en denkt uitstraling te hebben belooft ook al weer niet veel goeds
Mijn hemel wat een mooie foto.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:35 schreef Caland het volgende:
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
'straks' zal nog wel enkele seizoenen duren. Als we volgend jaar uit cat.1 zijn kunnen we niet meteen een kampioenselftal samenstellen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar ook als we straks weer in de situatie komen (hopelijk) dat er spelers gescout en gekocht kunnen worden moet je huren echt als allerlaatste optie zien.
Voor nu zijn het prima tussenoplossingen, maar in de toekomst moet je dat niet meer willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |