Heeft nog geen serieuze kans gehad, en als hij erin staat zie je gewoon dat het in de toekomst een grote gaat worden.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:28 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Tsja, potentie zat die jongen maar het moet er toch een keer uitkomen.
Die jongen vangt als buiten-EU speler ook een riant bedrag en komende zomer heb je ook weer een aardige poule met spelers wiens contract afloopt en dan moeten er toch keuzes gemaakt worden.
Je wilt geen nieuw Bastos-verhaal, maar ik moet nog maar zien of ie nog stappen gaat maken en het zal me benieuwen welke weg Van Geel inslaat, voort borduren op de jongens die er nu lopen of schoon schip maken en opnieuw beginnen.
Denk je dat we nu blij zijn dat je dat stukje gepost hebt?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad...lekker zo'n zuigerig einde.
Het laatste deel van de column:
[..]
Dit dus.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heeft nog geen serieuze kans gehad, en als hij erin staat zie je gewoon dat het in de toekomst een grote gaat worden.
Wel zo overzichtelijk om dat gewoon ff in het forum op te nemen ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:59 schreef voice-over het volgende:
[..]
Denk je dat we nu blij zijn dat je dat stukje gepost hebt?
Jij wilt ons dus buikpijn bezorgen?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
Wel zo overzichtelijk om dat gewoon ff in het forum op te nemen ja.
Wat loop je te zeuren Voice?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:08 schreef voice-over het volgende:
[..]
Jij wilt ons dus buikpijn bezorgen?
Ik zei dat ik dat stuk niet de moeite vond om hier te plaatsen en prompt doe jij het wel. Ik zeur niet maar jij verpest hier de sfeer.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop je te zeuren Voice?
Als er hier iemand de afgelopen periode zich schuldig heeft gemaakt aan stemmingmakerij ben jij het toch wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:11 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik zei dat ik dat stuk niet de moeite vond om hier te plaatsen en prompt doe jij het wel. Ik zeur niet maar jij verpest hier de sfeer.
Je wou toch niet zeggen dat je die kerel van het AD nog serieus neemt?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:11 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik zei dat ik dat stuk niet de moeite vond om hier te plaatsen en prompt doe jij het wel. Ik zeur niet maar jij verpest hier de sfeer.
JA HERR STALIN, JA WIR SOLLEN NICHT EINER POST MACHEN WENN SIE DAS NICHT MOCHTET JAWOHL!quote:Op donderdag 1 september 2011 16:11 schreef voice-over het volgende:
[..]
Is gewoon waar. Vroeger was het buitenland een stap omhoog, tegenwoordig is de top van Nederland een stap omhoogquote:Op donderdag 1 september 2011 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad...lekker zo'n zuigerig einde.
Het laatste deel van de column:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is gewoon waar. Vroeger was het buitenland een stap omhoog, tegenwoordig is de top van Nederland een stap omhoog
Ik denk eerder dat dit komt omdat de spelers in Nederland tegenwoordig te slecht zijn om de 'grote' overstap te maken 'ineens'. Eigenlijk elke speler na Sneijder die dit deed is geflopt (en ja dan bedoel ik dus ook de scheitinga's (ateletico wie?), stuntelaar's (geen idee waar die zit) en van der vaart (dan weer hier, dan weer daar)).quote:Op donderdag 1 september 2011 16:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is gewoon waar. Vroeger was het buitenland een stap omhoog, tegenwoordig is de top van Nederland een stap omhoog
Top of niet ze verdienen in het buitenland zoveel meer dan bij een topclub in NL. Of ze nou slagen of niet al die mensen die je opnoemt zijn wel gewoon goed aan het cashen. Nee ze zullen niet allemaal Sneijdertjes zijn maar een Heitinga, een van der Vaar, een Suarez...Allemaal prima spelersquote:Op donderdag 1 september 2011 16:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dit komt omdat de spelers in Nederland tegenwoordig te slecht zijn om de 'grote' overstap te maken 'ineens'. Eigenlijk elke speler na Sneijder die dit deed is geflopt (en ja dan bedoel ik dus ook de scheitinga's (ateletico wie?), stuntelaar's (geen idee waar die zit) en van der vaart (dan weer hier, dan weer daar)).
OK, MISSCHIEN Affelay dan als hij ooit een basisplek weet af te dwingen (unlikely).
Toen al die Nederlanders in 1 keer naar Real gingen zou het zogenaamd ook goed gaan met het NL voetbal.
Nou, kijk nu eens wat voor subtop-buitenlandclubjes die gasten zitten.
De komende 5 jaar zullen we niemand van NL meer zien die slaagt (in de vorm van 2 jaar basis) bij Barca, Real, Manchester et cetera.
Kuijt bij Liverpool, Arsenal met van Persie etc. is ook allemaal 'net niet'. Het zijn niet de ab-so-lu-te topclubs van weleer...
En ja, dan word je liever kampioen bij Twente dan spelen voor de vierde plek bij Tottenham, with all respect...
Hij stelt dat Feyenoord tot in lengte van jaren geen topclub meer zal zijn. Is gewoon niet waar. Op het moment dat Feyenoord weer om de bovenste plaatsen meedoet is het weer een topclub.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als Feyenoord hun topspelers blijft verkopen zal je nooit bovenaan komen te staanquote:Op donderdag 1 september 2011 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij stelt dat Feyenoord tot in lengte van jaren geen topclub meer zal zijn. Is gewoon niet waar. Op het moment dat Feyenoord weer om de bovenste plaatsen meedoet is het weer een topclub.
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als Feyenoord hun topspelers blijft verkopen zal je nooit bovenaan komen te staan
Jij hebt de recente ontwikkelingen m.b.t. de schuldenlast niet gevolgd?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als Feyenoord hun topspelers blijft verkopen zal je nooit bovenaan komen te staan
Flinke sneer naar Been.quote:Mulder: 'Er staat nu een échte keeper in het doel'
Erwin Mulder werd vorig seizoen van eerste keeper derde doelman, maar de 22-jarige sluitpost vocht zich terug en staat weer onder de lat bij Feyenoord. Hij kwam zover in een periode waarin zijn vader overleed. 'Je gaat relativeren.'
In Voetbal International 35 beaamt Mulder dat hij een andere doelman is dan de jongeman die twee jaar terug debuteerde in De Kuip. 'Ik straal iets uit, ja. Goed geconstateerd, want zo zien de mensen om me heen dat ook. Familieleden van me zeggen: "Er staat nu tenminste een échte keeper in het doel."
'Twee jaar geleden wist ik niet waar ik aan toe was. Na elke misstap dacht ik na over de consequenties: Word ik nu weer tweede keeper? Nu weet ik dat ik fouten mág maken. Niet dat ik het wil, maar ik word er in elk geval niet meteen op afgerekend. Het is ook allemaal niet zo moeilijk. In feite gaat het maar om één woord: vertrouwen.'
Ga je nu anders met fouten om?
'Vroeger was ik in staat de paal doormidden te schoppen. Jeugdigheid, hè. Bij jonge keepers werkt een fout door, ook bij mij. Ik was niet bezig met de eerstvolgende bal, maar vroeg me constant af hoe ik in 's hemelsnaam zo stom had kunnen zijn. Kon zomaar tien minuten duren. Tegenwoordig is het nog maar tien seconden. Die wijsheid komt met de jaren, kwestie van ervaring.'
Wat voor band had je met je vader?
'Hij was mijn grootste en meteen meest kritische fan. Feyenoord TV heeft ooit een reportage gemaakt over hoe mijn ouders naar mij keken tijdens een wedstrijd. Die beelden kan ik nu niet meer zien. We wonnen en na afloop had mijn vader het toch over dat ene foutje. Zo was-ie gewoon, maar diep in zijn hart stond daar een trotse vader. Ik prijs me gelukkig dat hij mij nog heeft mogen zien als eerste keeper van Feyenoord.'
In welk opzicht verandert zo’n gebeurtenis je?
'Je gaat relativeren. Niet dat niks me meer raakt, integendeel. Het is alsof je er gevoeliger van wordt, maar tegelijkertijd kan ik me om kleine dingen niet meer druk maken. Een blunder? Jammer, er zijn ergere dingen.'
Dat denk ik ook. Bakkal is een speler die vertrouwen nodig heeft en regelmatig moet spelen. Ik denk dat hij bij Feyenoord absoluut een basisklant wordt en dan gaan jullie nog veel lol van hem hebben. Jammer dat hij bij PSV nooit echt heeft kunnen overtuigen, het is toch een echte Eindhovenaar en die hebben we niet veel bij PSV.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:15 schreef Fifut het volgende:
Goede aankopen gedaan. Complimenten van Geel! Ik denk dat Bakkal dit seizoen nog wel eens een grote kan worden bij ons cluppie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |